بهداشت و درمان در مالتا

کشور مالتا کشوری کوچک در اروپا است که با وجود اندازه کوچک ، به عنوان کشوری دارای بهترین خدمات بهداشت و درمان در جهان معرفی شده است. سازمان بهداشت جهانی ، کشور مالتا را در میان بیش از 100 کشور برای خدمات بهداشت و درمان عمومی در رتبه 5 رتبه بندی کرده است. به تازگی مطالعه مستقل Numbeo از کشورهای اروپایی، سیستم مراقبت بهداشتی مالتا را دومین کشور بعد از  فرانسه دانست. لذا در این مقاله قصد داریم به موضوع بهداشت و درمان در مالتا بپردازیم .

کشور مالتا دارای یک سیستم بهداشت و درمان  قوی است که خدمات بیمه بهداشتی اروپا (EHIC) را برای همه شهروندان مالتی و ساکنان اتحادیه اروپا فراهم می کند. این جزیره دارای چندین بیمارستان دولتی است، از جمله یک بیمارستان بزرگ در جزیره گوزو، و شبکه ای از کلینیک های بهداشتی و داروخانه ها که خدمات پیشگیری، توانبخشی و مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند. با توجه به اندازه کوچک مالتا، دسترسی به هر یک از بیمارستان ها یا کلینیک های بهداشتی زمانی که به آن نیاز دارید، بسیار مهم است، بدون توجه به جایی که زندگی می کنید.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مالتا ” را مطالعه فرمایید .

همچنین این کشور دارای دو بیمارستان خصوصی در جزیره اصلی است که هر دو بیمارستان طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند، از آزمایش های خون تا اسکن های تشخیصی و عمل جراحی پیچیده. آنها از داشتن آخرین تکنولوژی پزشکی، از قبیل یک سونوگرافی 4D، یک سیستم رادیولوژی جامع دیجیتال، جراحی لیزر، و MRI و اسکن سیگنال CT برخوردار است . هر دوی این بیمارستان ها برای برتری کلینیک های تخصصیشان شناخته شده اند. برای مثال، Da Vinci Health دارای کلینیک های متعددی است، از جمله یک کلینیک مراقبت از سینه ، بخش دندانپزشکی و تخصص ارتوپدی. بیمارستان سنت جیمز متعلق به چهار درمانگاه پیشرفته و یک بیمارستان 80 تخت است که دارای یک درمانگاه مشهور چشم می باشد .

بهداشت و درمان در مالتا

بهداشت و درمان در مالتا

شهروندان غیر اتحادیه اروپا که در کشور مالتا زندگی می کنند، باید بیمه خصوصی مراقبت های بهداشتی را دریافت کنند. طبيعتا، هزينه اين بيمه، بسته به سن، سال و نياز شما متفاوت است. اما برخی از سرمایه گذاران می گویند که هزینه بیمه خصوصی بسیار کمتر از ایالات متحده است.شمار روزافزون شهروندان مالتی و اتحادیه اروپا بیمه خصوصی را، با وجود داشتن دسترسی به مراقبت های عمومی رایگان، ترجیح می دهند چرا که می تواند به هزینه معقول بیمه بهداشت خصوصی منجر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مالتا مقاله ” اقامت در مالتا ” را مطالعه بفرمایید .

اکثر شرکت های بیمه مانند Laferla و Bupa خدمات متنوعی را در اختیار فرد یا خانواده قرار می دهند. به عنوان مثال، طرح اولیه برنز Laferla پوشش محدودی را برای درمان بیمارستان خصوصی فراهم می کند و پوشش کامل برای اسکن CT و MRI، بازدید پزشکان سرپایی و درمان سرطان و  طرح “طلا” در سطح بالا همه چیز را پوشش می دهد.

از آنجا که هزینه های پزشکی و داروهای غیرقابل جابجایی در مالتا بسیار ارزان تر از ایالات متحده است، ممکن است پوشش اولیه بیمارستان را انتخاب کرده و هزینه های دیگر را از جیب خود پرداخت کنید. ویزیت پزشک اولیه در مالتا حدود 20 دلار هزینه دارد، در حالی که یک متخصص ممکن است حدود 65 دلار هزینه داشته باشد. کار آزمایشی پایه حدود 30 دلار و هزینه های MRI به طور متوسط ​​168 دلار به 213 دلار می رسد. (در ایالات متحده آمریکا، این مبلغ 1500 دلار است.)

در مقاله ” مهاجرت به مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به مالتا اطلاعات کسب کنید .

داروهای موجود در کشور مالتا نیز بسیار ارزانتر از ایالات متحده هستند، گرچه ممکن است کمی گرانتر از کشورهای دیگر در اروپا باشد. به عنوان مثال، داروهای رایج آسم، آلبوترول، در حدود 50.3 دلار در مالتا، در مقایسه با 50 تا 100 دلار در ایالات متحده هزینه می شود. یک جعبه آنتی بیوتیک برای یک دوره درمان یک هفته می تواند به اندازه 20 دلار هزینه داشته باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button