برترین هتل های استونی

کشور استونی یکی از کشورهای منطقه بالتیک می باشد که در بین دو دریای وسیع قرار گرفته است . این کشور جز کم جمعیت ترین کشورهای قاره اروپا می باشد که با کشورهایی مانند روسیه و لتونی هم مرز بوده است . استونی دارای آب و هوای ملایم و معتدل و تابستان های گرم و زمستان های سرد می باشد . کشور استونی ، یکی از بهترین گزینه ها برای سفر و گردش می باشد و رزرو هتل در استونی یکی از مواردی است که قبل از سفر به این کشور باید به آن توجه کرد . هتل های استونی با پراکندگی جغرافیایی در سراسر کشور استونی ، یکی از ویژگی های بارز کشور استونی محسوب می شود . هتل های کشور استونی یا مراکز اقامتی از مسافرخانه تا هتل 5 ستاره لوکس همه نوع خدماتی با هر بودجه ای به مسافران استونی ارائه می دهند . لازم به ذکر است که رزرو هتل در استونی هزینه های کمتری نسبت به سایر کشورها دارد . موقعیت جغرافیایی هتل های استونی از نظر پراکندگی و فراوانی این هتل ها در سراسر استونی و تفاوت در جذابیت های موجود در سفر مانند استفاده از سواحل استونی ، نمایشگاه های بازرگانی استونی ، مراکز خرید استونی ، اماکن تاریخی استونی ، مراکز اداری استونی ، سفارت کانادا و آمریکا در استونی در دسترس و قابل استفاده  می باشد و در نزدیکی به این مراکز و قابل دسترس بودن با یکدیگر رقابت می کنند . از این رو در  ادامه مطلب قصد داریم شما را برخی از برترین هتل های استونی آشنا شویم تا بهتر بتوانید برای سفر به این کشور برنامه ریزی کنید .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در استونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در استونی ” است .

برخی از برترین هتل های استونی عبارتند از :

  • هتل پارک تالین استونی

هتل 3 ستاره پارک تالین استونی یکی از معروف ترین هتل های استونی می باشد که در مرکز شهر تالین واقع شده و از این رو جز محبوب ترین هتل های استونی به شمار می رود. امکانات رفاهی این هتل با هزینه نه چندان زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و موجب می شود که گردشگران استونی سفری خاطره انگیز در یکی از هتل های استونی را سپری کنند.

  • هتل پریتی اسپا استونی

یکی از برترین هتل های استونی ، هتل پریتی اسپا استونی می باشد که از مهمترین مزیت های این هتل نزدیک بودن ایستگاه اتوبوس به آن می باشد. میهمانان می توانند در هوای گرم استونی، در ساحل شنی شیک هتل قدم زده و لحظات خوشی را بگذرانند از این رو این مکان جزو محبوب ترین هتل های استونی محسوب می شود . در طبقه پنجم هتل پریتی اسپا رستورانی وجود دارد که منظره خیره کننده ای از خلیج فنلاند را در پیش روی مهمانان قرار می ‌دهد. غذاهای بین المللی و منطقه ای بسیار خوشمزه و خوش طعمی در رستوران هتل سرو می ‌شود. از جمله مهم ترین امکانات این هتل می توان به حمام خصوصی، تلویزیون کابلی، استخر سرپوشیده بزرگ، سونا ،حمام بخار،استخر کودکان، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، ماساژ، آرایشگاه و غیره اشاره کرد .  نکته قابل توجه در مورد امکانات هتل پریتی اسپا این است که مهمانان و گردشگران می‌توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. فاصله این هتل تا مرکز شهر تالین حدود ۱۰ دقیقه است . این هتل از نظر هزینه نیز جز کم هزینه ترین هتل های استونی محسوب می شود .

