برترین هتل های لتونی

کشور لتونی به عنوان یکی از کشورهای شمالی اروپا است . افراد زیادی علاقمند به سفر به این کشور هستند . در این کشور هتل های گوناگونی وجود دارد که مسافران می توانند برای مدت اقامت خود یکی از آنها را برگزینند  . هتل های کشور لتونی در شهرهای مختلف این کشور بنا شده اند و بسته به نیاز افراد می توانند در هر کدام از شهرهای لتونی به این هتل ها مراجعه نمایند . لازم به ذکر است که به جز هتل های لتونی افراد می توانند از محل های اقامتی مانند آپارتمان ها ، سوئیت ها و ویلاها نیز استفاده نمایند اما اغلب افراد هتل ها را به دلیل شرایط مناسب تر انتخاب می نمایند در اینجا نیز قصد داریم برخی از برترین هتل های لتونی را معرفی نماییم تا اقامت راحتی را در لتونی تجربه نمایید.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لتونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لتونی ” است .

برخی از برترین هتل های لتونی عبارتند از :

  • تالینک هتل در لتونی

یکی از برترین هتل های لتونی تالینک هتل است . شما با اقامت در این هتل از بخش قدیمی شهر ریگا و اپرا ملی لتونی تنها ۵۰۰ متر فاصله دارید. در تمام فضای این هتل نیز می توانید از اینترنت وای فای رایگان به همراه سرویس اتاق با کیفیت استفاده کنید . در رستوران این هتل نیز می توانید از غذاهای مختلف بین المللی استفاده کنید. همچنین مرکز تجاری این هتل نیز مکان مناسبی برای خرید شما خواهد بود . بوفه صبحانه به همراه بار نیز در این هتل که یکی از مناسب ترین هتل های لتونی از نظر قیمت برای اقامت هستند. باشگاه بدنسازی به همراه سونا و جکوزی نیز در این هتل وجود دارد تا بتوانید خستگی راه را بدر کنید.

  • هتل نیورگز لتونی

یکی دیگر از هتل های کشور لتونی ، هتل نیورگز است که در شهر ریگا است. در طراحی و معماری این هتل سعی شده است از طرح های معاصر و تاریخی این کشور استفاده کنند و همین موضوع باعث شده است که این هتل از زیبایی خاصی بهره‌ مند گردد . از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به سونا، باشگاه ورزشی، حمام بخار، کتابخانه کوچک، اینترنت رایگان و غیره اشاره نمود . لازم به ذکر است که در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیار مسافران است و افراد می توانند از مرکز تجاری و بار موجود در این هتل نیز استفاده نمایند .

  • هتل روما در لتونی

هتل روما یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین هتل ‌های ساخته شده در شهر زیبا و توریستی ریگا لتونی می باشد که در یکی از بهترین مناطق شهر برای داشتن اقامت و خریدی دل پذیر بنا شده است. این هتل لوکس و 4 ستاره اقامت در قلب شهر ریگا را به مهمانان خود هدیه داده است و به داشتن کارکنانی با تجربه و کار بلد و غذاهایی بی نهایت خوش مزه و با کیفیت شهره است. از امکانات رفاهی سطح بالا این هتل که برای راحتی هرچه بیشتر شما فراهم است می ‌توان به سونا، خدمات اتوشویی و خشکشویی، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، خدمات کرایه اتومبیل و اینترنت رایگان پر سرعت اشاره نمود . کارکنان هتل به صورت 24 ساعته و با 3 زبان روسی، لتونیایی و انگلیسی آماده ارائه با کیفیت ‌ترین خدمات به شما می باشد . حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. اتاق ‌هایی بسیار بزرگ و دل ‌باز با دکوراسیونی جذاب با رنگ ‌های گرم و نشاط آور، به همراه امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره‌ ای، تهویه مناسب و حمام اختصاصی با امکانات دوش و سشوار، اقامتی به یاد ماندنی برای شما فراهم خواهد نمود .

برترین هتل های لتونی

برترین هتل های لتونی

  • هتل گالری لتونی

یکی از بهترین هتل های لتونی ، هتل گالری است که برای افرادی که به شهر ریگا سفر نموده اند، می تواند بهترین گزینه باشد. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر ریگا مانند موزه هنر، کلیسای سنت یعقوب و مجسمه آزادی لتونی می باشد . هتل گالری یکی از هتل های با کیفیت و پر امکانات کشور لتونی محسوب می شود و  افرادی که در این هتل اقامت دارند، می توانند از خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت رایگان و غیره استفاده نمایند .

