کشور ترکیه ، کشوری میان اروپا و آسیا می باشد که از پر جاذبه ترین و دیدنی ترین کشورهای جهان محسوب می شود . ترکیه کشوری با تاریخی کهن و شنیدنی ، آب و هوای دلچسب ، سواحلی دلفریب ، کوچه های تماشایی و طعم غذاهای وسوسه انگیز هر فردی را به خود جذب می کند . در سفر به کشور ترکیه ، اقامتی لوکس و رویایی در یکی از برترین هتل های ترکیه از جمله مواردی می باشد که باید به آن توجه داشت . در این مقاله سعی داریم برای رقم زدن سفری خاطره انگیز برای افراد موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به معرفی برترین هتل های ترکیه بپردازیم .

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در ترکیه دارید می توانید مقاله ” تحصیل در ترکیه  ” را مطالعه نمایید.

برخی از برترین هتل های ترکیه عبارتند از :

  • هتل سوئیس بسفروس ترکیه (Swissotel The Bosphorus Istanbul)

یکی از هتل های ترکیه ، هتل سوئیس بسفروس می باشد که در مرکز شهر با چشم انداز بی نظیر تنگه بسفر به سبکی مدرن و لوکس است . استخر هتل سوئیس بسفروس در پشت بام و با منظره تاریخی شهر و تنگه بسیار لذت بخش خواهد بود . این هتل در مکانی عالی قرار دارد . منطقه سراسر تاریخ استانبول از جمله کاخ توپکاپی و مسجد آبی تنها 15 دقیقه با این هتل فاصله دارند . این هتل در سال 2011 به عنوان بهترین هتل لوکس استانبول و هم چنین بیست و پنجمین هتل از 100 هتل برتر اروپای جنوبی در سال 2008 و 2009 معرفی شده است .

  • هتل پوینت بارباروس ترکیه (Point Hotel Barbaros)

یکی از برترین هتل های ترکیه ، هتل پوینت بارباروس می باشد که یک هتل 5 ستاره در استانبول با امکانات و خدمات فوق العاده از مهمانان به خوبی پذیرایی می کند . رستوران این هتل مدرن در طبقه 18 با نمای زیبای پانورامیک از استانبول انواع غذاهای بین المللی را برای مسافران سرو می کند.

برترین هتل های ترکیه

  • هتل تایتانیک دلوکس بلک ترکیه (Titanic Deluxe Belek)

هتل تایتانیک دلوکس بلک ، یکی از بهترین هتل های ترکیه می باشد که در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده است .این هتل مجلل که در کنار رودخانه  و در میان جنگل های کاج قرار دارد و اقامتی لوکس را برای مهمانان خود مهیا کرده است . این هتل از بهترین هتل های منطقه بلک با امکاناتی ویژه و لذت بخش همچون 11 استخر ، چندین زمین تنیس و زمین چمن فوتبال و ساحل اختصاصی می باشد.

  • هتل دلفین امپریال لارا (Delphin Imperial Lara)

هتل دلفین امپریال ترکیه از هتل های برتر سواحل لارا در شهر آنتالیا است که در سال 2013 میلادی به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا شناخته شد . این هتل از هتل های زنجیره ای دلفین است که در سال 2011 میلادی افتتاح شد با طراحی مدرن و معماری بی نظیر، امکانات تفریحی پیشرفته و سرگرم کننده ، ورزش های آبی ، خدمات آرامش بخش اسپا و ماساژ های متنوع ، رستوران های بین المللی ( با انواع غذاهای مکزیکی ، یونانی ، ترکی ، دریایی ، ایتالیایی ) اقامتی رویایی را برای مسافران خود به ارمغان می آورد .

