برترین هتل های لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ ،  در شمال اروپا قرار دارد و همه ساله مسافران بسیاری جهت سفر به این کشور اقدام می کنند . اگر آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به سفر به لوکزامبورگ دارید حتما به مشکل پیدا کردن هتلی مناسب از میان هتل های لوکزامبورگ برخورده اید . در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با هتل های کشور لوکزامبورگ ارائه دهیم که مسافرانی که وارد این کشور می شوند با مشکل پیدا کردن هتل دست و پنجه نرم نکنند . در ادامه با برخی از برترین هتل های لوکزامبورگ آشنا می شویم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های لوکزامبورگ به شرح زیرمی باشد :

  • هتل پارک بیوکس آرت لوکزامبورگ

هتل پارک بیوکس آرت از جمله هتل های لوکزامبورگ است که محل اقامتی راحت برای تعطیلات می باشد. این هتل دارای امکانات خدمات رفاهی متعددی مانند سالن بدنسازی منحصر به فرد، رستوران با آشپز های فوق العاده و نمونه، سالن های مختلف، آسانسور، سرویس اتاق جلسه، اتاق کنفرانس کوچک، تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی ماهواره، اینترنت رایگان، تخت خواب، حمام مجهز به وان و سشوار می باشد

  • هتل رویال لوکزامبورگ

هتل ۵ ستاره رویال یکی از برترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۸۴ میلادی تاسیس شد و در نزدیکی کاخ بزرگ و ایستگاه لوکزامبورگ قرار گرفته است. هتل رویال دارای اتاق کنفرانس، دو رستوران کافی شاپ، استخر سرپوشیده، مراکز تناسب اندام و ورزشگاه می باشد. مهمانان می توانند با هزینه ناچیزی در رستوران های این هتل بهترین غذاهای بین المللی و اروپایی را میل کنند . این هتل دارای 209 اتاق می باشند که اتاق ها مجهز به حمام با سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، مطبوعات رایگان، تهویه مطبوع اتاق ها، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، تختخواب و مبلمان هستند .

  • هتل پاکس لوکزامبورگ

یکی از هتل های کشور لوکزامبورگ ، هتل پاکس می باشد که در نزدیکی کلیسا و موزه ملی تاریخی شهر لوکزامبورگ قرار گرفته است و این امر موجب شده تا مهمانان و مسافران به راحتی بتوانند از این اماکن دیدن کنند. پس از یک روز پر هیجان در شهر لوکزامبورگ می توان در اتاق های لذت بخش این هتل آرامش را برای خود به ارمغان آورد . همچنین استفاده از استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی هتل پاکس به میهمانان این امکان را می دهد که ساعات زیادی را در آن سپری کنند و از اقامت در یکی از مجهزترین هتل های شهر لوکزامبورگ لذت ببرند . از طرفی غذاهایی که در رستوران این هتل صرف می شود حتما فرد را شگفت زده خواهد کرد. در کافه هتل پاکس نیز انواع نوشیدنی ها موجود است که می توان آن را در تراس اتاق خود نیز نوشید .

  • هتل بلیر لوکزامبورگ

هتل بلیر لوکزامبورگ ، جز آن دسته از هتل های کشور لوکزامبورگ می باشد که سالانه افراد زیادی جهت اقامت در این شهر اقدام به رزرو اتاق در آن می کنند . این هتل ۴ ستاره در داخل شهر لوکزامبورگ قرار گرفته است و در سال ۱۹۹۳ میلادی تاسیس شده است. با توجه به امکانات خدمات رفاهی این هتل می توان گفت هتل بلیر یکی از جذاب ترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که می توان با اقامت در آن لحظات بسیار خوشی را سپری کرد که از جمله این خدمات عبارتند از : مرکز تناسب اندام، ورزشگاه، مینی بار، سشوار، حمام مجهز به وان، اتاق کنفرانس، خدمات پذیرایی، تخت خواب رایگان نوزاد، تخت خواب دو نفره و اینترنت رایگان . همچنین در این هتل رستورانی مجهز و مجلل قرار دارد که می توان با سفارش غذا در این رستوران خوشمزه ترین و لذیذترین غذای عمر خود را تجربه کرد.

  • هتل سیو بورن لوکزامبورگ

هتل سیو بورن به دلیل دارا بودن تمامی امکانات ، یکی از برترین هتل های کشور لوکزامبورگ می باشد که در ۲ کیلومتری مرکز تجاری لوکزامبورگ است و در لبه جنگل بمب شک قرار گرفته است و این امر موجب زیبایی هرچه تمام تر منظره این هتل شده است. میهمانان اقامت در این هتل می ‌توانند از پنجره اتاق خود زیباترین مناطق شهر لوکزامبورگ را تماشا کنند. این هتل امکان اسب سواری، استفاده از باشگاه تناسب اندام و استفاده از یک زمین بازی را برای مهمانان فراهم کرده است تا در زمان آزاد حوصله آنها سر نرود و بتوانند اوقات خوشی را برای خود مهیا کنند. هتل سیو بورن لوکزامبورگ ، دارای اتاق های بسیار بزرگ است که در آن حمام اختصاصی مجهز به وان و سشوار وجود دارد. خوردن خوشمزه ترین غذاهای محلی و سنتی لوکزامبورگ در رستوران این هتل می تواند برای میهمانان بسیار هیجان انگیز باشد. همچنین انواع نوشیدنی ها در بار این رستوران برای تمام گردشگران مهیا است .

