برترین هتل های نیوزلند

کشور نیوزلند ، کشوری بسیار زیبا و کوهستانی می باشد که بهترین گزینه برای افرادی که اهل ماجراجویی و رفتن به طبیعت های وحشی هستند ، به شمار می رود . در این کشور خانه های جنگلی ، کوه ها مرتفع ، سواحل ، یخچال های طبیعی ، مناطق حرارتی و آب دره هایی است که توسط دولت و دوستداران محیط زیست به خوبی حفاظت می شود . اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان ، داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه های توریستی لازم است و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی می باشد که مسافران باید در اختیار داشته باشند . هتل های کشور نیوزلند طیف وسیعی از گزینه های اقامت را با تمام بودجه ها پوشش می دهد . هتل های زنجیرهای بین المللی در شهرهای مهم نیوزلند فعالیت می کنند در حالی که هتل های کوچک تر در سراسر کشور نیوزلند پراکنده اند . اکثر مسافران به شهرهای اصلی اوکلند ، ولینگتون و کریست چرچ نیوزلند سفر خواهند کرد و شهر اوکلند به مراتب گران از سایر شهرها خواهد بود . در این مقاله قصد داریم با برخی از برترین هتل های نیوزلند آشنا شویم .

شما می توانید برای مهاجرت به نیوزلند مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های نیوزلند عبارتند از :

  • هتل هرت ­لند نیوزلند (Heartland Hotel)

هتل هرت ­لند، یکی از بهترین هتل های کشور نیوزلند می باشد که در ایرپارک، در نزدیکی فرودگاه اوکلند واقع شده است . این هتل با دارا بودن اتاق ‌های بزرگ با تخت‌ های با کیفیت، و خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات دوستانه ­ای را به مهمانان ارائه می ­‌دهد. هزینه یک شب اتاق هتل 212 تا 245 دلار می باشد .

  • هتل سنیک نیوزلند (Scenic Hotel)

یکی از هتل های کشور نیوزلند ، هتل سنیک می باشد که در خیابان کویین ، خیابان مرکزی ایالت اوکلند و در قلب منطقه تجاری شهر اوکلند (CBD) واقع شده است. معماری افسانه­ ای این هتل را با امکانات مدرن ترکیب کرده و به سبک اقامتی زیبا و راحت تبدیل کرده است. مهمانان با اقامت در این هتل داشتن برخی از سرگرمی‌ های برتر اوکلند، خرید کردن و خوردن لذت خواهند برد . هزینه یک شب اتاق هتل 180 تا 340 دلار می باشد .

برترین هتل های نیوزلند

برترین هتل های نیوزلند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در نیوزلند می توانید مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل Naumi Auckland Airport نیوزلند

هتل Naumi Auckland Airport نیوزلند ، یکی از بهترین هتل های نیوزلند می باشد که در شهر آوکلند واقع شده است. این هتل پنج ستاره لوکس ۱۹۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، اینترنت، استخر رو باز، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق ‌های این هتل به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده ‌اند. این هتل تا پارک Ambury حدود ۳.۶ کیلومتر، تا گلف Grange حدود ۵.۸ کیلومتر، تا استادیوم Mount Smart حدود ۶.۴ کیلومتر و تا فرودگاه آوکلند ۳.۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج‌ ها مناسب می باشد و قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌ دهد مناسب است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

  • هتل The Resurgence luxury eco lodge نیوزلند

یکی از برترین هتل های کشور نیوزلند ، هتل  The Resurgence luxury eco lodgeمی باشد که در شهر متوئکا واقع شده است . این هتل 5 ستاره ۱۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، اینترنت، استخر رو باز، رستوران و پارکینگ اشاره کرد . اتاق های هتل در لژ اصلی واقع شده ‌اند و سوئیت ‌ها در خانه ‌هایی جداگانه با تقریبا ۱۰۰ متر از لژ اصلی، واقع شده ‌اند . تمامی اتاق های هتل دارای یک تلویزیون و تختخواب می ‌باشد. این هتل در کنار پارک ملی Kahurangi  واقع شده و تا Kaiteriteri حدود ۲۰ دقیقه با ماشین، تا مرکز شهر Motueka’s  حدود ۲۵ دقیقه و تا فرودگاه Nelson حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل لوکس برای زوج ‌ها مناسب است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button