برترین هتل های روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد که در آسیای شمالی قرار گرفته است و با اقیانوس آرام شمالی ، منجمد شمالی و همچنین دریای خزر ، دریای سیاه و دریای بالتیک هم مرز بوده است . این کشور از دیرباز با داشتن جاذبه های گردشگری ، مناطق تاریخی ، بناهای با شکوه و طبیعت زیبا و یکی از کشورهای مورد توجه گردشگران بوده و هست . شهرهای توریستی کشور روسیه مانند مسکو ، سنت پترزبورگ ، سوچی و غیره سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد و تمامی این افراد به دنبال هتل های عالی و منحصر به فرد این کشور بوده و در واقع موضوع اقامت اهمیت به سزایی پیدا می کنند که موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در این مقاله قصد دارد به معرفی برترین هتل های روسیه بپردازد و شما را با امکانات هر کدام بیشتر آشنا نماید .

برای اقامت و تابعیت در روسیه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های روسیه به شرح زیر می باشد :

  • هتل متروپل مسکو روسیه (Metropol Hotel Moscow)

هتل متروپل مسکو ، یکی از برترین هتل های روسیه می باشد که در قلب مسکو و در کنار ساختمان تئاتر بولشوی قرار گرفته است . این هتل که بین سال‌ های ۱۸۹۸ و ۱۹۰۳ میلادی در پایتخت روسیه ساخته شده است و با پیاده روی تا کاخ کرملین و میدان سرخ تنها ۳ دقیقه فاصله زمانی دارد . لازم به ذکر است که این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۸ اتاق می باشد و همچنین اتاق ‌های این هتل دارای پنجره ‌های بزرگ ، قدی با تزیئنات زیبا و همچنین لوسترهای مجلل بوده و به سبک معماری نو طراحی شده است ، تمامی اتاق ‌های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ، حوله حمام ، تهویه مطبوع ، اینترنت بیسیم رایگان و کفش‌ های راحتی مجهز می باشند .همه روزه از میز صبحانه ‌ای که در این هتل که برای گردشگران مهیا شده است می توان نهایت لذت برد . همچنین در رستوران این هتل انواع متنوعی نوشیدنی ، غذا و دسرهای خوشمزه و لذیذی سرو می ‌شود و در ضمن برای استراحت مهمانان سالن ماساژ و سونا از پیشنهاد‌های عالی این هتل می باشد که از دست داده نشود .از جمله امکانات این هتل عبارتند : اینترنت بیسیم در همه قسمت های هتل ، پارکینگ مجزا ، شاتل فرودگاهی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، خدمات تور، خدمات بلیط ، دستگاه خودپرداز ، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ‌ها ، لباسشویی ، خشک شویی ، خدمات اتوشویی ، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی‌ ها در اتاق مجزا ، مرکز تجاری بزرگ ، فروشگاه هدیه و سوغات ، تهیه روزنامه ‌ها ، گاو صندوق ، فروشگاه ، اتاق‌ های بدون استعمال دخانیات ، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی ، آسانسور، اتاق‌ های عایق صدا ، سیستم گرمایشی ، خدمات ماساژ و سونا ، باشگاه ورزشی و پرسنل مسلط به چندین زبان

  • هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه (  The Ritz-Carlton Hotel Moscow )

