جستجوی کار در خارج از کشور کار آسانی نیست، ولی به لطف سایت‌ های کاریابی این کار ساده‌تر شده است. با استفاده از یک سایت کار بین المللی، می‌توانید به طور ایده آلی فرصت‌های موجود در بازارهای خارجی را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از چگونگی شغل مورد نظر خود، میزان حقوق دریافتی، شرایط کاری و … نیز از طریق این سایت‌ها، مطلع شوید.
این سایت‌ها معمولاً گزینه‌های فیلتر جستجو دارند و شما می‌توانید جستجوی شغلی خود را بر اساس فاکتورهایی که مد نظر دارید، انجام دهید. برخی از این سایت‌ها نیز امکانات بسیار خوبی از جمله رزومه ساز آنلاین دارند و به شما در تهیه یک رزومه خوب، کمک می‌کنند.

وب‌ سایت‌های شغلی با جمع‌آوری و فهرست‌بندی فرصت‌های شغلی، آگهی‌های طبقه‌بندی شده‌ای را ارائه می‌کنند. آن‌ها عمدتاً مجهز به میلیون‌ها فهرست، منابع کاریابی و پست‌های وبلاگ با نکات مفید، هستند. استفاده از یک وب سایت شغلی یکی از بهترین و کارآمدترین راه‌ها برای جستجو کار در میان صدها فرصت شغلی در خارج از کشور است.

برای یافتن بهترین وب‌ سایت‌های شغلی ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله از موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، به شما کمک کنیم و لیستی از بهترین سایت‌های کاریابی خارجی و بین المللی موجود در سطح نت را آماده کرده‌ایم. پس اگر به عنوان یک فرد مهاجر تصمیم دارید که مهاجرت کاری داشته باشید و به دنبال یک شغل عالی برای خود هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

بهترین سایت‌ های کاریابی خارجی و بین المللی

بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی

درخواست مشاوره مهاجرت

همراهان عزیز، لطفا برای ارزیابی اولیه و گرفتن مشاوره مهاجرتی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1. Indeed

Indeed که یکی از محبوب‌ترین سایت‌های کاریابی در سراسر جهان است، از سال 2004 راه اندازی شد. این سایت اکنون بزرگترین وب‌سایت کاریابی در جهان است و ماهانه حدود 300 میلیون کاربر دارد و هر ثانیه بیش از 10 فهرست شغلی جدید به مشاغل آن اضافه می‌شود.
وبسایت Indeed تعداد بسیار زیادی از صنایع و سبک‌های شغلی گوناگون را در خودش جای داده است. همچنین بروزرسانی بی‌نظیر آن باعث شده تا به‌عنوان بهترین وب‌سایت شغلی مورد توجه قرار گیرد.

این سایت به جویندگان کار کمک می‌کند تا لیست‌هایی را در هر صنعتی و هر سطحی بررسی کنند. به عنوان مثال از فرصت‌های شغلی مدیریتی گرفته تا کارهای آزادتر مانند فریلنسری، کارهای پاره وقت، کارآموزی و کارهای تمام وقت در آن یافت می‌شوند. داوطلبان می‌توانند بر اساس عنوان شغلی، مکان، میزان حقوق، تاریخ ارسال و سطح تجربه خود جستجو را انجام دهند.

نکته مهم دیگر درباره سایت Indeed، این است که برای جویندگان کار 100٪ رایگان است و هیچ حساب کاربری برای آن لازم نیست. اما، ثبت نام با یک حساب کاربری به شما این امکان را می‌دهد که اعلان‌های ایمیلی را هنگام ارسال مشاغل جدید دریافت کنید، رزومه خود را سریعتر آپلود کنید و پیام‌هایی از استخدام کنندگان و کارفرمایان احتمالی را دریافت کنید.
همچنین Indeed یک ابزار مقایسه حقوق و یک بخش بررسی شرکت‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید نظرات صادقانه در مورد کارفرمایان را قبل از درخواست برای یک موقعیت شغلی و یا پذیرش یک پیشنهاد بخوانید. رابط کاربری Indeed نیز بسیار بصری است و به گونه‌ای طراحی شده است که جستجوی شغل را برای شما سریعتر و آسان‌تر کند.

