برترین هتل های اتریش

برای داشتن یک سفر خوب لازم است از قبل اقداماتی انجام شود که پیدا کردن و رزرو یک هتل در شهر مقصد یکی از همان اقدامات ضروری می باشد . لازم به ذکر است که کشور اتریش در محل تقاطع چند کشور اروپایی مهم واقع شده است ، بنابراین صنعت هتلداری در این کشور پیشرفته است . انواع هتل ها و اقامت گاه ها با امکانات متفاوت از هتل های لوکس 5 ستاره تا انواع متل و اتاق ارزان و اجاره آپارتمان در شهر وین وجود دارد . اگر قصد دارید به کشور اتریش سفر کنید پیشنهاد می کنیم لیست برترین هتل های اتریش را از دست ندهید . با نگاهی ساده به این لیست می توانید از بین تعداد زیادی از هتل های اتریش یکی را برای اقامت انتخاب کنید و یک سفر خوب را برای خود و خانواده خود رقم بزنید . همراه ما باشید تا شما را با بهترین هتل های اتریش آشنا شویم .

برای اقامت و تابعیت در اتریش روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اتریش ” را مطالعه فرمایید .

تعدادی از برترین هتل های اتریش عبارتند از :

  • هتل رسونانز اتریش

هتل رسونانز یکی از بهترین هتل های اتریش و یک هتل سه ستاره می‌ باشد که در شهر وین واقع شده است . این هتل در نزدیکی پارک واگارتن و به فاصله 100 متر از آن بنا شده است . از دیگر امکانات رایگان این هتل می توان به وای فای رایگان آن اشاره کرد . خدمات در نظر گرفته شده برای اتاق های هتل عبارتند از :

  1. هر اتاق دارای یک تلویزیون کابلی، مینی بار و حمام اختصاصی می باشد
  2. به ‌صورت روزانه آب معدنی و میوه در هر کدام از اتاق ‌ها قرار خواهد گرفت.
  3. امکان تهیه بلیط تئاتر نیز از طریق خدمات هتل فراهم شده است.
  • هتل اینتر سیتی اتریش

یکی از برترین هتل های اتریش ، هتل اینتر سیتی اتریش می باشد که یک هتل 4 ستاره در قلب وین و نزدیک به دو جاذبه تاریخی اتریش از جمله خانه اپرا و خیابان Kartner واقع شده است. از جمله مزایای این هتل اتاق با متراژهای متنوع و بزرگ می ‌باشد که برای خانواده ‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. مینی بار هتل 2 مرتبه در روز شارژ می شود و نوشیدنی‌ ها به‌ صورت رایگان در دسترس مسافران قرار گرفته است. در هر اتاق یک تلویزیون تخت بزرگ وجود دارد که می‌ توان همه کانال‌ های معتبر جهانی را در آن مشاهده کرد. از دیگر مزایای آن سرویس‌ های بهداشتی با سبک خاص ویکتوریایی همراه با ماساژ دوش است . از دیگر امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سالن بدنسازی و ماساژ حرفه ‌ای
  2. استخر، سونا و جکوزی
  3. وای فای رایگان
  4. ترانسی با مقیاس وسیع در طبقه ‌های بالای هتل واقع شده است که در آن نوشیدنی‌ ای سرد و گرم به مسافران ارائه می ‌شود و آن ‌ها می توانند با آرامش خاطری بسیار نظاره گر پارک شیلر باشند. (پارک شیلر نمای ترانس هتل می باشد)
  5. طی یک پیاده روی چند دقیه ای می‌ توان به مواردی چون مترو، قصر هوفوبورگ، پارلمان اتریش و موزه آلبرتینا دسترسی پیدا کرد
  6. قیمت هتل نیز نسبت به خدمات ارائه شده مناسب است .

در مقاله ” مهاجرت به اتریش ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اتریش اطلاعات کسب کنید .

  • هتل اینترکانتیننتال اتریش

هتل اینترکانتیننتال یکی دیگر از هتل های اتریش واقع در شهر وین است و یک هتل 5 ستاره که مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران تور اتریش قرار گرفته است. این هتل روبروی  Stadtpark و در قلب وین ساخته شده است، ایستگاه مترو این منطقه در فاصله کمی از این هتل قرار گرفته است. نزدیکی آن به همه مناظر شهر از دیگر مزایای قابل توجه این هتل است. امکانات اتاق هتل اینترکانتیننتال اتریش عبارتند از:

  1. تلویزیون صفحه تخت و دیجیتالی در همه اتاق‌ ها
  2. اینترنت رایگان و پر سرعت
  3. برخی از اتاق ‌های هتل نیز دسترسی مستقیم به سالن کلاب دارند که امکان استفاده از صبحانه و خوراکی‌ های گرم و سرد در آن فراهم شده است.
  4. یک مرکز کسب و کار و یک اتاق جلسه نیز از دیگر امکانات اتاق این هتل است .
  5.  رستوران Mediterraneo که امکان تهیه غذاهای سنتی و مدرن در آن فراهم شده است.
  6. کافه وین که خدماتی مانند قهوه، نوشیدنی گرم و سرد و چای ارائه می‌ دهد.
  7. باشگاه ورزشی و تناسب اندام آن نیز به ‌صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات است .
  8. حمام و سونا بخار نیز از دیگر امکانات این هتل می باشد .
  9. پارکینگ سرپوشیده نیز جهت آسایش خاطر مسافران در دسترس قرار گرفته است.
  10. کارمندان هتل نیز به‌ صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هتل هستند.
برترین هتل های اتریش

