بهداشت و درمان در سوئیس

بهداشت و درمان در سوئیس یکی از موضوعات بسیار حائز اهمیت می باشد که قبل از مهاجرت به سوئیس باید به آن توجه داشت . اگر قصد مهاجرت به سوئیس را دارید موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند مقاله بهداشت و درمان در سوئیس را حتما مطالعه فرمایید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سوئیس   ” را مطالعه فرمایید .

همه کسانی  که در کشور سوئیس ساکن هستند باید برای بیماری ها و تصادفات بیمه داشته باشند . بنابراین داشتن بیمه برای همه افرادی که در کشور سوئیس اقامت دارند اجباری است  و ربطی به سن ، ملیت فرد و ضعیت اقامت او در سوئیس و یا تابعیت فرد ندارد .  همه افراد باید نهایتا تا 3 ماه پس از تولد و یا 3 ماه پس از اقامت در کشور سوئیس خود را بیمه نمایند . در حال حاضر بیش تر از 80 نوع شرکت بیمه در کشور سوئیس وجود دارد .  هر شرکت بیمه در کشور سوئیس دارای مزایایی است که این مزایا مطابق با قانون بیمه در کشور سوئیس می باشد .

یکی از روش های مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سوئیس” اطلاعات کسب کنید .

بهداشت و درمان در سوئیس

بهداشت و درمان در سوئیس

در کشور سوئیس هر ماه شخص میبایست هزینه درمان خود را پرداخت نماید . البته کودکانی که دارای سن زیر 18 سال باشند و در کشور سوئیس زندگی می کنند  ، هزینه کمتری برای بیمه خود پرداخت می کنند . همچنین شرکت های بیمه که در کشور سوئیس وجود دارند برای جوانان که در سن بین 19 تا 25 سالگی هستند تخفیف هایی ارائه می دهند .

در مقاله ” اقامت در سوئیس ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت سوئیس اطلاعات کسب کنید .

بر اساس قوانین کشور سوئیس افراد باید  باید هزینه درمان خود را تا مبلغ 300 فرانک در هر سال شخصاً پرداخت کنند . البته کودکان این مبلغ را پرداخت نمی کنند . اگر هزینه پزشکی فردی در یک سال بیش از 300 فرانک شود ، آنگاه بیمه 90 درصد هزینه درمان فرد را تا سقف مبلغ 700 فرانک برای افراد بزرگسال و 350 فرانک برای کودکان می پردازد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button