بهداشت و درمان در مکزیک

بهداشت و درمان در مکزیک دارای استاندارد بالا می باشد و برای مهاجران مقرون به صرفه است . در سیستم مراقبت پزشکی مکزیک سه سطح وجود دارد که پایین ترین سطح آن ،  پوشش محدود برای مکزیکی های بیکار است که مهاجران به آن نیاز ندارند . سطح دوم برنامه مراقبت های بهداشتی در بخش دولتی می باشد . شهروندان و خارجیانی که در مکزیک کار می کنند واجد شرایط مراقبت های بهداشتی IMSS (Instituto Mexicano de Seguro Social) می باشند و  توسط کارکنانی که هر ماه پرداخت می کنند ، تامین می شود که این مقدار سپس توسط کارفرمای فرد تایید می شود. این مقاله در مورد بهداشت و درمان در مکزیک می باشد .

برای اقامت و تابعیت در مکزیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در مکزیک ” را مطالعه فرمایید .

مراقبت های بهداشتی که  توسط کلینیک های خصوصی و بیمارستان ها تامین می شود ، سطح بالایی دارد . مهاجرانی که در حال حاضر تحت پوشش سیستم مراقبت های بهداشتی ملی قرار دارند و مایل به استفاده از این سطح مراقبت هستند، باید هزینه های بیشتری را نسبت به حق بیمه دولتی پرداخت کنند . بیمارستان های خصوصی مکزیک عموما بهتر از دولتی هستند. استاندارد بالایی از مراقبت های بهداشتی مکزیک و این واقعیت که هزینه آن کمتر از هزینه های بیمه در  ایالات متحده است، موجب شده است بسیاری از شهروندان آمریکایی، به ویژه کسانی که بیمه ندارند، هر سال به کشور مکزیک مهاجرت کنند تا درمان ارزان تر را دریافت کنند .

بهداشت و درمان در مکزیک بهداشت و درمان عمومی در مکزیک

بهداشت و درمان عمومی در مکزیک توسط دولت مکزیک به صورت رایگان ارائه می شود . افرادی که برای شرکت های مکزیکی کار می کنند واجد شرایط دریافت بیمه هستند. بخشی از حقوق و دستمزد کارمند در مکزیک به طور خودکار برای پوشش هزینه کسر می شود. مهاجران بازنشسته نیز می توانند به این گروه بپیوندند. کیفیت خدمات ارائه شده توسط این سیستم به طور قابل توجهی متفاوت است. برخی از بیمارستان ها و کلینیک ها واقعا درجه اول هستند، در حالی که دیگران، به ویژه در مناطق روستایی، دارای امکانات کمتری هستند .

بهداشت و درمان در مکزیک

بهداشت و درمان در مکزیک

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در مکزیک دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مکزیک ” را مطالعه نمایید.

بهداشت و درمان در مکزیک – بهداشت و درمان خصوصی در مکزیک

گرچه بهداشت و درمان عمومی دارای استاندارد های بالا و مقرون به صرفه است، اکثر بیماران هنوز  مراقبت های خصوصی در مکزیک را انتخاب می کنند.فرد باید آگاه باشد که برخی از بیمارستان های خصوصی در مکزیک بیمه بهداشتی بین المللی را قبول نمی کند و بیمار باید پس از خروج از بیمارستان هزینه درمان خود را پرداخت کند. با این حال، بیمارستان ها معمولابرای مهاجرینی که قادر به پرداخت هزینه های خود نیستند ، شرایط بازپرداخت راحت تری را فراهم میکند.از آنجایی که بسیاری از پزشکان مکزیکی آموزش پزشکی خود را در اروپا یا ایالات متحده آمریکا کامل می کنند، اغلب آنها به زبان انگلیسی مسلط هستند.

بهداشت و درمان در مکزیک – بیمه درمانی در مکزیک

مهاجرانی که انتخاب می کنند تحت پوشش بیمه خصوصی قرار گیرند، باید اطمینان حاصل کنند که بیمارستان مکزیکی ارائه خدمات بیمه خارجی را پذیرفته اند و بیمارستان می تواند مستندات بازپرداخت را به شرکت های بیمه ارائه دهد.

یکی از روش های مهاجرت به مکزیک از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مکزیک ” اطلاعات کسب کنید .

بهداشت و درمان در مکزیک – داروخانه ها در مکزیک

مهاجران در پیدا کردن داروخانه مشکلی ندارند زیرا بسیاری در سراسر کشور وجود دارد. در نتیجه بسیاری از آمریکایی ها به کشور مکزیک سفر می کنند تا داروهای تجویزی را با تخفیف خریداری کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button