برترین هتل های جمهوری چک

کشور جمهوری چک در اروپای مرکزی قرار گرفته و پایتخت این کشور ، شهر زیبا و تاریخی شهر پراگ می باشد . این کشور به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری در دنیا محسوب می شود . این کشور از نظر رفاه اجتماعی بالایی به دلیل اقتصاد قوی این کشور برخوردار است . فرد در زمان سفر به کشور چک هیچ گونه نگرانی بابت محل استراحت و اسکان خود ندارد زیرا هتل های کشور جمهوری چک از نظر خدمات و امکانات رفاهی رتبه بالایی را در بین کشورهای اروپا دارند و فرد با اقامت در این هتل ها از این خدمات بهره خواهند برد . هتل های چک بیشتر دارای ظاهر و نمایی قدیمی بوده و در عین این که بسیار تمیز و شیک بازسازی شده اند اما اصالت و بافت قدیمی خود را حفظ کرده و مکان بسیار مناسبی برای عاقه مندان به تاریخ و هنر بوده و با اقامت در هتل های کشور چک خاطره ای خوب برای خود رقم خواهند زد . در این مطلب تعدادی از برترین هتل های جمهوری چک را برایتان معرفی خواهیم کرد و ویژگی های هریک را به اختصار برایتان شرح می دهیم . بنابراین اگر قصد سفر به این کشور زیبای اروپایی و به اصطلاح عروس اروپا را دارید ، برای داشتن انتخابی مناسب در مورد محل اقامت خود با ما همراه باشید .

در مقاله ” اقامت در جمهوری چک ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در جمهوری چک اطلاعات کسب کنید .

برخی از برترین هتل های جمهوری چک عبارتند از :

  • هتل هیلتون جمهوری چک

یکی از معروف ‌ترین و بهترین هتل‌ های چک هتل هیلتون می باشد که در شهر پراگ واقع شده است . یک هتل 5 ستاره است که امکانات رفاهی و خدمات بی نظیری را به مهمانان خود ارائه می ‌دهد . با اقامت در این هتل فوق العاده زیبا از امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام بسیار مجهز و اسپا به صورت رایگان می ‌توان استفاده کرده و اوقات فراغت خود را در این مکان ‌ها سپری کرده و خستگی خود را به در کرد. اتاق ‌های این هتل دکوراسیون بسیار شیک و زیبایی داشته و تمامی لوازم آن با طراحی و ظرافت خاصی در آن‌ ها قرار گرفته اند . در اتاق ‌های این هتل امکان استفاده از اینترنت بیسیم و حمام ‌های زیبای مرمرین را داشته و تمامی لوازم بهداشتی مورد نیاز در اختیار مهمانان می ‌باشد. در این هتل 2 بار و 3 رستوران وجود دارد که در رستوران ‌های آن انواع غذاهای اصیل و بین الملل سرو می ‌شود و تمامی غذاها طعمی بی نظیر و لذیذ دارند. هتل هیلتون چک به دلیل واقع شدن در مرکز شهر امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، مترو، قلعه پراگ، پل چارلز و ایستگاه راه آهن را برای افراد فراهم کرده است. این هتل به فرودگاه بین المللی واسلاو هال نزدیک می ‌باشد. سایر ویژگی‌ های این هتل عبارتند از : پذیرش ۲۴ ساعته مسافر، پارکینگ اختصاصی، سونا، استخر، جکوزی، مرکز خرید و تسلط کارکنان به چند زبان .

