کشور آلمان از کشورهای سرسبز در قاره اروپا بوده که در شمال شرقی این قاره واقع شده و از آب و هوای معتدل و دریایی برخوردار است.
این کشور جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران و توریست ها دارد و از این رو دارای هتل های زیادی می باشد. تمام هتل های آلمان از بهترین خدمات و امکانات روز برخوردار می باشند که اقامتی به یاد ماندنی به ارمغان می آورند.

تمام هتل های کشور آلمان در بهترین نقاط و موقعیت های شهر قرار دارند که فرصتی مناسبی را بازدید مسافران و گردشگران ایجاد می کنند.
در این مقاله چند مورد از برترین هتل های آلمان را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم تا در زمان سفر به این کشور بتوانید بهترین هتل را انتخاب کنید.

برترین هتل های آلمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر موسسه آتیه آفرینان ایرانیان درباره تحصیل در آلمان از شما می خواهد مقاله ” تحصیل در آلمان ” را مطالعه فرمایید.

11 تا از بهترین هتل های کشور آلمان عبارتند از:

  • هتل برلین ماریوت آلمان (Berlin Marriott Hotel)

هتل ماریوت، یکی از هتل های کشور آلمان در شهر برلین می باشد که دارای یک موقعیت بسیار خوب و منحصر به فرد برای مسافران است.
این هتل ۳۷۹ اتاق دارد که اتاق ها بسیار راحت و تمیز می باشند و دارای بهترین امکانات هستند و در این اتاق ها امکاناتی مانند حمام، مبلمان های شیک، تخت های دو نفره و تک نفره، تلویزیون و… وجود دارد.

در این هتل می توان از امکاناتی از قبیل اتاق جلسات، سالن کنفرانس، ماساژ، سونا، سولاریوم، خدمات مراقبت از کودک، اینترنت و … استفاده کرد. رستوران هتل ماریوت بهترین غذاها را در هر ساعتی برای مسافران سرو می کند و بهترین نوشیدنی ها را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل برلین ماریوت آلمان  (Berlin Marriott Hotel)
  • هتل رمانتیک مارکوستورم آلمان (Romantik Hotel Markusturm)

هتل مارکوستورم آلمان، یکی از زیباترین و بهترین هتل های کشور آلمان می باشد و یکی از هتل های تاریخی است که در واقع یک ساختمان بوده و بعدها تبدیل به هتل شده است.
این هتل در شهر رتنبورگ قرار دارد که دارای اتاق های بسیار زیبا و منحصر بفرد است که دارای بهترین امکانات می باشد و از بهترین طراحی برای دکوراسیون آن استفاده شده است.

از لحظه ورود به هتل مارکوستورم تا زمان خروج می توان از تمامی لحظات حضور خود لذت برد. در این هتل کارکنانی مهربان و دلسوز حضور دارند که در تمامی ساعات خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مسافران ارائه می دهند.

یکی از روش های مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به آلمان ” اطلاعات کسب کنید.

هتل رمانتیک مارکوستورم آلمان (Romantik Hotel Markusturm)
  • هتل نو برلین آلمان (Nhow Berlin)

یکی از هتل های کشور آلمان که با موسیقی کار می کند هتل نو برلین می باشد که در کنار رود شیری واقع شده است. تمامی این هتل از بهترین تجهیزات ساخته شده و از بهترین امکانات برای پذیرایی مسافرین استفاده می نمایند. اتاق های این هتل دارای طراحی زیبا می باشند و بهترین امکانات را دارند.

مسافران می توانند دستگاه های دی جی برای اتاق های خود کرایه کنند و از آنها استفاده کنند. رستوران این هتل در یک محیطی بسیار شاد و سرزنده واقع شده است و بهترین غذاها را سرو می کند. این هتل از جمله برترین هتل های کشور آلمان است که بهترین خدمات را ارائه می دهد.

هتل نو برلین آلمان (Nhow Berlin)
  • هتل آتلاس مونچن آلمان (Atlas Munchen)

هتل آتلاس مونچن، یکی از برترین هتل های آلمان می باشد که در یک موقعیت بسیار خوب از مکان های گردشگری و توریستی قرار دارد و مسافران با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به سایر نقاط شهر مونیخ بروند.
این هتل دارای بهترین اتاق ها است که از مبلمانی شیک برخوردار می باشند و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون، مینی بار، پخچال، تخت های راحت، اینترنت و… می باشند.

مسافران می توانند پس از گشت و گذار در شهر می توانند در رستوران این هتل بهترین غذاها را نوش جان کنند. این هتل دارای امکانات زیادی مانند گاو صندوق، سیستم های گرمایشی، اتاق های نگهداری از کودک، سالن های کنفرانس و غیره می باشد .

هتل آتلاس مونچن آلمان (Atlas Munchen)
  • هتل میشل برگر آلمان (Michelberger Hotel)

یکی از هتل های کشور آلمان هتل میشل برگر می باشد که در شهر برلین قرار دارد و دارای طراحی روز و مدرن می باشد و از بهترین امکانات برخوردار است.
این هتل زیبا یک اقامت رویایی برای مسافران ایجاد می کند و از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. در این هتل بهترین اتاق ها و سوئیت ها وجود دارد که به صورت بسیار زیبا طراحی شده اند.

رستوران این هتل غذاهای ارگانیک را برای مسافران و گردشگران سرو می کند و بهترین صبحانه ها را در اختیار آنها قرار می دهد. محیط رستوران هتل بسیار دنج و راحت می باشد. در این هتل مانند سایر هتل های کشور آلمان می توان از بهترین امکانات استفاده کرد.

