برترین هتل های لیتوانی

کشور لیتوانی ، یکی از کشورهای قاره اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ویلنیوس بوده و با کشورهای لهستان ، روسیه و دریای بالتیک همسایه است . این کشور هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است . به دلیل استقبال توریست ها از این کشور ، هتل های کشور لیتوانی در اکثر شهرهای آن احداث شده و آماده خدمت رسانی می باشند . شهرهای ویلینوس و پالانگا به دلیل این که مقصد بسیاری از توریست ها هستند از هتل های لوکس و یا ارزان برخوردار هستند. هتل های لیتوانی با توجه به خدماتی که ارائه می دهند ، دارای قیمت های متفاوتی هستند. لازم به ذکر است که هتل های لیتوانی از سطح بالای امکانات برخوردارند و فرد برای بازدید و اقامت در هتل های لیتوانی به ویزای شینگن نیاز دارد . همچنین بهتر است قبل از سفر ، شناخت کافی از هتل های کشور لیتوانی داشت تا لذت بیشتری از سفر خود ببرند . افراد جهت سفر به کشور لیتوانی می توان با مطالعه امکانات و نحوه سرویس دهی هتل های مختلف ، بهترین انتخاب را داشته باشند . ما در ادامه به معرفی برخی از برترین هتل های لیتوانی می پردازیم تا شما را با هتل های این کشور آشنا کنیم .

یکی از روش های مهاجرت به لیتوانی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لیتوانی ” اطلاعات کسب کنید .

تعدادی از برترین هتل های لیتوانی عبارتند از :

  • هتل پانوراما لیتوانی

یکی از بهترین هتل های لیتوانی ، هتل پانوراما می باشد که اقامت در این هتل برای هر گردشگری می‌ تواند جذاب باشد زیرا از این هتل تا برج تاریخی گدیمیناس و میدان شهرداری حدود ۱۵ دقیقه پیاده راه است. همچنین مراکز خرید مهمی در حدود ۴ کیلومتری هتل قرار دارد و ایستگاه اتوبوس و قطار ۳ دقیقه پیاده از هتل پانوراما فاصله دارد. مهمترین خدمات رفاهی این هتل عبارتند از : وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای، حمام با سشوار و خدمات خشکشویی . در رستوران بزرگ هتل پانوراما لیتوانی هتل انواع غذاهای اروپایی سرو می ‌شود که مهمانان می ‌توانند از طعم بی نظیر این غذاها لذت ببرند، کارکنان این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مسافران هستند و این موارد موجب شده است که این اقامتگاه به یکی از بهترین هتل های کشور لیتوانی تبدیل شود.

  • هتل ت اونیو لیتوانی

هتل ت اونیو ، یکی از برترین هتل های لیتوانی می باشد که در خیابان اصلی مرکز شهر ویلو واقع شده است. این هتل 3 ستاره جز هتل های مدرن این شهر به شمار می رود که در فاصله ۷ دقیقه ای از میدان کلیسای جامع قرار دارد. تمام اتاق های هتل ت اونیو مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و کابلی، حمام مجهز به دوش و سشوار و اینترنت رایگان هستند . یکی از بزرگترین مزیت های این هتل نزدیکی آن به تعداد زیادی مغازه و رستوران شبانه روزی است .

  • هتل آپیا لیتوانی

هتل آپیا ، یکی از شیک ترین هتل های لیتوانی می باشد که در قلب پایتخت این کشور واقع شده است . فرودگاه بین المللی ویلنیوس در ۷ کیلومتری این هتل قرار دارد و از این هتل تا کلیسای سنت نیکلاس حدود ۵۰۰ متر فاصله است . اتاق های هتل آپیا بسیار شیک و کلاسیک بوده به گونه ای که دارای طبقه چوبی است. این هتل 5 ستاره دارای تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان، حمام خصوصی مجهز به سشوار می باشد. تعداد زیادی کافه و رستوران در اطراف هتل آتیا لیتوانی قرار دارند که مهمانان می ‌توانند بهترین نوشیدنی ها و غذاهای اروپایی را در این رستوران‌ها سرو کنند.

