برترین هتل های سنگاپور

سنگاپور ، کشوری ثروتمند و لوکس با جاذبه های گردشگری بسیار می باشد و هر ساله توریست های زیادی به این کشور سفر می کنند . این کشور به عنوان مقصد برای تعطیلات شناخته شده و خدمات گردشگری فراوانی را در اختیار علاقه مندان به سفر قرار می دهد . افراط در زرق و برق و تجملات تبدیل به روش زندگی روزمره مردم کشور سنگاپور شده است که توسط هتل ها و اقامتگاه های فانتزی به نمایش گذاشته می شود . گران قیمت بودن هتل های سنگاپور بدین معنا نیست که انها  قصد غارت کردن پول های مسافران را دارند ، در واقع خدماتی که ارائه می دهند به خوبی ارزشش را داشته و مسافران را پیشمان نخواهند کرد . امکانات مدرن ، خدمات تشریفاتی و لوکس ، اتاق های راحت و بسیاری از خدمات دیگر قطعا آن مواردی هستند که شما در زمان اقامت لوکس خود از هتل های سنگاپور انتظار خواهید داشت . اجازه دهید در این مقاله شما با برخی از برترین هتل های سنگاپور آشنا کنیم.

برای اقامت و تابعیت در سنگاپور روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

تعدادی از برترین هتل های سنگاپور به شرح زیر می باشد :

  • هتل سوئیس استمفورد سنگاپور

یکی از بهترین هتل های کشور سنگاپور ، هتل سوئیس استمفورد می باشد که در بالای ایستگاه متروی سیتی هال واقع شده است و از بلند ترین هتل های جنوب شرقی آسیا به شمار می آید . این هتل از سال 2007 میلادی پذیرای مهمانان می باشد و دارای امکاناتی نظیر مرکز اسپا، 2 استخر و تعداد زیادی گزینه های غذاخوری از جمله یک بار در پشت بام است . اتاق های هتل بسیار لوکس و مجهز به تلویزیون صفحه تخت کابلی با کانال های چینی و محلی و همینطور قهوه/ چای ساز هستند. برخی از اتاق ها دارای DVD پلیر، محل قرار دادن iPod و یا سیستم سرگرمی BOSE می باشند . این هتل تا منطقه تجاری خیابان ارچارد فقط 10 دقیقه فاصله دارد و گزینه های مربوط به تفریحات شبانه در Boat Quay و Clark Quay به صورت پیاده در 20 دقیقه ای هتل قرار دارند. هتل سوئیس استمفورد سنگاپور بخشی از سیتی کمپلکس Raffles است که یک مرکز خرید و گردهمایی می باشد . این هتل یک مرکز بدن سازی کاملا مجهز و 6 زمین تنیس دارد. برای راحتی مهمانان، سرویس اتاق 24 ساعته ارائه می شود . همچنین مهمانان می توانند 24 ساعته به پذیرش دسترسی داشته باشند و درخواست های خود مانند تبدیل ارز رایج، گرفتن روزنامه و خدمات دربانی و مستخدمی را مطرح کنند . کارکنان هتل به 3 زبان انگلیسی، مالایی و ماندارین (گویش چینی) تسلط دارند. این هتل 10 رستوران دارد که انواع گسترده ای از غذاها شامل پراناکان (مالایی)، کانتون، و ژاپنی را طبخ می کنند. سالن غذاخوری Equinox واقع در طبقه 70 هتل که غذاهای خوشمزه آسیایی و غربی سرو می کند، مناظری 360 درجه از شهر سنگاپور را به مهمانان  نشان می دهد. یکی دیگر از رستوران ها ، غذاهای فرانسوی سرو می کند. هتل 3 بار شامل سیتی اسپیس (City Space) دارد که انواع نوشیدنی را ارائه می نمایند و محیط راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است که می توانند در آن به استراحت بپردازند.