  • هتل آمارا سی لایت الیت ترکیه (Amara Sealight Elite)

هتل 5 ستاره آمارا سی لایت الیت از هتل های سرشناس و دوست داشتنی شهر لوکس کوش آداسی می باشد که اتاق های این هتل زیبا منظره ای رو به دریا و یا استخر دارند . امکانات رفاهی و تفریحی این هتل مانند برنامه های شبانه شاد ، استخر و ساحل اختصاصی ،سرگرمی ها و ورزش های آبی، مرکز ماساژ و خدمات اسپا و رستوران های متنوع سفر به این شهر را فراموش نشدنی می کند.

  • هتل مارمارا تکسیم ترکیه (The Marmara Taksim)

هتل مارمارا تکسیم ، یکی از برترین هتل های کشور ترکیه می باشد که در شهر استانبول واقع شده است و هتلی با امکانات رفاهی فوق العاده به خوبی از مسافران پذیرایی می کند . موقعیت این هتل بسیار مناسب می باشد و به اماکن تاریخی شهر نزدیک است . مسافران بعد از گشت و گذار در شهر و لذت از خرید در مراکز لوکس استانبول با استخر و مرکز اسپا هتل ساعاتی را به آرامش می گذراندند . باشگاه ورزشی هتل مارمارا مجهز به امکاناتی پیشرفته ورزشی در طبقه تراس هتل قرار دارد و مشرف به میدان تکسیم می باشد . با اقامت در این هتل آرامشی وصف ناپذیر را در میان شلوغی های شهر می توان تجربه کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ترکیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ترکیه ” بیاندازید.

  • هتل لابلانچ ریزورت ترکیه (La Blanche Resort & Spa)

هتل 5 ستاره لابلانچ ریزورت ترکیه ، یکی از برترین هتل های شهر بدورم می باشد که در منطقه تورگوت رئیس واقع شده است . این هتل در ساحل دریا با طراحی زیبایی قرار گرفته است و 362 اتاق دارد که اتاق های این هتل با فضایی باز و امکاناتی با کیفیت عالی و همچنین مجهز به جکوزی می باشد .

هتل لابلانچ ریزورت ترکیه

  • هتل آکوا فانتاسی ترکیه (Aqua Fantasy Aquapark Hotel)

یکی از هتل های ترکیه ، هتل آکوا فانتاسی می باشد که در محیطی پوشیده شده از درختان کاج و منظره زیبای دریای مدیترانه هتلی بی نظیر برای اقامت رویایی مهمانان است . پارک آبی هتل اکوآ فانتاسی، بزرگترین پارک آبی کشور ترکیه می باشد که دارای ظرفیت روزانه 5000 مهمان است. پارک آبی ، استخر موج، استخر کودکان از تفریحات هیجان انگیز این هتل می باشد .

  • هتل آدونیس ترکیه

هتل آدونیس ترکیه ، یکی از هتل های ۵ ستاره قدیمی در مرکز شهر آنتالیا می باشد که در مقایسه با هتل های دیگر ۵ ستاره در شهر آنتالیا امکانات بسیار کمتری دارد اما موقعیت محلی این هتل و قدمت آن موجب شده که نام این هتل برای مسافران آشنا باشد و متقاضیان بسیار زیادی داشته باشد . این هتل دارای پلاژ اختصاصی می باشد که در کنار ساحل صخره ای منطقه لار ا قرار گرفته است و همچنین این هتل دارای سیستم غذایی آل اینکلوسیو است و مسافران می توانند از رستوران غذاهای بوفه باز ابن هتل برای صرف صبحانه و ناهار و شام استفاده کنند .

  • هتل اینویستا ترکیه

هتل اینویستا ، یکی از هتل های ۵ ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا می باشد که کلا ۳۱۵ اتاق دارد و شامل اتاق های استاندارد ، اتاق های دلوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد که تمام اتاق های این هتل به صورت ساده و دلنشین و با استفاده از امکانات خوب دکور شده اند . علاقه مندان به اقامت در این هتل از خدمات مناسبی برخوردار هستند و می توانند از سیستم آل اینکلوسیو این هتل برای استفاده از انواع رستوران ها و کافه تریا های موجود در این هتل بهره ببرند . این هتل در کنار ساحل قرار ندارد ولی با فاصله بسیار نزدیک و دسترسی خوبی از پلاژ منطقه بلک قرار گرفته است . هتل اینویستا جز هتل هایی می باشد که به دلیل تمیز بودن ، رفتار خوب کارکنان و همینطور قیمت مناسب ، جز هتل های مورد علاقه مسافران بوده و در اغلب مواقع سال به پر از توریست می باشد .

