برترین هتل های فرانسه

کشور فرانسه سرشار از معماری باورنکردنی ، فرهنگ پویا و مناظر دیدنی شگفت انگیز می باشد . فرانسه به خصوص شهر پاریس از مهمترین مراکز گردشگری اروپا به شمار می آید و آرزوی هر گردشگری است که روزی به این کشور دیدنی و زیبا سفر کند اما گردشگران زیادی به دلیل گران بودن هتل های کشو فرانسه به این کشور سفر نمی کنند اما بهتر است بدانید که تمام هتل های فرانسه گران نیستند و هر فرد می تواند بنا بر میزان هزینه و انتخاب خدمات دلخواه خود ، هتل مورد نظر را پیدا کند . یک هتل خوب جهت اقامت در فرانسه می تواند کمک کند که از سفر خود به بهترین نحو ممکن لذت برد .  از این رو به معرفی اجمالی برخی از برترین هتل های فرانسه می پردازیم .

برای اقامت و تابعیت در فرانسه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در فرانسه ” را مطالعه فرمایید .

تعدادی از برترین هتل های فرانسه به شرح زیر می باشد :

  • هتل Chateau Grand Barrail فرانسه

هتل Chateau Grand Barrail  ، یکی از زیباترین هتل های کشور فرانسه می باشد و دارای دکورهای زیبا و مجلل است . این هتل زیبا در یک پارک سرسبز زیبا واقع شده است و به بازدید کنندگان اجازه می ‌دهد نمای 360 درجه ‌ای به ساختمان‌ های اطراف داشته باشند.از ابگرم موجود در استخر آب هتل شگفت زده خواهید شد.

  • هتل du Cap Eden Roc فرانسه

یکی از برترین هتل های فرانسه ، هتل  du Cap Eden Roc می باشد که یکی از مطلوب‌ ترین مقاصد در Riviera فرانسه، آنتیب است . این هتل درست در لبه آب واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی می باشد . این محل قرن نوزدهم بنا شده و نشان دهنده زرق و برق زندگی فرانسوی می باشد . دکوراسیون این هتل به صورت سنتی است و می ‌تواند بالکن ‌های خصوصی به سمت دریا، خدمات باتلر و حتی ویلاهای خصوصی را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد.

  • هتل Plaza Athenee فرانسه

هتل  Plaza Athenee، یکی از بهترین هتل های فرانسه می باشد . افرادی که علاقه مند به غذاهای مختلف هستند این هتل را بسیار سرگرم کننده خواهند یافت . هتل  Plaza Atheneeفرانسه چهار رستوران مشهور وجود دارد که یکی از آن‌ها توسط سرآشپز معروف آلین دوکاس اداره می‌شود. این هتل در سال 1913 میلادی بازگشایی شده و تا به امروز در میان افراد مشهور بوده است. سبک معماری این هتل فرانسوی می باشد و دارای دیوارهایی با پیچک ‌های زیبا و مکانی برای قدم زدن است.

  • هتل ایبیس ایتالی تلبیاک فرانسه

هتل ایبیس ایتالی تلبیاک ، یکی دیگر از هتل های کشور فرانسه می باشد که در چند قدمی موزه لوور فرانسه واقع شده است . همچنین برای رفتن به پارک دیدنی و جذاب Choisy تنها ۵۵۰ متر را باید پیاده رفت . این هتل۳۰۰ متر تا ایستگاه مترو Tolbiac فاصله دارد. هتل ایبیس ایتالی تلبیاک فرانسه دارای۶۰ اتاق شامل ، سوئیت های خانوادگی ،اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد است . اتاق های هتل در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده است . از امکانات این هتل می توان به اتاق هایی با نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت و میز کار اشاره کرد . تریا و رستوران هتل با سرو انواع خوراک های محلی و بین المللی از میهمانان خود پذیرایی می کنند. کارکنان پذیرش هتل ایبیس ایتالی تلبیاک فرانسه، شبانه روز پاسخگوی مسافرین هستند . همچنین این هتل دارای خشک شویی کاملا مجهز نیز است که مسافرین این هتل می توانند از آن استفاده کنند . هتل ایبیس ایتالی تلبیاک فرانسه جهت گذراندن تعطیلات خانوادگی ایده آل است.

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فرانسه ” اطلاعات کسب کنید .

  • هتل نوتل پرت درلینس فرانسه

هتل نوتل پرت درلینس ، یکی از هتل های کشور فرانسه می باشد که در قلب پاریس واقع شده و از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است . این هتل تنها ۲ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد . هتل نوتل پرت درلینس فرانسه دارای ۱۵۰ اتاق لوکس وسوئیت خانوادگی می باشد که همگی اتاقهای این هتل ۴ ستاره با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز شده اند و همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب ،گاوصندوق  و تلفن مستقیم هستند . تریای هتل، در هر ساعتی از روز نوشیدنی سرو می کند . رستوران هتل نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی و منوی های رژیمی از میهمانان پذیرایی می کند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی هستند . اتاق جلسه هتل نوتل پرت درلینس کاملا مجهز است . اتومبيل کرايه نيز طبق درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.پرسنل آموزش دیده هتل به صورت شبانه روز  آماده سرویس دهی به میهمانان و گردشگران هستند .