  • هتل گونسوری استونی

هتل گونسوری حدود 300 متر از مرکز شهر فاصله داشته که آپارتمان یک خوابه بوده و فاصله تقریبی آن تا فرودگاه بین المللی شهر تالین پنج کیلومتر می باشد . این هتل در فاصله 2 کیلومتری ساحل و در فاصله 1 کیلومتری بندر تالین قرار دارد که این مورد یکی از مزیت های بزرگ این هتل محسوب می شود زیرا اگر در این هتل اقامت داشتید می توانید بدون پرداخت هزینه حمل و نقل و هزینه تاکسی به ساحل رفته و از زیبایی های آن لذت ببرید. از مهمترین امکانات می توان به تلویزیون، رادیو، اینترنت پرسرعت، آشپزخانه مجهز به مایکروفر، اجاق گاز و یخچال فریزر اشاره کرد . در حمام هتل گونسوری سشوار و سونا نیز برای راحتی میهمانان وجود دارد. بارها و رستوران های زیادی نزدیک به این هتل می باشد که از دیگر مزیت های این هتل به شمار می رود.

  • هتل تالین اسپورت استونی

هتل تالین اسپورت استونی از جذاب ترین هتل های استونی می باشد که در شهر تالین واقع شده است و میهمانان عزیز می توانند از طبیعت دلپذیر هتل اسپورت برای استراحت به همراه خانواده و دوستان خود استفاده کنند. چندین مرکز خرید و مرکز تفریحی نزدیک به هتل تالین اسپورت بوده که موجب شده است به یکی از محبوب ترین هتل های استونی تبدیل شود. حداکثر فاصله این هتل با ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه است که از این نظر نیز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. لازم به ذکر است که استفاده از رنگ های شاد و مهیج در تزیین اتاق های این هتل می باشد که موجب حس آرامش و صمیمیت بین مهمانان شده است و این امر موجب شده این مکان به یکی از بهترین هتل های استونی شهرت پیدا کند. در بوفه و کافه تریای این هتل می توان یکی از صبحانه های خوشمزه را صرف کرد؛ همچنین اگر فرد دوست دارد آشپزی کند می توان در آشپزخانه مجهز این هتل دست به کار شد.

  • هتل مارگاتس استونی

از نزدیکترین هتل های کشور استونی به بندر تالین می توان به هتل مارگاتس اشاره کرد، که تنها ۵ دقیقه از این هتل تا بندر شلوغ و زیبای این شهر به صورت پیاده راه می باشد. این هتل در مرکز شهر تالین قرار گرفته و به رستوران ها و بارهای زیادی نزدیک است. آشپزخانه مشترک موجود در هتل مارگاتس استونی به مهمانان این اجازه را می دهد که غذای خود را در آشپزخانه یا در فضای باز آماده کنند؛ همچنین پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته بوده و اینترنت رایگان در این هتل در اختیار تمام مهمانان قرار می گیرد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از سونا و استخر استفاده کنند.

برترین هتل های استونی

برترین هتل های استونی

  • هتل مای سیتی استونی

هتل مای سیتی ، یکی از زیباترین هتل های استونی می باشد که در قلب شهر تالین واقع شده است و که تنها ۲۵۰ متر از میدان تالار شهر تالین فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به تهویه مطبوع اتاق ها، اینترنت رایگان، تلویزیون، تخت، سونا، حمام فنلاندی و پارکینگ خصوصی اشاره کرد . رستوران میکس که واقع در هتل مای سیتی می باشد به مهمانان خارجی این امکان را می دهد که یکی از بهترین غذاهای این کشور را صرف کنند و از سرو نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرند . همچنین کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و آماده ارائه خدمات به مهمانان هستند . این هتل را می توان جز پر رفت و آمد ترین هتل های استونی دانست.