  • هتل پاریس جمهوری چک

از دیگر بهترین هتل ‌های کشور چک می ‌توان هتل تاریخی و هنری پاریس چک را نام برد که سبک معماری آن نئو گوتیک بوده و مکان بسیار جالب و دیدنی برای علاقه ‌مندان به هنر و معماری می باشد  . دکوراسیون و مبلمان اتاق ‌های این هتل بسیار مجلل بوده و کف پوش‌ های بسیار زیبا و نمای حمام ‌های این اتاق‌ها با کاشی‌های مشبک بسیار خیره کننده و دیدنی است . در اتاق های این هتل می توان از تلویزیون ماهواره ‌ای و اینترنت بی سیم استفاده کرد . در رستوران سارا برنارد هتل پاریس که از نام هنرپیشه‌ ای فرانسوی بر گرفته شده است، علاوه بر غذاهای اصیل و سنتی چک انواع غذاهای بسیار لذیذ فرانسوی را هم می‌توان میل کرد و از طعم بی نظیر آنها لذت برد . کافه این هتل نیز بسیار زیبا بوده و اصالت و قدمت را در آن می ‌توان مشاهده کرد و انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم و همچنین انواع دسرها و کیک ‌های خوشمزه را به میهمانان خود عرضه می ‌کند. این هتل به میدان ونسسلاس و ساعت نجومی ارلج و دیگر مراکز مهم شهر نزدیک است .دستگاه خود پرداز، خدمات بلیط، صبحانه در اتاق ‌ها و بسیاری از سایر ویژگی ‌های خاص، این هتل را برای مسافران از سایر هتل ‌های چک جذاب ‌تر کرده است.

  • هتل اریا جمهوری چک  (Aria Hotel Prague by Library Hotel Collection)

هتل اریا جمهوری چک یکی دیگر از هتل های چک می باشد که هتلی ۵ ستاره در شهر زیبای پراگ است . این هتل باغی سرسبز و دیدنی دارد که مهمانان می ‌توانند لحظات پرخاطره‌ای را در این بخش از هتل با دوستان و همراهان خود سپری کنند . اتاق‌ های این هتل که اغلب با رنگ ‌های گرم دکور شده است، حس آرامش بسیاری را به مسافران می ‌بخشد و مهمانان اقامتی عالی را در این هتل تجربه خواهند کرد . غذاهایی که در رستوران هتل پیشنهاد می ‌شود، غذاهای بین ‌المللی و چینی می باشد که در محیطی زیبا برای مهمانان سرو و تهیه می ‌شود. این هتل انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ و معماری می باشد . از جماله امکانات این هتل عبارتند از : تراس، شاتل هواپیمایی، ماساژ، اتاق بخار، حمام ترکی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کتابخانه، نگهداری از کودک، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (اسلواکی، انگلیسی، آلمانی، چک)

  •  هتل لا پالایس آرت جمهوری چک  (Le Palais Art Hotel)

هتل لا پالایس آرت ، یکی از برترین هتل های جمهوری چک می باشد که یکی از نمونه‌ های برجسته معماری در شهر پراگ است که پیشینه آن به سال ۱۸۹۷ باز می‌ گردد. گچ ‌بری‌ های زیبا و نقاشی ‌های دیواری باشکوه باعث شده این هتل را به هتلی متمایز در شهر تبدیل کرده است. اتاق ‌های این هتل که با دکوری زیبا مبله شده‌ اند، مجهز به اینترنت پرسرعت و تهویه مطبوع می باشند . هتل لا پالایس آرت فضای هنری منحصر به ‌فرد ایتالیایی، مجموعه بزر‌گترین نمایشگاه ‌های دائمی لوگوهای اصلی لوکوربوزیه در اروپا و مجموعه هنرمندان چکی مانند میلوز ریندل، پاول اسکالنیک، لودک مارولد را ارائه می‌ دهد . رستوران هتل که منظره بی ‌نظیری را از شهر به نمایش می‌ گذارد، غذاهای بی ‌نظیری را برای مهمانان خود سرو می‌کند و مهمانان در فصل تابستان می‌ توانند از تراس هتل برای غذا خوردن استفاده کنند. هتل لا پالایس آرت ، یک هتل 5 ستاره است که دارای 72 اتاق می باشد . از جمله امکانات این هتل عبارتند از : تراس، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز بدنسازی، ماساژ و اسپا، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتابخانه، نگهداری از کودک، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (فرانسوی، روسی، انگلیسی، آلمانی، چک)

