برترین هتل های دانمارک

کشور دانمارک ، یکی از کشورهای شمال اروپا می باشد که پایتخت آن شهر کپنهاگ است و هر ساله گردشگران زیادی به این کشور مهاجرت می کنند و در هتل های دانمارک اقامت دارند . هتل های کشور دانمارک دارای امکانات بسیار زیادی می باشند که بهترین خدمات را برای مسافران و گردشگران ارائه می دهند . هتل های دانمارک در سرتاسر کشور پراکنده شده اند و اغلب بهترین هتل ها در پایتخت آن قرار دارند که در این مقاله قصد داریم چند مورد از برترین هتل های دانمارک را برای شما نام ببریم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دانمارک می توانید مقاله ” تحصیل در دانمارک ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های دانمارک عبارتند از :

  • فرست هتل کنگ فردریک دانمارک (First Hotel Kong Frederik)

فرست هتل کنگ فردریک ، یکی از بهترین هتل های دانمارک است که در یک موقعیت بسیار عالی قرار دارد و در مرکز شهر کپنهاگ و در نزدیکی میدان ساختمان شهرداری واقع شده است . این هتل لوکس و اشرافی اقامتی به یاد ماندنی در خاطرات گردشگران ایجاد می کند . مهمانان می توانند از بهترین اتاق ها و سوئیت های این هتل ها استفاده کنند و در وان حمام های مجزای هر اتاق خستگی روزانه را رفع نمایند . دکوراسیون اتاق های هتل منحصر به فرد می باشد و بعضی از آنها دارای مبلمانی مدرن هستند و بعضی دیگر مبلمانی سنتی دارند. در رستوران این هتل می توان بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را نوش جان کرد و برای عصرانه می توان یک فنجان قهوه با بهترین کیک ها سفارش داد . این یکی از هتل های دانمارک می باشد که محیطی بسیار خوشایند و مطلوب دارد.

  • هتل آنگلتر دانمارک (Angleterre)

یکی از دیگر از برترین هتل های دانمارک، هتل آنگلتر دانمارک می باشد که در مرکز شهر کپنهاگ قرار دارد و دارای نمای بسیار جذابی است. این یک هتل افسانه ای می باشد و اغلب محل اقامت پادشاهان، امپراتوران و سیاستمداران بوده است. افرادی مانند ویتنی هوستون، بیل کلینتون، مایکل جکسون و غیره در آن اقامت داشته اند. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار مجهز می باشند و می توان در سوئیت های سوپر لوکس آن اقامت داشت . در این سوئیت ها تخت های بزرگ و اشرافی، بهترین حمام ها و سرویس های بهداشتی، مینی بارها، مبلمان شیک و مجلل و غیره وجود دارد. در این اتاق ها می توان بهترین چشم انداز از شهر را داشت. تمامی کارکنان این هتل بسیار مهربان می باشند و بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند. لازم به ذکر است که در کافه این هتل بهترین نوشیدنی های فصل در هر زمانی از شب و روز سرو می شود.

  • هتل بلا اسکای کامول دانمارک (Bella Sky Comwell)

هتل بلا اسکای کامول ،  یکی از بزرگ ترین هتل های دانمارک و شمال اروپا محسوب می شود که دارای ۸۱۲ اتاق می باشد . طراحی این هتل به سبک اسکاندیناوی است و اتاق ها در هر طبقه ای بسیار مجهز و مدرن می باشند و زیبایی خاصی دارند. اگر قصد دارید یکی از زیباترین طلوع ها و غروب های خورشید را در شهر کپنهاگ ببینید، بهتر است در طبقه های بالا اتاق رزرو کنید و از بالای این ساختمان شهر را ببینید. این هتل در فاصله بسیار کمی از مرکز شهر واقع شده است و در مدت کوتاهی می توان به سایر نقاط شهر رسید. بهتر است در این هتل سری به طبقه ۲۳ زد و از بهترین غذاهای این هتل میل کرد و از زیباترین چشم اندازها لذت برد . در این هتل می توان از تمامی امکانات روز مانند اینترنت، پارکینگ، سالن های کنفرانس، سالن ورزشی، ماساژ، استخر و … بهره برد و ساعاتی خوب در آن سپری کرد.

