بهترین کشورهای دنیا برای زندگی در سال 2019 2018

عوامل زیادی وجود دارد که یک کشور به عنوان بهترین مقصد مهاجرت و زندگی برای فرد شناخته شود ، از این رو قبل از اقدام برای مهاجرت به هر کشوری باید فرد به عنوان یک مهاجر یا یک شهروند از داشتن برخی از امکانات و شرایط زندگی اطمینان حاصل کند و سپس کشور مقصد را انتخاب کند که بررسی این کار ، امری سخت می باشد . از جمله موارد مهم برای انتخاب بهترین کشور برای زندگی می توان به میزان امید به زندگی ، تولید ناخالص داخلی ، نرخ تورم ، جمعیت ، آب و هوا ، نرخ رشد جمعیت ، فساد ، نرخ بیکاری ، شاخص امنیت و هزینه های زندگی اشاره کرد . در این مقاله قصد داریم لیست بهترین کشورهای دنیا بری زندگی در سال 2019 – 2018 را معرفی کنیم .

بهترین کشورهای دنیا بری زندگی در سال 2019 – 2018 به شرح زیر می باشد :

  • کشور سوئیس (Switzerland)

کشور سوئیس در صدر بهترین کشورهای دنیا بری زندگی قرار دارد و برای دومین سال متوالی است که این سوئیس در صدر قرار گرفته است. در این کشور در مواردی از قبیل اعتماد، محیط زیست، حقوق بشر، تحصیلات، بهداشت عمومی، و ثبات اقتصادی رتبه بسیار بالایی دارد. دلیل این ثبات هم سیاست بی طرفی می باشد که دولت سوئیس انتخاب کرده است.

  • کشور کانادا (Canada)

یکی از بهترین کشورهای دنیا بری زندگی ، کشور کانادا می باشد که از لحاظ شرایط زندگی و ثبات سیاسی، امنیت و بازار کار در بالاترین سطح قرار دارد. همچنین این کشور در تحصیلات رتبه سوم و رتبه دوم در شفافیت دارد و یکی از نقاط ضعف زندگی در کشور کانادا طبق این تحقیق ، نبود کیفیت تفریحات و میراث فرهنگی می باشد .

  • کشور آلمان (Germany)

کشور آلمان یکی از بهترین و قدرتمندترین کشورهای جهان می باشد و در ارتباط با جهان، تحصیلات، ثبات اقتصادی و اتحاد بین المللی رتبه بالایی دارد . شهروندان کشور آلمان خود را به عنوان مردمانی سرگرم کننده، خوشحال و صمیمی توصیف کرده اند .

کشور هلند یکی دیگر از کشورهایی می باشد که در لیست بهترین کشورهای دنیا بری زندگی در سال 2019 – 2018 قرار گرفته است و  جزء یکی از کشورهایی است که دموکراسی را به شدت رعایت می کند .  همچنین مردم کشور هلند برای حقوق بالا و اقتصاد کشاورزی قدرتمند در جهان نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارند و امتیاز بالایی برای تساوی جنسی، تحصیلات، زیر ساخت، و ثبات اقتصادی داده اند.

  • کشور دانمارک (Denmark)

شهروندان کشور دانمارک به مراقبت های بهداشتی و تحصیلات  رایگان دسترسی دارند و این کشور تقریبا نمره عالی در تساوی حقوق، امنیت و ثبات اقتصادی به دست آورده است. همچنین دولت کشور دانمارک برای شفافیت و نرخ پایین فساد شناخته شده است. همچنین کشور دانمارک بالاترین نرخ مالیات دریافتی در جهان را دارد.

  • کشور اسپانیا (Spain)

بیشترین قدرت پویای اسپانیا میراث و فرهنگ است. شهروندان اسپانیا به کشور خود در موارد پر ماجرا، تاثیر گذار، خوشحال و دسترسی فرهنگی امتیاز داده اند. در این بین، دسته های کم امتیاز مانند قدرت، مالیات، و کیفیت حقوق نشان می دهند که کشور اسپانیا هنوز راه زیادی در مسیر اقتصادی دارد .