  • هتل آمیکوس لیتوانی

یکی از آرام ترین هتل های لیتوانی ، هتل آمیکوس می باشد . این هتل یکی از مدرن ترین هتل های کشور لیتوانی بوده که اقامت در آن می تواند بی نظیر باشد. هتل آمیکوس در نزدیکی فرودگاه ویلیو واقع شده است و حدود 3 کیلومتر از مرکز شهر و 2 کیلومتر از ایستگاه قطار ویلسون فاصله دارد . کارکنان این هتل به زبان لیتوانی، روسی، انگلیسی، آلمانی و لهستانی تسلط دارند که این امر موجب راحتی هر چه بیشتر گردشگران شده است. از جمله مهمترین خدمات رفاهی این هتل عبارتند از : دسترسی رایگان به اینترنت، پارکینگ خصوصی، حمام اختصاصی با لوازم آرایش، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و غیره .

  • هتل دوموس ماریا لیتوانی

هتل دوموس ماریا ، یکی از محبوب ترین هتل های لیتوانی می باشد که پایتخت کشور لیتوانی واقع شده است . میهمانان می توانند از پارکینگ خصوصی، حمام اختصاصی مجهز به سشوار، سیستم صوتی اتاقها، تلویزیون کابلی، میز کار و کافه هتل به صورت کاملا رایگان بهره ببرند. کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به گردشگران بوده و گردشگران می توانند جهت کسب اطلاعات توریستی کشور لیتوانی، از این پرسنل کمک بگیرند. در کافه هتل از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح می توان برای صرف صبحانه حاضر شد و یک وعده غذای لذیذ صرف کرد.

  • هتل رونیمس لیتوانی

هتل رونیمس، یکی از هتل های کشور لیتوانی می باشد که نزدیکترین هتل به فرودگاه بین المللی شهر ویلنیوس است . رنگ اتاق های این هتل بسیار زیبا و شاد انتخاب شده که افراد با وارد شدن به این هتل احساس شور و نشاط می کنند. در هتل رونیمس لیتوانی منطقه مجزایی برای کشیدن سیگار انتخاب شده تا مسافران عزیز بتوانند در بهترین شرایط در این هتل اقامت داشته باشند .استفاده از وای فای رایگان و حمام اختصاصی برای تمامی گردشگرانی که در هتل اقامت دارند، امکان پذیر می باشد. یکی از بزرگترین فروشگاه های غذایی تنها با این هتل ۱۵۰ متر و با ایستگاه قطار اصلی ۳۰۰ متر و با دروازه سنتی محبوب ۸۰۰ متر قرار دارد.

در مقاله ” تحصیل در لیتوانی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لیتوانی اطلاعات کسب کنید .

  • هتل کونگرس لیتوانی

یکی دیگر از هتل های لیتوانی ، هتل کونگرس می باشد که در پایتخت این شهر واقع شده است.  این هتل در نزدیکی کلیسای جامع و مجتمع قلعه ویلا قرار گرفته است .  طراحی زیبای اتاق های این هتل و رنگ آمیزی آن به رنگهای گرم موجب شده است هتل کونگرس لیتوانی به یکی از پرطرفدارترین هتل های لیتوانی تبدیل شود. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از حمام مدرن و مجهز به سشوار، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ و پارکینگ این هتل استفاده کنند . همچنین غذاهای اروپایی گوناگون با بهترین کیفیت در بوفه و رستوران این هتل ارائه می‌شود که طعم آن ها لذیذ است . یکی دیگر از دلایلی که هتل کونگرس به یکی از بهترین هتل های لیتوانی تبدیل شده است این است که کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات می باشند.

  • هتل سیمپل لیتوانی

هتل سیمپل ، یکی از ساکت ترین هتل های لیتوانی می باشد که در یکی از خلوت ترین و آرام ترین مناطق شهر ویلنیوس واقع شده است . اتاق های هتل سیمپل لیتوانی مجهز به حمام اختصاصی و آشپزخانه کوچکی می باشد که شرایط بهتری را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین استفاده از پارکینگ رایگان و وای فای رایگان برای تمام مسافران امکان پذیر می باشد. هنگامی که درمی توان برای خرید و سرو غذا به رستوران ها و فروشگاه های مجهز اطراف هتل سیمپل رفته و از دیدنی های این منطقه لذت برد . پرسنل مجرب این هتل به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به گردشگران سراسر جهان است .

