برترین هتل های لهستان

کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری می باشد . شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از هتل های لهستان را برای مدت اقامت خود برگزینید تا با آرامش خاطر به گردش و تفریح در سطح شهر بپردازید. در اینجا قصد داریم برخی از برترین هتل های لهستان را برای شما معرفی نماییم تا سفر لذت بخش و به یادماندنی را تجربه نمایید . بسته به سلایق خود و انتظاراتی که از یک هتل دارید می توانید هتلی مناسب در لهستان بیابید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در لهستان می توانید مقاله ” تحصیل در لهستان ” را مطالعه فرمایید .

برترین هتل های لهستان عبارتند از :

  • هتل صوفیتل لهستان

هتل صوفیتل یکی از برترین هتل های لهستان است که گزینه خوبی برای مدت اقامت شما در شهر ورشو می باشد. این هتل 5 ستاره با سبک معماری لهستان ساخته شده است . به باغ های ساکسون نزدیک است و دارای امکاناتی مانند استخر ، سالن بدنسازی ، اسپا و اینترنت پرسرعت رایگان از مسافران خود میزبانی می‌کند. درواقع می ‌توان هتل صوفیتل را یکی از مناسب ‌ترین هتل ‌های لهستان برای مسافرانی که به جهت کار و یا تفریح به ورشو سفر می ‌کنند، دانست. اگر این هتل را برای سفر خود برگزینید بسیار سفر خاطره انگیزی خواهید داشت.

  • هتل متروپول لهستان

هتل متروپول یک هتل ۳ ستاره است مناسب ترین هتل های لهستان برای افرادی می باشد که می خواهند با کمترین هزینه ممکن به این کشور سفر کنند ولی با وجود ۳ ستاره بودن این هتل، می توان گفت هتل متروپول در نوع خود یکی از با کیفیت ترین و برترین هتل های لهستان به حساب می آید . امکانات هتل متروپول لهستان عبارتند از : بار، رستوران، قهوه، پارکینگ خصوصی، پارکینگ عمومی، وای فای رایگان، خدمات خدمتکار روزانه، ناهار بسته بندی، فکس، کپی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، سرویس اتو، نظافت ۲۴ ساعته، سیستم گرمایش، سیستم تهویه، اتاق افراد غیر سیگاری، اتاق خانواده، امکانات معلولین، روزنامه، زبان های انگلیسی، لهستانی و روسی.

برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان

شما می توانید برای مهاجرت به لهستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لهستان ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل رادیسون بلو سنتروم لهستان

یکی از هتل های بسیار خوب و از جمله برترین هتل های لهستان ، هتل رادیسون بلو سنتروم است این هتل ۵ ستاره یک سفر لوکس را برای هر فرد به ارمغان می آورد . از جمله امکانات هتل رادیسون بلو سنتروم لهستان می توان به استخر، تراس، بخش سلامت و تناسب اندام، مربی شخصی، سالن اسپا، درمان های بدن، درمان های صورت، آرایشگاه، جکوزی، سونا، ماساژ، امکانات آبگرم، ایروبیک، تور ورزشی، تور پیاده روی، قهوه خانه، شامپاین، بوفه دوستانه برای کودکان، غذای بچه، منو مخصوص کودکان، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اینترنت رایگان در همه مناطق هتل، ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی، پارکینگ عمومی، حمل و نقل و سرویس فرودگاه، دستگاه خودپرداز، محل نگهداری از چمدان ها، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتو، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی، سالن کنفرانس و جشن و مهمانی، خدمات شاتل، تلویزیون در اتاق، مینی بار در اتاق، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایش، اتاق خانواده، اتاق های افراد غیر سیگاری، سرویس اتاق و غیره اشاره نمود .

