بهداشت و درمان در لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین ، سومین کشور کوچک در اروپا می باشد که پایتخت آن شهر فادوتس است . زبان رسمی این کشور ، آلمانی می باشد و واحد پول کشور لیختن اشتاین ، فرانک سوئیس با جز (راپن) نام دارد . شایان ذکر است که کشور لیختن اشتاین یکی از بالاترین سطوح زندگی در جهان را دارد . صنعت گردشگری ، بانکداری و تولیدات ابزار دقیق  صنعتی همگی با اهمیت می باشد و از جمله صادرات این کشور می توان به بیشتر فراورده های دندان پزشکی و ماشین آلات اشاره کرد . بهداشت و درمان در کشور لیختن اشتاین از استاندارد بالایی برخوردار است و این مقاله به موضوع بهداشت و درمان در لیختن اشتاین اختصاص داده شده است تا کسب اطلاعات بیشتر برای خوانندگان میسر گردد .

یکی از روش های مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” اطلاعات کسب کنید .

امروزه سیستم بهداشت و درمان در  لیختن اشتاین با استانداردهای بهداشت و درمان کشورهای مدرن مطابقت دارد. همه شهروندان با سن 16 سال و بالاتر باید دارای بیمه درمانی باشند. تعداد زیادی از پزشکان عمومی و پزشکان متخصص و جمعیت نسبتا کوچک به این معنی است که شهروندان از خدمات بهداشتی عالی برخوردار می شوند. بیماران در بیمارستان شهر خود یا در یکی از بیمارستان های منطقه اطراف درمان می شوند. توافق نامه های بهداشتی بین لیختن اشتاین و این بیمارستان ها بر سر مرز ایجاد شده است.

بهداشت و درمان در لیختن اشتاین

بهداشت و درمان در لیختن اشتاین

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” است .

سیستم بهداشت و درمان در  لیختن اشتاین به وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور ارتباط دارد. اولین قانون مراقبت های بهداشتی در سال 1874 به تصویب رسید و وظایف دکترای ملی و دامپزشکی ملی را تعیین نمود. که هر دو گروه به عنوان کارشناس برای دولت عمل می کنند، و دکتر ملی به مسئولیت نظارت بر داروخانه ها و مأمورین آموزش می پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در لیختن اشتاین می توانید مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” را مطالعه فرمایید .

قانون اساسی 1921 تصریح کرد که دولت مسئول مراقبت از بیماران و مبارزه با مشروبات الکلی است. دومین قانون بهداشت و درمان در سال 1945 پس از مقررات مربوط به مراقبت های بهداشتی در مدارس (1935) و مراقبت های دندان پزشکی در مدارس (1942) تصویب شد. بررسی های منظم در سال 1977 به ویژه برای زنان باردار و کودکان انجام شد. در سال 2004 قانون پزشکان و دفتر بهداشت عمومی تصویب شد. این دفتر مسئول هماهنگ کردن سیستم مراقبت های بهداشتی از طرف دولت است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button