هتل میشل برگر آلمان (Michelberger Hotel)
  • هتل ولنس سنترویتال برلین آلمان (Wellness Centrovital Berlin)

یکی دیگر از بهترین هتل های کشور آلمان هتل ولنس سنترویتال برلین می باشد که در شهر برلین قرار دارد. این هتل از بهترین خدمات برای پذیرایی از مسافران و گردشگران استفاده می کند و دارای امکانات زیادی می باشد. اتاق های این هتل بسیار مجهز و راحت می باشد. اکثر اتاق های این هتل چشم اندازی زیبا از محیط بیرون را دارند.

طراحی این اتاق ها بسیار زیبا است. رستوران این هتل بهترین غذاهای بین المللی و ملی را به همراه بهترین نوشیدنی ها سرو می کنند.
در این هتل می توان از امکاناتی از قبیل سونا، ماساژ، سالن ورزشی، سولاریوم، حمام های بخار، استخر، صندوق امانات، مرکز سلامت، سالن کنفرانس و غیره استفاده کرد.

هتل ولنس سنترویتال برلین آلمان (Wellness Centrovital Berlin)
  • هتل کمپینسکی آلمان (Kempinski Hotel)

یکی از برترین هتل های آلمان ، هتل کمپینسکی آلمان می باشد که بسیار زیبا و با شکوه است و در برشتس گادن واقع شده است . این هتل بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد است.
این هتل مجلل و شیک در کوه های آلپ قرار دارد و زیبایی خاصی دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی در فصل زمستان و تابستان زیبایی های زیادی دارد.

در هتل کمپینسکی چند غذاخوری وجود دارد که بهترین غذاها را سرو می کنند. در اتاق های این هتل می توان از بهترین چشم اندازها لذت برد و از بهترین امکانات مثل حمام های لوکس، مبلمان شیک و… استفاده کرد.
هتل کمپینسکی ، در منطقه ای قرار دارد که خود یکی از مکان های گردشگری آلمان است و جذابیت زیادی برای گردشگران دارد.

  • هتل قلعه آلمان (Castle Hotel)

هتل قلعه، یکی از هتل های کشور آلمان می باشد که در کولمبرگ قرار دارد و در واقع یک قلعه قدیمی می باشد که به صورت یک هتل درآمده است.
اتاق های این هتل زیبا آمیخته ای از طراحی و دکوراسیون قدیمی به همراه ویژگی های مدرن می باشد. این هتل دارای ویژگی های زیادی می باشد که بهترین آنها وجود حمام های گرداب است.

هتل قلعه آلمان دارای ویژگی های بسیار زیادی است می باشد. در نزدیکی این هتل یک زمین گلف وجود دارد که مسافران می توانند از آن استفاده کنند. بهترین اتاق های غذاخوری در هتل قلعه وجود دارد که طراحی مانند موزه دارند.

هتل قلعه آلمان (Castle Hotel)
  • هتل کسمو برلین میت آلمان (COSMO Hotel Berlin Mitte)

هتل کمسو آلمان ، یکی از بهترین هتل های این کشور می باشد که خدماتی عالی برای مسافران ارائه می دهد . این هتل در یک موقعیت بسیار خوب و مناسب قرار دارد و دارای ۸۴ اتاق و امکانات خوبی است.

اتاق های هتل کمسو مجهز بوده و چشم اندازی زیبا از شهر را دارند که در آنها حمام های مجزا، سیستم تهویه، مبلمان، تخت های نرم و راحت، تلویزیون، قهوه ساز و غیره وجود دارد. رستوران این هتل بهترین غذاها را توسط بهترین سرآشپزها سرو می کنند .

هتل کسمو برلین میت آلمان  (COSMO Hotel Berlin Mitte)
  • هتل رادیسون بلو آلمان (Radisson Blu Hotel)

هتل رادیسون بلو ، یکی از برترین هتل های کشور آلمان می باشد که بسیار زیبا و شگفت انگیز است و که بهترین فرصت اقامت را برای مسافرین ایجاد می کند.
این هتل یکی از برجسته ترین هتل های آلمان می باشد که دارای بهترین امکانات است. تمامی اتاق های این هتل بسیار بزرگ و وسیع می باشند و دارای طراحی زیبا هستند.

رستوران این هتل بسیار زیبا می باشد و غذاهای آن نظیر ندارد. در این هتل یک آکواریوم بزرگ قرار دارد که بیش از ۲۵ متر ارتفاع دارد و بیشتر مسافران زمان زیادی را برای بازدید از آن می گذرانند. این هتل یکی از هتل های آلمان می باشد که در فاصله کمی از جاذبه های گردشگری مانند موزه و کلیسا قرار دارد.

هتل رادیسون بلو آلمان (Radisson Blu Hotel)
  • هتل Im Wasserturm آلمان

هتل  Im Wasserturm، یکی از هتل‌ های عجیب و فراموش نشدنی کشور آلمان در شهر کلن می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، این هتل در اصل داخل برج آب سابق واقع شده است.

این هتل در بخش مسکونی شهرستان واقع شده است اما درست در کنار ایستگاه قطار قرار گرفته است. بهترین قسمت اقامت در این هتل 140 ساله، نمای پانومورایی و 360 درجه‌ای از تراس پشت بام مشهور این ساختمان می باشد.

هتل Im Wasserturm آلمان
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان

کشور آلمان، دارای قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای اتحادیه اروپا است و تحصیل در آلمان راهی م...

دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان دانشگاه صنعتی شمنیتس آلمان

دانشگاه صنعتی شمنتیتس آلمان در سال 1836 با نام کالج مرسنتال شروع به کار نمود و در سال 1986 دانشگ...

راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان راحت‌ ترین دانشگاه‌ ها پذیرش آلمان

اغلب دانشجویان بین المللی برای دنبال کردن رویاهای خود، تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرد...

نظرات کاربران
Call Now Button