بهترین کشورهای دنیا از نظر تعادل کار و زندگی

مهاجرت به کشور دیگر بدین معنا که هم باید در زمینه کاری و هم زمینه غیر کاری بتوان به سبک جدیدی زندگی کرد . امروزه افراد بسیاری به دلایل مختلف از قبیل شرایط بد اقتصادی ، آینده نامعلوم ، شرایط اجتماعی و غیره به فکر مهاجرت می باشند و می خواهند در کشور دیگری زندگی بهتری را تجربه کنند . InterNations ، بزرگترین شبکه جهانی مهاجران ، 10 تا از بهترین کشورهای دنیا از نظر تعادل کار و زندگی را معرفی می کند که ممکن است این کشورها از نظر شما بهترین نباشد اما این رتبه بندی براساس مصاحبه با 13000 مهاجر می باشد که در 188 منطقه مختلف زندگی می کردند . وقتی افرادی از تعادل کار و زندگی خود راضی هستند بدین معنا نمی باشد که لزوما ساعات کاری کمتری داشته اند . این نوع کیفیت زندگی به محیط کار مربوط نمی شود و به نظر می رسد که زندگی اکثر افراد مهاجر به این کشور نیز این گونه است . برای معرفی بهترین کشورهای دنیا از نظر تعادل کار و زندگی و همچنین تعداد ساعات کاری مهاجرین در این کشورها ، با ما همراه باشید .

  1. کشور دانمارک (Denmark)

39.7 ساعت کار در هفته کوتاه ترین زمان کاری در بین کشورهای این لیست است و مهاجران کشورهای اندونزی و پرتغالی، تعادل بین زندگی کاری و خصوصی موجود در کشور دانمارک را تحسین کرده اند.

  1. کشور بحرین (Bahrain)

ساعات کار در هفته در کشور بحرین 42.9 ساعت است و بسیاری از مهاجران از شغل خود و همچنین زندگی در بحرین راضی بوده اند . با توجه به تنش های بین کشورهای عربی و ایران پیشنهاد می شود که کشورهای حاشیه خلیج فارس برای مهاجرت انتخاب نشوند و در حال حاضر متاسفانه ویزای بحرین برای اتباع ایرانی صادر نمی شود

  1. کشور نروژ (Norway)

در کشور نروژ ، ساعات کار در هفته 42.9 ساعت می باشد و بسیاری از افرادی که به کشورهای شمالی اروپا، مهاجرت کرده اند، اظهار داشته اند که درآمد یک خانواده نمی تواند همه نیازهای روزانه ی آنها را برآورده کند . این کشور از جمله کشورهای بسیار گران و زیبای جهان که همواره افراد بسیاری، متقاضی مهاجرت به نروژ هستند و از مختلف مهاجرت به کشور نروژ می توان به ویزای تحصیلی ویزای کار، ویزای سرمایه گذاری، اخذ اقامت از طریق ازدواج با تبعه نروژی و پناهندگی اشاره کرد.

  1. کشور جمهوری چک (Czech Republic)

ساعات کاری در کشور جمهوری چک ، 44.9  ساعت کار در هفته می باشد که بیشترین ساعت کاری را در بین کشورهای این لیست دارد اما با وجود این مهاجرین از کیفیت زندگی موجود در این کشور راضی هستند. برای مهاجرت به چک می توان از طریق ازدواج، تحصیل، سرمایه ­گذاری و ثبت شرکت و کاری اقدام کرد .

  1. کشور نیوزلند (Newsland)

ساعات کاری در کشور نیوزلند ، 42.3  ساعت کار در هفته می باشد و اکثر افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند به جای کار، به دنبال زندگی با کیفیت هستند. از جمله راه های مهاجرت به نیوزلند می توان به مهاجرت از طریق تولد فرزند یا ازدواج، مهاجرت از طریق تخصص یا خرید ملک و ثبت شرکت اقدام کرد .

