بهداشت و درمان در مجارستان

کشور مجارستان دارای یک سیستم بهداشتی جامع تحت پوشش مالیاتی است . کیفیت مراقبت های پزشکی در کشور مجارستان نسبت به استانداردهای اکثر کشورهای غربی بالا است و علاوه بر این ، هزینه نسبتا پایین بهداشت و درمان در مجارستان ، این کشور را به مقصد گردشگری پزشکی تبدیل کرده است . بهداشت و درمان در مجارستان توسط صندوق بیمه بهداشت Health Insurance Fund (HIF) تامین می شود که اجازه می دهد دسترسی به انواع مختلف درمان در بیمارستان دولتی فراهم شود و این بیمه از طریق کمک های عمومی و پول از دولت تامین می شود . این مقاله در مورد بهداشت و درمان در مجارستان می باشد .

بهداشت و درمان در مجارستان – بهداشت عمومی در مجارستان

اگر چه درمان به طور کلی خوب است، خدمات بهداشت عمومی در مجارستان نیز هنوز سهم عادلانه خود را از چالش ها دارند. پزشکان عمومی به خوبی کار انجام نمی دهند و بسیاری از بهترین پزشکان به جای آن به کار در بخش خصوصی می پردازند. زمان انتظار برای جراحی غیر ضروری می تواند طولانی باشد و برای پزشکان هزینه های پایین کمتری را با پذیرش پرداخت های کمتری از بیماران در معرض کیفیت بهتر مراقبت های پزشکی نمی بینیم.

در مقاله ” تحصیل در مجارستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مجارستان اطلاعات کسب کنید .

بهداشت و درمان در مجارستانبهداشت خصوصی در مجارستان

حتی اگر صندوق بیمه بهداشت دسترسی به مراقبت های پزشکی رایگان یا داروهای تجویزی رایگان را دریافت کند، برخی از مهاجرین هنوز هم می دانند که ترجیح می دهند بیمه های خصوصی و بیمه درمانی داشته باشند. این امکان وجود دارد تا به بیمارستان خصوصی با زمان انتظار کوتاهتر و معمولا بیشتر از کارکنان انگلیسی زبان درمانی در بیمارستان های عمومی دسترسی پیدا کنند.

ترکیبی از مقرون به صرفه بودن و توانایی فنی در بخش خصوصی مجارستان، باعث شده است که بسیاری از گردشگران این کشور را برای مقصد پزشکی خود انتخاب کنند . جراحی دندانپزشکی و زیبایی، اقدامات بازسازی، جراحی چشم و جراحی همگی نیز محبوب هستند.امکانات خصوصی بالا عبارتند از مرکز پزشکی بین المللی زیبایی برای جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی، مراکز اول پزشکی مجارستان (با همکاری Clinics International آمریکا) برای زنان و ارتوپدی، مرکز بهداشتی بوندا برای آسیب های ستون فقرات و چندین مرکز جراحی ارزان قیمت دندانپزشکی.

بهداشت و درمان در مجارستان

بهداشت و درمان در مجارستان

بهداشت و درمان در مجارستان داروخانه ها در مجارستان

کشور مجارستان دارای صنعت دارویی بزرگ است. در نتیجه، داروها فراوان هستند و کشور داروسازی بالایی دارد. داروخانه ها در بخش عمومی دارویی تجویز شده یارانه ای را ارائه می دهند، در حالی که بیماران باید سهم داشته باشند، هزینه ها معمولا اسمی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مجارستان مقاله ” اقامت در مجارستان ” را مطالعه بفرمایید .

بهداشت و درمان در مجارستان بیمه درمانی در مجارستان

افرادی که قصد کار یا تحصیل در مجارستان را دارند ، تحت پوشش HIF از طریق کمکهای اجباری تحت پوشش قرار می گیرند. درخواست یک کارت بیمه درمانی که به عنوان کارت Tásadalomizosítási Azonosító Jet (TAJ) شناخته شده است، در اداره بهداشت محلی در منطقه مسکونی یک بار است که یک مجوز کار در نظر گرفته شده است.تمام خارجی ها، از جمله گردشگران، به طور خودکار برای کمک های اولیه و درمان اضطراری در مجارستان تحت پوشش هستند.

شهروندان اتحادیه اروپا و EEA قادر به استفاده از کارت بیمه درمانی اروپا (EHIC) در مجارستان هستند. این کارت به اعضا دسترسی به درمان های رایگان یا یارانه ای در تاسیسات دولتی در هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می دهد. شهروندان کشورهای واجد شرایط باید کارت خود را در کشور خود درخواست کنند و به صورت رایگان در دسترس باشند. بعضی از کشورها همچنان دارنده حقوق EHIC برای درمان پزشکی دارند، اما صاحب کارت از سوی کشور میزبان یا کشور خود بازپرداخت می شود.

این کارت دسترسی به مراقبت از بیماران را برای شرایط موجود از قبل فراهم نمی کند، اما این شرایط مزمن را پوشش می دهد. مسافرت به یک کشور دیگر به منظور درمان پزشکی (به عنوان مثال گردشگری پزشکی) نیز توسط EHIC پوشش داده نمی شود. بنابراین، بیمه درمانی خصوصی ضروری می باشد ، برای کسانی که به مجارستان برای اهداف گردشگری پزشکی می آیند.

یکی از روش های مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مجارستان ” اطلاعات کسب کنید .

بهداشت و درمان در مجارستان خدمات اضطراری در مجارستان

به طور کلی خدمات اورژانسی در مجارستان خوب است – آنها معمولا به مدت 15 دقیقه از دریافت تماس در صحنه می آیند. معمولا کسی که در مرکز اصلی تماس اضطراری به زبان انگلیسی صحبت می کند، در غیر این صورت، مهاجران می توانند خط اضطراری اتحادیه اروپا را با 112 شماره گیری کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button