  • هتل سنت باربارا استونی

هتل سنت باربارا یکی از برترین هتل های استونی می باشد که در منطقه سیتی سنتر در شهر تالین استونی واقع شده است . فاصله این هتل تا بندر تالین حدود یک مایل می باشد و تنها ۵ دقیقه پیاده از هتل تا شهر تالین راه است. اتاق های این هتل دارای سقف بلند و پنجره های بزرگ و دلباز است که مهمانان می توانند از فضای زیبا شهر و بندر تالین بهره ببرند. در رستوران این هتل خوشمزه ترین غذاهای سنتی آلمانی سرو می‌شود و در اختیار گردشگران قرار می گیرد . همچنین مهمانان می توانند از بار غنی و کامل این هتل استفاده کنند. از دیگر مزیت های اقامت در این هتل ، در اختیار داشتن پارکینگ رایگان و وای فای رایگان می باشد. سیستم گرمایشی کف در تمام اتاق های هتل سنت باربارا استفاده شده است و حمام های مجزای این هتل که در هر اتاق موجود است، به سشوار و وان مجهز بوده که موجب رضایت خاطر بیشتر مشتریان از اقامت در هتل های استونی شده است.

  • هتل اولمیست استونی

یکی از زیباترین هتل های استونی ، هتل اولمیست استونی می باشد زیرا در کنار آن دریاچه اولمیست قرار گرفته که مهمانان می توانند از پنجره اتاق خود به منظره زیبای دریاچه دیدن داشته باشند. این هتل حدوداً ۷ دقیقه با شهر تالین فاصله دارد و همچنین نزدیک بودن مرکز خرید بزرگ اولمیست به این هتل، موجب محبوبیت این هتل در بین گردشگران و توریست های شده است زیرا مهمانان به راحتی می‌توانند از این مرکز خرید بزرگ سوغاتی های زیبای کشور استونی را خریداری کنند. تمامی اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و بی سیم است . پارکینگ هتل اولمیست به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد و لازم به ذکر است که تمامی اتاق های آن با رنگ های گرم رنگ آمیزی شده که موجب القای حس آرامش در افراد می شود. از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره اولمیست می‌توان به حمام اختصاصی و مجهز به سشوار آن، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام و….اشاره کرد. غذاهای لذیذی در رستوران این هتل برای تمام گردشگران سرو می ‌شود که اگر یک وعده در این رستوران غذا بخورند مزه آن تا آخر عمر از یاد آنها نخواهد رفت.

  • هتل روککا ال مار استونی

هتل روککا ال مار به دلیل محیط آرام و دنجی جز پرطرفدارترین هتل های استونی به شمار می رود که در کنار دریا و پارک واقع شده است که میهمانان و گردشگران می توانند اوقات خوشی را در این اقامتگاه سپری کنند. اگر فردی قصد گردش در ساحل زیبا و بکر این هتل را داشته باشد ، می توان از پذیرش آن دوچرخه اجاره کرد و در کنار دریا به همراه دوستان و خانواده خود را لحظات بسیار خوبی را داشت. این هتل دارای ۳۶ اتاق می باشد که این امر موجب شده است جز خلوت ترین و آرام ترین هتل های استونی به شمار آید. مهمترین مزایای این هتل دسترسی آسان به بار و رستوران، اینترنت بیسیم رایگان، مجهز به تلویزیون، تخت خواب، ارائه خدمات ۲۴ ساعته رختکن و پارکینگ رایگان می باشد.

در مقاله ” تحصیل در استونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در استونی اطلاعات کسب کنید .

  • هتل بارونس استونی

هتل 4 ستاره بارونس استونی ، یکی از هتل های استونی می باشد که دارای محیط بسیار زیبا است و در مرکز شهر تالین یعنی پایتخت این کشور قرار دارد. مهمترین امکانات خدماتی رفاهی این هتل می توان به مبلمان کلاسیک، وای فای رایگان، حمام مدرن، خدمات خشکشویی و اتاق کنفرانس اشاره کرد . در لابی زیبای هتل بارونس یک نوار برای نوشیدنی ها و تنقلات وجود داشته که گردشگران می توانند از این نوشیدنی ها همراه با موسیقی لذت ببرند. رنگ آمیزی اتاق های این هتل با رنگ های گرم موجب القای حس آرامش به گردشگران می شود. با توجه به اینکه کارکنان هتل بارونس به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران می باشد و این امکان برای مسافران عزیز ایجاد شده که در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند جهت رزرو اتاق به این هتل مراجعه کرده و همچنین اطلاعات گردشگری و توریستی مناسبی از کشور استونی دریافت کنند. تمامی این عوامل موجب شده است که هتل بارونس به یکی از محبوب ترین هتل های کشور استونی تبدیل شود.