برترین هتل های فرانسه

برترین هتل های فرانسه

  • هتل بیو ریویج فرانسه

هتل بیو ریویج فرانسه ، از جمله بهترین هتل های فرانسه است که در شهر نیس واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 4 ستاره شهر نیس است که دست کمی از هتل های 5 ستاره پاریس ندارد. این هتل دارای 118 اتاق می باشد. کارکنان هتل به 6 زبان دنیا مسلط هستند و به راحتی میهمانان را راهنمایی می کنند. این هتل در کنار سواحل نیس واقع شده و می توان به موج سواری، شنا و دیگر ورزش های آبی پرداخت . این هتل دارای یک رستوران بزرگ نیز می باشد .

  • هتل رجینا فرانسه

هتل رجینا ، از بهترین هتل های فرانسه می باشد که در نزدیکی موزه لوور و باغ توئیلری قرار دارد . همچنین با اقامت در این هتل در مدت زمان بسیار کوتاهی و با قدم زدن در خیابان های پاریس می توان به موزه اورسی و خیابان شانزه لیزه دسترسی داشت . یکی از جلوه های ویژه این هتل منظره بسیار زیبایی از شهر می باشد که از پنجره برخی اتاق های هتل قابل رویت است . امکانات رفاهی این هتل مانند سایر هتل های 5 ستاره کشور فرانسه می باشد .

  •  هتل ناپلئون فرانسه

یکی دیگر از بهترین هتل های فرانسه ، هتل ناپلئون فرانسه می باشد و یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس است . این هتل نیز از جمله مانند هتل ریتز موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و کمتر از 500 متر با خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی مشهور فاصله دارد. طراحی دکوراسیون داخلی هتل بسیار شیک و چشم نواز می باشد و از پیشرفته ترین و لوکس ترین امکانات جهت تجهیز اتاق ها و دیگر بخش های هتل استفاده شده است. تعداد کل اتاق های این هتل نیز 102 اتاق می باشد و اتاق های هتل دارای اینترنت وای فای، تلویزیون فلت، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سیستم تهویه و غیره می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به سالن ورزشی، اتاق خانواده، اتاق ماه عسل، پذیرش 24 ساعته، نظافت 24 ساعته، خدمات خشکشویی، صرافی، رستوران و غیره اشاره کرد .

  • هتل ریتز فرانسه

یکی از بهترین هتل های کشور فرانسه ، هتل ریتز می باشد که موقعیت جغرافیایی هتل بسیار عالی بوده و در مرکز شهر واقع شده است . این هتل به جاذبه های گردشگری شهر پاریس نزدیک می باشد و فاصله بسیار نزدیکی با برخی از جاذبه های گردشگری نظیر باغ توئیلری، اپرای فرانسه، موزه اورسی و غیره دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز چیزی در حدود 15 کیلومتر است . این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر چندین رستوران، سالن ورزشی و باشگاه بدنسازی، استخر شنا، سالن ماساژ، سالن کنفرانس و پارکینگ اختصاصی است . همچنین کیفیت اتاق های هتل و خدمات و امکانات آن بسیار خوب و در حد هتل های لوکس جهان است و می توان اوقات بسیار آرام و خوشی را سپری کرد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در فرانسه ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل لی بریستول فرانسه

یکی از برترین هتل های فرانسه ، هتل لی بریستول می باشد که در یکی از قدیمی ‌ترین و معروف ‌ترین خیابان ‌های پاریس قرار دارد و تاکنون میزبان افراد خاصی بوده است. این هتل تا برج ایفل حدود ۲٫۲ کیلومتر، تا موزه لوور حدود ۲٫۱ کیلومتر، تا تئاتر Comedie Caumartin  حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا اپرا گارنیر ۱٫۱ کیلومتر و تا تئاتر Mathurins  حدود ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارای 190 اتاق است و اتاق ‌ها در اندازه و طراحی ‌های مختلف وجود دارد که هر نوع سلیقه‌ ای را پوشش می ‌دهد. لازم به ذکر است که در این هتل اتاق ماساژ است که کارشناسان حرفه ‌ای به ارائه خدمات برای مهمانان خود می ‌پردازند. از جمله امکانات این هتل عبارتند از : صندوق امانات، آرایشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، رستوران و پارکینگ، استخر روباز، سولاریوم، اسپا و ماساژ، کلوب کودکان،‌ منوی ویژه در رستوران، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل،‌ اتاق سیگار ممنوع، اتاق بدون آلرژی، آرایشگاه، خشکشویی،‌ مرکز تجارت، صندوق امانات، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، روزنامه، چک این/ چک اوت سریع، اجاره خودرو،‌ ورود حیوانات خانگی مجاز است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button