یکی از روش های مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به دانمارک ” اطلاعات کسب کنید .

  • هتل نیمب دانمارک (Nimb)

هتل نیمب دانمارک ، یکی از بهترین هتل های دانمارک می باشد که در یک پارک تفریحی قرار دارد. این هتل ترکیبی از سادگی و زیبایی گذشته، نقاشی های منحصر بفرد، تخت خواب های فوق العاده، اتاق های مجلل و تاریخی و غیره می باشد. لازم به ذکر است که در کنار این هتل یک باغ قدیمی وجود دارد که بعضی از اتاق ها پنجره هایی مشرف به این باغ دارند. اتاق های این هتل همگی دارای وان های بزرگ، شومینه، یخچال و غیره هستند. کارکنان این هتل بهترین سرویس را به مشتریان ارائه می دهند و در هر ساعتی آماده پاسخگویی به گردشگران می باشند. در زمان اقامت در این هتل حتماً باید به رستوران آن رفت و از غذاهای فوق العاده خوشمزه و دریایی آن نوش جان کرد و نوشیدنی های مختلف آن را سفارش داد.

  • هتل ادمیرال دانمارک (Admiral)

هتل ادمیرال یکی از هتل های کشور دانمارک است که در کنار دریا قرار دارد. این هتل در کنار ساختمان های تئاتر سلطنتی و اپرای کپنهاگ واقع شده است و گفته می شود شخصی به نام کونران آن را طراحی کرده است .  اتاق های این هتل مبله هستند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون های صحفه تخت، یخچال، مینی بار، حمام های مجزا، تخت های یک نفره و دو نفره و غیره می باشند. این هتل دارای یک محیط بسیار دنج و راحت می باشد که مسافران می توانند دور از شلوغی و همهمه در آن استراحت کنند. در این هتل یک رستوران وجود دارد که بهترین غذاهای مدرن اسکاندیناوی و فرانسوی را سرو می نماید و دارای طعمی بی نظیر هستند.

برترین هتل های دانمارک

برترین هتل های دانمارک

  • هتل ایمپریال دانمارک (Imperial Hotel)

یکی از برترین هتل های کشور دانمارک ، هتل ایمپریال دانمارک می باشد که هتلی 4 ستاره در نزدیکی مرکز شهر و در مجاورت ایستگاه مترو، دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پر سرعت، تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، استخر، امکانات مربوط به جلسات و میهمانی ها، غذا و خدمات بهداشتی مناسب است. زوج ها و خانواده ها به طور کلی از اقامت در این هتل ابراز رضایت کرده اند . چند در مواردی افراد اظهار داشته اند که برخی امکانات هتل نیازمند بروز رسانی هستند ولی مجموع می توان این هتل را هتلی لوکس و باکیفیت به شمار آورد.

  • هتل فونیکس کپنهاگ دانمارک (Hotel Phoenix)

هتل مجلل و لوکس فونیکس کپنهاگ یکی از هتل های کشور دانمارک است که تقریباً در سال ۱۶۸۰ ساخته شد و دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. زیبایی این هتل بسیار منحصر بفرد و زبانزد است. در این هتل اتاق ها و سوئیت های مجلل زیادی وجود دارد که اکثر نام سوئیت ها از نام قصرهای دانمارکی گرفته شده است. اگر یک سوئیت را برای اقامت خود را انتخاب کرده اید، در قسمت ناهارخوری می توانید احساس کنید یک اشراف زاده هستید و سفری به گذشته داشته باشید. این هتل یکی از هتل های دانمارک می باشد که تجربه ای از یک زندگی اشرافی را به شما می دهد و احساس می کنید یک فرد بسیار مهم هستید و زندگی تجملاتی را تجربه خواهید کرد. در هتل فونیکس که یکی از برترین هتل های دانمارک می باشد ، هر چیزی را که رویای آن را دارید، تجربه خواهید کرد.

