برترین هتل های مالتا

کشور مالتا ، یکی از مقاصد گردشگری اروپایی می باشد که به اندازه اسپانیا ، فرانسه و یا ایتالیا محبوب نیست ولی این نقطه مدیترانه ای بهترین جزیره ممکن  است تا از سواحل تمیز و زیبا ، نمادهای تاریخی و غذاهای خوشمزه بیشترین استفاده را برد . زبان اصلی کشور مالتا ، انگلیسی است ، پس به راحتی می توان به گشت و گذار پرداخت و از آب و هوای آن فوق العاده لذت برد . می توان هر زمان از سال برای استراحت ، آرامش ، ماجراجویی و یا شب گردی به مالتا سفر کرد و برای تعطیلات خود در یکی از برترین هتل های مالتا اقامت کرد . هتل های مالتا هر کدام دارای جذابیت های منحصر به فردی برای اقامت چند روزه می باشند که برخی از این هتل ها بر روی تپه ها بنا شده اند و برخی نیز در اطرافا خلیج فنلاند به میزبانی از مهمانان بین المللی می پردازند . در ادامه به معرفی چند مورد از برترین هتل های مالتا خواهیم پرداخت .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مالتا مقاله ” اقامت در مالتا ” را مطالعه بفرمایید .

برخی از برترین هتل های مالتا به شرح زیر می باشد :

  • هتل جولیانی مالتا (Juliani Hotel)

هتل جولیانی ، جز آن دسته از هتل‌ هایی است که یک کسب ‌وکار خانوادگی می باشد و جز برترین هتل‌ ها شناخته شده است. هتل نمایی از خانه‌ ساحلی را ارائه می‌دهد که داخل آن با دقت به سبک مدیترانه ‌ای طراحی شده است که برخی از آنان توسط صنعتگران و هنرمندان محلی درست شده است. اگر به دنبال یک مکان مناسب و البته خاص برای اقامت در مالتا هستید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم.

  • هتل زارا پالاس مالتا (XaraPalace Relaise & Chateaux)

هتل زارا پالاس مانند هتل جولیانی یک کسب ‌و کار خانوادگی می باشد که برنده جایزه یونیک پلازو در قرن ۱۷ در پایتخت قدیمی مالتا شد. این هتل در ابتدا متعلق به خانواده ‌ای اشرافی موسکاتی پاریسیو (Moscati Parisio) بود که امروزه دارای ۱۷ اتاق و سوئیت ‌‌های لوکس و مجهز به مبلمان‌ های قدیمی و سلطنتی می باشد. هتل زارا پالاس مالتا بر فراز تپه ‌ای بنا شده و با استحکامات و دژهای مربوط به قرون وسطی محاصره شده است. در خیابان‌ های اطراف هتل به سختی می ‌توان اتومبیلی پیدا کرد، و این دلیل محکمی برای لقب “شهر ساکت و به دور از هیاهو”  برای آن می باشد. آرام و ساکت بودن محوطه اطراف، عاملی اجتناب ‌ناپذیر برای انتخاب آن است.

  • هتل کاسا الول مالتا (Casa Ellul Hotel)

هتل کاسا الول در سال ۱۸۳۰ در شهر والتا بنا شده است و جزء یکی از قدیمی ترین هتل های مالتا شناخته می شود. این هتل در کنار جاذبه های تاریخی این کشور واقع شده است که این موضوع خود می تواند دلیل محکمی برای اقامت در این هتل باشد. هم اکنون هتل کاسا الول به ویکتوریا تغییر نام داده است . مکان این هتل با کوچه های باریک و محلی احاطه شده است. بالکن های چوبی به همراه کاشی کاری های سنتی و قدیمی از ویژگی های طراحی معماری این هتل محسوب می شوند.

  • هتل کومینو مالتا (Comino Hotel)

یکی از برترین هتل های مالتا ، هتل کومینو مالتا می باشد که اطراف این هتل خلیج سنت نیکلاس واقع شده است و می تواند یک مکان برای پیاده روی شبانه شناخته شود. خود این هتل ، یک اثر هنری شناخته می شود و کاملا با هتل های مدرن امروزی که لوکس بودن ویژگی بارز آنها ، در تضاد می باشد . خانه های ییلاقی در این هتل از امکاناتی می باشد که گردشگران می توانند از آنها برای اقامت خود استفاده کنند. از خدمات این هتل می توان به ساحل اختصاصی آن نام برد .

  • هتل فنیقیه مالتا (Phoenicia Hotel)

هتل فنیقیه ، یکی دیگر از هتل های مالتا که بر روی دژهای تاریخی در پایتخت مالتا بنا شده است . این هتل دارای چشم اندازی زیبا و محلی می باشد و دارای زیبایی های بسیاری است که بخشی از آنها مربوط به ۳ هکتار باغی است که این هتل زیبا و قدیمی را احاطه کرده اند. مناطق بندری اطراف این هتل در کنار ظاهر لوکس و یونیک هتل فنیقیه جذب توریستهای بسیاری به این مکان شده اند. ادوارد کارونا دینگلی نام یک هنرمند و نقاش مالتی می باشد که آثار او به صورت یک مجموعه هنری و تاریخی در این هتل قرار گرفته اند. با اقامت در این هتل می توان این آثار را از نزدیک مشاهده کرد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا توضیح دادیم .

