کشور بلغارستان واقع در جنوب شرقی اروپاست و نرخ بیکاری این کشور معادل 5.2 درصد برآورد شده است . هزینه زندگی در بلغارستان نسبت به کشورهای دیگر اروپایی مقرون به صرفه است به همین دلیل بیشتر مهاجران جهت کار در کشور بلغارستان اقدامات لازم را انجام می دهند ، بنابراین پس از 3 سال کار در بلغارستان می توانید جهت دریافت اقامت کشور بلغارستان اقدام کنید . برای کار در کشور بلغارستان باید از یک کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت کنید و یا در صورت تحصیل در کشور بلغارستان می توانید بعد از به پایان رساندن تحصیلات با یافتن شغل مناسب اقامت در بلغارستان را تمدید کنید . بازار کار رشته کامپیوتر در بلغارستان در پی خلاقیت به دنبال استخدام نیروهای متخصص در این زمینه است . رشته کامپیوتر در زمینه IT, ICT از جمله مشاغل مورد نیاز بلغارستان است . در نتیجه با ارائه مدرک لیسانس ، سابقه کاری بالای 4 سال و مسلط بودن بر زبان انگلیسی یا بلغاری می توانید جهت استخدام در شرکت های کارفرمای بلغاری اقدام کنید . رشته مهندسی کامپیوتر که در زمینه طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوتر است ، در جوامع امروزی اهمیت زیادی دارد . هدف از طی این دوره تربیت کارشناسانی برای تحلیل ، طراحی ، ساخت و راه اندازی دستگاه ها و مجموعه های سخت افزاری جدید ، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود ، نگه داری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه است .

بازار کار رشته کامپیوتر در بلغارستان – درآمد بازار کار کامپیوتر در کشور بلغارستان در سال 2020

در کشور بلغارستان با ارائه مدرک کارشناسی کامپیوتر می توانید وارد بازار کار کامپیوتر شوید . کسب مهارت در Java ، NET و SQL سبب ارتقای سطح درآمد در کشور بلغارستان می شود . همچنین مهارت هایی همانند زبان برنامه نویس C# و JavaScript مهارت های عمومی متخصص کامپیوتر است و تاثیر زیادی در سطح درآمد متخصص کامپیوتر در بلغارستان ندارد . طبق آمار کسب شده در خصوص میانگین درآمد در سال 2020 ، میانگین درآمد ناخالص کشور بلغارستان حدود BGN 30,729 (لف بلغارستان) معادل US$ 17551(دلار) برآورد شده است . سابقه کاری متخصص کامپیوتر نیز تاثیر مهمی بر درآمد مهندسان کامپیوتر در بلغارستان دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت بلغارستان مقاله ” اقامت در بلغارستان ” را مطالعه بفرمایید .

تخصص های موردنیاز در زمینه کامپیوتر در کشور بلغارستان :

  • نصب و راه اندازی انواع سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری
  • برنامه نویسی
  • طراحی و معماری انواع شبکه ها
  • بهینه سازی و بهبود شبکه های موجود
  • توسعه زیرساخت های کامپیوتری

درآمد بازار کار کامپیوتر در کشور بلغارستان در سال 2020 به شرح زیر است :

مشاغل رشته کامپیوتر در بلغارستانمیانگین سطح درآمدی (لف بلغارستان)
مهندس نرم افزارBGN 5000- BGN 68000 (لف)
برنامه نویس یا توسعه دهنده نرم افزارBGN 5000- BGN 80000 (لف)
مهندس نرم افزار ارشدBGN 36000- BGN 97000 (لف)
توسعه دهنده وبBGN 8000- BGN 69000 (لف)
مهندس/ توسعه دهنده Front EndBGN 12000- BGN 51000 (لف)
توسعه دهنده جاواBGN8000- BGN 60000 (لف)
برنامه نویس یا توسعه دهنده نرم افزار .NETBGN 2000- BGN58000 (لف)
توسعه دهنده PHPBGN 1000- BGN 48000 (لف)
توسعه دهنده نرم افزار Full StackBGN 33000- BGN 47000 (لف)

[WPSM_AC id=33906]

بازار کار رشته کامپیوتر در بلغارستان – شرایط کار کامپیوتر در کشور بلغارستان

بر اساس قانون کار کشور بلغارستان حداقل سطح حقوق ، روزهای تعطیل و مرخصی و … مشخص می شود . مالیات بر درآمد در کشور بلغارستان حدود 10% است که شامل کلیه کارگران می گردد . ساعت کاری در کشور بلغارستان حدود 8 ساعت در روز است . تمام کارگران داخلی و خارجی مقیم بلغارستان نیز شامل بیمه تامین اجتماعی و بیمه مراقبت های درمانی می شوند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته کامپیوتر در بلغارستان – کاریابی در کشور بلغارستان

متقاضیان کار در کشور بلغارستان از طریق سایت های کاریابی خارجی رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال می کنند تا در صورت داشتن مهارتی خاص ، کارفرما بعنوان اسپانسر دعوت نامه ای برای متقاضی ارسال نماید ، بنابراین پس از موافقت کارفرما در کشور بلغارستان با رزومه شخص متقاضی ، می تواند برای مهاجرت به بلغارستان از طریق سفارت بلغارستان اقدامات لازم را انجام دهد . برای دریافت ویزای کار کشور بلغارستان و اطلاع از نحوه یافتن کار در کشور بلغارستان می توانید با مشاوران موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید .

بازار کار رشته کامپیوتر در بلغارستان – مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کشور بلغارستان

  • گردش و تمکن مالی برای تامین هزینه های شخص و همراهان در صورت وجود
  • قرارداد کاری امضا شده بین متقاضی و کارفرما
  • ارائه دلایل جهت ارائه درخواست
  • اثبات تخصص، تحصیل و یا تجربه کاری
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما
  • مدارک هویتی شخص

گروه اعزام نیروی کار به بلغارستان آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر کار در رشته کامپیوتر در بلغارستان و اشتغال در بلغارستان یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است.هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه های شغلی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ ویزای کار بلغارستان ، تابعیت و اقامت کاری بلغارستان را ارائه می کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری بلغارستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مجارستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مجارستان

کشور مجارستان ، یکی از کشورهای اروپای مرکزی است و از جمله کشورهای حوزه اتحادیه اروپاست که م...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا  بازار کار رشته کامپیوتر در دومینیکا از جمله پر م...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

نظرات کاربران
Call Now Button