یکی دیگر از برترین هتل های روسیه می توان به هتل ریتز کارلتون مسکو اشاره کرد که در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین قرار دارد و اینکه امکانات رفاهی این هتل فوق ‌العاده عالی و زبانزد است و گزینه‌ های بسیاری مانند سالن زیبایی نیز دارد و همچنین منظره پانوراما از میدان سرخ و کرملین از ویژگی ‌های منحصر به فرد این هتل می باشد . این هتل با مرکز خرید بزرگ گوم (GUM) که یکی از مهمترین مراکز خرید روسیه و همچنین تئاتر بالشوی تنها ۳ دقیقه پیاده روی فاصله دارد . اتاق ‌های هتل بسیار شیک و مجلل و پرده‌ ها و نورپردازی آن در بهترین شکل ممکن طراحی شده است و همچنین پرده‌ ها به صورت الکتریکی کنترل شده و اینترنت در تمام بخش‌ های هتل موجود بوده و کافه و رستوران های متنوع و پرطرفداری در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای ژاپنی و دیگری غذاهای بین ‌المللی را سرو می کنند . هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه ، یک هتل 5 ستاره می باشد دارای ۳۳۴ اتاق است . از جمله امکانات این هتل می توان به صندوق امانات ، فروشگاه ، اتاق های بدون استعمال دخانیات ، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی و معلول ، آسانسور ، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی ، مرکز ماساژ و آبگرم ، شاتل فرودگاهی ، اینترنت بیسیم ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، مرکز ماساژ ، سالن های بدنسازی ، سالن تنیس ، سالن ورزشی ، رستوران با منوی عالی ، صرافی ، ترانسفر فرودگاهی ، دستگاه خودپرداز در محوطه هتل ، خدمات تور و بلیط ، کرایه ماشین ، سالن آرایشی ، خدمات شستشو ، منوی غذای کودکان ( اضافه بها ) ، سوئیت عروس و داماد اشاره کرد .

  • هتل هالیدی این مسکو روسیه ( Holiday Inn Moscow Sokolniki )

یکی از هتل های مجلل کشور روسیه ، هتل زیبا و 4 ستاره هتل هالیدی این مسکو می باشد که دارای 523 اتاق است و در کنار Park Sokolniki واقع شده است و به راحتی به ایستگاه مترو قابل دسترسی است . اتاق ‌های این هتل با طراحی جدید و منحصر به فردی طراحی شده است و تمامی اتاق ‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و اینکه 2 رستوران در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای روسی و دیگری غذاهای بین‌ المللی را برای مهمانان سرو می ‌کند .از دیگر امکانات این هتل می توان سوئیت های لوکس ، اتاق های VIP ، اتاق‌ هایی برای مسافران با نیازمندی‌ های خاص ، استخر سرپوشیده ، سونا ، جکوزی ، استخر کودکان ، باغ هتل بزرگ ، باغ مخصوص کودکان ، مرکز اسپا و ماساژ ، سالن بدنسازی ، زمین گلف ، بیلیارد ، تنیس ، سالن ورزشی ، رستوران با منوی هیجان انگیز ، صرافی ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت بیسیم پر سرعت ، اتاق جلسات ، اتاق‌ های مخصوص افراد معلول و ناتوان ، مرکز نگهداری اطفال و کودکان ، پارکینگ اختصاصی ، کافی شاپ ، اجازه ورود حیوانات خانگی ، پارکینگ خصوصی با اضافه مبلغ و اتاق ‌های بدون استعمال دخانیات نام برد .

در مقاله ” مهاجرت به روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به روسیه اطلاعات کسب کنید .

برترین هتل های روسیه

برترین هتل های روسیه

  • هتل ارمیتاژ سنت پترزبورگ روسیه ( HERMITAGE HOTEL IN SAINT PETERSBURG )

یکی از برترین هتل های کشور روسیه ، هتل ارمیتاژ روسیه در شهر سنت پترزبورگ می باشد که با خیابان نوفسکی سنت پترزبورگ فاصله بسیار کمی دارد ولی از نظر لوکس بودن و زیبایی بسیار منحصر به فرد و زبانزد می باشد . بر عکس تصور عموم که فکر می کنند به خاطر نام و نمای بیرونی این هتل می بایست نزدیک ارمیتاژ باشد اما این هتل با موزه ارمیتاژ فاصله دارد و در موقعیتی قرار دارد که فاصله زیادی تا موزه ارمیتاژ دارد پس زیبایی آن مختص خودش می باشد . این هتل از نظر امکانات بسیار کامل و بی نقض است و تمامی نیازهای مهمانان را برای اقامت در یک هتل لاکچری تامین خواهد کرد . ساخت هتل ارمیتاژ سنت پترزبورگ در سال 2013 میلادی به اتمام رسید و افتتاح شد و این هتل زیبا بر اساس معماری کاخ ارمیتاژ طراحی و ساخته شده است با این تفاوت که ساختمانی مدرن با تجهیزاتی بسیار پیشرفته و مبهوت کننده ای دارد و روح معماری این هتل بر اساس فلسفه فکری معمار ارمیتاژ و با معماری اصیل و کلاسیک روسی مطابق بوده و طراحان زبردست این هتل سعی کردند در طراحی هتل روح یک کاخ اشرافی تزاری را زنده نگه دارند در بسیار از نقاط هتل آثار هنری ارزشمندی از هنرمندان ایتالیایی را نیز مشاهده کرد و اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، حمام اختصاصی ، صندوق امانات ، چایساز و اتو ، مینی بار و غیره می باشد .

