برترین هتل های یونان

کشور یونان در جنوب غربی اروپا واقع شده است که با کشورهای ترکیه و ایتالیا و از طریق دریا با کشور قبرس مرز مشترک دارد . هر ساله مردم بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید به این کشور تاریخی سفر می کنند و از دیدن آن بسیار لذت می برند . از دلایل متعددی که باعث شده است هر ساله افراد بسیاری به این کشور سفر کنند ، وجود انواع متنوعی از هتل های یونان با امکانات مختلف می باشد که راحتی و آسایش بی اندازه ای را برای مسافران خود مهیا می کند . در ادامه مطلب شما را به معرفی برخی از برترین هتل های یونان دعوت می کنیم .

در مقاله ” تحصیل در یونان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در یونان اطلاعات کسب کنید .

برخی از برترین هتل های یونان به شرح زیر می باشد :

  • هتل هرودیون یونان (Herodion Hotel)

یکی از هتل های یونان می توان به هتل هرودیون اشاره کرد که هتلی زیبا و جذاب است و در این هتل همه امکانات لوکس و بی‌ نقص می باشد . این هتل 4 ستاره دارای 90 اتاق می باشد که اتاق ‌های این هتل متنوع است و بسیاری از اتاق ‌ها تراسی رو به منظره آکروپولیس دارند . از چشم‌ انداز بی‌ نظیر در تراس های هتل می توان لذت برد . دکور اتاق‌ ها مدرن و شیک می باشد و از رنگ‌ های سرد و خنثی در کنار گل ‌های طبیعی استفاده شده است. بدون شک اتاق ‌های هتل هر چیزی را که برای یک سفر عالی و تکرارنشدنی لازم داشته باشد، فراهم می‌کند. رستوران ‌های متنوعی در این هتل آماده خدمت ‌رسانی به مهمانان خود می باشد و یکی از رستوران ‌های این هتل که مطمئنا نظر هر کسی را جلب خواهد کرد، رستورانی با سقف شیشه ‌ای که در فضای آن تنه درختان و دکور چوبی که دارد . در مدت اقامت خود در این هتل حتما به این رستوران رویایی و آرام سر بزنید، به ‌خصوص در شب که بسیار مسحورکننده می باشد . اگر اهل گپ و گفتگو هستید و دوست دارید شب زنده‌ داری خوبی داشته باشید، می‌ توانید به تراس هتل بروید و با انتخاب نوشیدنی لحظات خوبی را با همراهان خود تجربه کنید. از این هتل تا تئاتر اودئون هرودس آتیکوس ۰٫۳ کیلومتر، تا پارتنون ۰٫۳ کیلومتر، تا تپه فیلوپاسوس ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه بناکی ۱٫۴ کیلومتر، تا منطقه کولوناکی ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه آکروپولیس ۰٫۱ کیلومتر، آکروپولیس ۰٫۴ کیلومتر و تا منطقه آنافایوتیکا ۰٫۵ کیلومتر فاصله است . امکانات این هتل عبارتند از : تراس، باغ، اینترنت بی‌ سیم، استخر، مرکز تناسب اندام،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق ‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌ آی ‌پی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی)

  • هتل نووتل یونان

یکی از برترین هتل های یونان ، هتل نووتل می باشد که در مرکز شهر آتن واقع شده است . از هتل نووتل یونان تا ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه فاصله است و مهمانان به راحتی می‌ توانند به بخش ‌های مختلف دسترسی داشته باشند. همچنین از این هتل تا آکروپولیس 1.6 کیلومتر، منطقه آنافایوتیکا 1.9 کیلومتر، تا تئاتر ملی یونان 0.5 کیلومتر، موزه ملی باستان‌شناسی آتن 0.6 کیلومتر و تا میدان اومونیا 0.7 کیلومتر فاصله است . امکانات این هتل چه برای افرادی که با خانواده خود سفر می ‌کنند یا با دوستان خود، عالی و فوق ‌العاده‌ است. این هتل 4 ستاره دارای 196 اتاق می باشد که اتاق‌ های آن بسیار زیبا و راحت است . دکوراسیون اتاق ‌های هتل ترکیبی از رنگ ‌های سفید، خاکستری و قهوه ‌ای کمرنگ می باشد و پرده ‌های حریر طرح‌ دار نیز نور کافی را به اتاق ‌ها می ‌رسانند. تمام اتاق های هتل دارای اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی هستند . برای مهمانان هر روز صبحانه متنوعی و غذاهای لذیذ بین ‌المللی نیز در کنار غذاهای محلی یونانی در رستوران هتل سرو می ‌شود. از امکانات این هتل می توان به تراس، باغ، اینترنت بی‌ سیم، استخر، مرکز تناسب اندام،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کتابخانه، اتاق بازی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق ‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌ آی‌ پی، اتاق‌ های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی) اشاره کرد .

برترین هتل های یونان

برترین هتل های یونان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به یونان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به یونان ” بیاندازید.