برترین هتل های اتریش

  • هتل ترند آناناس اتریش

هتل ترند آناناس ، یکی از هتل های کشور اتریش می باشد که در شهر وین واقع شده است. این هتل خدمات قابل توجهی را به مسافران ارائه می ‌دهد . استفاده از خدمات پارکینگ و وای فای برای تمام مسافران این هتل رایگان می ‌باشد. کافی شاپ واقع در این هتل طرحی سنتی دارد و انواع مختلفی از قهوه ‌های شهر وین را سرو می‌ کند، البته رستوران هتل نیز غذاهای سنتی و بین المللی را در کنار یکدیگر به مسافران ارائه می ‌دهد. این هتل مناسب برای افراد علاقمند به هنر و فرهنگ‌ های گوناگون می باشد زیرا در منطقه مارگارتن واقع شده است، منطقه‌ ای که مملو از اماکن دیدنی و فرهنگی است . از جمله امکانات هتل ترند آناناس اتریش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. حمام به همراه آینه و سشوار
  2. سیستم تهویه هوای مناسب
  3. تلویزیون
  4. مینی بار

ناگفته نماند که فروشگاه ویژه سوغاتی و سالن آرایش و زیبایی نیز در این هتل وجود دارد و مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته است. امکانات کلی و خدمات تفریحی و ورزشی این هتل عبارتند از :

  1. امکان اجاره دوچرخه در این هتل وجود دارد .
  2. خشکشویی، فروشگاه و خدمات نگهداری از فرزندان
  3. رستوران سنتی و بین المللی که در دسترس مسافران است.
  4. وای فای رایگان در اتاق ها و لابی هتل
  5. کافی شاپ
  6. آسانسور
  • هتل وین بولدر اتریش

هتل وین بولدر ، یکی از هتل های کشور اتریش می باشد که در رده هتل‌ های 4 ستاره قرار گرفته است . از مشخصات جامع این هتل دارا بودن 114 اتاق برای پذیرش مسافران می باشد . از مزایای این هتل می توان به صندوق امانات، خدمات خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، مراقبت از چمدان‌ ها و پارکینگ اشاره کرد . از دیگر امکانات هتل وین بولدر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. رستوران، ماشین فروش خودکار نوشیدنی‌ های سرد و گرم و اسنک
  2. خدمتکار روزانه و خصوصی در این هتل در دسترس می باشد .
  3. سونا، سالن ورزشی و آب گرم که در اغلب هتل های اتریش در دسترس می باشد .
  4. سیستم گرمایشی مناسب و سیستم تهویه
  5. خدمات مربوط به خرید بلیط
  6. امکان ورود حیوانات خانگی به داخل اتاق فراهم شده است.
  • هتل وین ماریوت اتریش

یکی از برترین هتل های کشور اتریش ، هتل وین ماریوت می باشد که در پشت پارک استاد در وین واقع شده است . برای افرادی که ورزش حرفه ‌ای انجام می‌ دهند یک باشگاه بدنسازی 24 ساعته و امکاناتی از قبیل سونا و جکوزی فراهم شده است. هنگام ورود به این هتل زیبا با یک لابی مجلل و شیک روبرو خواهید شد که با دارا بودن پلکانی بزرگ و رنگ ‌های روشن جلوه‌ ای بی نظیر به آن بخشیده شده است . لازم به ذکر است که این هتل در سال 2017 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته و از آن پس با اتاق‌ هایی دارای دکوراسیون شیک و کلاسیک پذیرای مسافران بوده است. از جمله امکانات این هتل عبارتند از : سونا، سولاریوم، ماساژ، سالن ورزشی، رستوران، بار، اینترنت، وای فای رایگان، سرویس اتاق/اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق بدون آلرژی، اتاق عایق صدا، آرایشگاه، مرکز تجارت، پارکینگ، صندوق امانات، فروشگاه هدیه، صرافی، خدمات پرستاری، خدمات درمانی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، نگهداری از چمدان ها

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در اتریش ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اتریش  توضیح دادیم .

  • هتل بلو استایل اتریش (Radisson Blu Style Hotel)

از دیگر بهترین هتل های کشور اتریش می توان به هتل بلو استایل اتریش در شهر وین اشاره کرد و با امکانات رفاهی کامل آماده پذیرایی از مسافران می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به سونا، سالن ورزشی، رستوران، بار، بسته های ناهار، اینترنت، وای فای رایگان، سرویس اتاق، اتاق غیر سیگاری ها، خدمات وی آی پی، اتاق عایق صدا، پارکینگ، صندوق امانات، خودپرداز، خدمات بلیط، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، واکس کفش، صرافی، خدمات دربانی، خدمات پرستاری از کودک اشاره کرد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
برترین هتل های نروژ برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ کشور نروژ از جمله کشور های اروپایی مورد توجه گردشگران است . نروژ دارای ط...

برترین هتل های لهستان برترین هتل های لهستان

برترین هتل های لهستان کشور لهستان ، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های ...

برترین هتل های رومانی برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی کشور رومانی در جنوب اروپا واقع است. یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر د...

نظرات کاربران
Call Now Button