برترین هتل های جمهوری چک

برترین هتل های جمهوری چک

  • هتل فور سیسنز جمهوری چک  (Four Seasons Hotel)

هتل فور سیسنز ، یکی دیگر از برترین هتل های کشور جمهوری چک می باشد که هتلی 5 ستاره و دارای 157 اتاق است . ویژگی برجسته این هتل چشم ‌اندازی خیره‌ کننده از رودخانه ولتاوا (Vltava) می باشد که آن را به هتلی بی ‌نظیر تبدیل کرده است. این هتل تاریخ کهن را به مدرنیته امروزی متصل کرده و تلفیق گذشته و سبک امروزی در این هتل و محلی که در آن قرار دارد، قابل درک است . رستوران هتل، انواع غذاهای کلاسیک را در محیطی بی ‌نظیر به مهمانان خود پیشنهاد می‌ دهد و مهمانان می‌توانند از نوشیدنی ‌های اصیل و گوارا در کنار وعده‌های غذایی خود نوش جان کنند. از جمله امکانات این هتل می توان به تراس، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز بدنسازی، ماساژ و اسپا، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دوچرخه سواری، نگهداری از کودک، رستوران، بار، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (فرانسوی، روسی، انگلیسی، لهستانی، اسپانیایی، آلمانی، چک) اشاره کرد .

شما می توانید برای مهاجرت به جمهوری مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به جمهوری چک ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل رادیسون بلو آلکرُند جمهوری چک

یکی دیگر از هتل های چک ،  هتل ۵ ستاره و مجلل رادیسون بلو آلکرُند در شهر پراگ است که دارای طراحی زیبا و فوق ‌العاده می باشد که در همان بدو ورود مسافران عاشق این هتل می‌ شوند. این هتل دارای 204 اتاق می باشد و اتاق ‌های این هتل با رنگ ‌هایی زیبا دکور شده ‌اند و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ‌ای، صندوق امانات، مینی‌ بار، سشوار، میز، فضای نشیمن و حمام هستند. این هتل دارای مرکز اسپا و ماساژ می باشد و خدمات عالی را در اختیار مهمانان قرار می ‌دهد. هتل رادیسون بلو آلکرُند جمهوری چک دارای امتیاز بالایی در کشورهای اروپای مرکزی می باشد و با توجه به خدمات رفاهی که در اختیار مهمانان خود قرار می ‌دهد، از هتل‌های برتر شهر پراگ به شمار می آید . امکانات این هتل شامل تراس، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز بدنسازی، ماساژ و اسپا، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق وی آی پی، سویئت عروس، اتاق خانواده، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (فرانسوی، روسی، انگلیسی، آلمانی، چک) می باشد .

  • هتل پراگ ماریوت جمهوری چک (Prague Marriott Hotel)

یکی از برترین هتل های جمهوری چک ، هتل پراگ ماریوت می باشد  که در سال ۲۰۱۶ مرمت شده است و هتلی لوکس و مجلل است که بیشتر جاذبه‌های شهر پراگ در نزدیکی آن قرار دارد و دسترسی شهری از هتل به بخش ‌های دیگر بسیار راحت می باشد . این هتل دارای جذابیتی اروپایی-کلاسیک می باشد. هتل پراگ ماریوت یک هتل 5 ستاره و دارای 293 اتاق می باشد . اتاق ‌های هتل با لوازمی ساده ولی شیک دکور شده است و اغلب اتاق ‌ها پنجره‌های بزرگ و نورگیر با چشم ‌انداز شهری دارند. اتاق ‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، صندوق امانات، مینی‌بار، سشوار، میز، فضای نشیمن و حمام شده اند . صبحانه روزانه به ‌صورت بوفه در طیف وسیعی از خوراکی ‌ها برای مهمانان تهیه می گردد و انواع غذاهای محلی چک و غذاهای بین‌المللی در رستوران‌ های این هتل سرو می ‌شود. این هتل در یکی از بهترین موقعیت های شهر واقع شده است و گزینه‌ ای عالی برای علاقه ‌مندان به هنر، معماری و گشت و گذار شهری است. از جمله امکانات این هتل می توان به تراس، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق وی آی پی، سویئت عروس، اتاق خانواده، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (فرانسوی، ایتالیایی، روسی، انگلیسی، آلمانی، چک) اشاره کرد .