سایت کاریابی  Indeed

2. Monster

یکی دیگر از برترین سایت‌های استخدام، Monster است که در سال 1994 تأسیس شد. این سایت به منظور نزدیک کردن و شناسایی افراد با استعداد و شرکت‌ها به وجود آمد. در حال حاضر، ده ها رزومه در آن بارگذاری شده و هزاران درخواست جستجوی کار هر دقیقه در Monster وارد می‌شود.Monster را از این جهت جزو سایت‌های خوب کاریابی می دانیم که از نظر کیفیت و قابلیت استفاده بسیار خوب عمل کرده و فیلترهای جستجوی نسبتاً خوبی دارد.

برای درخواست هر فهرست شغلی در Monster باید با استفاده از آدرس ایمیل خود، یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس از انواع موقعیت‌های شغلی اطلاع پیدا کنید.

هنگامی که یک حساب کاربری دارید، می‌توانید موقعیت‌های شغلی و درخواست‌های جستجو را ذخیره کنید و همچنین در صورت اضافه شدن مشاغل جدید در زمینه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید باید برای دریافت اعلان‌های ایمیلی، ثبت‌نام کنید.
نامزدها می‌توانند مشاغل را بر اساس مکان، نوع شرکت، عنوان شغلی و … جستجو کنند. اما ناگفته نماند که در این سایت هیچ گزینه‌ای برای جستجو بر اساس حقوق یا سطح سابقه وجود ندارد.

سایت کاریابی Monster

3. Glassdoor

سایت Glassdoor در سال 2008 به وجود آمد و هدف از ایجاد آن، بررسی صادقانه شرکت‌ها، شفافیت حقوق و دستمزد و معرفی جایگاه‌های شغلی موجود در بازار، برای میلیون‌ها متقاضی کار بود.
امروزه Glassdoor دارای 2 میلیون کارفرما، حدود 100 میلیون شرکت و بیش از 10 میلیون فهرست شغلی است. جویندگان کار می‌توانند به راحتی مشاغل موجود را بررسی کنند و اطلاعات دقیقی در مورد فرهنگ سازمان‌ها، مدیران عامل، مزایا و داده‌های حقوق و دستمزد هر شرکت کسب کنند.

برای شروع جستجوی شغلی خود می‌توانید در Glassdoor یک نمایه ایجاد کنید، سپس رزومه خود را آپلود نموده و برای دریافت پیام‌های ایمیلی ثبت نام کنید تا لیست‌های انتخاب شده فرصت‌های شغلی را دریافت نمایید. همچنین می‌توانید فهرست‌های فعال را با استفاده از نوار جستجوی سایت مرور کنید.
در هر فهرست شغلی، اطلاعاتی درباره موقعیت و نحوه درخواست، اطلاعات شرکت، رتبه‌بندی‌ها، بررسی‌ شرکت و مدیر عامل آن‌ها و همچنین اطلاعات حقوق و مزایا را خواهید دید.

جویندگان کار همچنین می‌توانند برای خواندن بررسی‌های دقیق در مورد تجربیات کارمندان و مصاحبه شوندگان به نمایه Glassdoor هر شرکت مراجعه کنند تا قبل از شرکت در مصاحبه‌های شغلی به صورت رایگان، آماده شوند.

سایت کاریابی  Glassdoor

4. FlexJobs

FlexJobs توسط شخصی به نام سارا ساتن در سال 2007 ایجاد شده است. از زمان تأسیس آن تا کنون، نزدیک به 30 هزار فهرست فعال شغلی در آن وجود دارد و باعث شده که این سایت به بزرگترین وبسایت برای مشاغل تبدیل شود.
بیش از 5 هزار شرکت در سراسر جهان برای دریافت نیروهای کاری و افراد دارای تخصص، به FlexJobs مراجعه می‌کنند. همچنین این سایت برای فرصت‌های شغلی از راه دور، بهترین انتخاب است.

اعضای FlexJob به فهرست‌های موجود در بیش از 50 دسته از سطح ابتدایی تا اجرایی دسترسی دارند. اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که FlexJob یک سایت کاریابی پولی است و شما باید حدود 15 دلار برای عضویت یک ماهه آن بپردازید. همچنین برای عضویت سه ماهه مبلغی حدود 30 و برای عضویت یک ساله 50 دلار باید بپردازید.

