کشور ایسلند تا پایان سال 2030 بیشتر از 30000 نیروی کار خارجی لازم دارد تا در بخش اقتصاد و تولید فعالیت کند . شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند برای فارغ التحصیلان این رشته بسیار مهم است . با توجه به آینده شغلی سطح بالا در کشور ایسلند و درآمد های مناسب با هزینه های زندگی در کشور ایسلند یک انتخاب مناسب برای افراد متقاضی مهاجرت کاری به ایسلند است . کشور ایسلند بر اساس آمار کسب شده بین کشورهای OECD با کمتر از 5% نرخ بیکاری در جایگاه دوم و کشور ژاپن با 4% در جایگاه اول است یعنی در این کشور با توجه به نرخ بیکاری پایین افراد متقاض خارجی می توانند به سادگی در این کشور مشغول به کار شوند و فرصت های شغلی در این کشور بالاست .

در مقاله ”نحوه یافتن کار در ایسلند” به طور مفصل درباره شرایط کار در ایسلند اطلاعات کسب کنید .

[WPSM_AC id=34075]

بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند – بررسی بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایسلند 2020

در جوامع توسعه یافته امروزی نازمند نیروی کار در زمنه مشاغل مختلف در زمینه های فنی و مهندسی ، نرم افزار و کامپیوتر ، پزشکی و علوم مالی هستند که کشور ایسلند نز شامل آن می شود . همچنین لازم به ذکر است مشاغل مربوط به رشته کامپیوتر ، مهندسی شبکه و برنامه نویسی جزء مشاغل مورد نیاز کشور ایسلند هستند . درآمد افراد در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایسلند با توجه به میزان تحصیلات افراد و تخصص آن ها در زمینه های مختلف پشتیبانی فنی ، برنامه نویسی ، طراحی وب سایت و… دارای درآمدی متفاوت می باشد . در صورتی که فارغ التحصیلان تمایلی به فعالیت در مشاغل بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند نداشته باشند می توانند با افتتاح یک شرکت به ارائه خدمات کامپیوتری و نرم افزار مشغول شوند . علاوه بر تسلط به زبان رسم کشور ایسلند مسلط بودن به زبان انگلیسی در کنار زبان می تواند کمک قابل توجهی برای یافتن شغل در این کشور داشته باشد . بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایسلند رقابت بالایی دارد چون به ازای هر بازنشسته در این کشور شش نیروی کار وجود دارد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای اطلاعات بیشتر در زمینه روش های مهاجرت به ایسلند مقاله ای با عنوان مهاجرت به ایسلند را آماده نموده است .

بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند
بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند

[WPSM_AC id=34076]

بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند – کاریابی در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایسلند

مراجعه به دفاتر موسسه های کاریابی در ایسلند یا چک کردن وب سایت های کاریابی آنلاین و حتی مطالعه روزنامه های محلی که مشاغل مورد نیاز را آگهی می کنند از روش های مشخص کاریابی در ایسلند است . برای کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند بیشتر از وب سایت های کاریابی انگلیسی زبان وجود دارند که به صورت مرتب لیست مشاغل مورد نیاز کشور ایسلند را آگهی می کنند که عبارت است از :

  • Month Hands-On Jobs in Iceland
  • com
  • EURES Job Search for Europe
  • Radning HR Agency

اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید اما تسلط به زبان ایسلندی دارید کاریابی در این کشور امکان پذیر است و موقعیت های شغلی خوبی در انتظار شماست ؛ می توانید در بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند از وب سایت های کاریابی به زبان رسمی که در لیست زیر معرفی می کنیم استفاده کنید:

  • Public Employment Service Listings
  • City of Reykjavik Job Listings
  • Atvinna Job Search
  • Public Sector Jobs in Iceland

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در ایسلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه نمایید.

بازار کار رشته کامپیوتر در ایسلند – دریافت ویزای کار رشته کامپیوتر در کشور ایسلند

کسانی که شهروند کشورهای اتحادیه اروپا می باشند و می خواهند در کشور ایسلند کار یا زندگی کنند باید برای دریافت مجوز کار در ایسلند اقدام کنند . شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا باید قبل از ورود به کشور ایسلند مجوز کار محدود را دریافت نمایند . افراد ابتدا باید از طریق کارفرمایان قبول شوند و سپس فرآیند درخواست و صدور ویزای کار توسط کارفرما برای کارمندان انجام خواهد شد . کارفرمایان درخواست ویزای کاری افراد را به اداره مهاجرت کشور ایسلند ارائه خواهند کرد و اگر شرایط مورد نیاز برای صدور مجوز کار محدود وجود داشته باشد جواز صادر خواهد شد .

گروه اعزام نیروی کار به ایسلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در ایسلند و اشتغال در کشور ایسلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ایسلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در ایسلند و استخدام در رشته کامپیوتر در ایسلند ، همچنین نحوه یافتن کار در ایسلند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور ایسلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 
به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button