برترین هتل های چین

کشور چین ، کشوری پر توریست می باشد که لزوم وجود هتل های متعدد برای پذیرایی از این گردشگران امری بدیهی و ضروری می باشد . هتل های کشور چین با توجه به امکاناتی که دارند می توانند به خوبی از مهمانان و گردشگران سفر به چین پذیرایی و میزبانی کنند . در این مقاله به همت مشاوران موسسه آتیه آفرینان ایرانیان نگارش شده است اطلاعات مورد نیاز در مورد برترین هتل های چین ، امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده آنها برای مسافران تقدیم حضور شما می شود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در چین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در چین ” است .

برخی از برترین هتل های چین عبارتند از :

  •  هتل جیانگو گوانجو چین (Jianguo Hotel Guangzhou)

هتل جیانگو گوانجو چین ، یکی از بی نظیرترین هتل ‌ها در ارائه خدمات طراز اول و سطح جهانی است و از معماری خاص و بسیار زیبایی نیز بهره می ‌برد. این هتل یک مقصد بسیار محبوب و دوس داشتنی برای زوج های جوان می باشد و به دلیل دسترسی آسان و سریع به نقاط مختلف شهر، کارکنان بسیار حرفه ‌ای، غذاهای خوش طعم و درجه یک معروف است . با گرد هم آوری امکانات رفاهی مانند اسخرهای با کیفیت سرپوشیده و روباز، سالن اسپا و بدنسازی، سالن ماساژ، مرکز تجاری، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان، هتل جیانگو مجموعه بی نقص و کم نظیری است . کارکنان مجرب این هتل به صورت 24 ساعته و با 2 زبان چینی و انگلیسی بهترین امکانات را در اختیار مهمانان گرامی قرار می ‌دهند. لازم به ذکر است که اجازه ورود به حیوانات خانگی داده نمی ‌شود. اتاق ‌هایی بزرگ و دنج با امکاناتی مانند تلویزیون، تهویه مناسب و دکوراسیونی بی نظیر با رنگ ‌های چشم نواز از جمله دلایلی است که برای مهمانان اقامت رمانتیک و زیبایی را رقم می زند . این هتل در 4.7 کیلومتری برج کانتون و 27 کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی بایون گوانجو قرار دارد.

  •  هتل بایون گوانجو چین (Guangzhou Baiyun Hotel)

هتل 5 ستاره بایون ، یکی از زیباترین هتل‌ های شهر گوانجو می باشد که محبوبیت بسیار بالایی در نزد مهمانان دارد و به دسترسی عالی و آسان به نقاط شهر، اتاق‌هایی راحت و خدمه‌ مجرب خود شهرت دارد . این هتل که امتیاز بالایی نیز دارد هر ساله مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. هتل بایون چین دارای امکانات رفاهی کلاس جهانی مانند سالن اسپا و بدن سازی مدرن و مجهز، سونا، مرکز تجاری، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان می باشد و اقامتی رویایی و سراسر خاطره را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد. کارکنان این هتل به صورت 24 ساعته و با 2 زبان چینی و انگلیسی آماده ارائه بهترین سرویس ‌ها هستند. اتاق ‌های این هتل شیک و با طراحی مدرن می باشند . ساعت تحویل اتاق از ساعت 14:00 و ساعت تخلیه هر اتاق نیز تا ساعت 12:00 ظهر امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. این هتل در 5.2 کیلومتری برج کانتون و 28 کیلومتری فرودگاه بین المللی بایون گوانجو قرار دارد.

