برترین هتل های فنلاند

کشور فنلاند ، کشوری در شمال اروپا می باشد که از سمت شرق با روسیه ، از سمت شمال با نروژ و از سمت غرب با سوئد همسایه است . فنلاند ، کشوری بسیار راحت و سراسر آسودگی است که دارای شهرک ها و شهرهای بسیار زیبا می باشد . اولین گزینه ای که برای اقامت در فنلاند به ذهن خطور می کند ، انتخاب بهترین هتل در فنلاند می باشد زیرا هتل های کشور فنلاند دارای سیستم رزرو هتل آسان است . کشور فنلاند از هتل های متعددی برخوردار است که به گونه ای از 1 تا 5 ستاره تقسیم می شوند . این هتل ها دارای امکانات مختلفی هستند که بسته به این که در چه منطقه ای از این کشور قرار دارد دارای قیمت های متفاوتی می باشند و کیفیت خدمات متفاوتی را به گردشگران خود ارائه می دهند . مسافران می بایست چند هفته قبل نسبت به رزرو هتل اقدام نمایند تا بدون هیچ مشکلی به فنلاند سفر کنند . در ادامه این مقاله شما را به معرفی برترین هتل های فنلاند دعوت می کنیم .

در مقاله ” تحصیل در فنلاند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در فنلاند اطلاعات کسب کنید .

تعدادی از برترین هتل های فنلاند به شرح زیر می باشد :

  • هتل کمپ فنلاند

هتل کمپ فنلاند به دلیل میزبانی افراد سرشناس و مهمانانی از شرکت ‌های بزرگ جهانی معروف است . جلال و شکوه اروپایی و غذاهای سنتی در کنار به روزترین خدمات نیز شهرت آن را دو چندان کرده است . به لطف داستان‌ هایی که درباره مهمانان معروف این هتل گفته شده، در طول سالیان متمادی هتل کمپ به یک افسانه تبدیل شده است. اتاق ‌های این هتل شامل سوپرلوکس تا سوئیت می‌ شود که همگی دارای امکانات درجه یک، فضای داخلی قدیمی و سرویس‌ های بهداشتی مجلل هستند.

  • هتل سوکوس واکونا فنلاند (Sokos Hotel Vaakuna)

این هتل برای گذراندن تعطیلاتی پر هیاهو در شهر هلسینکی ، مناسب می باشد زیرا درست در مرکز منطقه‌ خرید و نزدیک به اکثر جاذبه ‌های شهر قرار دارد . هتل سوکوس واکونا فنلاند ، یکی از بهترین هتل های فنلاند می باشد که برای بازی ‌های المپیک ۱۹۵۲ ساخته شد و تاریخچه ‌ای طولانی در زمینه میزبانی از مهمانان بین ‌المللی با امکانات درجه یک دارد. پنجره‌ های ضد صدای اتاق ‌ها تضمین می نماید که خوابی راحت در مرکز شهر داشت. رستوان تراسه در طبقه‌ی بالایی هتل نیز تصاویری معرکه از شهر هلسینکی را پیشکش می ‌کند. اتاق ویدیو گیم و بازی نیز برای سرگرمی خانواده‌ ها و جوان ‌ترها فراهم شده است .

  •  هتل فین فنلاند

هتل فین ، هتل کوچک، جذاب ، مقرون به صرفه و ایده آل برای استراحت آخر هفته محسوب می ‌شود. در کنار این هتل شلوغ ‌ترین و معروف ‌ترین کلوپ ‌های شهر قرار دارند که می ‌توان در آنجا خوش گذراند . در طول روز هم از ده ‌ها مغازه طراحان و کافه‌ های کوچک و دلپذیر دیدن کرد که در نزدیکی هتل هستند. شاید اتاق‌ های هتل کوچک باشند اما تمیز و راحت هستند و با توجه به موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر، قیمت مناسبی دارند.

  • هتل کلاوس کی فنلاند

هتل کلاوس کی فنلاند ، یکی از برترین هتل های فنلاند می باشد که در مرکز هلسینکی واقع شده است. طراحی مدرن این هتل از حماسه ملی کالوالا (Kalevala) الهام گرفته شده و دکوراسیون آن بر مبنای تم ‌های احساسی نظیر رمز و راز، اشتیاق، آرزو و حسادت است. لازم به ذکر است که این هتل به بسیاری از جاذبه ‌های اصلی شهر نزدیک است، به طوری که با یک پیاده‌ روی کوتاه می ‌توان از مناظر و مکان های دیدنی شهر بازدید کرد. اتاق‌ های این هتل شامل اتاق ‌های کوچک تا آپارتمان‌ های روف تاپ با بالکن می‌ شود که به بودجه فرد بستگی دارد، هر چند همگی حس لاکچری را هدیه می‌ کند.

یکی از روش های مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فنلاند ” اطلاعات کسب کنید .

