برترین هتل های اسلوونی

کشور اسلوونی ، کشوری کوچک ولی زیبا در جنوب اروپا می باشد که مانند سایر کشورهای زیبای اروپایی طرفداران خاص خود را  داشته و افراد زیادی با مقاصد مختلف از جمله گردشگری به این کشور دیدنی سفر می کنند . اما لازم به ذکر است که در سفر به هر کشوری از جمله اسلوونی نیازمند یک مکان مناسب برای اقامت است و جهت رزرو هتل می توان با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط بود . معمولا هتل های مختلفی با درجات کیفیت متفاوتی در هر کشوری پیدا می شود . کشور اسلوونی نیز از این قاعده مستثنی نیست . فرد در سفر به اسلواکی می تواند با برترین هتل های اسلوونی آشنا شده و در سفر خود به این کشور می توان از این هتل های اسلوونی برای اقامت خود اقامت استفاده کرد . در ادامه قصد داریم تا کمی بیشتر درباره هر یک از برترین هتل های اسلوونی صحبت کنیم .

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت اسلوونی مقاله ” اقامت در اسلوونی ” را مطالعه بفرمایید .

برخی از برترین هتل های اسلوونی عبارتند از :

  • هتل آستوریا اسلوونی

یکی از هتل های اسلوونی ، هتل آستوریا می باشد که ۳ ستاره بوده و قیمت مناسب تری نیز دارد. البته امکانات این هتل کمتر از دیگر هتل های اسلوونی که درجات بیشتری دارند، باشد . هتل آستوریا دارای ۷۶ اتاق بوده و یکی از آرام ترین هتل های اسلوونی محسوب می شود . از جمله امکانات و خدمات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، بار، نظافت ۲۴ ساعته، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، رستوران، سالن Spa، کلاس های یوگا، پدیکور، مانیکور، خدمات زیبایی، اتاق بخار، سالن آرایش، حمام آبگرم، ساحل زیبا، شاتل هتل، اتاق برای مهمان های غیر فعال، اجاره اتومبیل و غیره اشاره کرد. فاصله این هتل با سایر مراکز مهم شهر نیز بسیار کم بوده و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در سطح شهر دارد. هتل آستوریا از جمله ارزان ترین هتل های اسلوونی است ولی خدمات و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است.

  • هتل بزرگ لیوبلیانا اسلوونی

هتل بزرگ لیوبلیانا اسلوونی یکی از معروف‌ ترین هتل ‌های اسلوونی می باشد که در شهر لیوبلیانا واقع شده و از درجه کیفیت ۴ برخوردار است . این هتل دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران است و از جمله مقرون به صرفه ‌ترین هتل ‌های اسلوونی به شمار می‌ آید. فاصله هتل بزرگ لیوبلیانا تا فرودگاه برنیک در حدود ۲۰ کیلومتر است . فاصله بسیار نزدیک این هتل تا مرکز شهر و جاذبه ‌های گردشگری و مراکز خرید مختلف می ‌باشد که باعث شده این هتل به یکی از پرطرفدارترین هتل ‌های اسلوونی تبدیل شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، تناسب اندام، سالن ورزشی، ماساژ، استخر سرپوشیده، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، فروشگاه، رستوران، اتاق خانواده، اتاق ماه عسل، اتاق مخصوص افراد سیگاری، آسانسور، مهمانداران بسیار خوش برخورد و مسلط به ۴ زبان اسلوونیایی، انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی، کافی شاپ، بار و غیره اشاره کرد.

  • هتل نوکس لیوبلیانا اسلوونی

یکی از بهترین هتل های اسلوونی ، هتل نوکس لیوبلیانا اسلوونی می باشد که از درجه کیفیت ۴ ستاره برخوردار است . کیفیت امکانات در این هتل بسیار بالا بوده و شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، مرکز اسکی، میز تور، مرکز نگهداری چمدان ها، خشکشویی، اتو، آسانسور، بالکن، تلویزیون تخت، بار، فروشگاه، صرافی، خدمات چاپ و فکس، مجموعه ماه عسل، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه، صبحانه در اتاق، انواع اتاق برای افراد مختلف، اتاق برای مهمان ها، ترانسفر فرودگاهی، کلاس های آموزش گلف و اسکی و غیره است . به طور کلی می توان گفت هتل نوکس شهر لیوبلیانا یکی از پرطرفدارترین و البته مقرون به صرفه ترین هتل های اسلوونی محسوب می شود .

برترین هتل های اسلوونی

برترین هتل های اسلوونی

  • هتل بیت سنتر اسلوونی

هتل بیت سنتر ، یکی از ارزان ترین هتل های کشور اسلوونی می باشد که در شهر لیوبلیانا واقع شده است . این هتل یکی از هتل های ۲ ستاره شهر اسلوونی می باشد که برای سفرهای ارزان و کوتاه کاملاً مناسب است . هتل بیت سنتر در ۲ کیلومتری مرکز شهر لیوبلیانا قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به تمام نقاط شهر دارد . این هتل از آن دسته هتل های اسلوونی است که علی رغم درجه کیفیت پایین، از امکانات و خدمات خوبی برخوردار می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در اتاق ها، تراس، مرکز تناسب اندام، پدیکور، مانیکور، اسنک بار، بار، اتاق نگهداری از کودکان، سونا، زمین بدمینتون و غیره اشاره کرد . هتل بیت سنتر از جمله هتل های اسلوونی محسوب می شود، چند زبانه بودن مهمانداران هتل است و به طوری که اغلب مهمانداران به زبان های انگلیسی، اسلوونیایی، بوسنیایی، اسپانیایی، صربی و ایتالیایی مسلط می باشند.

 اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در اسلوونی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه نمایید.

  • هتل تریگلاوا اسلوونی

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های اسلوونی ، هتل تریگلاوا اسلوونی می باشد که طبیعت بسیار زیبای اطراف این هتل در زیبایی و جذابیت این هتل بسیار تأثیرگذار است . این هتل از هتل های ۴ ستاره اسلوونی بوده و دارای امکانات از قبیل تور دوچرخه ، سالن بدنسازی ، رستوران، بار ، ماهی گیری ، استخر سرپوشیده و سرباز، سونا، ماساژ ، کلاس آموزش گلف، مینی گلف هاکی ، صبحانه در اتاق، نظافت روزانه ، امکانات آبگرم و اینترنت رایگان می باشد .

  • هتل کامپاس اسلوونی

هتل کامپاس یک هتل ۴ ستاره از دیگر بهترین هتل های اسلوونی می باشد. با اقامت در این هتل تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی می توان به ساحل رسیده و از قدم زدن در ساحل لذت برد. تنوع اتاق ها در این هتل بسیار بالا بوده و برای هر فردی اتاق دلخواهش حتماً وجود خواهد داشت. تنوع خدمات و امکانات نیز در هتل کامپاس اسلوونی بسیار بالا بوده و توانسته است این هتل را به یکی از مشهورترین هتل های اسلوونی تبدیل کند. هتل کامپاس تا فرودگاه برنیک در حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و تمامی امکانات یک هتل ۴ ستاره را داشته و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

  • هتل مرکزی اسلوونی

یکی دیگر از هتل های کشور اسلوونی ، هتل مرکزی اسلوونی می باشد که دارای درجه کیفیت ۳ ستاره بوده و در مرکز شهر لیوبلیانا واقع شده است. از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به مینی بار، تلویزیون تخت، حمام اختصاصی، نظافت ۲۴ ساعته، بالکن، کفپوش های ضد حساسیت، گاو صندوق، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و غیره اشاره کرد . امکانات عمومی هتل مرکزی اسلوونی از قبیل پارکینگ، رستوران، اینترنت، میز تور، شاتل فرودگاهی، اتاق ذخیره چمدان ها، پذیرش ۲۴ ساعته، کازینو، تور دوچرخه، کلاس های آموزش گلف، تور پیاده روی، سونا، اسنک بار، صبحانه در اتاق، انواع اتاق ها و سوئیت ها و مهمانداران بسیار خوب می باشد.

  • هتل امانک اسلوونی

یکی از نزدیک ترین هتل های اسلوونی به فرودگاه ، هتل امانک می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به مرکز بدنسازی، ماساژ، شنا، سونا، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، مهمانداران چند زبانه، لاندری، شاتل فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، مرکز گلف، تراس، رستوران، فروشگاه، آسانسور، اتاق مخصوص افراد سیگاری و غیر سیگاری، محل نگهداری از چمدان ها، تلویزیون تخت در اتاق ها، صبحانه در اتاق، مینی بار، حمام اختصاصی، بالکن و غیره اشاره کرد .

  • هتل بین قاره ای اسلوونی

هتل بین قاره ای اسلوونی ، در رده بهترین هتل های شهر لیوبلیانا جای دارد و این هتل ۵ ستاره بوده و جز لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های اسلوونی است . این هتل در فاصله ۱۲ کیلومتری از فرودگاه برنیک قرار دارد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. امکانات هتل بین قاره ای اسلوونی در سطح عالی عبارتند از : مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز Spa، سونا، شنا با نمایش، استخر، بار، اسنک بار، رستوران، اینترنت وای فای، پارکینگ، سیستم تهویه، آسانسور، بالکن، اتاق مخصوص افراد سیگاری، مرکز نگهداری از کودکان از جمله امکانات این هتل است که در سطح بسیار عالی قرار دارد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، روسی، اسلوونیایی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، فرانسوی، صربی مسلط هستند . هزینه این هتل تا حدودی گران می باشد و افرادی که می خواهند در این هتل اتاق رزرو کنند بایستی قبل از انجام اقدامات مربوطه اطلاعاتی در مورد هزینه یک شب اقامت در این هتل را به دست آورند.

در مقاله ” مهاجرت به اسلوونی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

  • هتل هاستل پیران اسلوونی

یکی دیگر از محبوب ترین هتل های کشور اسلوونی ، هتل هاستل پیران می باشد که دارای امکانات ویژه و متنوعی بوده و با طراحی داخلی بسیار جالب و بی نظیر از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان به امانت، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل خوش منش، استخر سرپوشیده سرباز و پارکینگ عمومی اشاره کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button