  • هتل اسکات دانمارک (Ascot Hotel)

یکی دیگر از هتل های دانمارک ، هتل اسکات می باشد که در شهر کپنهاگ قرار دارد و زیبایی این هتل در کنار ساختمان های اطراف آن به وضوح دیده می شود. این هتل در کنار یکی از حمام های قدیمی شهر کپنهاگ قرار دارد و دارای سبک معماری کلاسیک است . هتل اسکات با این معماری فضایی جذاب، قدیمی و منحصر به فرد ایجاد کرده است که هر فردی از حضور خود در آن لذت می برد. اتاق های این هتل مانند سایر هتل های کشور دانمارک همگی مجهز هستند و از بهترین امکانات روز برخوردار هستند. مسافران می توانند بهترین صبحانه را در اتاق خود میل کنند و وعده های دیگر را در رستوران این هتل نوش جان کنند. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب می باشد و به راحتی می توان به سایر مکان های شهر رفت.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در دانمارک ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در دانمارک ” است .

  • فرست هتل میفر دانمارک (First Hotel Mayfair)

فرست هتل میفر دانمارک یکی دیگر از هتل های این کشور می باشد که در بخش داخلی وسترپو قرار گرفته است. این یک هتل عالی برای گردشگران و توریستان شهر است زیرا در نزدیکی مکان های گردشگری مانند تیوولی و پلنتاریوم قرار دارد. مسافران با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به سایر مکان های گردشگری بروند و از جاذبه های آن دیدن کنند. این هتل دارای سوئیت های زیادی می باشد که در این سوئیت ها اتاق های خواب، اتاق نشیمن و سالن غذا خوری وجود دارد که بسیار مجلل و شیک هستند. در این هتل می توان آثار هنرمندان ایتالیایی، آسیایی، دانمارکی و … را بر روی دیوارها دید.

  • هتل ماریوت دانمارک (Marriot Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل های دانمارک هتل ماریوت می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافرین و گردشگران به ارمغان می آورد. این هتل دارای بهترین امکانات مدرن و به روز است که اتاق های هتل ماریوت بسیار مجلل و شیک می باشند . تمامی این اتاق ها مبله بوده و دارای بهترین تخت خواب های یک نفره و دو نفره می باشند. در این هتل مانند سایر هتل های کشور دانمارک امکانات استخر، سونا، ماساژ درمانی، سالن های ورزشی، اینترنت، پارکینگ و … وجود دارد. رستوران این هتل بهترین غذاهای دانمارکی و بین المللی را سرو می کند و مسافران می توانند بهترین صبحانه را که از مواد عالی و ارگانیک درست می شود، در رستوران یا در اتاق خود نوش جان کنند. البته در این هتل چند سالن کنفرانس نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مسافران از آن ها استفاده کنند.

  • هتل پلازا کپنهاگ دانمارک (Copenhagen Plaza Hotel)

هتل ۴ ستاره پلازا در مرکز شهر کپنهاگ با ساختمان سفید رنگ و منحصر به فرد خود شناخته می شود و توانسته از میان مسافران هتل های دانمارک خوبی را کسب کند. دسترسی آسان و مناسب به نقاط مختلف شهر، خدمات رسانی مناسب، وای فای و اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، امکان کرایه اتومبیل، باشگاه بدنسازی و منظره ای زیبا رو به شهر از ویژگی های منحصر به فرد این هتل هستند. هتل پلازا را می توان در مجموع هتلی دنج، راحت و صمیمی نسبت به سایر هتل های کشور دانمارک توصیف کرد که اقامتی چند روزه در آن لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود ، در حالی که نسبت با هزینه اش می تواند در برخی قسمت ها بهتر عمل کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button