کشور آمریکا، کشوری در قاره آمریکا می باشد که از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک همسایه است. اگر چه این کشور با توجه به زیر ساخت های ضعیف توریستی و مشکلات ویزا از مقاصد متداول گردشگری محسوب نمی شود ولی پارک های متعدد، ایالات گوناگون با فرهنگ های متنوع و موزه های بزرگ و جذاب می توانند دلایل کافی برای سفر به این کشور باشند.

شهر نیویورک در صدر مقاصد گردشگری در ایالات متحده قرار دارد که پر از موزه های جهانی، مشهورترین سالن های تئاتر و فیلم و انواع مراکز خرید برتر است. از آشناترین نمادهای شهر نیویورک، مجسمه آزادی به شمار می رود.
پس از شهر نیویورک، لاس و گاس از پربازدیدترین شهرهای کشور آمریکا چه در میان مردم محلی و چه در میان گردشگران خارجی می باشد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با برترین هتل های آمریکا آشنا کنیم که بد نیست در هنگام سفر به این کشور اطلاعاتی در مورد این هتل ها داشت.

برترین هتل های آمریکا

شما می توانید برای مهاجرت به آمریکا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به آمریکا ” را مطالعه فرمایید.

برخی از برترین هتل های آلمان به شرح زیر می باشد:

  • هتل Four Seasons Hotel Los Angeles at Beverly Hills در کشور آمریکا

هتل  Four Seasons Hotel Los Angeles at Beverly Hills، یکی از بهترین هتل های کشور آمریکا می باشد که در شهر لس‌ آنجلس واقع شده است.

این هتل ۲۸۵ اتاق دارد و از جمله مهم ‌ترین امکانات آن می‌ توان به صندوق امانات، خود پرداز، اینترنت نام برد. اتاق ‌های هتل مجهز به اینترنت، حمام و تلویزیون هستند.
این هتل برای علاقه ‌مندان به برندهای لوکس، رستوران و خرید و برای زوج ها مناسب است. لازم به ذکر است که قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب می باشد.

هتل Four Seasons Hotel Los Angeles at Beverly Hills در کشور آمریکا
  • هتل Alessandra در کشور آمریکا

هتل Alessandra آمریکا، یکی از هتل های کشور آمریکا می باشد که در شهر هیوستون قرار دارد و ۲۲۳ اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می‌ توان به اینترنت، استخر رو باز، جکوزی آب گرم، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

این هتل یک انتخاب عالی برای علاقه‌ مندان به ورزش، سفرهای شهری و موزه‌ ها می باشد و برای زوج‌ ها مناسب است.

  • هتل Shangri-La در کشور آمریکا

یکی از برترین هتل های آمریکا، هتل Shangri-La می باشد که در شهر لس‌ آنجلس واقع شده است و 71 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می ‌توان به استخر رو باز، وای ‌فای رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. این هتل برای افراد علاقه‌ مند به ساحل و سفرهای جاده ‌ای بسیار مناسب می باشد.

هتل Shangri-La در کشور آمریکا
  • هتل Bardessono Hotel and Spa در کشور آمریکا

هتل  Bardessono Hotel and Spa آمریکا، یکی از بهترین هتل های آمریکا می باشد که در شهر ناپا واقع شده است و ۶۲ اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می‌ توان به صندوق امانات، اینترنت، استخر رو باز، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت، تلویزیون و حمام هستند.

هتل Bardessono Hotel and Spa در کشور آمریکا
  • هتل Four Seasons Resort Oahu at Ko Olina در کشور آمریکا

این هتل ، یکی از هتل های آمریکا می باشد که در شهر کاپولی واقع شده است و 371 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، خود پرداز، فروشگاه، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.
اتاق‌ های هتل مهجز به تهویه مطبوع، اینترنت و حمام شده اند. این هتل یک انتخاب مناسب برای استخر، شنا، مناظر و غروب آفتاب می باشد.