  • هتل اینتِرکُنتینِنتال جمهوری چک  (InterContinental Prague)

هتل اینتِرکُنتینِنتال ، یکی از بهترین هتل های چک می باشد که یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره پراگ است و در یک موقعیت عالی از شهر قرار دارد و در تمامی بخش ‌های هتل مهمانان می ‌توانند به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 372 اتاق است و اتاق‌ های این هتل بزرگ و با مبلمان شیک و وسایلی زیبا دکور شده و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مینی ‌بار، سشوار، میز و حمام بوده و برخی از اتاق ‌ها نیز دارای فضای نشیمن می باشد . پنجره‌ های بزرگ اتاق ‌های هتل فضایی زیبا از شهر را به خصوص در شبانگاه به مهمانان خود هدیه می‌ دهد. رستوران، بار و گزینه‌ های غذاخوری در هتل بسیار می باشد و همچنین مهمانان در فصل‌های خوش آب و هوا می‌ توانند به تراس هتل مراجعه کنند و غذا و نوشیدنی خود را با منظره ‌ای فوق ‌العاده و چشمگیر از شهر میل کنند . این دارای مرکز اسپا و سولاریوم می باشد که انتخاب مناسبی برای برطرف کردن خستگی یا ریلکس کردن است. همچنین مرکز تناسب اندام نیز برای علاقه‌مندان به ورزش در هتل وجود دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به تراس، شاتل هواپیمایی، استخر، مرکز بدنسازی، ماساژ و اسپا، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، نگهداری از کودک، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق وی آی پی، سویئت عروس، اتاق خانواده، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (فرانسوی، روسی، انگلیسی، آلمانی، چک) اشاره کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در جمهوری چک می توانید مقاله ” تحصیل در جمهوری چک ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل گرند بُهِمیا جمهوری چک  (Grand Hotel Bohemia)

یکی دیگر از برترین هتل های کشور جمهوری چک ، هتل گرند بُهِمیا می باشد که امکانات آن با توجه به هزینه ‌ای که مسافران در مدت اقامت خود می‌ کنند، بسیار عالی و مناسب است. اتاق ‌های این هتل بزرگ و جادار هستند و بسیاری از آن‌ ها دارای تراسی با چشم ‌‌اندازی فوق‌ العاده از شهر می باشند.  این هتل 5 ستاره دارای 79 اتاق می باشد که اتاق ‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ ای، صندوق امانات، مینی‌ بار، سشوار، میز، فضای نشیمن و حمام هستند. این هتل که در بافت قدیمی شهر پراگ قرار دارد و روزانه صبحانه ‌ای لذیذ را برای مهمانان خود تدارک می ‌بیند و مهمانان می ‌توانند برای وعده‌ های دیگر غذایی خود از رستوران هتل و منوی فوق‌ العاده ‌ای که به آن ‌ها ارائه می‌ شود، استفاده کنند . این هتل در یکی از بهترین موقعیت های شهر پراگ واقع شده است و انتخابی مناسب برای گردشگران علاقه‌ مند به تاریخ، معماری و گشت و گذار شهری می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به تراس، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، نگهداری از کودک، پارکینگ، بلیط سیستم حمل و نقل عمومی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، پذیرس ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای معلولین، اتاق وی آی پی، اتاق سیگار ممنوع، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، چک) اشاره کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button