برترین هتل های ایسلند

کشور ایسلند در اقیانوس اطلس شمالی واقع شده و یکی از بی نظیرترین مکان های روی کره زمین برای گردشگری می باشد . این منطقه که مردمان اسکاندیناوری در قرن نهم میلادی آن را مسکونی کردند ، در حال حاضر برای گردشگران ، زیبایی بکر ، طبیعت گردی ، حیات وحش غنی و تنوعی فرهنگی را به ارمغان آورده است . در فصل تابستان ها 24 ساعت روشنایی مداوم روز وجود دارد و در فصل پاییز نور شمالگان یا شفق قطبی را می توان مشاهده کرد . شهر ریکیاویک ، یک مکان عالی برای طرفداران سرسخت ماجراجویی ، دوست داران تاریخ ، گردشگران لوکس و خانواده های دارای فرزند می باشد . فرهنگ پرانرژی در کشور ایسلند گرم و پذیرا می باشد و در هر گوشه ای از این کشور ، رستوران های غذای دریایی ، موزه و سفرهای تجربی فراموش نشدنی وجود دارد . در ادامه تعدادی هتل و اقامتگاه قابل توجه معرفی می شوند که اقامت در ایسلند و در برترین هتل های ایسلند را راحت و قابل اعتماد می کنند .

برای اقامت و تابعیت در ایسلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

برخی از برترین هتل های کشور ایسلند عبارتند از :

  • هتل رادیسون بلو ایسلند

هتل رادیسون بلو ، یکی از برترین هتل های ایسلند در شهر ریکیاویک می باشد که در نزدیکی بسیاری از برترین جاذبه های فرهنگی شهر، حمل ونقل عمومی و فرودگاه قرار گرفته است. این هتل تا ایستگاه اتوبوس فقط 150 متر و تا فرودگاه ریکیاویک فقط 1.5 کیلومتر فاصله دارد. فرد می تواند یک تور تماشای نهنگ را از طریق هتل رزرو کند . قیمت این هتل از 145 یورو شروع می شود.

  • هتل بلو لاگون ایسلند

هتل بلو لاگون ایسلند ، یکی از لوکس ترین هتل های ایسلند می باشد . اقامت در این هتل در عین حال که از زندگی شهری هم خیلی دور نیست به شهر ریکیاویک نزدیک است و جاذبه بزرگ آن مرداب آب گرم طبیعی است. این هتل به دلیل آب گرم موجود، به طور چشمگیری مقصد محبوب گردشگران است و نیز به خاطر نمای آبی درخشان آن یکی از بهترین نقاط برای عکاسی به شمار می رود. در این هتل 15 اتاق وسیع وجود دارد، هرکدام ایوان شخصی و چشم اندازی عالی از زمین های احاطه شده با توده های آتشفشانی دارند.

  • هتل یون ایسلند

هتل یون ، یکی از برترین هتل های کشور ایسلند می باشد که در پارک ملی ثینگ ولیر واقع شده و بهشت عاشقان ماجراجویی است. هتل یون بالای دامنه کوه هنگیل در جنوب غربی ایسلند قرار گرفته و با بیابان طبیعی احاطه شده است. این هتل نسبتاً جدید است و حدود یک ساعت با ماشین تا ریکیاویک فاصله دارد. این هتل دارای یک چشمه آب معدنی برای گرفتن ماساژ و یک استخر بخار آب گرم طبیعی در هوای آزاد هم وجود دارد که می توان در آن آبتنی کرد. هتل یون مکان دوری می باشد . بنابراین برای رسیدن به آن و سیاحت کردن اطراف نیاز به ماشین است .

برترین هتل های ایسلند

برترین هتل های ایسلند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایسلند مقاله ” مهاجرت به ایسلند ”  را مطالعه بفرمایید .

  • هتل 101 – قسمت مرکزی ریکیاویک در ایسلند

هتل  101 ایسلند ، یک هتل باشکوه و مدرن است و برای مهمانانی که به دنبال یک مکان شیک و مد روز هستند 38 اتاق در دسترس خواهد بود. بار و شومینه این هتل مکانی گرم و اجتماعی می باشد و همچنین این هتل از بهترین هتل های ایسلند مکان راحتی برای گردشگرانی که مایل هستند در جریان اتفاقات اطراف باشند . برای سرگرم کردن مسافران ایسلند چیزهای زیادی وجود دارد . اگرچه ظاهر بیرونی آن کمتر از هتل های دیگر تأثیرگذار می باشد اما فضای داخلی هتل برای اقامت در ایسلند شبیه یک گالری هنری است و اتاق های مهمان ها روشن، با روح و دلپذیر هستند.

  • هتل بودیر ایسلند

هتل بودیر ایسلند ، یک مکان عالی برای افرادی می باشد که به دنبال مکانی خلوت هستند . این هتل در شبه جزیره اسنای فلسپنس یکی از بهترین چشم اندازها را در ایسلند دارد. در مدت اقامت در این هتل می توان زمین های گدازه ای اطراف، یخچال طبیعی اسنای فلسیوکود و مصب رودخانه بودیر را مشاهده کرد . همچنین این هتل برای ازدواج، کنفرانس های تجاری و دیدارهای کاری محل پرطرفداری است که در کنار پارک ملی اسنای فلسیوکود قرار گرفته و تنها یکی دو ساعت با ریکیاویک فاصله دارد. رستوران های عالی که به خاطر ماهی های محلی خوش خوراک، فراورده های کشاورزی و گوشت بره این هتل معروف هستند، باعث شهرت این مکان نیز شده اند.

  • هتل گلیمور ایسلند

هتل گلیمور ، یکی از هتل های ایسلند می باشد که که بالای یک آبدره ناهموار در کمالفیورتور قرار دارد . این هتل حدود 45 دقیقه از شهر ریکیاویک فاصله دارد .می توان در وان غرق شد و شفق شمالی را تماشا کرد . در این هتل رنگارنگ و راحت می توان انتظار یافتن هنرهای محلی، نقاشی ها، کنده کاری های چوبی، کارهای سفالی و قالی دستباف را داشت . این هتل  22 اتاق چند بخشی، سه سوئیت و شش کلبه اختصاصی دارد و همچنین دارای جو صمیمی و آرام است.

در مقاله ” تحصیل در ایسلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ایسلند اطلاعات کسب کنید .

  • هتل راونتاو ایسلند

هتل راونتاو ، یکی از برترین هتل های کشور ایسلند می باشد که برای عروسی، ماه عسل و رویدادهای تجاری یک انتخاب پرطرفدار در ایسلند جنوبی است. در این هتل یک رستوران وجود دارد که متخصص ماهی آزاد تازه محلی و غذاهای اسکاندیناوی است. علت اصلی اقامت گردشگران در هتل راونتاو مناظر شگفت انگیز نورهای شمالگان می باشد که به نام شفق قطبی هم شناخته می شوند. از دیگر فعالیت های محبوب در این هتل می توان به سواری با خودروهای همه جارو (ATV) ، غار نوردی، سورتمه سگی، تماشای پرندگان در زیستگاه طبیعی، ماهیگیری در آب شیرین، گلف و پیاده روی اشاره کرد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button