برترین هتل های مالزی

کشور مالزی ، کشوری در آسیای مرکزی می باشد که پایتخت آن شهر کوالالامپور است . در این کشور فرهنگ ها و ادیان گوناگون با صلح و دوستی در کنار یکدیگر زندگی می کنند . اماکن تفریحی و جاذبه های توریستی مالزی در کنار هزینه معقول سفر به این کشور ، مالزی را تبدیل به بهشتی برای گردشگران کرده است . یکی از عوامل مهم در بهتر شدن کیفیت سفر به هر کشوری از جمله مالزی ، محل اقامت و هتلی می باشد که مسافران برای مدتی که در سفر هستند ، انتخاب می کنند . اگر هتل و محل آن خوب باشد و امکاناتی که در اختیار توریست ها قرار می دهد ، مناسب باشد می تواند در دلچسب تر شدن سفر تاثیر به سزایی داشته باشد . لازم است بدانید که هر مسافری که به این کشور پا می گذارد با تعدادی بسیاری از هتل ها روبرو می شود که اگر برای بار اول به آنجا سفر کرده باشد ، این تعداد هتل ها سردرگم کننده خواهند بود . هتل های کشور مالزی همیشه به دلیل مدرن بودن و زیبایی های طراحی داخلی و خارجی آنها مورد توجه بسیاری از مسافران و گردشگران بوده است . در این مقاله برای شما لیستی از برترین هتل های مالزی را حاضر کرده ایم که با خیال راحت تری هتل خود را انتخاب کنید .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در مالزی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مالزی ” را مطالعه نمایید.

برخی از برترین هتل های مالزی به شرح زیرمی باشد :

  • هتل ماندارین اورینتال مالزی

یکی از برترین هتل های مالزی ، هتل ماندارین اورینتال می باشد که در بین برجهاي پتروناس و باغهاي انبوه پارك مركزي شهر كوالالامپور قرار گرفته است. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد . از امکاناتی که از  یک هتل 5 ستاره انتظار می رود فعاليت هاي دیگری که در هتل می توان انجام داد كلاسهاي آشپزي،گلف و يوگا است .

  • هتل مجستیک مالزی

هتل مجستیک ، در دسته بهترین هتل های مالزی قرار دارد و دارای خدمات کافه و رستوران می باشد . هم چنین می توان از خدمات رفاهی هتل 5 ستاره مجستیک مانند سالن ورزشی استخر رو باز مرکز اسپا و آرایشگاه بهره مند شد. هتل مجستیک مالزی تا مرکز شهر کوالالامپور حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 56 کیلومتر فاصله دارد.

  • هتل هیلتون مالزی

یکی دیگر از هتل های مالزی می توان به هتل هیلتون مالزی اشاره کرد که یک هتل 5 ستاره ای باشکوه در منطقه ای مرکزی واقع شده است و امکان تردد به مراکز تجاری و توریستی را پیاده و یا از طریق وسایل حمل و نقل عمومی برای گردشگران به آسانی فراهم کرده است. آراستگی و نظافت اتاق های این هتل چشم گیر و سرویس دهی پرسنل آن در کم ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. داشتن پنجره هایی بزرگ و نور عالی ، اتاق های هتل هیلتون پی جی را دلبازتر و روشن تر کرده است.

  • هتل گراند حیات مالزی

یکی از بهترین هتل های کشور مالزی ، هتل گراند حیات می باشد که در شهر کوالالامپور واقع شده است . این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و نسبت به قیمتش می توان انتظار خدمات معمولی از آن را داشت . هتل گراند حیات مالزی فاصله زیادی با جاذبه های گردشگری کوالالامپور ندارد و برج دوقلوی پتروناس، کنوانسیون کوالالامپور و پارک کوالالامپور دقیقا در کنار این هتل هستند .

  • هتل شانگری لا مالزی

هتل شانگری لا ، یکی از بهترین هتل های مالزی در شهر کوالالامپور است . این هتل با طراحی چشم نواز، موقعیت عالی و امکانات لوکس خود به خوبی از مهمانان پذیرایی می نماید . هتل شانگری لا مالزی دقیقا در مرکز و قلب شهر و در کنار پارک کی ال‌ سی سیو برج دوقلو پتروناس واقع شده است و تا فرودگاه بین‌ المللی ۴۵ دقیقه و تا نمایشگاه بین المللی پوترا 7 کیلومتر فاصله دارد و همچنین ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل و ایستگاه مترو نیز 20 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. محل این هتل در خیابان بوکیت بینتاگ که خیابان ثروتمندان است ، می باشد.

  • هتل رویال چولان مالزی (Royal Chulan Hotel)

هتل رویال چولان ، از بهترین و لوکس ترین هتل های مالزی به شمار می رود که  در نزدیکی مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید مالزی و بسیاری از امکانات شهر بسیار مناسب است . اتاق های این هتل از امکانات رفاهی کامل برخوردار می باشند از جمله سیستم های تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان ، لوازم شخصی ، سرویس بهداشتی و حمام که تجهیزات اصلی این هتل را تشکیل می دهند .از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان به سالن بدنسازی ، سالن بازی و تفریح ، رستوران ، کافه ، حمام آبگرم ، اتاق ماساژ و بسیاری دیگر از امکانات تفرحی اشاره کرد . میهمانان این هتل می توانند در رستوران این هتل بزرگ ، انواع غذاهای مخصوص مالزی و به خصوص غذاهای دریایی را امتحان کنند . پیشنهاد می شود حتما غذاهای چینی رستوران هتل رویال چولان مالزی را چشید .

