برترین هتل های ژاپن

کشور ژاپن ، معروف به سرزمین آفتاب تابان برای مسافرت یک مقصد گردشگری پر هیجان بوده و از نظر فرهنگی شگفت انگیز است . هتل های ژاپن نیز هیجان انگیز و جذاب می باشند . آسمان خراش هایی برای پذیرایی از مسافران بین المللی مانند توکیو و کیوتو خدماتی را ارائه می دهند . در کنار این برج ها گردشگران می توانند هتل خود را در اقامتگاه های مجلل و یا کپسولی شکل رزرو کنند . این کشور دارای مجموعه گسترده ای از انواع هتل ها بوده است و انواع مختلف هتل ها در ژاپن از لحاظ بزرگی و کوچکی و کم هزینه بودن ، نیاز گردشگرانی که برای اقامت چند شب یا به مدت طولانی به کشور ژاپن سفر کرده اند ، برآورده می کنند . برترین هتل های ژاپن مکان هایی هستند که می توان برای اقامت در ژاپن انتخاب کرد .

در مقاله ” تحصیل در ژاپن ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ژاپن اطلاعات کسب کنید .

برخی از برترین هتل های ژاپن عبارتند از :

  • هتل پارک توکیو ژاپن (Park Hotel Tokyo)

هتل پارک توکیو ، یکی از بهترین هتل های ژاپن و یکی از آسمان خراش های مدرن و معاصر در مرکز پایتخت می باشد . از طبقه های فوقانی این هتل گردشگران می توانند چشم انداز های خیره کننده ای از کل شهر را تماشا کنند . این هتل فقط دو دقیقه با ایستگاه شیمباسی اولین ایستگاه راه آهن فاصله دارد. با این فاصله کم گردشگران به راحتی می توانند به مقصد های اصلی منطقه از طریق مترو سفر کنند. 7 رستوران در داخل هتل پارک توکیو قرار دارند که همراه با خوراک بین المللی غذاهای ژاپنی نیز سرو می کنند . نمونه هایی دیگر از امکانات لوکس این هتل عبارتند از : چشمه های آبگرم ، مرکز تناسب اندام و اتاق خوابی مملو از آثار هنری مدرن.

  • هتل ایمپریال توکیو ژاپن (Imperial Hotel Tokyo)

یکی از برترین هتل های ژاپن ، هتل فوق لوکس و مجلل ایمپریال در شهر توکیو می باشد که از یک موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . این هتل قدمتی دیرینه دارد و از سال ۱۸۹۰ کار خود را با ارائه بهترین خدمات آغاز کرده است. ایستگاه‌ های مختلفی در نزدیکی این هتل قرار دارد که دسترسی مستقیم به مکان‌ های مختلف از شهر را برای مهمانان راحت کرده است. این هتا 5 ستاره دارای 931 اتاق می باشد که اتاق‌ های این هتل با ظرافت خاصی طراحی شده‌ اند و دکوراسیون مدرنی دارند . در طراحی داخلی این اتاق ها از رنگ ‌های گرم استفاده شده است و نور آباجورها در شب فضای آرام ‌بخشی را ایجاد کرده است. اتاق‌ ها پنجره‌ های بزرگ و قدی دارند و چشم ‌انداز شهر به خوبی از اتاق‌ ها قابل مشاهده است. اینترنت بی سیم در همه جای اتاق ‌ها در دسترس می باشد و حمام با لوازم بهداشتی هر روزه شارژ و تمیز می‌ شود. این هتل دارای ۱۳ رستوران می باشد و فرد هر غذایی که علاقه داشته باشد در رستوران‌ های این هتل پیدا خواهد کرد . همچنین این هتل ۳ بار، با دکورهای متفاوت دارد که مطمئنا سر زدن به آن و امتحان کردن نوشیدنی‌ های متنوع که مسئول بار سرو می ‌کند خالی از لطف نخواهد بود. همیشه وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مهمانان می ‌شود و استقبال زیادی از این مراکز می‌شود پس اگر اهل شنا هستید به استخر هتل و سپس به مرکز اسپا بروید و از امکانات ماساژ که با افراد حرفه ‌ای انجام می شود  خستگی را از تن بیرون کنید. به طور کلی از جمله امکانات این هتل می توان به اتاق‌ های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، کتابخانه، اتاق بازی برای کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی) اشاره کرد .

