بهداشت و درمان در اسلوونی

در کشور اسلوونی ، سیستم بیمه درمانی به بیمه اجباری بیمه، بیمه درمانی داوطلبانه برای پوشش اضافی و بیمه خدماتی که جزء بیمه اجباری نیست، تقسیم می شود. بهداشت و درمان در اسلوونی یکی از موضوعات قابل توجهی برای قبل مهاجرت به اسلوونی می باشد .

در مقاله ” اقامت در اسلوونی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

خدمات بهداشتی در اسلوونی خدمات عمومی ارائه شده از طریق شبکه خدمات بهداشت عمومی است. این شبکه همچنین به موسسات، پزشکان خصوصی و سایر ارائه دهندگان خدمات خصوصی نیز متکی می باشد. با توجه به بودجه عمومی موجود برای این منظور، میزان مراقبت های بهداشتی در اسلوونی کاملا با سطح مراقبت های بهداشتی در کشورهای پیشرفته اروپا قابل مقایسه است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسلوونی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسلوونی” بیاندازید.

بهداشت و درمان در اسلوونی

بهداشت و درمان در اسلوونی

خدمات اولیه بهداشت و درمان در اسلوونی به صورت محلی سازماندهی می شوند، به طوری که به طور مساوی برای همه افراد بدون تبعیض قابل دسترسی است. هر کس باید مراقبت های فوری پزشکی و خدمات اورژانسی به طور مداوم در دسترس داشته باشد. بیمه اجباری برای همه شهروندان دارای اقامت دائم در اسلوونی اجباری است و به موجب آن همه افراد مجبور هستند از طریق اصل همبستگی پرداخت حقوق خود را انجام دهند. با این حال، بیمه اجباری، پوشش هزینه تمام هزینه های درمان را تأمین نمی کند. پوشش کامل هزینه ها فقط برای کودکان، دانش آموزان و برای بیماری ها و شرایط خاص ارائه می شود.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور اسلوونی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه نمایید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button