  • هتل دوسینیا ریزورت ترکیه

هتل دوسینیا ریزورت ترکیه ، یکی از هتل های ۵ ستاره شهر آنتالیا می باشد که در منطقه کمر در این شهر قرار گرفته است که دارای ۲۲۲ اتاق است که به سبک مدرن و با استفاده از امکانات کامل مبله شده اند و برای اقامت بسیار راحت می باشد . این هتل دارای ۳ رستوران و ۴ کافه تریا است که با سیستم غذایی آل اینکلوسیو از مسافران پذیرایی می کند و در تمام مدت طول روز فرد قادر خواهد بود از صرف غذا و نوشیدنی در رستوران های این هتل لذت ببرد. هتل دوسینیا ریزورت جز آن دسته از هتل های ۵ ستاره می باشد که نسبت به خدماتی که ارائه می دهد ، قیمت مناسبی دارد و اگر مایل به گذراندن تعطیلاتی با قیمت مناسب در یکی از هتل های آنتالیا می باشید ، مورد بسیار مناسبی است .

  • هتل ایمپریال سان لند ترکیه

هتل ایمپریال سان لند ، یکی از هتل های ۵ ستاره کشور ترکیه در شهر آنتالیا می باشد که در منطقه کمر در شهر آنتالیا قرار گرفته است .  این هتل در کنار آب های دریای مدیترانه واقع شده است و دارای ۲۶۳ اتاق می باشد که به سیک اروپایی مبله شده است . اتاق های این هتل برای اقامت بسیار راحت بوده و ازفضای مناسبی برخوردار هستند . این هتل نیز مانند تمام هتل های ۵ ستاره آنتالیا از سیستم غذایی آل اینکلوسیو برخوردار می باشد و فرد می تواند در تمام مدت روز از سرویس رستوران های این هتل استفاده کرده و لذت ببرد . هتل ایمپریال سان لند دارای اسکله بسیار زیبایی روی آب میباشد که بسیار مورد علاقه و توجه مسافران می باشد . برنامه های تفریحی در این هنل به صورتی هماهنگ شده است که مهمانان در هر سن و سالی می توانند از این برنامه ها لذت ببرند . این هتل مکان مناسبی برای گذراندن تغطیلات تابستانی به دور از هیاهو و شلوغی شهر است .

  • هتل فانتازیا ترکیه

هتل فانتازیا ترکیه ، هتلی ۵ ستاره و کوچک می باشد که در منطقه کمر در بخش غربی شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل کلا دارای ۲۳۸ اتاق استاندارد ، ۲۵ اتاق خانوادگی و  ۶۷ سوئیت می باشد که با استفاده از دکوراسیون اروپایی و به صورتی که برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب مناسب باشد ، دکور شده اند . سیستم غذایی در هتل فانتازیا ، به صورت خدمات آل اینکلوسیو بوده و فرد می تواند به راحتی از صرف غذای مورد نظر خود در رستوران های این هتل لذت ببرد . این هتل دارای ساخل اختصاصی و همچنین اسکله زیبایی بوده که در تمام مدت روز برای استفاده مسافران آماده می باشد . هتل فانتازیا دارای برنامه های متنوعی برای مسافران می باشد و برای هر سلیقه ای و گروه های سنی مختلف برنامه های متنوع در نظر گرفته شده است تا از تعطیلات تابستانی خود در این هتل لدت ببرند .

