برترین هتل های ترکمنستان

کشور ترکمنستان ، کشوری در منطقه آسیای میانه می باشد که از نظر مساحت عنوان دومین کشور بزرگ آسیای مرکزی را به خود اختصاص داده است . رشته کوه های ترکمنستان تا کناره های دریای خزر ادامه پیدا کرده است . ترکمنستان در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری به خصوص در شهر عشق آباد داشته است . این کشور مقصدی مناسب برای سفرهای تمامی گردشگران در طبقه های اجتماعی متفاوت می باشد و دارای انواع هتل های 5 ستاره ، 4 ستاره و 3 ستاره است . در این مقاله قصد داریم با برترین هتل های ترکمنستان آشنا شویم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ترکمنستان مقاله ” مهاجرت به ترکمنستان ”  را مطالعه بفرمایید .

برخی از برترین هتل های ترکمنستان به شرح زیر می باشد :

  • هتل نبیچی ترکمنستان (Nebitchi Hotel)

هتل نبیچی ، یکی از برترین هتل های ترکمنستان در شهر عشق آباد می باشد و مناسب افرادی که نمی خواهند چندان زیاد هزینه کنند اما راحتی و تمیزی هتل برایشان مهم است . از جمله امکانات این هتل می توان به استخر روباز و اتاق ها مجهز به تلویزیون و یک یخچال کوچیک اشاره کرد . این هتل تقریبا به مرکز خرید شامچیراغ هم نزدیک است .

  • هتل شرایتون گرند ترکمن ترکمستان (Sheraton Grand Turkmen Hotel)

هتل شرایتون گرند ترکمن ترکمنستان ، یکی از بهترین هتل های ترکمنستان می باشد که 5 ستاره است . این هتل 24 اتاق تک نفره و 72 اتاق دو نفره دارد . امکانات این هتل شامل استخر، سونا، باشگاه، کازینو و غیره می باشد . در ضمن ورود حیوان های خانگی هم با یک سری محدودیت ها آزاد است .

  • هتل نیسا ترکمنستان (Nissa Hotel)

یکی دیگر از هتل های کشور ترکمنستان ، هتل نیسا ترکمنستان می باشد که هتلی 4 ستاره است و تمامی امکانات لازم رو هم برای آسایش و راحتی فرد و هم برای لذت و تفریح افراد را دارد . از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به تلفن داخلی، یخچال، مینی بار، سشوار، اینترنت و تلویزیون اشاره کرد . همچنین امکان بردن حیوان های خانگی به داخل هتل امکان پذیر است . از دیگر امکانات عمومی این هتل عبارتند از : پارکینگ مجانی و صبحانه مجانی ، یک باشگاه عالی ، استخر روباز ، سونای داغ ، زمین تنیس، صرافی، خشک شویی و رستوران .

  • هتل آک آلتین ترکمنستان (Ak Altyn Hotel)

هتل آک آلتین یکی از هتل های ترکمنستان می باشد که با وجود 4 ستاره بودن و کیفیت و خدمات عالی، سطح قیمت آن کمی از هتل نیسا پایین تر است . پس می توان اقامتگاه خیلی خوب و به صرفه ای داشت . این هتل دارای 77 اتاق استاندارد، 36 اتاق دو نفره، 19 سوییت و یک سوییت لوکس مخصوص می باشد . تنوع غذاهای رستوران هتل خیلی بالاست و منو، شامل غذاهای اروپایی و محلی می باشد . بسیاری از جلسات و کنفرانس های مهم در این هتل برگزار می شود زیرا ظرفیت سالن کنفرانس، 40 نفره و تجهیزات کاملی دارد . با استفاده از استخر و سونای این هتل می توان خستگی تفریح یا کار رو از بین برد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ترکمنستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ترکمنستان توضیح دادیم .

  • هتل ییلدیز ترکمنستان (Ýyldyz Hotel)

یکی از برترین هتل های ترکمنستان در شهر عشق آباد ، هتل 5 ستاره ییلدیز می باشد . در طبقه 18 و 19 این هتل رستوران پانارامایی وجود دارد و با پنجره های شیشه ای، فرد را به سفری رویایی بر فراز منظره کوهستانی می برد . این هتل دارای 155 اتاق و سوییت می باشد . این هتل دارای سه رستوران و بار، مرکز تجاری 24 ساعته، سونا، استخر، باشگاه، زمین تنیس و والیبال می باشد . سالن اسپای هتل از امکاناتی مانند حمام، سونا، سونای خشک، اتاق درمان، سالن ماساژ، سالن سرگرمی، باشگاه، 2 استخر داخلی، یک استخر روباز به همراه جکوزی و سالن زیبایی برخوردار است .