  • هتل مارینا بی سندز سنگاپور

یکی از برترین هتل های سنگاپور ، هتل مارینا بی سندز سنگاپور می باشد که بزرگترین استخر پشت بام دنیا را دارد. هتل مارینا بی سندز ، هتلی بی نظیر و با امکانات فوق العاده می باشد که به نوعی سمبل هتل های کشور سنگاپور است . این هتل در سال 2010 میلادی ساخته شد و مستقیما به مرکز خرید پیشرفته سنگاپور و موزه ArtScience دسترسی دارد که در این موزه می توان از نمایشگاه دائمی Future World دیدن کرد . همچنین در این هتل 20 گزینه برای غذا خوردن و یک کازینوی کلاس جهانی وجود دارد . اتاق های این هتل با لوازم مدرن ساخته شده از چوب تیره و فرش دکور شده اند و امکاناتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت کابلی با کانال هایی از جمله CCTV4 دارند . از پنجره های قدی اتاق های هتل می توان مناظری خیره کننده از افق شهر سنگاپور را مشاهده کرد و لذت برد . می توان از استخر واقع در پشت بام هتل یا عرشه تماشای اسکای پارک سندز واقع در طبقه 57، چشم اندازی نفس گیر از افق شهر را مشاهده کرد . این هتل دارای یک مرکز اسپا به نام Banyan tree می باشد که در دنیا مشهور است . هتل مارینا بی سندز سنگاپور آشپز های معروف و شناخته شده و رستوران های عالی برای خوردن غذا دارد. مهمانی های شبانه هم در کلوب هتل دایر است و مهمانان همچنین می توانند در یکی از 3 بار هتل استراحت کنند. صبحانه چینی هم از دیگر گزینه های صرف صبحانه در هتل مارینا بی سندز می باشد.

  • هتل شانگری لا سنگاپور

یکی از برترین هتل های سنگاپور ، هتل شانگری لا می باشد که در فاصله 7 دقیقه ای از خیابان تجاری معروف ارچارد واقع شده است. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور نیز در فاصله حدودا 30 دقیقه ای از قرار گرفته است. این هتل در سال 2009 میلادی در وسط یک باغ 15 هکتاری عجیب و غریب، ساخته شده است. از هتل شانگری لا سنگاپور تا باغ های گیاه شناسی سنگاپور با اتومبیل 10 دقیقه فاصله می باشد. همچنین از هتل می توان در مدت 20 دقیقه به تفریحگاه ساحلی Marina Bay Sands  و Singapore Flyer رسید . اتاق های این هتل در سه جناح مختلف قرار دارند که هر کدام از آنها حال و هوای منحصر به فرد خود را دارند. در همه اتاق ها دسترسی به وای فای رایگان و کانال های تلویزیونی کابلی امکان پذیر می باشد و از امکانات دیگری مثل مینی بار، چای/ قهوه ساز و اتو و میز اتو نیز برخوردارند. مهمانان می توانند در استخر روباز این هتل که با باغ های انبوه احاطه شده، شنا کنند یا در زمین مخصوص تنیس، بازی کنند. همچنین در این هتل گلفروشی، آرایشگاه و سالن زیبایی و فروشگاه سوغاتی برای راحتی بیشتر مهمانان وجود دارد . هتل شانگری لا چند رستوران دارد که یکی از آنها به نام شانگ پالاس غذاهای اسپانیایی سرو می کند. رستوران و بار The Line and NAMI نیز غذاهای بین المللی و ژاپنی و رستوران ایتالیایی واتر فالWaterfall  هم غذاهای اصیل ایتالیایی سرو می کند. همچنین برای نوشیدنی می توان به بار-سالن شانگ- ری لا و یا رز وراندا Rose Veranda رفت . همینطور می توان از فروشگاه موجود در هتل، شیرینی های خوشمزه دست ساز خرید و از خوردنشان لذت برد . لازم به ذکر است که هتل شانگری لا سنگاپور از زیرمجموعه های هتل های زنجیره ای شانگری لا می باشد که در کشورهای مختلف نیز هتل های قابل قبولی دارد.