  • هتل آسیا اینترنشنال (گوانگ دونگ) گوانجو چین (Asia International Hotel Guangdong Guangzhou)

هتل آسیا اینترنشنال (گوانگ دونگ) ، یکی از برترین هتل های چین می باشد که یک هتل 5 ستاره بسیار زیبا و ایده ‌آل برای آن دسته از مهمانان مشکل پسند است . این هتل به دلیل دسترسی آسان به نقاط شهر، کارکنان مجرب و حرفه‌ای و کیفیت بسیار بالای غذاهای خود معروف است. این هتل دارای کارکنان هتل بسیار خوش برخورد بوده و به صورت 24 ساعته و با 2 زبان چینی و انگلیسی آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران هستند. خدمات درجه یکی مانند استخر بزرگ، سونا و ماساژ، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، اینترنت و پارکینگ رایگان اختصاصی در این هتل لوکس گرد هم آمده ‌اند تا سفری بی نظیر و فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم بزنند. از جمله امکانات این هتل می توان به تلویزیون، دکوراسیونی با رنگ ‌های جذاب و چشم نواز، تهویه مناسب و حمام اختصاصی اشاره کرد . ساعت تحویل اتاق در این هتل از ساعت 14:00 و ساعت تخلیه هر اتاق نیز تا ساعت 12:00 ظهر امکان پذیر می باشد . هتل آسیا اینترنشنال چین در 6 کیلومتری برج کانتون و 28 کیلومتری فرودگاه بین المللی بایون گوانجو قرار دارد.

در مقاله ” مهاجرت به چین ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به چین اطلاعات کسب کنید .

برترین هتل های چین

برترین هتل های چین

  • هتل اونکای گوانجو چین (Unkai Hotel Guangzhou)

هتل اونکای چین ، یکی از شیک ‌ترین و در عین حال مدرن ‌ترین هتل‌های گوانجو می باشد و یک هتل 5 ستاره دارای معماری بسیار زیبایی در داخل و خارج است که نظر هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. این هتل با در اختیار داشتن خدمات رفاهی مانند باغ، استخر با کیفیت سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سونا، مینی ‌مارکت برای خرید، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان، یک مجموعه کم نقص را برای مهمانان گرامی فراهم کرده است. کارکنان این هتل به صورت 24 ساعته با کیفیت ‌ترین خدمات را در اختیار مهمانان قرار خواهند داد تا احساس کمبود نداشته باشند. اتاق ‌های بی نهایت زیبا و راحت این هتل لوکس با داشتن امکاناتی مانند تهویه مناسب و مطبوع، تلویزیون، اتاق نشیمن و حمام اختصاصی با امکانات دوش، اقامت دل ‌چسبی را برای مهمانان خواهند ساخت. ساعت تحویل اتاق در این هتل از ساعت 14:00 و ساعت تخلیه اتاق نیز تا ساعت 12:00 ظهر امکان پذیر می باشد . این هتل در 9.4 کیلومتری ایستگاه راه آهن گوانجو، 11 کیلومتری برج کانتون و 20.8 کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی بایون گوانجو قرار دارد.

  • هتل بیجینگ کونلون چین

هتل بیجینگ کونلون ، یکی از برترین هتل های چین در شهر پکن می باشد که بیشتر گردشگران که به هدف کسب و کار و یا تجارت به شهر پکن سفر می کنند برای اقامت این هتل را انتخاب می کنند زیرا این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است . این دارای ۵۷۵ اتاق می باشد که اتاقهای این هتل لوکس و با طراحی خاصی در اختیار مسافران قرار می گیرد که این اتاقها رو به رودخانه LIANGMA  و پخش موزیک پینی باز می شوند و دارای ۸ رستوران با انواع غذاهای غربی ، تایلندی ، ویتنامی فکره ای و ژاپنی است . از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان ، جکوزی ، زمین تنیس ،سونا ، باشگاه مجهز ، اجاره اتومبیل به مسافران ، استخر و غیره اشاره کرد.

