برترین هتل های ارمنستان

کشور ارمنستان از جمله کشورهای بسیار کوچک اروپایی می باشد که از شمال غربی با کشور ایران مرز مشترک دارد . از آنجایی که هزینه سفر به این کشور نسبت به سایر کشورهای قاره سبز پایین تر است ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به کشور ارمنستان سفر کنند . در هر سفری انتخاب هتل یکی از موارد بسیار مهم می باشد و حال اگر سفر خارجی باشد اهمیت این موضوع دو چندان می شود . مشاورین ارشد موسسه آتیه آفرینان ایرانیان سعی دارد لیستی از برترین هتل های ارمنستان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما را در جهت انتخاب هتل مورد نظر خود راهنمایی کند . پس با ما همراه باشید .

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ارمنستان مقاله ” اقامت در ارمنستان ” را مطالعه بفرمایید .

برخی از برترین هتل های ارمنستان عبارتند از :

  • هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ، یکی از برترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری ایروان، گالری هنر و سالن اپرا واقع است. این هتل از جمله مجهز ترین هتل های ارمنستان،دارای 104  واحد اقامتی با کلیه امکانات اولیه از جمله سیستم تهویه مطبوع، تلوزیون، وان حمام، صندوق امانات و غیره می باشد و از امکانات کلی آن می توان به رستوران با سرو انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی و سنتی مدیترانه ای به بهترین شکل ممکن، کافی شاپ، بار، استخر روباز،سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و سولاریوم، سالن زیبایی، خدمات لاندری، خدمات گردشگری و ارزی، ترنسفر فرودگاهی و غیره اشاره کرد .

  • هتل رادیسون بلو ارمنستان

هتل رادیسون بلو ارمنستان ، یکی از هتل های لوکس و مجلل ارمنستان می باشد که بر بلندای شهر ایروان در خیابان آزاتوتیان واقع شده است که این امر موجب می شود مسافران مقیم هتل رادیسون بلو در طی اقامت خود در این هتل از مناظر چشم نواز و خیره کننده ی شهر،پارک ویکتوری و کوه های آرارات لذت ببرند و مزه اقامتی با شکوه را بچشند. این هتل با دارا بودن 142 اتاق بزرگ و مجلل با دکوراسیون روشن، مبلمان با کیفیت و فرشهای زیبا دارای امکاناتی کامل و مجهز مانند تهویه مطبوع، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال و غیره است و از امکانات کلی آن می توان به سالن زیبایی، سالن ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، رستوران و بار و کافی شاپ با سرو انواع خوراکی های ارمنی، ایتالیایی، آمریکایی و اروپایی، wifi رایگان، خدمات لاندری، خدمات خانه داری روزانه، خدمات اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی اشاره کرد .

  • هتل نشنال ارمنستان

هتل نشنال ، یکی از بهترین هتل های ارمنستان می باشد که در شهر ایروان واقع شده است و دارای 75 اتاق و سوئیت با دکوراسیون جذاب و دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون فلت و ماهواره، wifi رایگان، مینی بار، قهوه ساز و غیره است . این هتل به دلیل نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی با تسهیل امکان دسترسی فرد به تمامی مکانهای فرهنگی، تاریخی و تفریحی آن را تبدیل به گزینه ای مناسب کرده است . از امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام، اسپا،ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، کافی شاپ،خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خانه داری روزانه، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها، فروشگاه سوغات و غیره اشاره کرد.

  • هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت ، از هتل های زنجیره ای در سراسر دنیا می باشد که شعبه ارمنستان آن در مرکز شهر ایروان، در میدان جمهوری ایروان واقع است. این هتل از برترین هتل های ارمنستان می باشد که با معماری کلاسیک و خاص خود اقامت خاطره انگیزی برای مسافران به ارمغان می آورد. موقعیت این هتل باعث می شود که هتل ماریوت از سایر هتل های ارمنستان متمایز شود. این هتل ارمنستان با 4 نوع واحد اقامتی از اتاق های دلوکس تا تشریفاتی با تمامی امکانات اولیه پذیرای مسافران می باشد . هتل ماریوت ارمنستان دارای 5 رستوران و کافه، سالن ورزشی،سالن ماساژ و اسپا و مرکز سلامت، بار، خدمات گردشگری، خدمات ارزی، خدمات لاندری، سالن زیبایی، فروشگاه های خرید سوغات، ترنسفر فرودگاهی و امکان اجاره ی ماشین و دوچرخه، و غیره است .

