کشور اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی می باشد که پس از روسیه پهناورترین کشور اروپای شرقی محسوب می شود . اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد.
و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی می باشد که مسافران باید در اختیار داشته باشند.
لذا این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، هر گونه سوال در رابطه با مهاجرت به اوکراین دارید با شماره موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

برترین هتل های اوکراین
برترین هتل های اوکراین

برخی از برترین هتل های اوکراین

برخی از برترین هتل های اوکراین عبارتند از:

  • هتل CITYHOTEL اوکراین

هتل  CITYHOTEL، یکی از بهترین هتل های اوکراین می باشد که هتلی با 87 اتاق در مرکز تاریخی پایتخت اوکراین واقع شده است. این هتل یک ساختمان 15 طبقه می باشد که با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از باغ گیاه شناسی، خانه اپرا و ایستگاه های مترو واقع شده است.
از جمله امکانات هتل  CITYHOTEL می توان به وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام رایگان، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز کسب و کار، لابی بار و رستوران اشاره کرد.

  • هتل هنری Bakkara اوکراین

هتل هنری Bakkara اوکراین ، یکی از هتل های اوکراین می باشد که در حاشیه رودخانه زیبای دنیپرو در ساحل ونیز واقع شده است. یکی از ویژگی های جذاب این مکان نزدیکی آن به بسیاری از مکان های توریستی معروف مانند منطقه بازار معروف Podil می باشد.
یک هتل 3 ستاره است که مکانی جذاب برای مهمانانی که به دنبال اقامت و یا نیاز به یک نقطه آرام بخش دارند، می باشد.

  • هتل پارک Golosievo اوکراین

هتل پارک Golosievo اوکراین، یکی از هتل های اوکراین می باشد که در یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های شهر کی یف واقع شده است. فرد می تواند از فضای دلپذیر از این عمارت لذت ببرد و در هوای آزا استراحت کند. غذاهای اروپایی در رستوران این هتل ارائه می شود. این هتل دارای پارکینگ رایگان در نزدیکی هتل است.

هتل پارک Golosievo اوکراین
هتل پارک Golosievo اوکراین

  • هتل رادیسون بلو اوکراین (Radisson Blu Podol)

هتل رادیسون بلو ، یکی از برترین هتل های اوکراین می باشد که در مرکز شهر کیف در نزدیکی گلدن گیت واقع شده است . یک هتل ایده آل برای نمایندگان دیپلماتیک و مسافران می باشد . این هتل در فاصله نزدیکی با ادارات دولتی و همچنین مغازه ها و رستوران ها، در خیابان اصلی و پر جنب و جوش قرار دارد. این هتل یک ساختار باستانی است که قدمت آن به قرن 11 برمی گردد.
هتل رادیسون بلو ، شامل 255  اتاق و سوئیت گسترده است. هتل رادیسون بلو شامل 167 اتاق استاندارد، 65 اتاق کلاس کسب و کار، 17 سوئیت می باشد و مهمانان می توانند از اینترنت بی سیم رایگان با سرعت بالا، در تمام اتاق ها و سوئیت ها دسترسی داشته باشند.

  • هتل پرزیدنت اوکراین (President hotel)

هتل پرزیدنت اوکراین، یکی از بهترین هتل های اوکراین می باشد که در مرکز شهر کیف واقع شده است و قلمرویی بزرگ با زیرساخت ها و خدمات گسترده می باشد. این هتل با فاصله ای 15 دقیقه ای از میدان اصلی کیف، میدان استقلال کیف واقع شده است و دارای 374  اتاق می باشد.

  • هتل Kozatskiy اوکراین

هتل Kozatskiy ، یکی از هتل های اوکراین می باشد که انتخاب خوبی برای افرادی است که به جستجو ترکیبی از اتاق بزرگ، موقعیت عالی و سطح بالایی از خدمات هستند می باشد. این هتل در قلب مرکز شهر در میدان استقلال واقع شده است و فقط 10 دقیقه با سایت های مهم توریستی مانند کلیسای سنت سوفیا، صومعه گنبد طلایی سنت مایکل، کلیسا سنت اندرو فاصله دارد.