  • هتل شرایتون تاورز سنگاپور

هتل شرایتون تاورز سنگاپور ، یکی از برترین هتل های کشور سنگاپور می باشد که در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد که از طریق آن می توان به نقاط مختلف شهر سفر کرد. همچنین فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است . این هتل از سال 2012 میلادی پذیرای مهمانان می باشد . اتاق های این هتل، پنجره های شیشه ای قدی دارند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یک مینی بار، اتاق نشیمن جداگانه، حمام خصوصی همراه با وان و دوش هستند . از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، باشگاه سلامت و اسپا، مرکز بدن سازی 24 ساعته، خدمات خشکشویی ، وای فای رایگان در قسمت لابی هتل و … اشاره کرد . مهمانان هتل می توانند در اسپای هتل از خدمات التیام بخش ماساژ درمانی و سایر خدمات و در کنار آنها از سونا و اتاق بخار استفاده کنند . سالن غذاخوری مجلل  هتل رو به منظره ای از باغ ها و آبشارهای مصنوعی است تا در حین خوردن غذایی که به صورت بوفه سرو می شود از دیدن مناظر هم لذت برد . در رستوران لی بایی کانتونس این هتل که غذاهای سالم و اصیل اسپانیایی سرو می شود .  همچنین انواع کوکتل ها را هم می توان در لابی بار یا بار کنار استخر هتل سفارش داد .  هتل شرایتون تاورز سنگاپور از زیرمجموعه های هتل های زنجیره ای شرایتون است که در کشورهای مختلف نیز هتل های قابل قبولی دارد .

شما می توانید برای مهاجرت به سنگاپور مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل ریتز کارلتون سنگاپور

یکی از بهترین هتل های سنگاپور ، هتل ریتز کارلتون می باشد که بسیار شیک و راحت است و در خلیج تفریحی مارینا (Marina Bay) قرار دارد. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور نیز در فاصله حدودا 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل ریتز کارلتون سنگاپور از سال 2010 پذیرای مهمانان می باشد که با استفاده از کلکسیون های هنری معاصر به شکلی شیک و زیبا دکور شده است. در کنار زیبایی و لوکس بودن هتل، امکانات خوبی مانند دسترسی به وای فای پر سرعت، استخر شنا، اسپا و باشگاه 24 ساعته نیز در هتل وجود دارد. همه اتاق ها و سوئیت های هتل ، چشم انداز زیبایی از افق شهر سنگاپور را به نمایش می گذارند. اتاق های هتل ریتز کارلتون به تلویزیون کابلی 46 اینچ دیواری، کمد و حمامی لوکس با دوش بارانی مجهز شده اند . مهمانان این هتل می توانند در سالن کلوب واقع در طبقه 32 از خوردن غذاهای تازه و خوشمزه لذت ببرند . رستورانی به نام کلونی در این هتل وجود دارد که غذاهایی را با روش آشپزی سرو می کند که به جا مانده از دورانی است که سنگاپور مستعمره بریتانیا به حساب می آمد. رستوران Pavillion که دارای یک ستاره میچلین می باشد، غذاهای کانتونی سرو می کند. مهمانان همچنین می توانند در سالن چی هولی چای عصرانه کلاسیک را سفارش دهند که طبق هشت اصل سرو می شود. این هتل تا مرکز خرید مارینا اسکوار (Marina Squar) به صورت پیاده فقط 5 دقیقه فاصله دارد. از هتل می توان با یک پیاده روی 10 دقیقه ای به مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)، موزه علوم هنری (Artscience)، باغ های کنار خلیج و تئاتر Esplande رسید . هتل ریتز کارلتون سنگاپور از زیرمجموعه های هتل های زنجیره ای ریتز کارلتون است که در کشورهای مختلف نیز هتل های قابل قبولی دارد .