  • هتل پارک حیات توکیو ژاپن (Park Hyatt Tokyo)

یکی از بهترین هتل های کشور ژاپن ، هتل پارک حیات توکیو ژاپن می باشد که در شهر زیبا و پرتکاپوی توکیو و بالای خیابان معروف Shinjuku  قرار دارد . از این هتل منظره کوه فیجی به خوبی دیده می‌ شود. این هتل زیبا که در مرکز تجاری قرار دارد نه تنها برای مسافرانی که به قصد سفر کاری به این شهر سفر می‌کنند مناسب است بلکه برای گردشگران نیز می ‌تواند شروع خوبی باشد. این هتل 5 ستاره دارای 117 اتاق شامل اتاق ‌های دلباز و بزرگ برای خانواده ‌ها و اتاق ‌های دو نفره کوچک برای زوج ‌های جوان است . دکوراسیون اتاق ‌ها ترکیبی از رنگ‌های تیره و روشن می باشد که مبلمان کرمی رنگ در کنار دیوارهای طوسی با آباجورها و نورهای ظریف محیط آرامی را ایجاد کرده است . اتاق‌های این هتل پنجره‌ هایی بزرگ رو به چشم‌انداز شهری دارند و دیدن این چشم ‌انداز به خصوص در شب بسیار مهیج و جذاب می باشد . تمام اتاق‌ های این مجموعه دارای اینترنت بی‌ سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی است. علاوه بر غذاهای بین ‌المللی ، غذاهای مدرن ژاپنی در رستوران‌ هتل سرو می ‌شود . در کافه هتل کیک ‌های پرطرفدار و شیرینی ‌های فرانسوی سرو می‌ شود که امتحان کردن آنان با قهوه ‌ای خوش ‌طعم خالی از لطف نخواهد بود. از این هتل لوکس تا معبد میجی حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا برج توکیو ۶٫۸ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۱۰٫۱ کیلومتر فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل عبارتند از : اتاق ‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، کلاس‌ های یوگا، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی دی مخصوص کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (اوکراینی، روسی، هلندی، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی).

یکی از روش های مهاجرت به ژاپن از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ژاپن ” اطلاعات کسب کنید .

  • هتل شانگری لا ژاپن (Shangri-La Hotel)

یکی از برترین هتل های ژاپن ، هتل شانگری لا می باشد که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌ های مهم شهر توکیو قرار دارد و این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است. این هتل 5 ستاره دارای 200 اتاق می باشد که اتاق‌ های فوق مدرن با جدیدترین امکانات برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است و تمام پرسنل این مجموعه در جهت رضایت کامل مشتریان تمام تلاش خود را می ‌کنند. غذاهای ژاپنی نیز در رستوران این هتل سرو می‌ شود و به شما پیشنهاد می شود حتما از سوشی ‌ها و سوپ ‌های که در رستوران ژاپنی هتل سرو می ‌شود تست کنید. این هتل مانند سایر هتل های کشور ژاپن دارای مرکز اسپای حرفه‌ای و استخری جذاب برای شنا کردن است و از دیگر امکانات این هتل می توان اتاق‌ های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، سونا، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، امکانات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی، ایتالیایی، کره‌ای، فرانسوی) نام برد .

برترین هتل های ژاپن

برترین هتل های ژاپن

  • هتل ریتز کارلتون ژاپن (The Ritz-Carlton)