هتل Kozatskiy، تنها هتلی در پایتخت اوکراین می باشد که می تواند علاوه بر موقعیت عالی با قیمت های مناسب برای مهمانان و تخفیف های مختلف همراه است.
این هتل 130 اتاق راحت و مدرن از دسته های مختلف برای مهمانان با سلیقه های مختلف، از اتاق استاندارد دنج یا سوئیت لوکس با نمایش با شکوه در میدان استقلال را فراهم کرده است.
از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، سه سالن کنفرانس، اتاق جلسات، یک اتاق ذخیره سازی چمدان، رستوران و کافه اشاره کرد.

هتل Kozatskiy اوکراین
هتل Kozatskiy اوکراین

  • هتل Khreschatyk اوکراین

هتل Khreschatyk اوکراین، دارای اتاق های راحت با نمایش خیره کننده از خیابان Khreschatyk، میدان استقلال، میدان اروپا و یا حیاط خلوت هتل می باشد که اتاق های آن به تازگی به سبک معاصر بازسازی شده است.
همه اتاق های این هتل به تهویه ای مطبوع و سیستم گرمایش، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سشوار، خط تلفن مستقیم، قفل الکترونیکی، مجموعه ای کوچک عطر، تنپوش و دمپایی مجهز شده اند.

  • هتل فیرمونت گرند اوکراین (Fairmont Grand Hotel)

هتل فیرمونت گرند، یکی از هتل های کشور اوکراین می باشد که در حاشیه رودخانه دنیپر شهر کی یف قرار دارد. کیف این هتل لوکس دارای سوئیت های سلطنتی و ریاست جمهوری می باشد و یکی از مکان های اقامت سران کشورها و افراد مشهور جهان است.
چشم انداز بی نظیر این هتل که رودخانه زیبای دنیپر و مناظر دیدنی طبیعی و کلیساهای رنگارنگ کیف را در بر می گیرد، از مزایای هتل می باشد . این هتل دارای 258 اتاق است. معماری هتل با ترکیبی از سنگ مرمر و شیشه های رنگین باعث شده این مکان زیبا را به قصری باشکوه و مجلل تبدیل کند.

  • هتل هیلتون کیف اوکراین (Hilton Hotel Kyiv)

هتل هیلتون کیف اوکراین، یکی از هتل های اوکراین می باشد و هتلی با معماری مدرن واقع در بلوار زیبای تاراس شوچنکو و در نزدیکی باغ گیاه شناسی کیف است. همچنین با چند دقیقه پیاده روی کلیسای تاریخی سنت ولدیمیر و خانه اپرای کیف قابل دسترسی می باشد . دانشگاه شوچنکو اوکراین هم با ساختمان زیبای قرمز رنگ خود در نزدیکی این هتل واقع شده است.
علاوه بر کلیه امکانات متداول هتل های لوکس، سالن تناسب اندام و نگهداری از کودکان از سرویس های جالب این هتل می باشد. هتل هیلتون دارای 262 اتاق لوکس است که به کلیه تجهیزات در جهت آرامش میهمان مجهز است، و از پنجره ها و بالکون اتاق ها نمای زیبای شهر خودنمایی می کند.

هتل هیلتون کیف اوکراین
هتل هیلتون کیف اوکراین

  • هتل پریمر پلاس اوکراین (Premier Palace Hotel)

هتل پریمر پلاس اوکراین، با قدمتی بیش از 100 سال، از قدیمی ترین هتل های اوکراین می باشد به طوری که تاریخچه این هتل معروف با تاریخ کیف در هم آمیخته شده است.
این هتل علاوه بر محلی برای اقامت، خود مانند یک موزه تاریخی است. سوئیت ها و اتاق های هتل پریمر پلاس داری معماری و طراحی کلاسیک می باشند . لازم است بدانید که بزرگترین استخر شهر در این هتل قرار دارد.
این هتل تاریخی و لوکس در مرکز شهر است و اقامت در این هتل همراه با چشم انداز زیبایی از کیف با گنبدهای طلایی و مناظر زیبا است. تنها در چند 10 متری این هتل موزه ها و گالری های معروف کیف و دو کلیسای سن صوفیا و سن میخائیل قرار دارند. این هتل داری تمامی امکانات می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button