برترین هتل های سنگاپور

برترین هتل های سنگاپور

  • هتل گرند پارک سیتی هال سنگاپور

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های کشور سنگاپور ، هتل گرند پارک سیتی هال می باشد که در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. این هتل در کنار مرکز خرید Peninsula پلازا قرار دارد و تا ایستگاه متروی سیتی هال و مرکز خرید رافلز سیتی، تنها 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 16 کیلومتری از هتل گرند پارک سیتی هال قرار گرفته است. هتل گرند پارک سیتی هال از سال 2007 پذیرای مهمانان می باشد و پنجره اتاق های هتل از پارک Fort Canning یا Clark Quay را نشان می دهند. تمام اتاق ها به حمام خصوصی با لوازم اصلاح و آرایش رایگان و کیت دندانپزشکی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین المللی و چینی، لوازم درست کردن چای/ قهوه و یک مینی بار مجهز شده اند . مرکز بدن سازی هتل به مهمانان این فرصت را می دهد تا در طول اقامت در هتل به تمرینات خود ادامه دهند. امکان دسترسی مهمانان به وای فای رایگان در جاهای عمومی این هتل وجود دارد. کارکنان صمیمی هتل به زبان های چینی و انگلیسی مسلط می باشند . همچنین می توان در رستوران Indulge At Park هتل، غذاهای اروپایی و محلی سفارش داد .

  • هتل هیلتون سنگاپور

هتل هیلتون سنگاپور ، زیر مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون می باشد که یکی از بهترین هتل های سنگاپور است و در خیابان معروف تجاری ارچارد سنگاپور واقع شده است. این هتل از سال 2009 پذیرای مهمانان می باشد و دارای امکاناتی نظیر 6 گزینه برای غذا خوردن، یک گالری خرید دو طبقه، استخر پشت بام، مرکز 24 ساعته بدنسازی و … است . از اتاق های هتل دارای پنجره های بلند و بزرگ هتل می توان مناظر زیبایی از شهر سنگاپور را مشاهده کرد . اتاق های مدرن هتل مجهز به یک تلویزیون بزرگ صفحه تخت و حمام های لوکس مرمری به همراه وان و سشوار هستند . در استخر روباز روی پشت بام هتل هم می توان منظره ای از شهر را مشاهده کرد یا از گرفتن ماساژ در اسپای هتل لذت برد . گزینه های موجود برای خوردن غذا در هتل هیلتون سنگاپور عبارتند از اوپیوس بار (Opus Bar) که غذاها را جلوی مشتری گریل (کباب) و سرو می کند و همچنین می توان انواع غذاهای آسیایی و کوکتل ها را سفارش داد . در رستوران ایل سیلو (il Cielo) غذاهای اصیل ایتالیایی سرو می شود که به خاطر استانداردهای آشپزی بالا و محصولات ارگانیکی که استفاده می کند، رستوران شناخته شده ای می باشد. اسکای بار واقع در طبقه 24 هتل هم جای دنجی برای تمدد اعصاب و دیدن منظره غروب خورشید می باشد. کافه گلو جوس (Glow Juice Bar and Cafe) نیز گزینه دیگری برای خوردن و نوشیدن در هتل هیلتون است که آبمیوه های ارگانیک و غذاهای سالم را ارائه می نماید. همچنین مهمانان می توانند برای خوردن کیک و شیرینی تازه به D9 Cakery بروند که کیک و شیرینی و دسرهای خوشمزه ای سرو می کند. این هتل تا ایستگاه متروی ارچارد بصورت پیاده فقط 5 دقیقه فاصله دارد و همچنین با مرکز خرید پیشرفته سنگاپور و مرکز خرید ION حدود 7 دقیقه فاصله دارد. هتل هیلتون سنگاپور با مارینا بی و سیتی هال 10 دقیقه و با فرودگاه بین المللی چانگی 20 دقیقه (با ماشین) فاصله دارد.