  • هتل هیلتون ارمنستان

هتل هیلتون ، یک هتل بین المللی می باشد که شعبات آن در بسیاری از کشور های سراسر دنیا از جمله ارمنستان وجود دارد . این هتل شیک و مدرن دارای 175 واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات اولیه می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های هتل هیلتون موقعیت مکانی آن است که موجب راحتی مسافران در دسترسی به اماکن مهم گردشگری می شود و از دیگر ویژگی های مهم، رستوران های فوق العاده آن است که دارای غذاهای متنوع با کیفیت بالاست و به موجب وجود سرآشپز ماهر ایتالیایی می توان گفت بهترین غذاهای ایتالیایی را در رستوران هتل هیلتون ارمنستان می توان میل کرد.از امکانات هتل هیلتون می توان استخر و سونا و حمام ترکی، سالن بدنسازی و فیتنس، سالن ماساژ، اجاره اتومبیل  و غیره نام برد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ارمنستان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ارمنستان ” بیاندازید.

  • هتل جمهوری ارمنستان

هتل جمهوری ارمنستان ، یک هتل 4 ستاره در قلب شهر ایروان در نزدیکی میدان جمهوری ایروان می باشد  که می توان به عنوان بهترین هتل 4 ستاره ارمنستان از آن نام برد که با فضا و اتاق های مدرن و دنج و دلنشین به دور از شلوغی و استرس های روزانه مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز برای مسافران و دارای کافه و رستوران عالی برای صرف غذا و میان وعده با سرو انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی پذیرای مسافران می باشد.از امکانات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت، خدمات لاندری ، تور های شهری و غیره اشاره کرد.

  • هتل دیاموند ارمنستان

یکی از برترین هتل های ارمنستان ، هتل دیاموند ارمنستان می باشد و در مرکز شهر ایروان، در فاصله کوتاهی از مرکز شهر در خیابانی قدیمی و دنج قرار دارد که ایده آل ترین انتخاب برای افرادی است که جویای آرامش هستند. موقعیت این هتل به گونه ای است که دسترسی به جاذبه های توریستی ارمنستان از جمله ساختمان اپرا، کلیسای گریگور لوساوریچ، گالری ملی ارمنستان، موزه ماتنداران، مسجد آبی و غیره را برای گردشگران راحت کرده است. از امکانات هتل دیاموند می توان به 52 اتاق تجهیز شده به تمامی امکانات رفاهی مسافران، رستوران، کافی شاپ، بار، خدمات ماساژ، شاتل فرودگاهی،امکان اجاره ماشین و دوچرخه، خدمات لاندری، تراس، فروشگاه سوغات و غیره اشاره کرد.لازم به ذکر است که بوفه صبحانه این هتل برای مسافران به صورت رایگان است.

  • هتل پاریس ارمنستان

هتل پاریس ، یکی از بهترین هتل های ارمنستان می باشد که در فاصله 100 متری میدان جمهوری قرار دارد و در بهترین موقعیت مکانی برای گردشگران به دلیل بهترین دسترسی به اماکن دیدنی و گردشگری ارمنستان است. این هتل با امکانات کاملی از جمله امکانات اولیه کامل برای هر اتاق، روم سرویس، شاتل فرودگاهی و شهری، سالن زیبایی، سالن ورزشی، خدمات لاندری ، رستوران، کافی شاپ و کارکنان چند زبانه پذیرای گردشگران و میهمانان خود می باشد .