کشور سنگاپور ، کشوری ثروتمند و با نرخ بیکاری بسیار پایین است و با این که سنگاپور بازار کار قدرتمندی دارد اما در مواردی نظیر توانایی مالی، تساوی دستمزد و قدرت سیاسی امتیازات کمی دریافت کرده است. این کشور از لحاظ گردشگری نیز در سطح بالایی قرار دارد و یکی از گزینه مسافران نیز می باشد.

  • کشور ایتالیا (Italy)

کشور ایتالیا از قوی ترین اقتصادهای گردشگری در اروپا می باشد و به دلیل عناوینی مانند خوش منظره و مد روز ترین کشور در جهان ، در لیست برترین کشورهای دنیا قرار گرفت.

  • کشور فنلاند (Finland )

کشور فنلاند از نظر تحصیلات عمومی و کیفیت زندگی در صدر قرار دارد و در موارد تساوی جنسی، آگاهی محیط زیستی، و حقوق بشر امتیاز بالایی دارد. با این حال، شهروندان کشور فنلاند گزارش می دهند که کشور آنها در کیفیت غذا، تفریحات و فرهنگ نقص هایی دارد و همچنین در مورد قدرت نظامی امتیاز پایینی دارد .

بهترین کشورهای دنیا برای زندگی

بهترین کشورهای دنیا برای زندگی

  • کشور سوئد (Sweden)

صدها سال است که کشور سوئد به عنوان یک کشور خنثی در جهان شناخته شده است و قدرت این کشور بر پایه حقوق بشر و خدمات عمومی نیز شکل گرفته است . در این کشور مواردی مانند محیط زیست، تساوی جنسیتی، تجارت شفاف و ثبات اقتصادی به شدت رعایت می شود و همین دلایل باعث شده تا سوئد هم در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار بگیرد . شهروندان کشور سوئد در توانایی مالی، میراث فرهنگی و تفریحات امتیازات پایینی را داده اند .

  • کشور انگلیس (The United Kingdom)

کشور انگلیس نیز با توجه به این که بزرگترین امپراطوری جهان را داراست و به عنوان یک قدرت سیاسی بین المللی در جهان به شمار می آید و در لیست بهترین کشورهای دنیا برای زندگی قرار گرفته است. در کشور انگلیس حقوق بشر، میراث فرهنگی ارتباط جهانی و قدرت سیاسی در رتبه های بالایی قرار دارند اما نقاط ضعفی هم دارا هستند که آن هم تساوی حقوق، توانایی مالی، و متمایز بودن است .

 

همه کشور ژاپن را به سخت کوشی شهروندانش می شناسند و در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته است و همچنین این کشور به نیز عنوان سومین اقتصاد قدرتمند جهان معرفی شده است . ژاپن یکی از پیشروها در زمینه تکنولوژی بوده و شهروندان ژاپنی خود را با عناوینی نظیر مدرن، مد روز و خلاق توصیف می کنند اما با این حال هنوز نقص هایی در حقوق مدنی متعد مانند تساوی جنسی و آزادی مذهبی دارد.

  • کشور آمریکا (United States Of America)

در طی سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ میلادی کشور آمریکا از لحاظ رتبه بندی در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی 4 مرتبه تنزل داشته اما همچنان به عنوان قوی ترین کشور اقتصادی و همینطور نظامی در جهان مطرح می باشد و یکی از تاثیرگذارترین کشورها به شمار می رود ولی این کشور از لحاظ توانایی مالی، تساوی حقوق و آگاهی محیط زیستی در رتبه پایینی قرار دارد .

  • کشور فرانسه (France)

کشور فرانسه یکی از قدرتمند ترین اقتصاد ها و تاثیر گذارترین فرهنگ ها و رتبه بالایی در حقوق بشر و اتحاد بین المللی دارد و شهروندان فرانسه کشور خود را با عناوین با اعتبار، مد روز و با نفوذ معرفی می کنند .از سوی دیگر فرانسه رتبه پایینی در امنیت و توانایی مالی دارد .

  • کشور لوکزامبورگ (Luxembourg)

کشور لوکزامبورگ کشوری کوچک اما فوق العاده است و با توجه به این که مساحت کمی دارد اما جزء ثروتمندترین کشورهای جهان قرار دارد و در رتبه تجارت دوست ترین کشور جهان را برای خود کسب کرده است. این کشور علاوه بر تجارت دارای رتبه ی بالایی از لحاظ تحصیلات  و حقوق نیز برخوردار می باشد . در برخی از موارد شهروندان کشور لوکزامبورگ احساس می کنند که فرهنگ کشور آنها نقص هایی دارد و در موارد ماجراجویی، فرهنگ، و کیفیت غذا امتیاز کمی آورده است .

