بهداشت و درمان در کلمبیا

کشور کلمبیا ، شمال غربی ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد که از جنوب با کشورهای ونزوئلا ، برزیل ، اکوادور و پرو ، شمال از طریق دریای کارائیب با اقیانوس اطلس و از غرب با پاناما و اقیانوس آرام هم مرز است . این کشور بهترین خدمات پزشکی را در آمریکای جنوبی دارد . بهداشت و درمان در کلمبیا به دلیل کیفیت بالا ، پوشش و دسترسی آن شناخته شده است و به طور کلی این کشور ،  مراقبت های بهداشتی با استاندارد بسیار بالا و هزینه نسبتا پایین فراهم می کند . به همین دلیل گردشگران پزشکی متعددی را برای درمان مقرون به صرفه به سمت خود جذب می کند .  مراقبت های بهداشتی در کشور کلمبیا نسبتا مقرون به صرفه است و در صورت استفاده از یک بیمه جامع صورت حساب ها مقرون به صرفه تر می شوند تا جایی که ممکن است در صورت استفاده از خدمات خصوصی هزینه ها مانند هزینه های دولتی حساب شود  .این مقاله در مورد بهداشت و درمان در کلمبیا می باشد .

در مقاله ” مهاجرت به کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

اکثر بیمارستان ها و کلینیک ها در کشور کلمبیا قبل از درمان بیماران برای شرایط غیر اورژانسی، مدارک بیمه یا کارت نقدی یا کارت اعتباری را از فرد بیمار می خواهند.در اغلب موارد قبل از درخواست بازپرداخت از شرکت بیمه، باید بیمار  هزینه ها را پرداخت کند.اگر فردی قصد اقامت در کشور کلمبیا را دارد، بیمه های بهداشتی کلمبیا برنامه های پیش پرداخت  را ارائه می دهند که جامع تر از مراقبت بهداشتی خصوصی در کشورکلمبیا می باشد .

بهداشت و درمان در کلمبیا

بهداشت و درمان در کلمبیا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در کلمبیا می توانید مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

در حال حاضر واکسیناسیون  برای سفر به برخی از مناطق دور افتاده کلمبیا اجباری است و  شما باید قبل از سفر  دفترچه  خود را نشان دهید.همچنین مسافران به مناطق دور افتاده مانند اقیانوس آرام، لس لانونوس و آمازون باید داروهای ضد مالاریا را در نظر بگیرند. بهداشت و درمان در کلمبیا به طور مناسب در شهرهای بزرگ با بیمارستان ها و کلینیک های بین المللی استاندارد در بوگوتا، مدالین، کالی و بوکارامانگا در دسترس است، اما ممکن است دسترسی به این مراقبت در مناطق روستایی دشوار باشد. در شهرهای بزرگ می توان پزشکان بسیاری را پیدا خواهد کرد که حداقل برخی انگلیسی  صحبت می کنند.

برای اقامت و تابعیت در کلمبیا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

مراقبت های بهداشتی و دندانپزشکی در کلمبیا با استانداردهای ایالات متحده و اروپایی ارائه می گردد که هزینه های آن ارزان می شود. جراحی های کوچک و بستری شدن درکشور کلمبیا در بیمارستان ها آسان می باشد . لازم به ذکر است که بیمه درمانی اجباری است و همه ساکنان باید با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی ثبت نام کنند. بیمه توسط شرکت های دولتی و خصوصی برای ترویج رقابت و یک استاندارد بالاتر از خدمات ارائه شده است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button