  • هتل LLoyd مالتا

یکی از هتل های کشور مالتا ، هتل LIoyd  است که می توان از آن به عنوان یکی از اقامتگاه های قدیمی با چشم اندازی خاص و منحصر به فرد نام برد. امروزه هتل LLoyd مالتا در دست تعمیر است و ساختمانی در اطراف آن بنا شده که می توان در سوئیت و آپارتمان های آن اقامت داشت. لازم به ذکر است که در قرن ۱۸ خاندان لیود این هتل را اداره می کردند. بالکن های چوبی این هتل در کنار فرفوژه های آهنی از ویژگی های ظاهری این هتل می باشد . ۲ دژ سنت پیتر و سنت پائول در شهر والتا ، این هتل را در برگرفته اند. سه شهر سنگ لئا، کوسپیکوئا و ویترویزیا در اطراف این هتل وجود دارند که می توان از چشم انداز آنها نیز لذت برد.

برترین هتل های مالتا

برترین هتل های مالتا

  • هتل کورنوکوپیا مالتا

هتل کورنوکوپیا ، نام یکی دیگر از هتل های مالتا است که دارای خدمات و امکانات مناسبی برای توریستها و گردشگران می باشد. این هتل در جزیره گزو دامنه های Xaghra احاطه شده است . هتل کورنوکوپیا مالتا که در سال ۱۹۶۰ به عنوان یکی از اقامتگاه های کشور مالت شناخته شده دارای معماری روستایی و محلی است. از این مکان به مدت ۳۰۰ سال به عنوان یک زیستگاه روستایی استفاده می شد و هم اکنون با همان طراحی و معماری از توریست و گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می کند. در اطراف این هتل قدیمی می توان جاذبه های تاریخی مانند معبد مگاتیلیک را به خوبی نظاره کرد. همچنین مسافران می توانند با یک پیاده روی هیجان انگیز خود را به این معبد برسانند و از جاذبه های آن لذت ببرند.

  • هتل Corinthia palace hotel & spa مالتا

یکی دیگر از بهترین هتل های مالتا ، هتل Corinthia palace hotel & spa می باشد که دارای امکانات و خدمات متنوعی است که اقامت کنندگان در آن می توانند از آنها با بهترین کیفیت بهره مند شوند. این هتل برای اقامت دارای قیمت مناسبی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به به اینترنت پر سرعت، پارکینگ، تهویه مطبوع، استخر و چندین مورد دیگر اشاره کرد . با توجه به تمامی امکانات این هتل چشم انداز زیبای آن نیز دلیلی برای اقامت چند روزه در آن خواهد بود.

  • هتل villa Tal Fanal مالتا

یکی از برترین هتل های کشور مالتا ، هتل villa Tal Fanal می باشد که یکی از هتل های ۳ ستاره در گزو مالت شناخته می شود. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری می باشد که یک اقامت راحت را برای مسافران خود فراهم می کند. از جمله امکانات این هتل عبارتند از : اینترنت بی سیم ، نگهداری از کودک ، فضایی بکر و آرام و شنا کردن در استخر .

  • هتل Corinthina مالتا

هتل Corinthina، یکی از بهترین هتل های کشور مالتا می باشد که در خلیج کوچک سنت جرج واقع شده و یک انتخاب عالی برای مسافران است زیرا انجام فعالیت های آبی در این هتل بسیار ساده و در دسترس است. در این هتل یک مدرسه شیرجه و مرکز ورزش های آبی در کنار استخرهای متعدد برای شنا کردن وجود دارد . همچنین هتل  Corinthina مالتا یک اسپا لوکس در داخل آن، ساحل شخصی، 8 رستوران در داخل آن و اتاق هایی با منظره دریا وجود دارد . از دیگر امکانات تفریحی این هتل عبارتند از : قایق های تفریحی اختصاصی و سفرهای دریایی و لنج اختصاصی.

یکی از روش های مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مالتا ” اطلاعات کسب کنید .

  • هتل آپارتمان Park lane مالتا

یکی از زیباترین هتل های مالتا ، هتل آپارتمان  Park lane  می باشد که در کنار دریای شهر Qawra واقع شده است . این هتل یک انتخاب عالی برای گروه دوستان یا والدینی است که می خواهند با فرزندان خود سفر کنند. این هتل شامل 6 نوع سوییت برای مهمانان مختلف، پذیرش 24 ساعته هر روز هفته، سرویس نظافت روزانه، صبحانه، روم سرویس و یک استخر بر روی سقف به همراه فضا برای آفتاب گرفتن و همچنین مناظر زیبا از دریای مدیترانه می باشد . لازم به ذکر است که آپارتمان های کوچک، آپارتمان های خانوادگی و آپارتمان های پنت هوس نیز وجود دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button