هتل Four Seasons Resort Oahu at Ko Olina در کشور آمریکا

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در آمریکا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در آمریکا  ” را مطالعه نمایید.

  • هتل The Stanley در کشور آمریکا

هتل The Stanley آمریکا ، یکی از هتل های کشور آمریکا می باشد که در شهر استز واقع شده است . این هتل 186 اتاق دارد.
و از جمله مهمترین امکانات آن می ‌توان به صندوق امانات، خود پرداز، فروشگاه، رستوران و پارکینگ رایگان نام برد. اتاق‌ های هتل مجهز به اینترنت، تلویزیون و حمام شده‌ اند . این هتل برای زوج ‌ها مناسب می باشد.

  • هتل Petit Ermitage در کشور آمریکا

هتل  Petit Ermitage، یکی از برترین هتل های کشور آمریکا می باشد که در شهر لس آنجلس واقع شده است. این هتل 80 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، خود پرداز، اینترنت، رستوران و پارکینگ نام برد.  این هتل برای زوج ‌ها مناسب می باشد و یک انتخاب مناسب برای علاقه‌ مندان به رستوران و غذا است.

هتل Petit Ermitage در کشور آمریکا
  • هتل The Campsites at Disney’s Fort Wilderness Resort در کشور آمریکا

یکی از هتل های کشور آمریکا ، هتل The Campsites at Disney’s Fort Wilderness Resort آمریکا می باشد که یک هتل 4 ستاره لوکس در شهر اورلندو واقع در کشور ایالات متحده آمریکا است.

این هتل 408 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می ‌توان به اینترنت، استخر رو باز، زمین تنیس، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد . اتاق‌ های هتل مجهز به به اینرتنت، تلویزیون و حمام شده اند.

  • هتل Disney’s Wilderness Lodge در کشور آمریکا

هتل Disney’s Wilderness Lodge، یکی از بهترین هتل های آمریکا می باشد که یک چهار ستاره لوکس در شهر اورلندو واقع در کشور ایالات متحده آمریکا است.

این هتل 727 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می توان اینترنت، استخر رو باز، ماساژ، رستوران و پارکینگ نام برد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت، تلویزیون و حمام شده اند.

  • هتل Vdara Hotel & Spa at ARIA Las Vegas در کشور آمریکا

یکی از هتل های کشور آمریکا می باشد که یک هتل 5 ستاره لوکس در شهر لاس وگاس واقع در کشور ایالات متحده آمریکا است.

این هتل 1495 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، ماهواره، خود پرداز، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می ‌دهد مناسب می باشد.

  • هتل Biltmore در کشور آمریکا

هتل  Biltmore آمریکا، یکی از هتل های کشور آمریکا در شهر میامی می باشد که 273 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می‌ توان به صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق های این هتل مجهز به اینترنت، تلویزیون و حمام شده ‌اند.این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه ‌مندان به رستوران و غذا می باشد.

هتل Biltmore در کشور آمریکا

توصیه موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در آمریکا، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در آمریکا ” است.

  • هتل The Omni Grove Park Inn در کشور آمریکا

یکی از برترین هتل های آمریکا، هتل  The Omni Grove Park Inn آمریکا می باشد که یک هتل چهار ستاره لوکس واقع در شهر اشویل است.

این هتل 513 اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می ‌توان صندوق امانات، خود پرداز، اینترنت، رستوران و پارکینگ نام برد. اتاق‌ های هتل مجهز به اینرتنت، تلویزیون و حمام شده ‌اند.

هتل The Omni Grove Park Inn در کشور آمریکا
3/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در آمریکا تحصیل در آمریکا

یکی از راه های ورود به کشور آمریکا تحصیل در آمریکا می باشد. تحصیل در آمریکا و دریافت پذ...

کار در آمریکا کار در آمریکا

کار در آمریکا برای ایرانیان و شرایط اخذ ویزای کار آمریکا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیر...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button