برترین هتل های سریلانکا

کشور سریلانکا ، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در بین مردم جهان می باشد و هر ساله جمعیت عظیمی از مسافران به این کشور سفر می کنند . این کشور در اقیانوس هند ، در جنوب بنگال واقع شده است . این کشور زیبا قطعا ارزش بازدید را دارد پس مسافران باید با انتخاب محل اقامت مناسب و راحت این سفر رویایی را خاطره انگیز کنند . در این مقاله قصد داریم در سفر به سریلانکا ، برترین هتل های سریلانکا را به شما معرفی کنیم .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در سریلانکا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سریلانکا توضیح دادیم .

برخی از برترین هتل های سریلانکا به شرح زیر می باشد :

  • هتل اوزو سریلانکا (Ozo Hotel)

هتل اوزو کلمبو ، یکی از زیباترین و مدرن ترین هتل های ساحلی 4 ستاره در شهر کلمبوی سریلانکا با چشم اندازی بسیار دل انگیز و مسخ کننده از دریا است . این هتل دقیقاً رو به دریا واقع شده است و تنها ۲ دقیقه تا کنار ساحل پیاده روی فاصله دارد و تنها کافیست که از عرض خیابان PLAN ROAD عبور کرد تا به کنار ساحل رسید . ایستگاه راه آهن BAMBALAPITIYA در فاصله ۱۳۰۰ متری و کنسولگری انگلیس در فاصله ۱۹۰۰ متری این هتل واقع شده است. با اقامت در این هتل مدرن، تنها ۱۶۰۰ متر با کافه گالری فاصله است . همچنین فاصله فرودگاه بین المللی BANDARANAIKE تا هتل اوزو ۳۳ کیلومتر می باشد و سرویس شاتل فرودگاهی در صورت درخواست مهمانان امکان هماهنگی دارد.

  • هتل سینامون لیک ‌ساید سریلانکا  (Cinnamon Lakeside)

یکی از برترین هتل های سریلانکا ، هتل سینامون لیک ‌ساید می باشد که هتلی مجلل و لوکس در کلمبو است و در نزدیکی ساحل قرار دارد که با ۶ دقیقه پیاده ‌روی می توان به آن رسید . این هتل در کنار دریاچه بیرا (Beira) واقع شده است و چشم ‌انداز فوق ‌العاده‌ای را به مهمانان خود هدیه می ‌دهد . کارمندان حرفه ‌ای هتل از همان ابتدا مهمانان را همراهی می ‌کنند و پس از پذیرش به اتاق ‌هایشان راهنمایی می‌کنند. این هتل 5 ستاره دارای ۳۴۶ اتاق است که اتاق ‌ها مدرن و زیبا هستند و با رنگ ‌های خنثی دکور شده ‌اند . اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی ‌سیم، تلویزیون، چای و قهوه‌ ساز، مینی ‌بار و حمامی مرمرین با لوازم بهداشتی شده اند . بعضی از اتاق ‌های هتل دارای تراسی با چشم ‌انداز زیبا و صندلی برای نشستن و لذت بردن بیشتر از مناظر رو به هتل هستند. مجموعه غذاخوری و رستوران ‌های این هتل بسیار متنوع می باشد و فرد در هر روز از اقامت خود می‌تواند به هر یک از این رستوران ‌ها برود و غذاهای جدید را تست کند. در رستوران ‌های این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ ای، تایلندی، سنگاپوری و ژاپنی سرو می گردد. پیشنهاد می شود به تراس زیبای هتل با منظره آرامش ‌بخش دریاچه رفته و غذای خود را در آن میل کنید، به ‌خصوص در شب که نور شهر این فضا را دلچسب ‌تر کرده است. مهمانان این هتل می ‌توانند از شنا در استخر روباز هتل که نخل ‌های زیبا آن را احاطه کرده است، لذت ببرند. مرکز اسپای هتل نیز با ارائه خدمات ماساژ، انتخابی برای ریلکس کردن و استراحت مهمانان می باشد . از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می‌توان به زمین تنیس، سالن اسکواش و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. سرگرمی ‌های شبانه نیز در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده و اگر فردی اهل مطالعه باشد می ‌تواند به کتابخانه هتل نیز سری بزند. از دیگر امکانات این هتل عبارتند از : تراس، باغ، فضای مناسب برای پیک نیک، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌ سیم، اتاق ‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، برنامه ‌های شبانه، کتابخانه، دارت، بیلیارد، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سریلانکا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سریلانکا ” بیاندازید.