هر فهرستی در FlexJobs قانونی است و به جویندگان کار آرامش خاطر و تجربه‌ای امن را ارائه می‌دهد. به علاوه، اگر به هر دلیلی راضی نباشید، FlexJobs هزینه اشتراک شما را ظرف 30 روز، پس می‌دهد. به لطف محیط امن FlexJobs، جویندگان کار از صرفه جویی در زمان و انرژی برخوردار می‌شوند.

سایت کاریابی FlexJobs

5. Ladders

Ladders که با عنوان «خانه مشاغل 100 هزار دلاری» نیز شناخته می‌شود، در سال 2003 تأسیس شد. این سایت کاریابی، بر ارائه لیست موقعیت‌های شغلی با حداقل 100 هزار دلار در سال تمرکز دارد.
در حال حاضر، Ladders به عنوان یک وب سایت شغلی، خدمات خوبی را ارائه می‌کند. Ladders یکی از بهترین سایت‌های کاریابی برای مدیران است. چرا که تمرکز اصلی آن بر اتصال افراد جویای کار با مدیران و فرصت‌های کاری مطلوب است.

Ladders فهرست‌های شغلی را برای ده ها بخش از جمله امور مالی، مهندسی نرم افزار، بازاریابی دیجیتال، منابع انسانی، مهندسی صنایع و … ارائه می‌دهد. پس از ثبت نام در Ladders ، از شما خواسته می‌شود تا عناوین شغلی را که بیشتر به آن‌ها علاقه مند هستید، لیست کنید.
سپس برگه مشاغل مورد نظر شما در Ladders به طور خودکار لیست می‌شود و این سایت مشاغلی را به شما ارائه می‌دهد که با عناوین مورد نظرتان مطابقت داشته باشد. درخواست برای برخی از فهرست‌ها رایگان است، اما برخی دیگر به اشتراک پولی در پلت فرم نیاز دارند.

سایت کاریابی Ladders

6. AngelList

وبسایت AngelList در سال 2010 به عنوان منبعی برای استخدام تأسیس شد. این سایت به عنوان بهترین گزینه برای مشاغل نوپا است و حدود 150 هزار استارت آپ در اندازه‌های مختلف در آن وجود دارند.
AngelList به افراد جویای کار فریلنسر و محلی در بخش‌های مختلف فناوری، مانند انتشارات آنلاین، برنامه‌های سلامت و زیبایی و… فرصت‌های شغلی خوبی را ارائه می‌کند. برای جستجوی کار در این سایت، باید ابتدا لاگین کنید و نمایه خود را تکمیل نمایید.

نمایه شما در سایت AngelList به عنوان رزومه‌تان در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید موقعیت‌های شغلی خالی را بر اساس عنوان شغلی، مکان و تعهد زمانی (تمام وقت، پاره وقت، کارآموزی و غیره) انتخاب کنید.

سایت کاریابی AngelList

7. LinkedIn

لینکدین هم که یک شبکه اجتماعی تجاری است، در سال 2003 راه اندازی شد. در حال حاضر لینکدین با 800 میلیون کاربر ثبت نام شده از سراسر جهان، به عنوان یک پایگاه داده برای جستجوی فرصت‌های شغلی، شناخته می‌شود.
برخلاف اکثر وب‌ سایت‌های شغلی دیگر، LinkedIn به شما اجازه می‌دهد تا استخدام‌ کنندگان و سایر افراد مورد علاقه را به شبکه مجازی خود اضافه کنید و از این رو، بهترین وب‌سایت برای ارتباط مستقیم با استخدام‌ کنندگان محسوب می‌شود.

نمایه LinkedIn شما به عنوان رزومه‌تان عمل می کند، بنابراین خوب است که در نوشتن اطلاعات تحصیلی، سوابق شغلی و مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصی‌تان به طور کامل، توضیح بدهید.
ایجاد نمایه لینکدین و مرور فرصت‌های شغلی رایگان است، اما لینکدین یک گزینه عضویت ممتاز نیز دارد که به شما امکان می‌دهد ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد سایر متقاضیانی که برای لیست‌های مورد نظر شما درخواست داده اند ارائه می‌کند.