  • هتل پرزیدنت یونان (President Hotel)

یکی از بهترین هتل های یونان ، هتل پرزیدنت می باشد که در مرکز آتن قرار دارد و در فاصله ۵۰۰ متری از ایستگاه مترو واقع شده است . از این هتل به راحتی می‌ توان به جاذبه‌ های مختلف شهر دسترسی داشت . از این هتل تا موزه بناکی 2.5 کیلومتر، تا منطقه کولوناکی 2.4 کیلومتر و آکروپولیس 0.4 کیلومتر فاصله است . این هتل 4 ستاره دارای 516 اتاق می باشد که اتاق‌های هتل دکوری مدرن دارند و ساده هستند ولی با همین سادگی توانسته است رضایت مهمانان خود را به دست آورد. آباژورهای کوچک کنار تخت و میز آرایش محیط اتاق را به‌ خصوص در شب دلنشین ‌تر کرده است و از اتاق ‌ها منظره زیبایی از آتن را قابل مشاهده است . حمام تمیز اتاق ‌ها شامل سشوار، وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد . اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تنظیم سیستم تهویه، دیوارهای ضد صدا و ملاف ‌های ضد آلرژی هستند. امکان نوشیدن چای و قهوه نیز در اتاق ‌ها در نظر گرفته شده و اینترنت بی‌ سیم نیز در همه جای اتاق ‌ها قابل دسترس می باشد . صبحانه خوش ‌رنگ به ‌صورت بوفه ‌ای برای مهمانان سرو می ‌شود. رستوران اصلی هتل مشرف به باغ می باشد که ناهار و شام فوق ‌العاده یونانی با منویی هیجان ‌انگیز را برای مهمانان سرو می‌ کند. هتل دارای استخری در پنت هاوس می باشد که چشم ‌انداز خیره‌ کننده‌ ای از شهر را نشان می ‌دهد . این هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، یکی از انتخاب ‌های مناسب در سفر به شهر آتن می باشد . از جمله امکانات این هتل عبارتند از : تراس، باغ، اینترنت بی ‌سیم، استخر، مرکز تناسب اندام،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امانت بار، تبادل ارز، میز تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، خدمات شستشو خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری،‌ سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق ‌های عایق صدا، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌ آی ‌پی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی) .

  • هتل رویال المپیک آتن یونان

هتل رویال المپیک آتن یونان ،یکی از برترین هتل های کشور یونان می باشد که در خیابان دیاکو در مقابل معبد زئوس واقع شده است . این هتل در نزدیکی پلاکا، باغ های سلطنتی و استادیوم باستانی قرار دارد . از مرکز شهر آتن تا هتل رویال المپیک یونان تنها 1 کیلومتر فاصله است و ایستگاه مترو لاریسیس در 4 کیلومتری هتل می باشد . تعداد بی شماری از مکانهای باستانی، ساختمانهای تاریخی و مناطق فرهنگی مثل آکروپلیس، پلاکا و پسیری و موزه باستانشناسی در نزدیکی هتل می باشد . اتاق های هتل به سبک مدرن و با تم مدیترانه ای طراحی شده اند و به منظور حفظ آرامش از رنگهای آرام در دکوراسیون اتاقها استفاده شده است. رستوران های هتل انواع غذاهای سنتی یونانی و بین المللی را سرو می کنند و یک مکان فوق العاده برای جمع های دوستانه یا خانوادگی می باشد . در صورت نیاز به تخت اضافی برای نوزادان 0-2 سال هزینه باید پرداخت شود و کودکان 3-4 سال باید از تخت اضافی استفاده شود . از جمله امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی ، استخر در فضای باز ، باغ ، سالن ماساژ  ، تور های گردشگری دسترسی به اینترنت ، پارکینگ ، سرویس 24 ساعته اتاق ، کافی شاپ ، رستوران ، نگهبانی ، خشکشویی ، اتاق ویژه سیگاری ها ، جعبه کمک های اولیه ، کتابخانه ، دژ خانوادگی ، آسانسور ، امکانات ویژه معلولین و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در یونان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در یونان ” می باشد .

  • هتل سوئیت آسترا سانتورینی یونان (Astra Suites Santorini)

هتل سوئیت آسترا سانتورینی ، یکی از بهترین هتل های کشور یونان با نمای فوق العاده ای از دهانه آتشفشان در دریای آبی اژه به شمار می رود . این هتل 5 ستاره در قلب ایمرویگلی قرار دارد و بهترین محل اقامت برای کشف جزیره سانتورینی می باشد . این هتل در نزدیکی فرودگاه قرار دارد . این هتل مدرن در مجاورت محبوب ترین جاذبه های گردشگری سانتورینی مانند موزه مگارون گیزی و موزه باستان شناسی واقع شده است . یک اقامتگاه تفریحی در صخره های ساحلی سانتورینی که با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی، مانند یک روستای سیکلادیک می باشد . هتل سوئیت آسترا سانتورینی تمامی امکانات و خدمات رفاهی لازم برای آسایش و راحتی میهمانان مانند اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها، تاکسی سرویس، پذیرش 24  ساعته و انبار ارائه می کند. استخر خصوصی، اتاق ویژه افراد سیگاری ها، سیستم تهویه برخی از امکانات این هتل می باشند. علاوه بر این، امکانات تفریحی برای سرگرم کردن مهمانان در طول اقامت نیز ارائه می شود. لازم به ذکر است که در این هتل میهمانان زیر 6 سال پذیرفته نمی شود .  از جمله امکانات این هتل عبارتند از :  سونا ، حمام بخار ، ماساژ ، آبگرم ، تورهای گردشگری ، دسترسی به اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی ، کرایه اتومبیل و دوچرخه ، سرویس شاتل ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، کافی شاپ ، رستوران ، نگهبانی ، کتابخانه ، پذیرش 24 ساعته و خشکشویی . کارکنان این هتل به دو زبان انگلیسی و یونانی صحبت می کنند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button