برترین هتل های ایرلند

کشور ایرلند ، کشوری زیبا و پر از تپه های سرسبز ، قلعه ها و صخره های عمومی دوست داشتنی می باشد . شهر دوبلین ، پایتخت این کشور ، شهری سرزنده با تاریخی جذاب که با داشتن این همه مناظر و قلعه های زیبا نمی توان در آن لحظات خوبی نداشت . این سرزمین جادویی پر از شگفتی ، تاریخ و تفریح می باشد و وسعت کوچک آن گشت و گذار در آن را راحت تر می کند . اگر مایل به سفر به کشور ایرلند هستید ، بهتر است با برترین هتل های ایرلند آشنا شوید . هتل های متعددی در شهر دوبلین وجود دارد که برای سفر کاری ، تعطیلات خانوادگی ، استراحت آخر هفته یا گردش با دوستان در شهر دوبلین ایده آل هستند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ایرلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در ایرلند ” است .

حال برخی از برترین هتل های ایرلند عبارتند از :

  • هتل The Killarney Park ایرلند

یکی از بهترین هتل های ایرلند ، هتل  The Killarney Parkمی باشد که یک هتل 5 ستاره لوکس در شهر کیلارنی واقع در کشور ایرلند است. این هتل ۶۷ اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می ‌توان صندوق امانات، اینترنت، استخر رو باز، رستوران و پارکینگ رایگان نام برد . اتاق‌ های هتل مجهز به تهویه‌ مطبوع، تلویزیون، دی ‌وی ‌دی، منطقه نشیمن و حمام خصوصی مجهز هستند . این هتل برای زوج ‌های جوان مناسب می باشد .

برترین هتل های ایرلند

برترین هتل های ایرلند

شما می توانید برای مهاجرت به ایرلند مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به ایرلند ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل The Shelbourne Dublin A Renaissance ایرلند

هتل The Shelbourne Dublin A Renaissance ایرلند ، یکی از هتل های ایرلند می باشد که یک هتل 5 ستاره لوکس در شهر دوبلین واقع در کشور ایرلند است. از جمله مهمترین امکانات این هتل می ‌توان به صندوق امانات، آرایشگاه، اینترنت، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. این هتل ۲۶۵ اتاق دارد و اتاق ‌های هتل مهجز به اینترنت، تلویزیون و حمام شده ‌اند. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌ دهد مناسب می باشد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ایرلند ” را مطالعه فرمایید .

  • هتل ابردین الج ایرلند (Aberdeen Lodge)

هتل ابردین الج ، یکی از هتل های کشور ایرلند می باشد که هتلی 4 ستاره که میان طبیعتی زیبا محصور شده و منظره ای شگفت انگیز دارد. این هتل 10 سوئیت زیبا با امکانات کامل دارد. پارکینگ، صبحانه، کارکنان چندزبانه، اتاق ملاقات، سرویس خشکشویی و غیره از امکانات این هتل هستند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button