  • هتل بلکونتی ترکیه

هتل بلکونتی، یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه می باشد که در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل که از امکانات بسیار مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی در کنار سواحل مدیترانه برخوردار می باشد. این هتل در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شده است و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بازسازی شده است و با سرویس و شکلی تازه در خدمت مشتریان قرار گرفته است . سیستم غذایی در هتل بلکونتی ، به صورت سیستم آل اینکلوسیو می باشد و فرد می تواند در زمان اقامت در این هتل به راحتی از رستوران ها و کافه تریاهای هتل استفاده کرده و لذت ببرد . این هتل دارای پلاژ اختصاصی و پارک آبی و استخرهای متعددی می باشد که فضای بسیار مناسبی را برای لذت بردن از یک تعطیلات تمام عیار را برای مسافران خود فراهم می سازد . اگر مایل به گذراندن یک تعطیلات خانوادگی در یک هتل ۵ ستاره می باشید ، این هتل مورد مناسبی برای انتخاب است  .

هتل بلکونتی ترکیه

  • هتل پالمت ترکیز ترکیه

هتل پالمت ترکیز ترکیه ، یک هتل کوچک و ۵ ستاره ای می باشد که در منطقه کمر در بخش غربی شهر آنتاليا واقع شده است . این هتل دارای ۱۶۴ اتاق است که به صورت کلاسیک مبله شده اند و برای اقامت بسیار راحت می باشند . موقعیت این هتل باعث شده است تا با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به مرکز شهر کمر و همینطور اسکله زیبای شهر کمر داشت . سیستم غذایی این های به صورت آل اینکلوسیو بوده و در مدت اقامت در این هتل به راحتی می توان از رستوران ها و کافه تریاهای موجود در هتل استفاده کرد و از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرد . هتل پالمت ترکیز دارای پلاژ اختصاصی می باشد که بسیار مورد علاقه مسافرانی است که در این هتل اقامت می کنند .

  •  هتل کریستال واتر ورد ترکیه

هتل کریستال واتر ورد یکی از هتلهای ۵ ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا می باشد که کلا دارای ۶۸۲ اتاق است و از فضای لوکس و مناسبی برای اقامت برخوردارند . فرد می تواند اتاق های استاندارد و یا سوئیت های خانوادگی این هتل را برای اقامت انتخاب کند. سیستم غذایی این هتل به صورت اولترا آل اینکلوسیو می باشد و فرد می تواند در تمام مدت اقامت خود از خدمات غذایی رستوران ها و کافه تریا های این هتل به صورت رایگان استفاده کند . هتل کریستال واتر ورد ترکیه ، امکانات عمومی و برنامه های تفریحی بسیار مناسبی برای مسافرین خود در نظر گرفته است که تمام زمان فرد را پر خواهد کرد و برای هر سنی با سلیقه ها و علایق مختلف برنامه ای مناسب در نظر گرفته شده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ترکیه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در ترکیه ” است .

  • هتل پالم وینگز بیچ ترکیه

هتل پالم وینگز بیچ ، یکی از برترین هتل های کشور ترکیه می باشد که دارای ۳۴۶ اتاق است . این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای پلاژ اختصاصی بوده که بسیار مورد توجه و علافه توریست ها می باشد .  اتاق های هتل پالم وینگز بیچ ترکیه به سبک اروپایی مبله شده اند و برای اقامت خانواده ها بسیار راحت می باشد و برای اقامت خانواده ها نیز سوئیت های خانوادگی در نظر گرفته شده است . سیستم غذایی این هتل به صورت آل اینکلوسیو بوده و رستوران ها و کافه تریاهای این هتل از صبح تا شب در خدمت مسافران می باشند و می توان از سرویس غذاهای لذیذ این هتل استفاده کرد . هتل پالم وینگز بیچ دارای فضای مناسب و امکانات بسیارخوبی برای کدراندن تعطیلات دارد و با اقامت در این هتل می توان از یک تعطیلات استثتایی لذت برد  .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button