  • هتل فروم ارمنستان

هتل فروم ، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان می باشد که از آنجا تا جاذبه های توریستی ارمنستان 15 دقیقه پیاده روی فاصله است. این هتل با 23 اتاق با فضای کلاسیک و مجهز به امکانات اولیه ای مانند تلوزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و غیره می باشد. از امکانات کلی این هتل نیز می توان استخر و سونا، حمام ترکی، رستوران و کافه، سرویس شاتل و ترنسفر فرودگاهی، خدمات لاندری، خدمات گردشگری، اینترنت رایگان، نگهداری از کودکان و غیره را به شمار آورد .

  • هتل شیراک ارمنستان

هتل شیراک ، یکی از معروف ترین هتل های ارمنستان می باشد که در ضلع جنوبی میدان جمهوری ایروان واقع شده است. پارکی که دقیقاً در مقابل هتل  قرار دارد محیط زیبا و تمییزی را اطراف هتل به وجود آورده است. بانک ‌های مرکزی و فروشگاه ‌های بسیاری نیز در نزدیکی این هتل وجود دارند. موقعیت عالی و قیمت مناسب این هتل یکی از دلایل محبوبیت هتل شیراک ارمنستان نسبت به سایر هتل های ارمنستان است. این هتل با 140 اتاق متفاوت و راحت با کلیه امکانات اولیه در خدمت مسافران است. لازم به ذکر است که اکثر اتاق‌ ها چشم ‌انداز زیبایی از شهر ایروان و کوه‌های آرارت را دارند. از امکانات کلی این هتل نیز می توان به رستوران، کافی شاپ، بار، خدمات لاندری، نگه داری از کودک و غیره اشاره کرد .

برترین هتل های ارمنستان

برترین هتل های ارمنستان

  • هتل الکساندر ارمنستان

هتل الکساندر ارمنستان هتلی رویایی و مجلل در ۱۲ طبقه می باشد که امکانات آن چشم‌گیر و جذاب است و موقعیت بی ‌نظیری که دارد، آن را به عنوان انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. این هتل می‌ تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر ایروان باشد. این هتل یک هتل 5 ستاره و دارای ۱۱۴ اتاق است. دکور مدرن و استفاده از اشکال هندسی، اتاق ‌های این هتل را خاص و متمایز کرده است و اکثر اتاق‌ ها دارای اتاق نشیمن و محیطی دلباز می باشند . دکوراسیون شیک اتاق ‌ها و ظرافتی که در آن‌ ها لحاظ شده است، در کنار امکاناتی مانند اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک تمام شرایط رفاهی را برای مهمانان فراهم می کند . رستوران هتل در طبقه آخر با چشم ‌انداز فوق ‌العاده لذت غذا خوردن را دو چندان می‌ کند. این هتل امکانات اسپا و استخر را برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان فراهم کرده است و آنان می ‌توانند از امکانات آن بهره‌ مند شوند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در ارمنستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ارمنستان توضیح دادیم .

  • هتل سیلاچی ارمنستان

هتل سیلاچی ، یکی از بهترین هتل های کشور ارمنستان می باشد که در مرکز شهر ایروان، پایتخت ارمنستان قرار دارد و این امکان را برای جهانگردان فراهم می کند تا در مجاورت جاذبه های گردشگری ایروان قرار داشته باشند و با چند دقیقه پیاده روی از هتل به آسانی به میدان جمهوری، موزه ها، تئاترها، سینماها، کلیساهای قرون میانه، کافی شاپ ها و رستوران ها و فروشگاه های پیرامون میدان دسترسی داشته باشند . این هتل با 70 باب اتاق دنج، روشن و نورگیر که با سلیقه مبله شده و مجهز به کلیه امکانات پیشرفته لازم از قبیل  Wi-Fi، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و غیره جهت اقامت و استراحت آماده پذیرایی از مسافران می باشد. این هتل دارای رستورانی با غذاهای بسیار عالی ارمنی و اروپایی و بار با محیطی دنج و صمیمانه است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button