  • هتل واوبان لوکزامبورگ

هتل واوبان ، یکی از مجهزترین هتل های لوکزامبورگ به شمار می رود و دارای امکانات خدماتی رفاهی است می تواند موجب فراهم شدن بهترین شرایط اقامتی برای گردشگران در این شهر شود . این هتل در مرکز شهر لوکزامبورگ قرار گرفته است و تا تالار شهر و کلیسای مقدس فاصله چندانی ندارد. هتل واوبان لوکزامبورگ  ۱۶ اتاق است که در این اتاق ها دسترسی بیسیم به اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مجهز به دوش و سشوار، تلفن بیسیم و میز و مبلمان وجود دارد. همچنین این هتل مجهز به اتاق کنفرانس و خدمات پذیرایی است که می توان جهت هماهنگی قرارهای کاری خود نیز در این هتل، اتاق رزرو کرد. از طرفی برای راحتی میهمانان یک صبحانه رایگان به صورت روزانه در این هتل سرو می‌شود که بسیار مورد پسند گردشگران واقع شده است. از دیگر مزیت های دیگر این هتل می توان به کارکنان چند زبانه آن اشاره کرد.

برترین هتل های لوکزامبورگ

برترین هتل های لوکزامبورگ

  • هتل سیمونسینی لوکزامبورگ

هتل سیمونسینی ، جز مدرن ترین و مجهزترین هتل های لوکزامبورگ به شمار می رود که دارای پیشرفته ترین خدمات رفاهی و خدماتی به شمار می رود و در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است و این امر موجب شده دسترسی راحتی به مراکز خرید و منطقه کسب و کار این شهر داشت . طراحی و سبک شیک و کلاسیک اتاق های این هتل به طور حتم تحسین میهمانان هتل را بر می انگیزد. با توجه به این که ایستگاه قطار و اتوبوس در فاصله چند دقیقه ای از این هتل قرار دارد افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در اقصی نقاط این شهر گردش کنند و از دیدنی های آن لذت ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لوکزامبورگ شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” بیاندازید.

  • هتل کراوات لوکزامبورگ

هتل 4 ستاره کراوات ، جز قدیمی ترین هتل های کشور لوکزامبورگ به شمار می رود که این هتل با گذشت زمان زیادی که از تاسیس آن می‌گذرد هنوز هم بسیار معروف و مشهور می باشد. در تمامی اتاق ها و لابی این هتل می توان عکس ها و نامه های تشکر از مهمانان مشهور را مشاهده کرد. می توان گفت این هتل در حال حاضر بهترین مکان در لوکزامبورگ می باشد که در مرکز شهر قدیمی قرار دارد. با اقامت در این هتل دیگر نیاز نیست برای خرید و انتخاب رستوران و کافه فاصله چندانی از هتل گرفت زیرا تعداد زیادی کافه، رستوران و مرکز خرید در اطراف این هتل موجود می باشد.

  • هتل زوریچ لوکزامبورگ

هتل زوریچ ، از جمله پر رفت و آمد ترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که در منطقه پر جنب و جوش این شهر واقع شده است. این هتل در ۱۰۰ متری ایستگاه قطار اصلی شهر قرار گرفته و تعداد زیادی مغازه رستوران و مرکز خرید در اطراف این هتل وجود دارد که این امر  دسترسی به این اماکن را برای گردشگران بسیار راحت کرده است. وجود امکانات متعدد در این هتل موجب شده که در حال حاضر هتل زوریچ لوکزامبورگ به یکی از معروف ترین هتل های لوکزامبورگ تبدیل شود‌. با رزرو اتاق در این هتل می توانید از وای فای رایگان در کل هتل لذت ببرید. نظافت هتل و اتاق های آن بسیار عالی انجام شود به صورتی که تاکنون گردشگری ناراضی از این هتل خارج نشده است. تمامی اتاق های هتل مجهز به حمام خصوصی با دوش و سرویس بهداشتی و سوار هستند . برای لذت بردن از نوشیدنی و میان وعده در طول روز می توان به کافه این هتل مراجعه کرد.

