برترین هتل های دومینیکا

کشور دومینیکا ، جزیره ای می باشد که در حوزه کارائیب واقع شده است و با توجه به طبیعت بکر و بی نظیری که دارد بین گردشگران و ماجراجویان بسیار محبوب می باشد ، همچنین بسیاری از افراد این کشور را برای سفر ماه عسل خود انتخاب می کنند . دومینیکا به غیر از این که به عنوان بهشت استوایی عنوان گرفته است ، یک مرکز اقتصادی شناخته شده هم می باشد که شرکت های آن از معافیت مالیاتی 20 ساله  برخوردار هستند . اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره آن کشور نیاز می باشد لذا در ادامه مطلب قصد داریم با برترین هتل های دومینیکا جهت اقامت در این کشور آشنا شویم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در دومینیکا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در دومینیکا ” است .

برخی از برترین هتل های دومینیکا عبارتند از :

  • هتل Garraway دومینیکا

یکی دیگر از هتل های دومینیکا ، هتل Garraway می باشد که در شهر روسو واقع شده و در فاصله چند دقیقه از موزه Old Market و Dominica است. همچنین این هتل در نزدیکی کلیسای سنت جورج آنجلیکان و کلیسای کاتولیک می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، خدمات عروسی و استفاده از امکانات تناسب اندام ، پذیرش 24 ساعته، کارکنان چند زبانه و امکانات خشکشویی ، فضای کنفرانس و اتاقهای جلسه اشاره کرد . این هتل دارای 31 اتاق می باشد که مجهز به یخچال ، فریزر حمام ترکیبی از دوش / وان و لوازم آرایشی و لوازم آرایشی هستند .

برترین هتل های دومینیکا

برترین هتل های دومینیکا

شما می توانید برای مهاجرت به دومینیکا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل فورت یانگ دومینیکا

هتل فورت یانگ، یکی از بهترین هتل های دومینیکا می باشد که در شهر روسو و در فاصله چند کیلومتری از کلیسای سنت جورج آنجلیشن و بازار قدیمی واقع شده است . این هتل در نزدیکی موزه دومینیکا و کلیسای کاتولیک است. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر بیرونی، حمام آبگرم ، سونا ، دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم، دسترسی رایگان به اینترنت با سرعت بالا (سیمی)، مغازه ها ، خدمات خشک شویی / خشکشویی و میز پذیرش 24 ساعته اشاره کرد . همچنین این هتل دارای فضای 6771 متر مربع (629 متر مربع) شامل مرکز کنفرانس، فضای کنفرانس و اتاقهای جلسه است. این هتل دارای 73 اتاق می باشد که به یخچال ،  فریزر، پاسیو خصوصی و حمام اختصاصی با دوش / وان ترکیبی از حمام خنک کننده و حمام آفتاب مجهز شده اند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل Evergreen دومینیکا

هتل  Evergreen دومینیکا ، یکی از برترین هتل های دومینیکا می باشد که نزدیک کلیسای سنت جورج آنجلیکان و کلیسای کاتولیک است . این هتل در نزدیکی باغ گیاه شناسی و بازار قدیمی می باشد . از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر در فضای باز، دسترسی رایگان اینترنت بیسیم و خدمات سرو غذا در هتل اشاره کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button