بهداشت و درمان در دومینیکا

یکی از مواردی که باید مورد توجه برای مهاجرت به دومینیکا قرار گرفت بهداشت و درمان دومینیکا می باشد . در ادامه این مقاله موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به طور بسیار کامل تر درباره بهداشت و درمان در دومینیکا توضیح خواهیم داد .

برای اقامت و تابعیت در دومینیکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

هزینه های عمومی دومینیکا برای سلامتی در سال 2011 برابر 4.2 درصد از تولید ناخالص داخلی بود که معادل  418 دلار است. در جدیدترین بررسی انجام شده بین سال های 1997 تا 2009 50 پزشک و 417 پرستار و ماما وجود دارند. علاوه بر این، در طول دوره زمانی 2007-12 همه تولدها توسط کارکنان واجد شرایط بهداشت انجام شده اند و در سال 2012، 99 درصد از کودکان یک ساله با یک دوز سرخک واکسینه شدند. در سال 2010، 96 درصد از جمعیت کشور از یک منبع آب آشامیدنی بهتر استفاده کرده و 81 درصد از آنها در سال 2005 به امکانات بهداشتی مناسب دسترسی داشته اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به دومینیکا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به دومینیکا  ” بیاندازید.

خدمات بهداشتی در دومینیکا از یک شبکه 52 عددی مرکز بهداشت و دو بیمارستان منطقه تشکیل شده است. بیمارستان شاهزاده مارگارت بیمارستان ارجاعی ملی است و خدمات درمانی و درمانگاهی و همچنین سایر خدمات پزشکی را فراهم می کند. یک بیمارستان کوچکتر در پورتسموث و بیمارستان کلبه در Marigot و Grand Bay وجود دارد. وزارت بهداشت کشور دومینیکا مسئولیت تأمین مواد  و تامین مالی خدمات بهداشت و درمان در دومینیکا را بر عهده دارد. ماموریت آن ارتقاء رفاه همه شهروندان دومینیکا از طریق ارائه مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه، درمانی و توانبخشی است که با استانداردهای قابل قبول کرامت انسانی سازگار با هزینه ای مناسب و پایدار است.

بهداشت و درمان در دومینیکا

بهداشت و درمان در دومینیکا

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دومینیکا” را مطالعه فرمایید .

دولت دومنیکا مشارکت فعال در خدمات درمانی دریایی کارائیب شرقی دارد که یک طرح تدارکاتی مشترک منطقه ای برای واردات داروها و تجهیزات پزشکی است. این کشور را قادر می سازد که ارزش خدمات بهداشتی را برای شهروندان خود از طریق خرید کالاهای جمعی همراه با کشورهای همسایه به حداکثر برساند. صنایع دارویی در دومینیکا عمدتا کنترل نمیشوند ، به جز در مورد مواد مخدر خطرناک.
جدیدترین قانون مربوط به سلامت روان در دومینیکا ، قانون بهداشت روان (1987) است. در سال 2011 هر 100،000 نفر  امکانات سرپایی بهداشت روانی  وجود داشته است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button