  • هتل کورینتیا روسیه ( Corinthia Hotel St Petersburg )

هتل کورینتیا روسیه ، یکی از بهترین هتل های کشور روسیه می باشد که در نزدیکی مترو و همچنین در منطقه  Nevsky است . این هتل 5 ستاره دارای اتاق های مناسبی که دارای دکوراسیون مجلل و زیبا و اتاق ها همگی مجهز به سیستم  تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای و حمام خصوصی و غیره می باشد و اینکه غذای های این هتل بسیار فوق العاده و خوشمزه است . لازم به ذکر است که موقعیت این هتل بسیار عالی می باشد و در منطقه نفسکی روسیه قرار دارد که به راحتی می توان به مترو و همچنین رستوران ها و بازار های معروف رفت و هزینه ای برای تاکسی نپرداخت و در ضمن امکانات تفریحی این هتل در روسیه سونا و سالن ژیمناستیک آن است که علاقه مندان می توانند از سونا این هتل استفاده کنند . یکی دیگر از امکانات رفاهی این هتل وجود کافه Vienna می باشد که در این کافه می توان همراه با شنیدن موسیقی زنده انواع نوشیدنی ها را میل کرد . در ضمن دکوراسیون شیک این کافه هم بسیار زیبا می باشد و در حد هتل 5 ستاره می باشد .

  • هتل فور سیزنز لاین پالاس سنتپترزبورگ روسیه  ( Four Seasons Hotel Lion Palace St. Petersburg )

یکی از هتل های کشور روسیه ، هتل فور سیزنز لاین پالاس روسیه می باشد که در فاصله‌ دو چهارراه تا موزه‌ هرمیتیج و کاخ وینتر در شهر سنت پترزبورک روسیه قرار گرفته شده است . این هتل 5 ستاره‌‌‌ دارای 177 اتاق می باشد و امتیاز کامل 5 را در سایت معتبر تریپ ‌ادوایزر کسب کرده است . همچنین این هتل رتبه ‌های اول و سوم را به ترتیب در بین هتل‌ های دارای مجموعه‌ آب گرم و هتل ‌های مجلل سنت ‌پترزبورگ به خود اختصاص داده است . اتاق های هتل طبق نظر مسافران بسیار راحت ، آرام و همیشه تمیز و مرتب بودند . همچنین آنها می توانند در وان بزرگ و راحت حمام اختصاصی اتاق ها استراحت کنند و از آب گرم آن لذت ببرند . همه‌ غذاهای رستوران هتل بسیار لذیذ هستند . موقعیت این هتل هم عالی می باشد و به اکثر نقاط دیدنی شهر به ‌راحتی می توان دسترسی داشت و با راهنمایی کارکنان هتل می ‌توان از زیباترین نقاط شهر بازدید کرد .

  • هتل الکساندر هاوس روسیه ( Alexander House )

یکی از برترین هتل های کشور روسیه ، هتل الکساندر هاوس می باشد که در سال 1826 میلادی در منطقه‌ تاریخی کولومنا ساخته شد و به‌ تازگی نیز نوسازی شده است . این هتل امتیاز کامل 5 را از سایت های معتبری مانند تریپ ‌ادوایزر کسب کرده و همچنین رتبه ‌های اول ، دوم و سوم را به ترتیب در بین هتل‌ های مجلل ، تجاری و رمانتیک شهر نامبرده است . این هتل واقعا بی‌ نقص و منحصر به فرد است و کارمندانی بسیار حرفه ‌ای و با احترام دارد و در ضمن رستوران هتل فوق ‌العاده می باشد و این امکان وجود دار که با خیال راحت شام هر شب در دوره اقامت را از رستوران هتل سفارش داد .