هتل ریتز کارلتون ، یکی دیگر از هتل های کشور ژاپن می باشد که در منطقه Roppongi و در یکی از بلندترین ساختما‌ن ‌های توکیو واقع شده است که چشم ‌انداز بی‌ نظیری از شهر را به مهمانان خود هدیه می ‌دهد . منظره چشم ‌گیری که هیجان مهمانان را در اقامت در این هتل بیشتر می‌ نماید . این هتل در ساختمانی لوکس با طراحی داخلی فوق ‌العاده و در منطقه ‌ای لوکس ‌تر قرار گرفته و بی‌ شک اگر دنبال سفری لوکس هستید این هتل پیشنهادی بی ‌نقص خواهد بود. هتل ریتز کارلتون ژاپن ، یک هتل 5 ستاره با 248 اتاق می باشد که اتاق ‌ها با دکوری مدرن محیطی سرشار ازآرامش را برای مهمانان خود فراهم کرده است و با ارائه بهترین خدمات و امکانات از اینترنت بی‌ سیم تا تهویه مطبوع و حمامی مجلل شرایط رفاهی حال مهمانان را بهتر فراهم کرده است. چشم‌ انداز شهر نیز از ویژگی‌های برجسته اتاق‌ ها می باشد . اگر به دنبال آرامش هستید و دوست دارید کمی استراحت کنید به مرکز اسپای این هتل بروید که بیشتر امکانات درمانی را ارائه می ‌دهد. سونا و استخر نیز از دیگر بخش ‌های مناسب برای تفریح و آرامش مهمانان می باشد . گزینه ‌های غذاخوری متعددی در این هتل آماده سرو غذاهای مختلف برای مهمانان می باشد به طوری که 8 رستوران در این هتل وجود دارد که رستوران غذاهای فرانسوی از همه بخش‌ ها بیشتر مورد توجه گردشگران است. بار هتل اجرای زنده موسیقی را هر شب ارائه می ‌دهد و لحظات نابی را برای مهمانان خود فراهم می ‌کند. لازم به ذکر است که از این هتل تا برج توکیو ۱٫۵ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۸ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان اتاق ‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی، چینی) نام برد .

  • هتل کپیتال توکیو ژاپن (The Capitol Hotel Tokyu)

یکی از برترین هتل های ژاپن ، هتل کپیتال توکیو می باشد که هتلی 5 ستاره و مجلل و سبک طراحی آن از معماری و طراحی ژاپنی الهام گرفته است. این طراحی نه تنها در داخل این هتل نمایان است بلکه در محوطه باغ مانند هتل و با استفاده از درخت‌ها و عناصر طبیعی که در طراحی ژاپنی به چشم می‌خورد در این مجموعه قابل نمایان است . مهمانان در هتل کپیتال توکیو ژاپن  به راحتی می‌توانند به خط ۴ مترو دسترسی داشته باشند و از آن به بخش‌های مختلف شهر و مراکز خرید بروند. این هتل دارای 251 اتاق می باشد که اتاق ‌ها تلفیقی از مدرنیته و سنت هستند و هارمونی رنگ ‌های قهوه ‌ای با کاغذ دیواری ‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه انتخاب شده است. از اتاق‌ ها نمایی پاناروما از شهر را می توان داشت به خصوص اگر در طبقات بالایی هتل این منظره چشم‌ گیرتر خواهد بود. در اتاق ‌ها تمام امکانات رفاهی از قبیل اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجهز با لوازم بهداشتی که هر روزه شارژ می‌شوند برای مهمانان فراهم است . هتل کپیتال توکیو ژاپن دارای ۳ رستوران است و هر کدام از آن‌ها منویی متنوع از غذاهای ژاپنی، آسیایی و غربی را سرو می‌کنند. اگر دوست دارید لحظات متفاوتی را سپری کنید به بار هتل بروید؛ در بار هتل امکان این را دارید که با نوشیدنی‌ های سنتی کشور ژاپن آشنا شوید. مرکز اسپا و سونای این هتل فضای آرام و فوق ‌العاده‌ای دارد و استخر هتل نیز برای علاقه‌ مندان به شنا گزینه ‌ای عالی است و علاوه بر شنا کردن می‌ توان از دیدن منظره شهر نیز لذت برد. لازم به ذکر است که از این هتل تا معبد میجی حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا برج توکیو ۱٫۸ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۸ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق ‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، کلاس‌های یوگا، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی) اشاره کرد .

  • هتل پالاس ژاپن (Palace Hotel Tokyo)