  • هتل بین المللی بیجینگ چین (Beijing International Hotel)

هتل بین المللی بیجینگ ، یکی از بهترین هتل های چین می باشد که یک هتل 5 ستاره در شهر پکن می باشد . این هتل یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های شهر پکن می باشد که در موقعیت جغرافیایی بی نظیر و در مرکز شهر پکن قرار گرفته است و فاصله این هتل بین المللی تا ایستگاه مترو (Dongdan) و ایستگاه راه آهن پکن ،۷ دقیقه پیاده روی ،۱۱ دقیقه تا رصدخانه باستان ،۱٫۶ کیلومتر از خیابان Oriental Plaza وWangfujing و تا فرودگاه بین المللی پکن ۳۰ دقیقه می باشد. هتل بین المللی بیجینگ چین دارای ۹۰۹ اتاق می باشد که اتاق های آن دارای فضای داخلی مدرن و همچنین دارای نور طبیعی زیادی می باشد که دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، کامپیوتر ، مینی بار ،لوازم آرایش رایگان ،اینترنت رایگان،حمام های خصوصی، وان های مرمری و قهوه ساز و غیره می باشند . از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به : باغ ،مینی گلف، مرکز تناسب اندام، ماساژ ، استخر سرپوشیده ، رستوران ، بار، اجاره ماشین ، روم سرویس، خدمات نگه داری از کودک،دستگاه خود پرداز، لاندری، فکس ، فتوکپی، اتاقهای خانوادگی ،سالن آرایش و زیبایی، آسانسور،صرافی ، صندوق امانات و غیره اشاره کرد .

  • هتل حیات ریجنسی چین (Hyatt Regency Hotel)

هتل حیات ریجنسی ، یکی از برترین هتل های کشور چین در شهر هانگزو می باشد که در مرکز منطقه غربی دریاچه و در محله هوبین کشور چین واقع شده است و فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی هانگزو ۲۹ کیلومتر و تا ایستگاه قطار ۵ کیلومتر و ۱۵ دقیقه تا بازار شب Wushan می باشد و به خاطر موقعیت جغرافیایی بی نظیری که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و گزینه مناسبی است برای افرادی که به هدف کسب و کار و یا تجارت به شهر هانگزو سفر می کنند . این هتل به جاذبه های شهر همچون ساحل آفتابی و بارانی دریاچه ، سینمای وست لیک West Lake نزدیک است . هتل حیات ریجنسی چین در مجموع دارای ۳۹۰ اتاق مجهز و لوکس می باشد که اتاق های بزرگ آن دارای قابلیت های مانند اتو، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار، حمام هر دو وان و امکانات دوش آب گرم. لوازم آرایش رایگان، دمپایی و حوله حمام و غیره هستند و برای خوردن غذا می توان به رستوران های هتل رفته و انواع غذاهای چینی را تست کرد . در ضمن یک کافه با انواع نوشیدنی ها هم در این هتل موجود می باشد . از دیگر امکانات این هتل می توان سرویس کامل آبگرم، استخر سرپوشیده، و یک مرکز تناسب اندام. فای در مناطق عمومی رایگان، یک کافی شاپ، سونا ،لباسشویی، آسانسور ، رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار و مرکز کسب و کار اشاره کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در چین می توانید مقاله ” تحصیل در چین ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل رافلز بیجینگ چین

یکی از بهترین هتل های کشور چین ، هتل رافلز بیجینگ چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است . این هتل  که در سال ۲۰۱۲ میلادی در بین ۱۰۰ هتل جایزه بهترین هتل رو به خود اختصاص داده و از موقعیت بی نظیری بر خوردار می باشد . این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر پکن مانند مرکز خرید وانگ فوجینگ ، شهر ممنوعه و میدان تیان آن من قرار گرفته است و تنها ۱۵ دقیقه تا راه آهن پکن و ۲۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی پکن فاصله دارد. هتل رافلز بیجینگ دارای ۱۷۱ اتاق می باشد و از اتاقهای بزرگ و رنگ های روشنی ساخته شده اند و دارای اتاق هایی برای معلولین ،سوئیت مخصوص تازه عروس ها است . از دیگر امکانات این هتل می توان رستوران، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه،بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ،تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار ، گرمایش، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار،خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط را نام برد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button