یکی از روش های مهاجرت به لتونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به لتونی ” اطلاعات کسب کنید .

  • هتل گرند پالاس لتونی

یکی از برترین هتل های لتونی، هتل گرند پالاس می باشد که به عنوان یکی از هتل های ۵ ستاره در مرکز ریگا پذیرای گردشگران می باشد . این هتل مانند سایر هتل های کشور لتونی از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، سونا، صبحانه رایگان و غیره است. فرد با اقامت در این هتل از رستوران ها، خشکشویی، مغازه های کوچک و … می تواند استفاده نماید . اتاق های هتل گرند پالاس با تعداد افراد موجود می باشند و از سایر امکاناتی که در این هتل به چشم می خورد، می توان به سالن اجتماعات و ماشین های شخصی و لیموزین اشاره نمود.

  • هتل برگز لتونی

هتل برگز ، یکی از برترین هتل های لتونی می باشد که در مرکز ریگا واقع شده است و افراد می توانند با اقامت در این هتل از امکاناتی چون، اینترنت پرسرعت در فضای هتل و اتاق ها، کامپیوتر، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی و غیره بهره مند گردد . این هتل دارای ۳۸ اتاق می باشند. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مانند ال سی دی، یخچال، ماکروویو، چای ساز، ظروف غذا، ملحفه های ضد آلرژی، حوله های نو و غیره می باشند . لازم به ذکر است افراد می توانند خدمات ماساژ در اتاق های خود را دریافت نمایند هتل برگز لتونی دارای یک رستوران و یک بار برای سرو غذا و انواع نوشیدنی ها نیز بوده است .

  • هتل دوم لتونی

هتل دوم لتونی ، یکی از بهترین هتل های لتونی است که فرد با اقامت در این هتل با یک دکوراسیون شیک و زیبا به همراه محیطی گرم و لذت بخش را تجربه می کند . سعی شده است در طراحی هتل دوم و امکانات آن به لاکچری بودن نیز توجه کنند . در این هتل می توان تجربه یک اقامت آرام و لذت بخش را به همراه امکاناتی فوق العاده مانند اینترنت پر سرعت، رستوران، تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، نگهداری از کودک و نوزاد، بوفه صبحانه، شاتل فرودگاهی، استخر و باشگاه به همراه بار را داشت که برای هر گردشگری از اهمیت ویژه برخوردارند .

  • هتل رادیسون لتونی

هتل رادیسون ، یکی از برترین هتل های لتونی در فاصله یک کیلومتری از ریگا قرار گرفته و فرد می تواند یک منظره بسیار زیبا و فوق العاده را از اتاق های این هتل به سمت رودخانه داگاوا داشته باشد . این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره و از بهترین هتل های ریگا است . سبک طراحی اتاق ها با استفاده از پنجره های بزرگ سعی شده است تا اتاق ها روشن باشند ، همچنین دید خوبی نیز نسبت به رودخانه داشته باشند. در اتاق های این هتل می توان از یک مبلمان شیک و تمیز به همراه اینترنت وای فای ، مینی بار، تلویزیون کابلی، تهویه هوا، سرویس بهداشتی به همراه سشوار برخوردار شد . این هتل یک مکان مناسب برای برگزاری انواع سمینار و نشست های کاری نیز می باشد و اتاق های مخصوص سمینار و جلسات در این هتل وجود دارد که امکانات لازم را نیز برای برگزاری جلسات به طور کامل دارند.

  • گرند هتل کمپینسکی در لتونی

از هتل های بسیار شیک و زیبا در ریگا که با فراهم نمودن تمام امکانات رفاهی برای اقامت شما به یکی از انتخاب های عالی در بین برترین هتل های لتونی تبدیل شده است. ساختمان اصلی هتل متعلق به قرن ۱۹ بوده است . این هتل شامل ۱۴۱ اتاق با فول امکانات است . از امکانات این هتل نیز استخر شنای بزرگ، کلوپ سلامتی به همراه باشگاه بدنسازی می باشد. می توانید وعده های غذایی خود را در اتاق و یا در رستوران این هتل که بر روی پشت بام آن قرار دارد نیز صرف کنید .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لتونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لتونی توضیح دادیم .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button