هتل پالاس ، یکی از هتل های ژاپن می باشد که فوق لوکس و مجلل است و با تلفیق طراحی ژاپنی و به کارگیری هنر مدرن فضای خاص و جذابی را خلق کرده است که از همان ابتدای ورود و حضور در لابی هتل تا باغ‌ و محوطه سرسبز هتل با درختچه‌های کوچک مینیاتوری کاملا مشهود است. این هتل این مجموعه با کادری حرفه‌ ای و خدماتی بی ‌نقص به میزبانی از مهمانان خود می‌ پردازد و توانسته است رضایت مهمانان خود را در همه بخش‌ ها کسب نماید . این هتل 5 ستاره دارای 290 اتاق می باشد که اتاق ‌های این هتل با دقت تمام و در بالاترین سطح و زیبایی دکور شده است . در ضمن اتاق ‌های متنوعی برای ارائه به مهمانان در نظر گرفته شده است و می ‌تواند هر گروهی را در خود و با توجه به هدفی که مهمانان دارند و به شهر توکیو سفر کرده ‌اند در خود اقامت دهد. دکوراسیون جذاب اتاق ‌های هتل در کنار گلدا‌ن ‌هایی از گل ‌های طبیعی محیط باطراوات ‌تری را خلق کرده است. تمام امکانات رفاهی از اینترنت بی‌ سیم، تلویزیون، حمام مجلل و تهویه مطبوع در اتاق‌ ها در نظر گرفته شده است. هتل پالاس ژاپن با ۷ رستوران با منوهای متنوع با بهترین سرآشپزها از مهمانان خود پذیرایی می ‌کند. رستوران ‌های این مجموعه فرصت تست بهترین سوشی ‌ها را به مهمانان خود خواهد داد و غذاهای معروف ژاپنی در ظرف ‌های رنگارنگ و سنتی برای آنان سرو می ‌شود. همچنین غذاهای فرانسوی و غذاهای بین ‌المللی نیز در رستوران‌ های دیگر طبخ می ‌شود. مهمانان هتل می توانند نوشیدنی خود را در فضای باز و هوای مطبوع میل کنند و در کنار دوستان خود به گپ و گفتگو بپردازند. برای بسیاری از گردشگران موضوع ورزش از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد و حتی در مدت سفر نیز از این قضیه غافل نمی ‌شوند. این هتل مجموعه‌ ای از بهترین تجهیزات بدنسازی را در مرکز تناسب خود گرد هم آورده است . همچنین در مرکز اسپای هتل بهترین روش‌ های درمانی و ماساژهای تخصصی ارائه می ‌شود . لازم است بدانید که استخر هتل در بخشی قرار دارد که دور تا دور آن را شیشه احاطه کرده و می ‌توان علاوه بر شنا کردن از دیدن برج‌ ها و آسمان‌خراش ‌ها لذت برد. هتل پالاس تا برج توکیو ۳٫۳ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۴٫۶ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به تراس، اتاق‌ های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی) اشاره کرد

  • هتل فور سیزن ژاپن  (Four Seasons Hotel Tokyo at Marunouchi)

هتل فور سیزن ، یکی از معروف ترین هتل های کشور ژاپن در شهر توکیو می باشد که همیشه بسیاری از گردشگران آن را به عنوان انتخاب اول خود قرار می ‌دهند. کارمندان این هتل با رفتاری دوستانه و خوش ‌آمدگویی گرم از همان ابتدای ورود رضایت قلبی مهمانان را به دست می ‌آورند. این هتل به عنوان یکی از ۲۵ هتل برتر در مجله تریپ ادوایزر در میان هتل‌های ژاپن در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شد. این هتل 5 ستاره دارای 57 اتاق می باشد که اتاق ‌های آن مدرن است و با کفپوش ‌های زیبا پوشیده شده است. پنجره ‌های بزرگ و قدی، اتاق ‌ها را در برگرفته است و بر روی آن ها پرده ‌های حریر نصب شده است. رنگ‌ های کرم و روشن فضای دلبازی را برای اتاق ها ایجاد کرده است. محیط آرام اتاق‌ های هتل مهمانان را با اشتیاق بیشتری به سمت اتاق‌ هایشان هدایت می‌ کند. اینترنت بی ‌سیم، تلویزیون، میز کار و تهویه مطبوع در اتاق‌ ها در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ژاپن مقاله ” اقامت در ژاپن ” را مطالعه بفرمایید .

تفریحات متعددی برای مهمانان در نظر گرفته شده است که عبارتند از : امکانات اسپا و ماساژ در محیطی سنتی و اتاق بازی برای کودکان و مرکز تناسب اندام نیز در طبقات فوقانی هتل با منظره‌ای پاناروما پیشنهادی عالی برای ورزش کردن است. صبحانه متنوعی هر روزه از میوه ‌های تازه، کیک ‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مهمانان هتل سرو می ‌شود. رستوران هتل با غذاهای فرانسوی و محلی از مهمانان خود پذیرایی می‌ کنند. بار این هتل نیز تا نیمه شب باز است و با نوشیدنی‌ های مهیج و نشاط آور در محیطی آرام از مهمانان خود پذیرایی می ‌کند. از هتل فور سیزن تا برج توکیو ۲٫۹ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۴٫۹ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان اتاق ‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی) را نام برد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button