بهداشت و درمان در سنت کیتس

کشور سنت کیتس ، کشوری جزیره ای می باشد که در دریای کارائیب ، غرب آنتیگوا و باربودا و شرق جزایر ویرجین آمریکا واقع شده است و پایتخت آن شهر باسه تر است . حکومت کشور سنت کیتس پادشاهی و زبان رسمی آن انگلیسی است . امید به زندگی در کشور سنت کیتس در سال 2011 میلادی 75.5 بود در حالی که در سال 2001 میلادی 72.3 بود . این مقاله در مورد بهداشت و درمان در سنت کیتس می باشد تا بیشتر با مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها در این کشور آشنا شویم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنت کیتس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنت کیتس ” است .

در سال 2011، هزینه های عمومی بهداشت و درمان در سنت کیتس 2.5 درصد از تولید ناخالص داخلی بود که معادل 592 دلار به ازای هر سرانه بود. در جدیدترین بررسی انجام شده بین سالهای 1997 تا  2010 میلادی 110 پزشک و 471 پرستار و ماما وجود دارد. علاوه بر این، در دوره 2001-12، 100 درصد از تولدها توسط کارمندان واجد شرایط بهداشت مشارکت داشتند و در سال 2012، 95 درصد ازکودکان یک ساله با یک دوز سرخک واکسینه شدند. در سال 2011 میلادی، 98 درصد مردم از یک منبع آب آشامیدنی بهتر استفاده می کردند و 96 درصد دسترسی به امکانات مناسب بهداشتی داشتند.جدیدترین بررسی انجام شده در زمینه بهداشت و درمان در سنت کیتس در دوره 2000-11 گزارش می دهد که سنت کیتس 50 کارمند داروسازی به ازای هر 100000 نفر دارد.

بهداشت و درمان در سنت کیتس

بهداشت و درمان در سنت کیتس

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سنت کیتس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنت کیتس توضیح دادیم .

کشور سنت کیتس چهار بیمارستان عمومی دارد؛ سه بیمارستان در جزیره سنت کیتس هستند و یکی در نویس است. از این بیمارستان ها، بزرگترین بیمارستان دولتی یوسف ن. فرانسه در باستر است. همچنین 17 کلینیک بهداشتی در این دو جزیره وجود دارد. کشور سنت کیتس هیچ بیمارستان خصوصی ندارد اما تعدادی از کلینیک های خصوصی پزشکان وجود دارد. دولت سنت کیتس مشارکت فعال در زمینه خدمات داروهای مسکن کارائیب شرقی دارد که یک طرح تدارکاتی مشترک منطقه ای برای واردات داروها و تجهیزات پزشکی است. این کشور را قادر می سازد که ارزش خدمات بهداشت و درمان در سنت کیتس را برای شهروندان خود از طریق خرید کالاهای جمعی همراه با کشورهای همسایه به حداکثر برساند. صنایع دارویی کشور به جز مسکن های  خطرناک، عمدتا کنترل نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سنت کیتس شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سنت کیتس ” بیاندازید.

جدیدترین قانون مجلس مربوط به سلامت روان در سنت کیتس ، قانون سلامت روان سال 1956 میلادی است. 13.4 امکانات بهداشتی درمانی روان و 22.9 تخت روانی در بیمارستان های عمومی در هر 100،000 نفر (2011) وجود دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهداشت و درمان در کشور بلژیک بهداشت و درمان در کشور بلژیک

بهداشت و درمان در کشور بلژیک هنگامی که فردی به کشور بلژیک مهاجرت می کند یکی از مسائل مهمی که...

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان بهداشت و درمان در کشور بلغارستان

بهداشت و درمان در کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخ...

بهداشت و درمان در کشور رومانی بهداشت و درمان در کشور رومانی

بهداشت و درمان در کشور رومانی کشور رومانی ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شه...

نظرات کاربران
Call Now Button