بهداشت و درمان در چین

در سیستم بهداشت و درمان در چین بسیاری از پرستاران از آمریکایی هایی هستند که فرصت دیدار از چین را داشته اند. یکی از مهمترین اهداف و برنامه ها  در سیستم بهداشت و درمان در چین پیدا کردن  روش های مراقبت های بهداشتی برای زنان و کودکان است و برای مراقبت های بهداشتی آینده برنامه ریزی می کند. مشاورین و متخصصین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان این مقاله را به موضوع بهداشت و درمان در چین اختصاص داده اند تا کسب اطلاعات برای شما عزیزان میسر گردد.

در مقاله ” مهاجرت به چین” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به چین اطلاعات کسب کنید .

قبل از سال 1949، میزان مرگ و میر نوزاد در طول زندگی سال اول 20٪ بود؛ 30-40٪ از کودکان قبل از 5 سالگی فوت کردند. بیماری های ریوی، سل، شیستوزومیازیس، تیفوس، وبا و طاعون شایع بودند. و طب سنتی غیر قانونی بود. هنگامی که کمونیست ها به قدرت رسیدند، تلاش ها در زمینه مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه انجام شد، اما نتایج آن تا انقلاب فرهنگی 1965 چشمگیر نبود. چهار هدف اصلی بهداشت در آن زمان تأکید شد:

  • بهبود دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای مناطق روستایی؛
  • تأکید بر پیشگیری؛
  • تأکید بر طب سنتی چینی؛
  • سلامت یک مسئولیت فردی و جمعی است.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت چین   مقاله ” اقامت در چین” را مطالعه بفرمایید .

دهقانان برای پرستاری یا پزشکی با حداقل یا بدون آمادگی یا آموزش، وارد شدند. از آن به بعد پزشکان و پرستاران آموزش دیده غربی به سیستم بهداشت و درمان در چین  دوباره وارد شده اند. از سال 1965، امید به زندگی چینی از 40 تا 70 سال افزایش یافته است. مرگ و میر نوزاد در حال حاضر یکی از کمترین میزان در جهان است. بیماری ویروسی، اعتیاد به مواد مخدر و چندین بیماری همه گیر بیماری تقریبا به طور کامل از بین رفته است، زیرا سوءتغذیه از بین رفته است. در هر یک از این تیم های تولید 30-50 خانواده حداقل یک پابرهنه دار وجود دارد که اغلب از دستیاران پزشکی سنتی، متخصصان بهداشت، ماماها، پرستاران و کارکنان بهداشت عمومی حمایت می شود. بیماران می توانند به بیمارستان یا مراکز درمانی محلی مراجعه کنند و برای مشکلات پیچیده تر می توانند به بیمارستان های شهرستان مراجعه کنند. مراقبت رایگان برای بسیاری از مردم فراهم شده است.

بهداشت و درمان در چین

بهداشت و درمان در چین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در چین  می توانید مقاله ” تحصیل در چین ” را مطالعه فرمایید .

این درون یک چارچوب سازماندهی بسیار سازمان یافته و پیشگیرانه و آگاهانه اجتماعی مراقبت های بهداشتی است که مراقبت های بهداشتی بهداشتی و درمانی در اختیار آنها قرار می گیرد. مراقبتهای پس از زایمان و پیش از زایمان با مراجعه به خانه های متولدین سنتی یا پزشکان پابرهنه شروع می شود. در کلینیک ها دیوارها با پوسترهای آموزش رنگارنگ آویزان می شوند. برنامه ریزی خانواده احتمالا یکی از نگرانی های بهداشتی شماره 1 در چین است و دولت بر روی ازدواج ها ، استفاده آزاد از پیشگیری از بارداری و خانواده ی 1 فرزند تأکید دارد. بینش دیگر به دست آوردن ایده استفاده از نیروی انسانی به جای قدرت تکنولوژیکی به منظور سلامتی میباشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button