  • هتل ibis Budget Luxembourg Aeroport لوکزامبورگ

هتل ibis Budget Luxembourg Aeroport ، یکی از بهترین هتل های لوکزامبورگ می باشد . همچنین یکی از اقتصادی ترین هتل های لوکزامبورگ است که می توان در شهر لوکزامبورگ در آن اقامت داشت. در نزدیکی های این هتل جاذبه های گردشگری فراوانی مانند باشگاه گلف Grand ducall de Luxembourg، موزه ی ملی تاریخ طبیعی لوکزامبورگ، پل آدولف و همین طور تئاتر ملی لوکزامبورگ قرار گرفته است که باعث می شود توریست های بسیار زیادی به خاطر همین مزیت در این هتل اقامت کنند. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل وای فای رایگان در تمامی اتاق ها، تهویه مناسب، تلویزیون و حمام می باشد که می توان در طول اقامت در این هتل از این امکانات نیز استفاده کرد، تمامی این امکانات باعث تبدیل شدن این هتل به یکی از پرطرفدارترین هتل های شهر لوکزامبورگ شده است.

  • هتل دوموس لوکزامبورگ

هتل دوموس ، جز یکی از بهترین هتل های کشور لوکزامبورگ به شمار می رود‌ که در کنار پارک دیل قرار دارد . این هتل مجهز به سونا، باشگاه تناسب اندام، وای فای رایگان، آشپزخانه با مایکروفر و یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، تختخواب و صبحانه رایگان است . از دیگر امکانات عمومی این هتل می توان به خشکشویی، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته این هتل اشاره کرد .

  • هتل بریستول لوکزامبورگ

هتل بریستول ، یکی از پر طرفدارترین هتل های کشور لوکزامبورگ به شمار می آید که در شهر لوکزامبورگ واقع شده است . فاصله این هتل تا موزه ی بانک لوکزامبورگ تنها ۷۰۰ متر و فاصله آن با پل آدولف ۹۰۰ متر می باشد که همین عامل باعث شده است این هتل هیچگاه خالی نشود و همواره توریست های زیادی به آن مراجعه می کنند. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان در تمامی اتاق ها، حمام های بسیار مجهز، پارکینگ، تلویزیون و تهویه مناسب اشاره کرد . این هتل در بخشی از شهر واقع شده است که دارای معماری قدیمی و بسیار خاصی می باشد و معماری این هتل نیز می توان برای فرد جالب توجه باشد، معماری این هتل باعث شده است که این هتل جزء خاص ترین هتل های لوکزامبورگ قرار بگیرد.

  • هتل Simons plaza لوکزامبورگ

هتل Simons plaza ، یکی از مهم ترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که یک هتل 4 ستاره است و از لحاظ امکانات در درجه متوسطی نسبت به سایر هتل های کشور لوکزامبورگ قرار دارد. این هتل دارای ۵۴ اتاق می باشد و از جاذبه های گردشگری مهم فاصله نسبتاً زیادی را داراست و نزدیک ترین جاذبه های گردشگری شهر نسبت به این هتل تنها پل Roman است که در فاصله ۱۸ کیلومتری از هتل واقع شده است. از جمله امکانات این هتل عبارتند از : وق امانات برای قرار دادن وسیله های مهم و قیمتی، وای فای رایگان در تمامی اتاق ها، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و حمام های بسیار مجهز که این امکانات باعث شده است که هتل Simons Plaza جزء بهترین هتل های لوکزامبورگ باشد.

  • هتل یاشا لوکزامبورگ

هتل یاشا ، جز بهترین هتل های کشور لوکزامبورگ می باشد که دارای ۲۸ اتاق است و دارای امکاناتی از قبیل اینترنت برای مسافران، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ می باشد. یکی از بهترین مزیت های اقامت در این هتل این است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ واقع شده و با اقامت در این هتل می توان به سادگی به جاذبه های توریستی کشور لوکزامبورگ  مانند کلیسای جامع نوتردام لوکزامبورگ در 1 کلیومتری و موزه ملی تاریخی طبیعی در فاصله ۱۱۰۰ متری هتل دسترسی داشت . به همین دلیل این هتل جزء پر طرفدارترین هتل های لوکزامبورگ می باشد .

برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل Grand Hotel Cravat لوکزامبورگ

هتل Grand Hotel Cravat لوکزامبورگ ، یکی از لوکس ترین هتل های لوکزامبورگ است که دارای ۶۰ اتاق می باشد که هر اتاق دارای امکانات بسیار ویژه ای است . قیمت این هتل نسبت به سایر هتل های لوکزامبورگ کمی بیشتر می باشد که ارزش این قیمت بالا را دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به صندوق امانات، گاو صندوق در هر اتاق، حمام اختصاصی در هر اتاق، یک مینی بار در هر اتاق اشاره کرد . این هتل فاصله بسیار کمی با برخی از جاذبه های گردشگری کشور لوکزامبورگ از جمله پل آدولف دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button