  • هتل کینگزبری سریلانکا (The Kingsbury Hotel)

یکی از برترین هتل های کشور سریلانکا ، هتل کینگزبری می باشد که در قلب شهر کلمبو قرار دارد که با داشتن چشم ‌اندازی تماشایی و خیره‌کننده از اقیانوس هند، اقامتی خوش را برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل که مانند کاخی می ‌درخشد، با دسترسی عالی به مرکز شهر و جاذبه‌ های آن رفت و آمد را برای مهمانان خود راحت کرده است . استفاده از رنگ‌ های شاد و روشن در تمام بخش ‌های این هتل مشهود است و در اتاق‌ ها نیز همین ‌گونه می باشد و با دکور مدرن و جذابی که دارد، محیط آرامش ‌بخشی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. . این هتل 5 ستاره دارای 229 اتاق می باشد و اتاق های هتل چشم ‌انداز خیره‌کننده ‌ای به بندر و پارک گاله فیس دارند . اتاق های هتل کینگزبری سریلانکا به واسطه پنجره‌ های بزرگ، از نور طبیعی بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. اتاق‌ های این هتل مجهز به تلویزیون، مینی ‌بار، چای و قهوه ‌ساز و حمام اختصاصی مرمری با بهترین لوازم بهداشتی هستند. این هتل دارای رستوران و غذاخوری‌ های شیک و مختلفی می باشد که هر کدام با رنگ ‌های شاد و دکوری متفاوت طراحی شده ‌اند و مهمانان می ‌توانند غذاهای غربی، چینی، ژاپنی و همچنین غذاهای جنوب شرق آسیا را میل کنند. یک رستوران در فضای آزاد هتل ، مخصوص غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های متنوع در این هتل وجود دارد که باید حتما به آن سر بزنید. همچنین در این هتل محیطی به نام Sky Lounge  وجود دارد که چشم ‌انداز زیبایی رو به ساحل دارد و انواع میان ‌وعده‌های سبک و نوشیدنی ‌ها را برای میهمانان خود سرو می‌ نماید . مهمانان می‌توانند برای کسب آرامش بیشتر به مرکز اسپای هتل مراجعه نمایند یا اینکه به باشگاه مجهز هتل رفته و تمرینات ورزشی خود را در مدت سفر انجام دهند . لازم به ذکر است که استخر هتل نیز از بخش ‌های مهیج و جذاب هتل می باشد که فرد را شنا کردن تشویق می‌ کند. این هتل تا فرودگاه بین ‌المللی باندرانیکی ۲۷٫۴ کیلومتر و تا معبد بودایی گانگارامایا ۲٫۴ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به تراس، باغ، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌ سیم، اتاق ‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، برنامه‌ های شبانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، امکانات وی آی پی، سوئیت ماه عسل، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق اشاره کرد.

برترین هتل های سریلانکا

برترین هتل های سریلانکا

  • هتل سینامون گرند سریلانکا (Cinnamon Grand Hotel)