در مقاله ” مهاجرت به مالزی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به مالزی اطلاعات کسب کنید .

  • هتل اورگرین لورل مالزی (Evergreen Laurel Hotel)

هتل اورگرین لورل ، یکی دیگر از هتل های مجلل و شیک مالزی می باشد که که در پنانگ واقع شده است . این هتل در نزدیکی سواحل زیبای پنانگ قرار دارد و از آن دسته هتل هایی که باید از قبل رزرو شود چون گردشگران بسیاری خواهان اقامت در هتل اورگرین لورل مالزی هستند تا بتوانند دسترسی راحت به سواحل این منطقه را داشته باشند . این هتل از تمامی امکانات رفاهی این هتل کامل است و تجهیزات و امکاناتی مانند تلویزیون ، سرویس بهداشتی و حمام ، اینترنت رایگان ، سیستم تهویه دارد ، همچنین یک رستوران ، کافه و سالن ورزشی هم دارد و در رستوران این هتل ، انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی ، مالزیایی و نوشیدنی های خنک را می توان میل کرد . از آنجایی که هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و پنج ستاره و لوکس است ، هزینه اقامت یک شب در آن بالا است .

  • هتل تانجانگ هو مالزی (Tanjong Ho Hotel)

یکی از پرطرفدارترین هتل های کشور مالزی ، هتل 5 ستاره تانجانگ هو می باشد که اغلب گردشگران می خواهند که اقامتشان در این هتل باشد . طراحی فضای هتل تانجانگ هو ، بسیار زیبا و دلنشین است به طوری که محیط آن مثل باغی وسیع می باشد . هتل تانجانگ هو مالزی از امکانات رفاهی کامل برخوردار است مانند حمام آبگرم ، اینترنت رایگان ، رستوران ، سالن ورزشی ، استخر ، فروشگاه های زنجیره ای و همچنین یک کتابخانه دارد که بدون شک علاقمندان به کتاب را به خود جذب می کند . در این هتل هم می توان از امکانات استفاده کرد و هم می توان برای خلوت کردن و ساعتی فکر کردن در تنهایی و تمدد اعصاب ، در باغ هتل به گشت و گذار پرداخت ، با انتخاب این هتل لذت سفر را چند برابر خواهد کرد .

برترین هتل های مالزی

برترین هتل های مالزی

  • هتل مردکا پالاس مالزی (Hotel Merdeka Pallas)

هتل مردکا پالاس مالزی ، یکی دیگر از بهترین هتل های مالزی محسوب می شود که در شهر کوچینگ واقع شده است . این هتل محیطی بسیار لوکس و شیک دارد و امکانات رفاهی آن کامل است که عبارتند از : رستوران ، استخر، کافه ، سالن ماساژ و بدنسازی ، اینترنت ، حمام آبگرم و علاوه بر امکانات رفاهی ، این هتل برای مهمانان خود یک تور گردشگری در شهر برگزار می کند ولی اختیاری است و هر کدام از مهمانان هتل که تمایل داشته باشند در آن شرکت می کنند.

  • هتل پالمان مالزی (pullman hotel)

هتل پالمان ، یکی از هتل های 5 ستاره در کشور مالزی است و مانند هتل مردکا پالاس در شهرکوچینگ قرار دارد که از امکاناتی نظیر رستوران ، استخر، کافه ، سالن ماساژ و بدنسازی ، اینترنت رایگان ، حمام آبگرم ، پارکینگ ، سونا ، زمین بازی کودکان برخوردار می باشد . این هتل دارای اتاق هایی فوق العاده  لوکس و شیک می باشد و هر گردشگری که به این هتل رفته و در آن اقامت داشته ، رضایت کامل از امکانات هتل و سرویس دهی آن داشته است.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالزی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالزی ” است .

  • هتل ایمپیانا کی ال سی سی مالزی (Impiana KLCC Hotel )

یکی از بهترین هتل های کشور مالزی ، هتل ایمپیانا کی ال سی سی مالزی می باشد که در مرکز شهر کوالالامپور و در وسط تعداد زیادی از مغازه‌ها و رستوران‌ها در منطقه بوکیت بینتاگ قرار دارد . استخر و کافه این هتل شبانه روزی هستند و کیفیت این هتل را به بالاترین حد ممکن می ‌رسانند . فاصله این هتل که دقیقا مقابل مرکز کنوانسیون کوالالامپور و آکواریوم کی ال سی سی قرار دارد ، با مرکز خرید سوریا کی ال سی سی فقط 5 دقیقه می باشد . تمام اتاق های هتل بسیار بزرگ و جادار و دارای طراحی داخلی خیلی خوبی هستند.

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button