برترین هتل های سوئیس

کشور سوئیس ، در شمال غربی اروپا واقع شده است که پایتخت آن شهر برن و دو شهر زوریخ و ژنو از شهرهای تجاری و بسیار معروف آن می باشد . این کشور کوه های شگفت انگیز بسیاری دارد . در حقیقت مناظر کشور سوئیس بسیار چشم نواز و خیره کننده هستند و این مناظر در همه جای کشور به چشم می خورد . همچنین کشور سوئیس دارای هتل های شگفت انگیزی می باشد که دید بسیار خوبی به این مناظر دارند و انتخاب گردشگران برای اقامت می تواند بسته به کوه یا دریاچه ای که دوست دارد تماشا کند ، تغییر نماید . ما در این مقاله شما را به معرفی برترین هتل های سوئیس دعوت می کنیم .

در مقاله ” تحصیل در سوئیس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سوئیس اطلاعات کسب کنید .

تعدادی از برترین هتل های سوئیس عبارتند از :

  • هتل ویدر سوئیس

هتل ویدر ، یکی از برترین هتل های سوئیس می باشد که در شهر زوریخ واقع شده است . مسلما هتل اقتصادی نیست اما امکانات شگفت‌ آور، خدمات بوتیک و موقعیت آن نسبت به شهر قدیمی برچسب قیمت آن را تا حد زیادی توجیه می‌ کند. هتل ویدر ، که جز ساختمان ‌های قرون‌ وسطایی شهر زوریخ به شمار می آید ، دسترسی خوبی به برخی از بارزترین جاذبه ‌های گردشگری زوریخ، از جمله چشم‌ انداز لیندنف و کلیسای گراسمونستر دارد. با ورود به فضای داخلی هتل نیز با دکوراسیونی دلبربا مربوط به میراث سده دوازدهم میلادی و همچنین هنرهای ظریف معاصر مواجه خواهید شد. هتل ویدر دارای 49 اتاق می باشد که برای تزئین هر کدام از آنها از عناصر منحصر به ‌فردی (از تیرهای چوبی سوخته گرفته تا گچ‌ کاری) استفاده شده است.

  • هتل ویلایی ای.ام.اِی سوئیس

هتل ویلایی ای.ام.اِی ، یک هتل 4 ستاره عالی برای خانواده ‌هایی می باشد که به ‌دنبال یک خانه موقت در زوریخ هستند. با یک پیاده ‌روی کوتاه از هتل می توان به کنار رودخانه لیمات رسید . همچنین با حدود ده دقیقه رانندگی می توان به شهر قدیمی رفته و از جاذبه‌ های خانوادگی آن لذت برد . برای اقامت ‌های یک روزه، سوئیت ‌های جونیور با یک اتاق‌ خواب، صبحانه تازه، لباسشوئی و اینترنت پرسرعت و  برای اقامت ‌های طولانی ‌تر، رزرو سوئیت ‌های رزیدنتال با دو اتاق‌ خواب، آشپزخانه کاملا مجهز، ماشین لباسشوئی و خشکشوئی شخصی و خدمتکار روزانه است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سوئیس مقاله ” مهاجرت به سوئیس ”  را مطالعه بفرمایید .

  • هتل چاتوا گوش سوئیس (Chateau Gutsch)

یکی از بهترین هتل های سوئیس ، هتل چاتوا گوش سوئیس می باشد که در واقع یک قلعه رمانتیک و عاشقانه است که در لوسرن خودنمایی می‌ کند. این هتل در سال 1898 میلادی به عنوان یک اقامت گاه خصوصی ساخته شد و در یک تپه 490 متری واقع شده است و نمای بسیار زیبا و چشم نوازی به شهر، کوه‌ها و دریاچه‌ لوسرن دارد . حتی می توان گفت كه در بین تمام هتل های قاره اروپا، این هتل از تماشایی ترین چشم انداز برخوردار است.

برترین هتل های سوئیس

برترین هتل های سوئیس

  • هتل دِآنجلتر سوئیس (Hotel d’Angleterre)

هتل دِآنجلتر سوئیس جذابیت و شکوه خاصی دارد و در کنار دریاچه ژنو واقع شده است . این هتل در سال 1872 میلادی ساخته شد و در میان سایر هتل ‌ها از شهرت و اعتبار خاصی برخوردار می باشد . این هتل با وسایل قدیمی و آنتیک و نیز دکوراسیون مدرن در اتاق ‌ها پر شده است. این هتل نه تنها نمای بسیار زیبایی به دریاچه ژنو و کوه ‌های اطراف فراهم می‌کند بلکه دید بسیار خوبی به بزرگترین فواره سوئیس دارد که در بین هتل و دریاچه واقع شده است. شركت های فوربس، كوند ناست و تریپ ادوایزر از نظر داشتن رتبه اول در جهان در بین هتل های دیگر از این هتل تعریف و تمجید کرده اند .

  • هتل کامبرین سوئیس

یکی از برترین هتل های کشور سوئیس ، هتل کامبرین سوئیس می باشد که تنها 15 دقیقه از برن فاصله دارد اما تفاوت بسیار زیادی با این شهر بزرگ دارد. این هتل در اوایل سال 1900 ساخته شد و به نظر می ‌رسد یکی از بهترین هتل ‌ها در این ناحیه می باشد. این هتل یک قلعه فوق مدرن قرن بیست و یکمی است. سنگ ‌ها و تخته سنگ‌ های این هتل به خوبی با پنجره ‌های پانورامایی آمیخته شده است و کوه‌ های اطراف را به خوبی نشان می‌دهد. مسافران در این هتل می توانند در زمستان از برنامه ‌های اسکی لذت ببرند و پیاده روی و دوچرخه سواری در روزها‌ی گرم تابستان آن دلپذیر خواهد بود.

برای اقامت و تابعیت در سوئیس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سوئیس ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل وایت پاد سوئیس

هتل وایت پاد ، در یكی از 15 مجموعه با فناوری بالا كه در یك ساختمان مستقل، هندسی شكل، جامع و دنج قرار گرفته است . اقامت در این هتل مانند اقامت در یك كلبه اسكیموئی اما با آب و هوائی گرم تر است زیرا این هتل خود دارای گرمخانه چوبی اختصاصی است. همچنین برای صرف غذا از محل اقامت خود به سمت بخش غذاخوری، پیاده روی 20 دقیقه ای کرد و از تنفس هوای شاداب و با طراوت كوهستانی برد . همچنین مهمانان این هتل در فصل زمستان از امكانات اختصاصی اسكی و امكاناتی دیگر در كوهستان برخوردار خواهند بود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button