  • هتل زمیتس لیتوانی

هتل 3 ستاره زمیتس ، یکی از هتل های کشور لیتوانی می باشد که در مرکز شهر ویلنیوس واقع شده است . این هتل در نزدیکی ایستگاه های اتوبوس و قطار و مرکز نمایشگاه این شهر واقع شده است که این امر موجب راحتی مسافران برای گردش در سطح شهر می باشد. با توجه به اینکه هتل زمیتس به تازگی بازسازی شده است می توانید با اقامت در این هتل از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی بهره برد . اتاقهای این هتل مجهز به حمام، تخت خواب و مبلمان راحتی هستند و همچنین گردشگران می توانند از پارکینگ رایگان این هتل نیز استفاده کنند . استفاده از استخر سرپوشیده، میز بیلیارد، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و اتاق کنفرانس نیز برای عموم گردشگران فراهم است . که کارکنان هتل نیز رفتاری کاملاً دوستانه با مسافران داشته و به چهار زبان انگلیسی، روسی، لهستانی و لیتوانی تسلط کامل دارند و این امر می ‌تواند موجب راحتی هرچه بیشتر مسافران شود.

اقامت در لیتوانی

اقامت در لیتوانی

  • هتلکراون پلازا ویلنیوس لیتوانی

یکی از برترین هتل های لیتوانی ، هتل کراون پلازا ویلنیوس می باشد . معماری مدرن هتل کراون همراه با بالاترین استاندارد خدمات رسانی بهترین انتخاب برای مسافران و گردشگران خاص پسند می باشد . این هتل دارای ۱۰۸ اتاق لوکس و مجهز می باشد که در مرکز شهر ویلنیوس پایتخت کشور لیتوانی قرار دارد. هتل کراون پلازا ویلنیوس لیتوانی از جمله هتل های لیتوانی می باشد که از آرامش پارک وینگیس بهره برده است. این هتل به دلیل داشتن سالن کنفرانس محل ایده آلی برای جلسات، کنفرانس ها، سخنرانی ها و راه اندازی محصولات می باشد که این سالن ۵۵۰ نفر ظرفیت دارد و می تواند میزبان کنفرانس ها و جلسات باشد و به جذب نمایندگی و رونق کسب و کار کمک کند. رستوران فصلی هتل کراون با ارائه انواع غذاهای اروپایی آماده پذیرایی از توریست ها می باشد. از دیگر امکانات این هتل عبارتند از : حمام، سونا، مرکز سلامت، سالن تمرین، جکوزی و غیره .

  • هتل تیلتو لیتوانی

یکی دیگر از هتل های لیتوانی ، هتل تیلتو می باشد که متعلق به یک فرد ایرلندی بوده و در مرکز پایتخت این کشور واقع شده است. این هتل حدود ۲۴۰ متر تا کلیسای ویلیام فاصله دارد . طراحی شیک اتاق های این هتل موجب شده است بسیاری از افراد از میان هتل های لیتوانی این هتل را جهت اقامت در لیتوانی انتخاب کنند . همچنین اتاق های این هتل مجهز به تخت خواب، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا، حمام خصوصی و غیره می باشد . جهت کسب اطلاعات گردشگری و توریستی در مورد کشور لیتوانی می توان به صورت ۲۴ ساعته از پرسنل های این هتل کمک گرفته و همچنین از خدمات فرودگاهی این هتل که شامل درخواست تاکسی می باشد استفاده کرد . لازم به ذکر است که در رستوران هتل تیلتو بهترین غذاهای محلی و اروپایی طبخ می ‌شود تا گردشگران بتوانند با اقامت در این هتل لذیذترین غذاها را چشید .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لیتوانی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لیتوانی ” است .

  • هتل آمبرتون كلیپدا لیتوانی

یکی از بهترین هتل های لیتوانی در شهر پالانگا ، هتل آمبرتون کلیپدا می باشد که در مرکز شهر پالانگا واقع شده است و دسترسی به نقاط مختلف این شهر را آسان می کند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا، باشگاه زیبایی اندام، سولاریوم ، خشکشویی، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق بازی های کامپیوتری و بولینگ اشاره کرد . این هتل از بالاترین سطح امکانات برخوردار است و با ۱ کیلومتر پیاده روی می توان از دریای بالتیک دیدن کرد. هتل کلیپدا در مرکز شهر پالانگا قرار دارد … از دیگر امکانات این هتل است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button