سایت های کاریابی LinkedIn

8. Getwork

Getwork که قبلاً با نام LinkUp شناخته می‌شد، در سال 2000 راه اندازی شد و از فناوری اختصاصی خوبی برای ارائه لیست‌های شغلی تازه ارسال شده استفاده می‌کند. همچنین پایگاه داده آن با کیفیت بوده و تجربه جستجوی مطلوبی را برای جویندگان کار فراهم می‌کند. Getwork هر روز آگهی‌های شغلی خود را به‌ روزرسانی کرده و از این رو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که می‌خواهند فرصت‌های شغلی جدید را درخواست بدهند.

Getwork لیست‌های شغلی به روز خود را در ده ها زمینه از جمله آموزش، امور مالی، مراقبت‌های بهداشتی، حقوق، بازاریابی و فناوری اضافه می‌کند. استفاده از این سایت رایگان است و جویندگان کار می‌توانند بدون ثبت نام و داشتن حساب کاربری، همه فرصت‌های شغلی موجود را مرور کنند.

اما داشتن حساب کاربری به شما امکان می‌دهد تا فهرست‌های شغلی مورد نظرتان را ذخیره کنید و اعلان‌های ایمیلی دریافت کنید، سابقه مرور و جستجوهای خود را ذخیره کنید و بهتر بتوانید برای جستجوی مشاغل تسلط داشته باشید.

سایت کاریابی Getwork

9. Scouted

Scouted در سال 2015 با این هدف ایجاد شد که شرکت‌ها با در نظر گرفتن ویژگی‌های شخصی متقاضیان آن‌ها را انتخاب کنند نه با معیارهای سنتی مانند مهارت‌ها و تجربه.
بنابراین وبسایت Scouted، رویکرد منحصر به فردی را برای استخدام در نظر گرفته و هم اکنون به بهترین وب سایت کاریابی برای فارغ التحصیلان کالج تبدیل شده است. فارغ التحصیلان می‌توانند اولین فرصت شغلی خود را پس از فارغ التحصیلی، بدون نگرانی به دست بیاورند.

شما می‌توانید با آپلود یک کپی از رزومه خود و افزودن پیوست ها یا نمونه کارهایتان، نظر کارفرمایان را جلب کنید. مهم‌تر از همه، پاسخ دادن به سؤالات مصاحبه مجازی Scouted باعث آمادگی شما برای شرکت در مصاحبه شغلی می‌شود. جالب است بدانید که استفاده از همه ویژگی‌های جستجوی شغل در وبسایت Scouted، رایگان است.

سایت کاریابی Scouted

10. Snagajob

Snagajob در سال 2000 تأسیس شد و برترین بازار کار ساعتی آنلاین شناخته می‌شود. بیش از 100 میلیون جویای کار ثبت نام شده و 700 هزار کارفرما، این وبسایت را به دلیل تعداد لیست‌ها و رابط کاربری آسان، انتخاب می‌کنند.

Snagajob عمدتاً موقعیت‌های کاری ساعتی را در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، خدمات مشتری، مهمان‌نوازی، خرده‌فروشی، امنیت و تحویل غذا ارائه می‌کند. جویندگان کار می‌توانند مشاغل مورد نظرشان را با فیلتر کردن فهرست‌ها جستجو کنند.

برای درخواست هر موقعیت شغلی در Snagajob، فقط باید روی لینک درخواست شغل در صفحه کلیک کنید و به وب سایت شرکت مربوطه هدایت شوید. شما همچنین می‌توانید در Snagajob ثبت نام کنید. پس از ثبت‌نام، می‌توانید برای دریافت اعلان‌های ایمیلی و لیست‌های شغلی جدید که با علایق شما مطابقت دارد، اقدام کنید.
همچنین می‌توانید با اضافه کردن یک بیوگرافی کوتاه، یک عکس از خودتان، تجربیات گذشته، تحصیلات و… نمایه‌تان را تکمیل کنید. Snagajob برای جویندگان کار کاملاً رایگان است.