برترین هتل های فنلاند

برترین هتل های فنلاند

  • هتل آنا فنلاند

هتل آنا ، یکی از برترین هتل های فنلاند می باشد که هتلی ارزان، راحت و ساکت است و فاصله‌ چندانی با بخش ‌های اصلی در مرکز شهر ندارد . این هتل از سال ۱۹۲۰ در محله‌ی پوناووری شروع به فعالیت کرد که به رستوران ‌های رویایی کوچک، غذاهای خوشمزه و بوتیک طراحان شهرت است . لازم به ذکر است که کارکنان هتل اطلاعات زیادی در مورد بهترین کافه، رستوران یا کلوپ دارند پس از اطلاعات آن ‌ها می توان استفاده کرد .

  • هتل کرون پلازا هلسینکی فنلاند

هتل مدرن کرون پلازا هلسینکی ، یکی از هتل های فنلاند می باشد که  در موقعیتی عالی قرار دارد و با خدماتی درجه یک از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل برای هر مسافری که برای کار، تفریح یا با خانواده سفر کرده مناسب می باشد . اگر فردی بخواهد به رستوران ‌ها و مراکز خرید مرکز شهر برود، در کمتر از ۱۰ دقیقه می ‌توان با تراموا به آنجا رسید. استخر این هتل فوق ‌العاده نیز حال و هوایی آرام ‌بخش را هدیه می ‌کند.

  • هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا فنلاند

یکی از برترین هتل های کشور فنلاند ، هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا می باشد که این هتل نیز یکی از معروف ترین هتل های شهر هلسینکی است که افراد سرشناس زیادی در سفر به هلسینکی این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. در واقع این هتل شناخته شده ترین هتل در بین هتل های هلسینکی است. با توجه به محبوبیتی که این هتل پیدا کرده است امکانات منحصر به فردی مانند زمین تنیس، سالن های ورزشی، استخر، سالن های کنفرانس و اینترنت بی سیم در اختیار مسافران قرار می دهد. در ضمن این هتل دارای یک ساحل اختصاصی برای میهمانان خود است که می توانند برای تفریح و سرگرمی از آن استفاده کنند. اتاق های این هتل با دکوراسیون بسیار زیبا و طراحی منحصر به فردی طراحی شده اند و دارای امکانات هتل های ۵ ستاره می باشد . هتل هیلتون هلسینکی کالاستاجاتور پا فنلاند دارای رستوران هایی با سرآشپزهای بین المللی است که انواع مختلف غذاها را طبخ می کنند.

  • هتل گلو کلووی فنلاند

هتل گلو کلووی یکی از مدرن ترین و شیک ترین هتل های فنلاند است که دارای امکاناتی مدرن و بی نظیر می باشد. این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی کلیسای شهر قرار هلسینکی دارد. این هتل به جاذبه های گردشگری متنوعی مانند گالری ملی نزدیک است و با اقامت در آن می توان در کمترین زمان ممکن از این جاذبه ها دیدن کرد. نزدیک بودن این هتل به مراکز خرید اصلی شهر، سوپر مارکت های بزرگ و رستوران های متنوع باعث شده است که مسافران زیادی برای راحتی کار خود این هتل را به عنوان محل اقامت انتخاب کنند. این هتل دارای دکوراسیونی شیک و زیبا می باشد که در کنار خدمات خوب و کارکنان با تجربه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان است .

  • هتل هون فنلاند

یکی دیگر از برترین هتل های فنلاند ، هتل هون می باشد که برای مسافران و گردشگرانی که به شهر هلسینکی سفر می کنند و امکانات بسیار خوبی را مهیا می کند. این هتل به دلیل خدمات منحصر به فردی که در اختیار مسافران قرار می دهد به یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های شهر هلسینکی تبدیل شده است. لازم به ذکر است که این هتل نیز در نزدیکی سرویس های حمل و نقل عمومی قرار دارد که دسترسی به مکان های مختلف شهر را آسان می کند. در هتل هون غذاهای متنوعی در رستوران ها پخته می شود و مهمانان می توانند با غذاهای سنتی و بین المللی هلسینکی آشنا شوند. کارکنان این هتل به زبان های مختلفی تسلط دارند و با مهربانی و صبر میزبان مسافران مختلف از اقصی نقاط جهان می باشند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در فنلاند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در فنلاند ” است .

  • هتل پارک کاپیولا فنلاند

یکی دیگر از بهترین هتل های فنلاند هتل پارک کاپیولا است که یکی از ایده آل ترین هتل های هلسینکی به شمار می رود. این هتل دارای طراحی زیبایی می باشد و با الهام از زیبایی های طبیعت و کارت پستال طراحی شده است. اقامت در این هتل یکی از جذاب ترین بخش های سفر به شهر هلسینکی است. یکی از امتیازات این هتل نزدیکی آن به فضاهای سرسبز می باشد تا بتوان در زمان های مختلف به پیاده روی در این محیط ها بپرداخت . از جمله مهمترین امکانات هتل پارک کاپیولا می توان به اینترنت بی سیم، سالن های ورزشی، اتاق های مبله، استخر، جکوزی، کافه، سونا و رستوران اشاره کرد . تمام اتاق های این هتل دارای امکانات با کیفیت و مناسب برای مسافران هستند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button