  • هتل ماندارین ارکارد سنگاپور

هتل ماندارین ارکارد ، یکی از هتل های سنگاپور می باشد که از سال 2010 میلادی پذیرای مهمانان است . این هتل با ایستگاه متروی ارچارد و سامرست، بصورت پیاده تنها 5 دقیقه فاصله دارد. در رستوران لوکس هتل نیز می توان انواع غذاهای خوشمزه ازجمله غذاهای محلی را سفارش داد . این هتل یک استخر روباز رو به مناظری از شهر و تخت های مخصوص گرفتن آفتاب دارد. دسترسی به وای فای رایگان هم در اتاق های هتل امکان پذیر است . به خاطر موقعیت مکانی خوب هتل، مهمان ها به گزینه های بی شماری برای تفریح و خرید دسترسی دارند. هتل ماندارین ارکارد دقیقا روبه روی مرکز خرید تاکاشی مایا قرار دارد. اتاق های مدرن هتل با تم شرقی و رنگ های آرامش بخش دکور شده اند. اتاق های هتل تلویزیون کابلی دارند که با آن می توان کانال های محلی و بین المللی را مشاهده کرد که به زبان هایی مثل انگلیسی و چینی برنامه پخش می کنند. هر اتاق مجهز به گوشی های هوشمند است که از طریق آنها می توانید به دیتای 4G دسترسی داشت و همچنین برای برقراری تماس های محلی و بین المللی از آن استفاده کرد. همچنین اتاق های هتل کتری، مینی بار، رادیو و گاو صندوق دارند. در حمام ها نیز برای راحتی مهمانان تن پوش حمام، دمپایی، لوازم کامل اصلاح و آرایش رایگان مانند خمیر دندان و مسواک، گذاشته شده است. مهمانان هتل می توانند در زمین تنیس هتل، بازی کنند یا در مرکز بدن سازی هتل تمرینات خود را ادامه دهند . هتل ماندارین ارکارد سنگاپور مستقیما به ماندارین گالری که یک مرکز خرید 4 طبقه است وصل می شود. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته فراهم است . کارکنان این هتل می توانند به زبان هایی مثل چینی و انگلیسی با مهمانان صحبت کنند. در رستوران باکس، می توان ماندارین چیکن رایس (Chicken Rice) و انواع غذاهای محلی را سفارش داد . رستوران Triple Three، غذا های بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. در بار طبقه 5 ام هتل هم می توان انواعی از کوکتل ها و نوشیدنی ها را سفارش داد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل سوئیس تل د استامفورد سنگاپور

هتل سوئیس تل د استامفورد از هتل های سنگاپور می باشد که در مالزی واقع شده است. با اقامت در این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مراکز شهر قرار گرفته و فقط چند قدم تا با منطقه جنگ های Civilian و شهرک Raffles فاصله وجود دارد . همچنین این 5 ستاره در نزدیکی باغ National Orchid  قرار گرفته است. این هتل با امتیاز 5 ستاره از 5 امکانات لوکس و مدرنی را به مهمانان ارائه می دهد.همچنین در این هتل می توان احساس آرامشی مانند در خانه بودن را کرد . در اتاق های این هتل مینی بار (به صورت رایگان)همراه با یک تلوزیون ال سی دی قرار دارد و تلوزیون کابلی وجود دارد که فقط کانال های خاصی باز است و می توان برنامه موردنظر را مشاهده کرد . در اتاق های هتل سرویس بهداشتی شخصی نیز وجود دارد که شامل حمام و دستشویی می شود . از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به سرویس ماساژ دهی،فیتنس سنتر،بادی ترتمنت (مراقبت از اندام های بدن زیر نظر متخصصین) ، دو تا استخر سرباز ، نایت کلاب،یک هلث کلاب(کلاب سلامتی) اشاره کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button