  • هتل هیلتون گاردن این کراکوو ایرپورت لهستان

هتل هیلتون گاردن این کراکوو ایرپورت یکی از پیشنهادات ویژه ما برای داشتن تعطیلاتی بی نظیر، کم نقص و تکرار نشدنی در یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ های لهستان است. این هتل پر طرفدار و 4 ستاره به داشتن دسترسی آسان و عالی به فرودگاه، اتاق ‌هایی بسیار تمیز، آراسته و دوست داشتنی، کارکنانی خبره و خوش برخورد و غذاهایی متنوع، با کیفیت و خوش مزه معروف است و هر ساله مقصد بسیاری از مهمانان از سرتاسر جهان است. امکاناتی مانند سالن بدنسازی مجهز، سالن کنفرانس و جلسه، آسانسور، مغازه ‌هایی برای خرید ، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی در هتل هیلتون گاردن دور هم جمع شده و مجموعه ‌ای بی نقص را در اختیار مهمانان عزیز قرار داده است. کارکنان هتل با 2 زبان لهستانی و انگلیسی کار سرویس دهی را به صورت 24 ساعته انجام می‌دهند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. اتاق ‌های هتل در نهایت زیبایی و آراستگی قرار دارند و با امکاناتی تکمیل به همراه تخت خواب ‌هایی بزرگ و راحت، اقامتی فوق ‌العاده و خاطره انگیز را برایتان به ارمغان می آورند .

  • هتل پولونیا پلیس مجارستان

هتل پولونیا پلیس یکی از هتل های لهستان است که در شهر ورشو است این هتل ۴ ستاره است . تنوع اتاق ها در این هتل بسیار بالا بوده و امکانات بسیار خوبی برای مهمانان هتل در نظر گرفته است. همه این ها باعث شده است که هتل پولونیا پلیس به یکی از بهترین هتل های کشور لهستان تبدیل شود. همچنین هتل پولونیا از جمله هتل های لهستان است که فاصله بسیار کمی با فرودگاه ورشو دارد و برای مسافران این امکانی مفید است . از جمله امکانات این هتل سالن تناسب اندام، مرکز آبگرم، دستگاه خودپرداز، سرویس اتاق، حمام در اتاق، بالکن،اسپا، ماساژ، سونا، صندلی چرخدار، ممنوعیت ورود حیوانات، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، پارکینگ عمومی، اینترنت رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، سرویس اتو، نگهداری از کودکان، امکانات جلسه، مهمانی، مرکز تجاری، اتاق آلرژیک و …می توان نام برد .

  • هتل بین قاره ای لهستان

از بهترین هتل های کشور لهستان ،  هتل بین قاره ای است که یک هتل ۵ ستاره بوده و از جمله لوکس ترین و برترین هتل های لهستان به شمار می رود . این هتل در ورشو قرار دارد . از جمله امکانات این هتل می توان به تنوع اتاق ها ، استخر، استخر آبگرم، استخر فصلی، استخر سرپوشیده، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، سونا، مرکز تناسب اندام، قهوه خانه، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، منو رژیم غذایی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی، پارکینگ عمومی، پارکینگ امن، شاتل فرودگاهی، شاتل درون شهری، دستگاه خودپرداز، محل نگهداری از چمدان ها، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتو، لاندری، مرکز تجاری و فروشگاه، فکس، کپی، امکانات جلسه و جشن، منطقه ساحلی، اتاق VIP، اتاق خانواده، اتاق آلرژیک، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، جعبه ایمنی، سرویس اتاق، اتاق افراد غیر سیگاری اشاره نمود .

برای اقامت و تابعیت در لهستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لهستان ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل استاری لهستان

آخرین هتلی که در این مقاله معرفی می کنیم هتل استاری است که از برترین هتل های لهستان است . این هتل 5 ستاره در شهر کراکوف لهستان است و دارای کیفیت بالا و خدمات گوناگونی است . از امکانات این هتل می توان به سونا، استخر، مرکز تناسب اندام، تراس، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، قهوه بسیار خوب، اینترنت رایگان در تمام فضاهای هتل، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و رزرو قبلی، خدمات پذیرش، خدمات کابینت، خدمات نگهداری از چمدان ها، لابی، خدمات بلیط، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خدمتکار روزانه، سرویس اتو، خدمات لاندری، امکانات فکس و کپی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و مهمانی، خدمات شاتل، شاتل فرودگاهی، شاتل درون شهری، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مجموعه عروسی، اتاق VIP، اتاق خانوادگی، اتاق مخصوص افراد سیگاری و غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول اشاره نمود .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

برترین هتل های صربستان برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان کشور صربستان ، در شبه جزیره بالکان در جنوب اروپا واقع است . مسافران ب...

نظرات کاربران
Call Now Button