سایت کاریابی Snagajob

11. Teach Away

Teach Away در سال 2003 برای کمک به معلمانی که به دنبال یافتن شغل در خارج از کشور بودند، ایجاد شد. این وبسایت هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های بین المللی استخدام معلم در سراسر جهان است و به ارتباط معلمان با فرصت‌های جدید در 50 کشور کمک می‌کند.

پیوستن به Teach Away رایگان است، اما قبل از اینکه بتوانید برای مشاغل خالی موجود درخواست بدهید، باید یک نمایه آنلاین تکمیل کنید. هنگامی که نمایه خود را تکمیل کردید، می‌توانید مشاغل معلمی را در سراسر جهان جستجو کرده و برای آنها درخواست بدهید.

ناگفته نماند که Teach Away به عنوان بخشی از تعهد خود به آموزش بیشتر معلمان، دوره‌های تدریس دولتی آسان و مقرون به صرفه را ارائه می‌کند تا به متقاضیان کمک کند برای فرصت‌های شغلی بیشتر، واجد شرایط شوند.

سایت کاریابی Teach Away

12. Expat Network

Expat Network در اصل در سال 1989 به عنوان منبعی برای مهاجران خارجی در سراسر جهان ایجاد شد. سایت Expat Network از این جهت به عنوان بهترین سایت برای کاریابی انتخاب می‌شود، که نه تنها یک تابلوی شغلی عالی برای مشاغل بین‌ المللی ارائه می‌دهد، بلکه ده‌ ها راهنمای منبع رایگان، پست‌های وبلاگی آموزنده و چک‌ لیست‌هایی برای تنظیم دقیق رزومه‌تان را فراهم می‌کند.

همچنین می‌توانید در این سایت، مشاغل را بر اساس کلمه کلیدی، صنعت، مکان و مدت زمان مورد نظرتان برای کار کردن، جستجو کنید. Expat Network شامل چندین کشور در پایگاه داده خود است و به تمام صنایع اصلی از جمله مالی، مراقبت‌های بهداشتی، منابع انسانی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش خدمات می‌دهد. همچنین پست‌های وبلاگ مفصلی در مورد مشاغل گوناگون و استخدام در آن‌ها ارائه می‌دهد.
با کمک کارشناسان و وکلای موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، بهترین فرصت‌های شغلی برای شما محیا می‌شود و می‌توانید با خیال راحت برای کار در خارج از کشور مهاجرت خود را آغاز کنید.

سایت کاریابی Expat Network

سوالات متداول

کدام وبسایت برای استخدام معلمان طراحی شده است؟

Teach Away بزرگ ترین سایت کاریابی برای استخدام معلم در سراسر جهان است.

بزرگ ترین سایت کاریابی در جهان کدام است؟

سایت کاریابی Indeed

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در خارج از کشور تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای اروپایی مزایای زیادی برای دانش آموزان و دانشجویان ...

استخدام در آتیه آفرینان استخدام در آتیه آفرینان

استخدام در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای درخواست مصاحبه و همکاری با موسسه آتیه آفرینان ا...

انواع بورسیه های تحصیلی انواع بورسیه های تحصیلی

اغلب هزینه های سنگین تحصیلی باعث تردید دانشجویان برای ادامه تحصیلات خود در خارج از کشور می ...

نظرات کاربران
شکرالله سلطانی

سلام

مونا میرباقری

سلام. بفرمایید در خدمتم

نامی

لینکداین واقعا بیخود و افتضاحه به هیچ دردی نمیخوره فقط شده وقت تلف کردن همه کاری انجام میده غیر از پیدا کردن شغل

مجتبی

بامدرک کاردانی میشه مهاجرت کرد

آتیه آفرینان

با سلام. باید سن و مدارک تحصیلیتون بررسی شود . تا بهتون کمک کنیم از چه طریقی میتوانید اقدام کنید. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید.

peiman hoseiny

سلام روز بخیر من ۹ سال تو کاره تولید نایلون و نایلکس هستم با تمام دستگاهای نایلون آشنایی کامل دارم. میخواستم بدونم کار تو اروپا میتونم پیدا کنم

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر برای شما به شیوه ی سرمایه گذاری و یا خرید ملک جهت اخذ اقامت می توانیم اقدام کنیم .

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button