  • هتل استیت هرمیتاژ موزیک آفیشال روسیه (The State Hermitage Museum Official Hotel)

هتل استیت هرمیتاژ موزیک آفیشال روسیه ، یکی از هتل های کشور روسیه می باشد که در قلب منطقه‌ تاریخی داستایوفسکی درست جایی که مشهورترین رمان‌ های این نویسنده‌ مشهور نوشته شده قرار گرفته است . این هتل با 126 اتاق ، امتیاز کامل 5 را از سایت تریپ ‌ادوایزر کسب کرده و چهارمین هتل مجلل شهر به شمار می آید . از امکانات بی نظیر این هتل عبارتند از :  خدمات خشکشویی ، عابر بانک ، راهنمای بلیط و تور ، رستوران ، بار ، آسانسور ، اطلاعات 24 ساعته ، خدمات 24 ساعت ، اتاق خدمات ، نگهبانی ، نگهداری از چمدان ، وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ، صندوق امانات ، قهوه/چای در لابی ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، فروشگاه هدیه ، کارکنان چند زبانه ، ساندویچ فروشی ، سالن مشترک برای تماشای تلویزیون ، اتاق ملاقات ، فکس / فتوکپی ، سوئیت ماه عسل ، امکانات اتاق vip ، کرایه ماشین ، پذیرش و چک اوت خصوصی ، سرویس اینترنت و وایرلس رایگان .

  • هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه (Hyatt Regency Sochi)

یکی از بهترین هتل های روسیه ، هتل حیات ریجنسی سوچی می باشد که در مرکز شهر سوچی روسیه و مقابل موزه هنر واقع شده است و مورد استقبال گردشگران قرار گرفته . این هتل 5 ستاره بسیار مجلل و شیک می باشد و فاصله آن تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه ، تا بندرگاه تاریخی سوچی 10 دقیقه و تا ساحل نیز کمتر از 10 دقیقه است . دسترسی آسان این هتل به مراکز گردشگری شهری باعث شده که بسیار مورد استقبال قرار بگیرد و همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آدلر سوچی حدود 25  کیلومتر فاصله دارد .این هتل دارای 198 اتاق در 14 طبقه می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی اعم از بالکن با دید به دریا ، سیستم تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون  LCD ، ماهواره ، اینترنت ، چای ساز و قهوه ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و غیره هستند . همچنین این هتل دارای رستورانی بسیار شیک با منو متنوع که در آن انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای مسافران سرو می شود و همچنین کافه مویاما هتل نیز انواع نوشیدنی ها و کوکتل ها بی نظیر را به مسافران عرضه می کند و آنها می توانند نوشیدنی های خود را در کافه کنار استخر نیز میل کنند و همچنین از امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه می توان به رستوران ، کافی شاپ ، استخر روباز( تمامی فصول) ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ ، خشک شویی ، صرافی ، اینترنت ، مینی بار ، پارکینگ رایگان و … اشاره کرد که مهمانان تور روسیه می توانند از آنها نهایت استفاده و بهره را ببرند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در روسیه می توانید مقاله ” تحصیل در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل پولمن سوچی روسیه ( Hotel Pullman Sochi )

هتل پولمن سوچی روسیه ، یکی از برترین هتل های روسیه در شهر سوچی می باشد که  در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی و دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی Alde است و ایستگاه قطار در ۲ کیلومتری هتل پولمن قرار گرفته است . این هتل ۵ ستاره بسیار مجلل و زیبا با اتاق های زیبا ، لوكس و استاندارد و همچنین سوئیت های VIP لیستی متنوع برای رزرو اتاق های خود دارد و لازم به ذکر است که اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن ، صندوق امانات ، یخچال ، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند . از خدمات و امکانات این هتل ۵ ستاره و مجلل می توان سونا ، اینترنت رایگان ، استخر سرپوشیده ، اسپا حمام تركی و ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، بار ، رستوران ، خشک شویی ، سرویس چای و قهوه ، امكانات برای افراد معلول و مینی بار دانست .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button