  • هتل دزینجل استونی

هتل دزینجل از بهترین هتل های استونی به شمار می رود که تنها ۱۵ دقیقه  تا شهر تالین فاصله داشته و همچنین در ۲ کیلومتری دریاچه اولمیست واقع شده است . همچنین پارکینگ رایگان و اتاق های مجلل برای استراحت در اختیار مهمانان این هتل قرار دارد که تمام اتاق های این هتل با رنگ روشن و گرم رنگ آمیزی شده است و هر یک از این اتاق ها مجهز به فضای کاری و حمام خصوصی بوده که راحتی را برای گردشگران به ارمغان آورده است. مهمانان همچنین می توانند از اینترنت رایگان این هتل استفاده کرده در رستوران و بوفه این هتل یک وعده غذای خوش طعم صرف کنند و تمامی این موارد باعث شده است که این اقامتگاه در لیست برترین هتل های استونی قرار بگیرد .

  • هتل دورل استونی

یکی از از محبوب ترین و برترین هتل های استونی ، هتل دورل استونی می باشد که به راحتی در معرض دید عموم قرار گرفته است. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی از خدمات و امکانات این هتل که شامل وای فای رایگان، تخت خواب، تلویزیون، حمام اختصاصی، سونا، اتاق ماساژ بخار و غیره می باشد ، استفاده کنند و همچنین تمامی امکانات مورد نیاز برای خوابی راحت، در اتاق های این هتل برای مسافران فراهم شده است .

  • هتل شنلی استونی

هتل شنلی استونی از جمله بهترین هتل های استونی می باشد که در نزدیکی شهر قدیمی تالین قرار دارد و حدود ۴ کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس و حدود ۵ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. مهمترین خدمات تفریحی رفاهی این هتل شامل پارکینگ رایگان، تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان، خدمات زیبایی، حمام خصوصی مجهز به دوش و سشوار، کلینیک لیزری، ماساژ و مواردی از این قبیل می باشد. امکان استفاده ۲۴ ساعته از ماشین های این هتل با قیمت بسیار مناسبی برای گردشگران فراهم است و همچنین مسافران عزیز می توانند در رستوران این هتل خوشمزه ترین کیک های اروپایی و غذاهای بسیار لذیذی را صرف کنند. این رستوران نمایی زیبا به سمت پارک و تپه تاریخی تومبا هیل دارد و می توان گفت که هتل شنلی یکی از با امنیت ترین هتل های استونی می ‌باشد که می‌ توان به صورت ۲۴ ساعته از صندوق امانات این هتل استفاده کرد .

  • هتل سوفیا استونی

یکی از برترین هتل های کشور استونی ، هتل سوفیا می باشد که در شهر تارتو قرار دارد . این هتل در نزدیکی دانشگاه علم و صنعت و بیمارستان این شهر قرار گرفته است. همچنین دسترسی مستقیم این هتل به بزرگترین مراکز خرید و تفریحی این شهر سبب شده که مهمانان می توانند به راحتی به این مراکز خرید بروند و از امکانات آن لذت ببرند. مهمترین امکانات رفاهی خدماتی این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، تلویزیون با کانال های کابلی، تهویه مطبوع اتاق ها پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد . همچنین یک رستوران بسیار مجلل در این هتل قرار دارد که انواع غذاهای اسکاندیناوی و آسیایی در آن صرف می شود که گردشگران می توانند از این غذا های لذیذ لذت ببرند. علاوه بر این باشگاه کاملا مجهزی در این هتل قرار داشته که امکان انجام بازی گلف و سایر ورزش ها را برای گردشگران فراهم کرده است.