بهترین کشورهای دنیا از نظر تعادل کار و زندگی

بهترین کشورهای دنیا از نظر تعادل کار و زندگی

  1. کشور سوئد (Sweden)

ساعات کاری در سوئد ،42.3  ساعت کار در هفته می باشد و بسیاری از مهاجران از چشم انداز شغلی، امنیت شغلی و فرصت های شغلی در دسترس در این کشور راضی هستند . روش های گوناگونی جهت مهاجرت به کشور سوئد نظیر تولد کودک، ماندن یا اقامت برای مدت معین، ازدواج ، سرمایه گذاری ، خرید ملک و غیره به بدست آوردن اقامت فرد کمک می کند. برای مهاجرت به سوئد نیاز است که فرد ،اشتغال پایداری را برای 2 سال قبل از درخواست اجازه اقامت دائم داشته باشد. بعد از آن وی می تواند به زندگی و کار در این کشور برای 2 تا 5 سال بپردازد و واجد شرایط شهروندی این کشور شود.

  1. کشور کاستاریکا (Costa Rica)

ساعات کاری در کشور کاستاریکا ،44.3  ساعت کار در هفته است و هزینه های زندگی در این کشور زیبا بسیار معقول و مقرون به صرفه می باشد . کاستاریکا کشوری با ثبات سیاسی و مواضع سیاسی روشن می باشد . بسیاری افراد جهت مهاجرت به کاستاریکا معمولا از طریق تحصیل اقدام می کنند که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل در کاستاریکا نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی کاستاریکا می توانند اقدام کنند. البته این روش یکی از روش های مهاجرت به کاستاریکا است ، روش های دیگر نظیر ویزای کار در کاستاریکا و سرمایه گذاری در کاستاریکا نیز وجود دارند. تابعیت کاستاریکا از طریق تولد فرزند در کاستاریکا از این قاعده در کشور کاستریکا وجود ندارد .

  1. کشور هلند (Netherlands)

ساعات کاری در کشور هلند ،42  ساعت کار در هفته می باشد و بسیاری از مهاجران بیان کرده اند که از رشد اقتصادی و بازار کار این کشور، بسیار راضی هستند .  یکی از کشورهای مورد تقاضا که در اولویت مهاجرت بسیاری از هموطنان ما قرار دارد مهاجرت به هلند می باشد و مجدانه به دنبال راه های مهاجرت به هلند می باشند. هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان که می توان از روش های مختلفی چون اخذ ویزای تحصیلی، سرمایه گذاری کار در این کشور و ازدواج با تبعه هلندی به این کشور مهاجرت کرد و در ادامه موفق به دریافت اقامت دائم این کشور شد .

  1. کشور عمان (Oman)

ساعات کاری در کشور عمان ، 43.5  ساعت کار در هفته می باشد ، در حالی که بسیاری از مهاجران از تعادل کار و زندگی خود راضی هستند، بسیاری از گزارش ها نشان می دهد که بسیاری از آنها از آینده شغلی و امنیت شغلی خود رضایت کافی ندارند. مهاجرت به عمان در سال 2018 نسبت به سال های قبل متقاضی بیشتر داشته است. کشور عمان یکی از اقتصادهای بزرگ در منطقه خلیج فارس می باشد و دلارهای حاصل از فروش نفت را عاقلانه در زیرساخت های کشور سرمایه گذاری می کند. این کشور یکی از امن ترین، کشورهای پایدار ترین در منطقه خلیج فارس است. اگر مهاجران در این کشور، تمام وقت کار کنند، حدود 43.9 ساعت در هفته خواهد شد که کمتر از میانگین جهانی (44.3 ساعت در هفته) می باشد و بسیاری از مهاجران در این کشور، درآمد کافی برای برآورده کردن همه نیازهای خود داشته اند.

  1. کشور مالتا (Malta)

شرایط خوب و مناسب از لحاظ سطح رفاه شهروندی و کاری، امنیت اجتماعی، درآمدهای بالا برای متخصصین و به ویژه نزدیکی به ایران وسهل والوصول بودن ،چند ویژگی کشورهای اروپایی از جمله کشور مالتا می باشد . از طرفی پیمان شینگن گردش آزاد کالا، سرمایه و انسان را در کلیه کشورهای عضو شینگن تضمین کرده است واین موضوع، جذابیت زیادی برای متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت مالتا به وجود آورده است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

4/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی

جستجوی کار در خارج از کشور کار آسانی نیست، ولی به لطف سایت‌ های کاریابی این کار ساده‌تر شد...

تحصیل در خارج از کشور تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای اروپایی مزایای زیادی برای دانش آموزان و دانشجویان ...

استخدام در آتیه آفرینان استخدام در آتیه آفرینان

استخدام در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای درخواست مصاحبه و همکاری با موسسه آتیه آفرینان ا...

نظرات کاربران
Call Now Button