هتل سینامون گرند ، یکی از بهترین هتل های سریلانکا می باشد که در در مرکز شهر کلمبو قرار دارد و با بهترین امکانات و لوکس‌ ترین اتاق ‌ها از مهمانان خود پذیرایی می ‌کند. لابی هتل فضایی بسیار بزرگ دارد و طراحی آن با دقت و ظرافت خاصی صورت گرفته است . سقف گنبدی لابی و شیشه‌ کاری هنرمندانه هتل ، جلوه خاصی به آن بخشیده است. این هتل مجلل و لوکس برای بسیاری از گردشگرانی که دسترسی به جاذبه ‌ها و مراکز خرید برای آنان اهمیت دارد بسیار مناسب است. این هتل 5 ستاره دارای 501 اتاق می باشد که اتاق‌ های هتل، دارای چشم‌انداز زیبا از شهر کلمبو هستند و دکور آنان مدرن و زیبا است. از رنگ‌ های متنوعی در اتاق ‌های هتل استفاده شده است و برخی از اتاق‌ها با دکور رنگ‌ های گرم دکور شده‌ اند و در بعضی از آن‌ها از رنگ آبی استفاده شده است. در تمام اتاق ‌ها امکانات رفاهی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک لحاظ شده است. گزینه‌ های غذاخوری پیشنهادی این هتل بسیار می باشد و بهترین و متنوع ‌ترین منوها در هر یک از رستوران‌ های این هتل برای مهمانان ارائه می ‌شود. فرد در رستوران‌ های این مجموعه فرصت این را دارد که غذاهای چینی، اروپایی، ایتالیایی و غذاهای محلی را نوش جان کند. کافه هتل نیز با نوشیدنی ‌های گرم و سرد از مهمانان پذیرایی می‌ کند. لازم به ذکر است اتاق بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد و مهمانان با خیال راحت می ‌توانند فرزندان خود به این بخش بسپارند . استخر هتل نیز برای علاقه ‌مندان به شنا بسیار توضیه می گردد و بدون شک از شنا کردن در استخرهای این هتل به‌ خصوص استخر روباز آن لذت خواهید برد. از دیگر امکانات این هتل می توان به تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی‌ سیم، اتاق ‌های خانوادگی، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بیلیارد، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق ‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی) اشاره کرد .

  • هتل هیلتون سریلانکا (Hilton Colombo Hotel)

یکی از برترین هتل های سریلانکا ، هتل هیلتون می باشد که هتلی مجلل و در بخش تجاری شهر کلمبو است که نه تنها برای مسافرینی که به قصد سفرهای کاری به این شهر سفر می‌کنند بلکه برای گردشگران نیز گزینه‌ای عالی است و مهمانان به راحتی می ‌توانند یک شروع هیجان ‌انگیز از این هتل داشته باشند . پذیرش مهمانان این هتل به سرعت انجام می‌ گیرد و مسافران می‌توانند از راهنمایی ‌های بخش تور هتل نیز استفاده کنند و سفر خود را راحت ‌تر کنند. این هتل 5 ستاره دارای 382 اتاق می باشد که اتاق ‌های هتل مدرن و شیک هستند و بیشتر با رنگ استخوانی و روشن دکور شده‌ اند و اتاق‌ها پنجره‌ های بزرگ دارند و دارای دو پرده با ضخامت‌ های مختلف هستند که فرد می تواند هم اتاق را تاریک کند و هم نور کافی را به اتاق برساند . اتاق‌ های هتل مجهز به اینترنت بی‌ سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، میز کار، حمامی با لوازم بهداشتی می باشند . استخر سرپوشیده هتل در تمام فصل های سال برای مهمانان قابل استفاده است. البته استخر روباز هم از دیگر خدمات تفریحی موجود در این هتل می باشد که در فصل ‌های خوش آب و هوا می‌ توان از آن استفاده کرد. باشگاه بدنسازی، زمین اسکواش و زمین بازی کودکان نیز از دیگر موارد تفریحی در این هتل می باشد و فرد می تواند از قدم زدن در باغ هتل هم در هر موقع از شبانه‌ روز لذت ببرد. برای مهمانان صبحانه هر روزه سرو می ‌شود. رستوران ‌های متنوع این هتل برای سایر وعده ‌های غذایی مهمانان خود غذاهای بین ‌المللی، ایتالیایی و غذاهای محلی را سرو می ‌کنند. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی ۲۷٫۴ کیلومتر، تا معبد بودایی گانگارامایا ۲٫۲ کیلومتر و تا دریاچه بیرا ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به باغ، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اینترنت بی ‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اسکواش، زمین بازی کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، امانت بار، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک (پرداخت اضافه بها)، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، انگلیسی) اشاره کرد.

برای اقامت و تابعیت در سریلانکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سریلانکا ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button