  • کشور اتریش (Austria)

کشور اتریش در این لیست عنوان کشوری با بهترین استاندارهای زندگی را برای خود کسب کرده است و در موارد شهروندی و کیفیت زندگی شهروندان از رتبه بسیار خوبی برخوردار است و تقریبا بالاترین نمره عالی در حقوق دارای را نیز دریافت کرده است و یکی از کشورهای برتر برای تحصیلات عمومی معرفی شده است. اما با این حال کشور اتریش به عنوان قدرت در مقیاس جهانی شناخته نشده است و امتیاز کمی در رهبری جهان، قدرت سیاسی و نظامی دریافت کرده است.

  • کشور نیوزلند (New Zealand)

کشور نیوزلند در ایجاد صلح جهانی و امنیت بین المللی در صدر قرار دارد و به عنوان خوش منظره ترین کشور در جهان با صنعت گردشگری قوی شناخته می شود که بخشی از این صفات را مدیون سری فیلم های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings)  می باشد . مردم کشور نیوزلند در موارد آگاهی محیط زیستی، خوشحالی، و ثبات اقتصادی امتیاز بالایی داده اند با این حال این کشور در موارد توانایی مالی و قدرت سیاسی امتیازات کمی دارد.

  • کشور نروژ (Norway)

کشور نروژ به دلیل حقوق های بالا، رونق بخش خصوصی و فرهنگ اسکاندیناوی متمایز معروف است . مردم کشور نروژ به کشور خود در مورد شهروندی کلی نمره عالی داده اند و در موارد محیط زیست شناسی، حقوق بشر، آزادی مذهبی نمره ی بالایی داده اند. همچنین کشور نروژ در موارد تساوی تحصیلات عمومی و شفافیت تجاری رتبه ی بالایی دارد و از جمله نقاط ضعف کم نروژ می توان به قدرت سیاسی و نظامی اشاره کرد .

  • کشور استرالیا (Australia)

کشور استرالیا کشوری ثروتمند با نرخ امید به زندگی بالا می باشد و کیفیت زندگی شهروندی در این کشور رتبه بالایی دارد. مردم کشور استرالیا ملت خود را مردمی خوشحال و صمیمی توصیف می کنند. سیستم تحصیلات عمومی کشور استرالیا ، زیر ساخت و ثبات سیاسی نیز در رتبه بالایی قرار دارند. کشور استرالیا در قدرت سیاسی و میراث فرهنگی از رتبه پایینی بهره می برد.

  • کشور چین (China)

کشور چین ، یکی دیگر از کشورهایی در لیست بهترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته است و به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا بعد از آمریکا قرار گرفته و کیفیت زندگی شهروندان آن خیلی سریع از سطح متوسط رو به بالا سبقت گرفته است . لازم به ذکر است که کشور چین در مواردی مانند تساوی جنسی، آزادی مذهبی، و امنیت امتیازات کمی دریافت کرده است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی

جستجوی کار در خارج از کشور کار آسانی نیست، ولی به لطف سایت‌ های کاریابی این کار ساده‌تر شد...

تحصیل در خارج از کشور تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای اروپایی مزایای زیادی برای دانش آموزان و دانشجویان ...

استخدام در آتیه آفرینان استخدام در آتیه آفرینان

استخدام در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای درخواست مصاحبه و همکاری با موسسه آتیه آفرینان ا...

نظرات کاربران
رضا

خیلی جالبه.یعنی این آمارواقعیه؟؟؟ایتالیا که بدترین دوران اقتصادیشه ازنیوزلند که پاسپورتش معتبرترین پاسپورت بعدازژاپن پایینتره؟؟؟نیوزلند ازسال2018توهمه نظرسنجی ها صدرقرار گرفته

آتیه آفرینان

هر 2 کشور کشورهای مهاجر پذیری هستند. کشور ایتالیا از جهت گردشگری بررسی شده ضمن اینکه تحصیل در این کشور رایگان بوده. بنابراین می تواند انتخاب اول دانشجویان باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button