برترین هتل های ترکمنستان

برترین هتل های ترکمنستان

  • هتل اوگوزکنت ترکمنستان (Oguzkent Hotel)

هتل اوگوزکنت ترکمنستان ، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کشور ترکمنستان می باشد که مسئولین این هتل برای آسایش مهمانان امکاناتی مثل سالن اسپا، دو استخر آب گرم روباز، یک استخر داخلی، سالن ماساژ، سونا، باشگاه، اتاق آرامش، اتاق دمنوش، سالن تنیس، استودیو و غیره تدارک دیدند و درمورد بخش خوراکی های خوشمزه می توان گفت این هتل، 5 رستوران کاملا متفاوت برای انواع سلیقه های متفاوت دارد . رستوران این هتل با ظرفیت 140 نفره در طبقه همکف واقع شده است که انواع غذاهای اروپایی و شرقی را ارائه می دهد . رستوران بعدی با ظرفیت 80 نفر در طبقه اول است و غذاهای ترکیه ای و مراکشی می توان در آنجا امتحان کرد . این طبقه یک رستوران اروپایی هم با ظرفیت 80 نفر دارد . لازم به ذکر است که در طبقه 15 غذاهای کلاسیک فرانسوی سرو می شود .

  • هتل داشوغوز ترکمنستان (Dashoguz Hotel)

هتل داشوغوز ، هتلی راحت با امکاناتی خوب که به خاطر قیمت های نه چندان زیادی هم که دارد می تواند اقامتگاه مناسبی برای مهمانان باشد. از مزایای این هتل، فروشگاه کادویی هتل است که می توان برای خود و اطرافیان ، سوغاتی های خوبی تهیه کرد . برای علاقه مندان به ورزش نیز هتل داشوغوز ترکمنستان، هتل خوبی است زیرا باشگاه، سالن بیلیارد، سالن بسکتبال، والیبال و زمین تنیس دارد .  منوی رستوران، متنوع است و شامل غذاهای محلی و اروپای شرقی می باشد . فضای اطراف هتل، پر از درخت و گل و گیاه است و وقتی که فرد احساس خستگی می کند، یکی از بهترین جاها برای استراحت می باشد . این هتل دارای 31 اتاق یک نفره، 120 اتاق دو نفره، 21 اتاق سه نفره و 15 آپارتمان لوکس است .

  • هتل ایندیپندنت ترکمنستان (Independent Hotel)

هتل ایندیپندنت ، یکی از بهترین هتل های ترکمنستان می باشد که به فرودگاه عشق آباد نزدیک تر است تا رفت و آمد را برای افراد آسان کند . این هتل 3 ستاره یکی از هتل های قدیمی عشق آباد است و به خاطر سابقه زیاد آن در برخورد با مهمان ها و مسافرها خوب عمل می کند . از جمله امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سونا ، باشگاه و غیره اشاره کرد . از آنجا که این هتل هتل به موزه ملی تاریخ و قوم نگاری هم نزدیک است ، اقامت گاه خوبی برای علاقه مندان به تاریخ است .

  • هتل آهال ترکمنستان (Ahal Hotel)

هتل آهال ترکمنستان ، یکی دیگر از هتل های ترکمنستان می باشد هتل آهال به فرودگاه نزدیک است و کمی از مرکز شهر فاصله دارد اما مکان مورد علاقه عاشقان سنت و محیط شرقی  است زیرا سرتاسر محیط هتل، با سبک کلاسیک شرقی آراسته شده و زیبایی خاص خودش را دارد . از طرفی دور بودن این هتل سه ستاره از شهر، چندان دردسری برای مسافران ایجاد نمی کند زیرا امکاناتی مثل داروخانه، فروشگاه کادویی، صرافی، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سالن کنفرانس و…. فراهم است و از آنجایی که نزدیک به فرودگاه و چند بنای تاریخی نیز می باشد از لحاظ رفت و آمد، مشکلی ایجاد نمی شود.

برای اقامت و تابعیت در ترکمنستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ترکمنستان ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل جیحون ترکمنستان (Jeyhun Hotel)

هتل جیحون ،  هتلی کوچک و ارزان قیمت با اتاق هایی تمیز و راحت می باشد و نزدیک بودن چند ایستگاه اتوبوس به این هتل باعث می شود که ، رفت و آمد به اقصی نقاط شهر راحت تر باشد . لازم به ذکر است که موزه ملی ترکمنستان نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button