  • هتل لاوندر استونی

یکی از بهترین هتل های کشور استونی ، هتل لاوندر استونی می باشد که در منطقه ساحلی شیکاگو قرار دارد . لازم به ذکر است که پذیرش این هتل از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب امکان پذیر می باشد . از جمله امکانات رفاهی خدماتی این هتل می توان به سونا، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، حمام مجهز به دوش و سشوار و میز کار اشاره کرد . این هتل دارای اتاق ناهارخوری بوده که افراد می توانند جهت سرو غذا به این مکان بروند.

  • هتل الکساندری استونی

هتل الکساندری یکی دیگر از هتل های کشور استونی ، هتل الکساندری می باشد که در شهر تارتو و در نزدیکی رودخانه اما جوگی واقع شده است. این هتل در سال ۱۸۸۰ ساخته شده است. با توجه به امکانات خدماتی رفاهی این هتل می توان گفت هتل الکساندری جز محبوب ترین هتل های استونی محسوب می شود که این خدمات شامل دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، استفاده رایگان از کامپیوترهای متصل به اینترنت در لابی هتل، پارکینگ رایگان ،مرکز زیبایی و سلامتی، سونا مادون قرمز و سولاریوم است . همچنین افرادی که مبتلا به آلرژی هستند می توانند از اتاق های اختصاصی این  هتل استفاده کنند . رستوران بی نظیری نیز در هتل الکساندری وجود دارد که به گردشگران این امکان را می دهد تا از بهترین غذاهای اروپایی استفاده کنند.

  • هتل آنتونیوس استونی

از دیگر هتل های استونی ، هتل آنتونیوس استونی می باشد که در مرکز شهر تارتو قرار دارد و قلعه این شهر در فاصله ۱۷۰ متری این هتل واقع شده است. با توجه به زیبایی منحصر به فرد دکوراسیون این هتل افراد زیادی سالانه جهت اقامت در استونی این هتل را انتخاب می کنند. این هتل دارای پنجره های بسیار بزرگی بوده که نمای زیبایی را برای گردشگران فراهم کرده است . همچنین اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع و حمام اختصاصی است . نقاشی های روی دیوارها و شومینه های این اتاق ها زمینه تاریخی دارد که موجب زیبایی این هتل شده است. رستوران هتل آنتونیوس در زیر زمین آن واقع شده که این امکان را به گردشگران می دهد تا در فضای بسیار زیبایی یک وعده غذایی لذیذ سرو کنند.

  • هتل بارکلی استونی

یکی از محبوب ترین هتل های استونی ، هتل بارکلی می باشد که در مرکز شهر تارتو قرار دارد و تنها ۵۰۰ متر از دانشگاه این شهر فاصله داشته و در نزدیکی چندین بانک و مرکز خرید و قرار گرفته است . این هتل دارای اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی، حمام مجهز به سشوار و دوش و پارکینگ مطمئن می باشد که این امر موجب شده است گردشگران زیادی سالانه از میان هتل های استونی این هتل را جهت اقامت انتخاب کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استونی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به استونی ” بیاندازید.

  • هتل آکوامارین استونی

هتل آکومارین استونی یکی از هتل های استونی می باشد که در شهر تالین واقع شده است که ۳۰۰ متر از جشنواره تالین فاصله دارد. اگر فرد بخواهد از منظره دریا و یا شهر تالین استفاده کند می ‌تواند اتاق های خاصی از این هتل را که به به سمت دریا و یا شهر پنجره دارد ، انتخاب نماید. تمامی اتاق های هتل آکوامارین دارای تلویزیون، تخت خواب، اینترنت رایگان و حمام اختصاصی مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی است . همچنین در ر یک آشپزخانه مشترک وجود داشت که گردشگران می‌ توانند از آن در طول روز جهت تهیه غذا استفاده کنند. لازم به ذکر است که بعضی از واحدهای هتل آکومارین دارای یک محل نشیمن برای استراحت بوده که افراد با توجه به سلیقه خود می ‌توانند این نوع اتاقها را نیز انتخاب کرده و اوقات خوشی را در کشور استونی سپری کنند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button