کشور بلژیک ، از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست . هزینه زندگی در بلژیک مقداری بیشتر است . با توجه به اقتصاد و سیاست ، با ثبات کشور بلژیک و دریافت مالیات مناسب در این کشور بیشتر افراد کشور بلژیم را برای اقامت در بلژیک و مهاجرت انتخاب می کنند . امکان دریافت ویزای کار کشور بلژیک در بخش صنعتی بیشتر است . فارغ التحیلان کامپیوتر برای مهاجرت کاری به کشور بلژیک نیازمند آگاهی داشتن از قوانین بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک هستند و می توانند برای کار در رشته کامپیوتر از طریق روزنامه های محلی یا وبسایت های کاریابی از بازار کار بلژیک مطلع شوند . جهت مهاجرت به بلژیک و کار در بلژیک می توانید با مشاوران موسسه آتیه آفرینان ایرانیان در رابطه با نحوه یافتن کار در بلژیک مشورت نمایید.

برای اقامت و تابعیت در بلژیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در بلژیک ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک – کاریابی در رشته کامپیوتر کشور بلژیک

شاغل شدن در خصوص رشته کامپیوتر در کشور بلژیک بدون واسطه سخت است و ارسال رزومه برای کارفرمایان ضروری است . ثبت نام در موسسه های کاریابی و وبسایت های کاریابی آنلاین بهترین روش جهت داشتن شغل در رشته کامپیوتر در کشور بلژیک است ؛ برای رشته کامپیوتر در شرکت های خصوصی و دولتی بلژیک امکان شاغل شدن امکان پذیر است و این مراکز از طریق موسسه های کاریابی اقدام می کنند. معمولا مشاغل تخصصی پشتیبانی کامپیوتری یا مهندسی کامپیوتر در روزنامه ها آگهی نمی شود چون معمولا این روزنامه ها به مشاغلی که تخصصی لازم ندارد می پردازند. موسسه های کاریابی در اتحادیه اروپا یا به عبارت دیگر EURES برای دسترسی افراد متقاضی به مشاغل مورد نیاز کارفرمایان تشکیل شده است. دفاتر رسمی موسسه های کاریابی در کشور بلژیک قرار گرفته و افراد متقاضی می توانند با مراجعه به وبسایت ها و تکمیل مدارک به دفاتر مربوطه مراجعه نمایند .

برای اشتغال در کشور بلژیک روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اشتغال در کشور بلژیک ” را مطالعه فرمایید .

[WPSM_AC id=33902]

بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک – درآمد رشته کامپیوتر در کشور بلژیک

اگر مهندسین کامپیوتر در بلژیک پیشرفت شغلی داشته باشند و در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات و نرم افزار کار کنند هر ماه حدود 6725€ (یورو) درآمد کسب می کنند . اگر فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در کشور بلژیک با فناوری الکترونیک آشنا باشند می توانند یک مهندس کامپیوتر در زمینه فناوری الکترونیک شوند و در ماه مبلغی حدود 4630€ (یورو) درآمد کسب کنند . مهندسان تازه کار رشته کامپیوتر با داشتن تحصیلات عالی می توانند بدون رزومه کاری در ماه حداقل 3890€ (یورو) در کشور بلژیک دریافت کنند . تعیین مالیات بر درآمد در کشور بلژیک طبق میزان درآمد افراد تعیین شده و به صورت ماهانه از حقوق دریافتی نیروهای کار بلژیک کم می شود . در صورتی که تمایلی به استخدام در کشور بلژیک ندارید می توانید با افتتاح شرکت خدمات کامپیوتری در زمینه طراحی وب و پشتیبانی فنی و… درآمد کسب کنید  . ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار جدید نیازمند دریافت مجوزهای لازم و سرمایه اولیه است .

بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک
بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک

بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک – مدارک لازم برای دریافت ویزای کار بلژیک

  • رزومه کاری خود جهت کار در کشور بلژیک
  • مدارکی که برای رشته و کار حرفه ای مهم هستند مانند مدارک فنی حرفه ای و مدرک دانشگاهی معتبر
  • گواهی سلامت پشکی برای نشان دادن سلامت جسمانی و عدم منع کار
  • تعیین محل اقامت در بلژیک
  • پاسپورت معتبر
  • نامه پذیرش از سوی یک کارفرما و موسسه در بلژیک
  • اجازه نامه توسط کارفرما در بلژیک
  • تایید مالیات بر درآمد که از حساب شما کسر خواهد شد
  • عکس جدید
  • تاییدیه اداره اتباع خارجی که حاوی تاریخ اقامت شخص متقاضی باشد

بازار کار رشته کامپیوتر در بلژیک – انواع ویزای کار کشور بلژیک

در کشور بلژیک جهت مشغول به کار شدن نیازمند دریافت ویزای کاری هستید که ویزای کار در کشور بلژیک به سه صورت ارائه می شود :

  • ویزای کار نوع A کشور بلژیک : این ویزا مختص افرادی است که در کشور بلژیک هستند و با ویزای نوع B حداقل ۴  سال در بلژیک کار کردند . با این ویزا برای مدت نامحدود می توان کار کرد . برای درخواست ویزای نوع A باید فرم درخواست مربوطه و اسناد ویزای B را ارسال نمایند .
  • ویزای کار نوع B کشور بلژیک : ویزای کار نوع B بلژیک را برای کار مشخصی در مدت مشخصی در بلژیک صادر می کنند . اعتبار این ویزا یکساله است و امکان تمدید نیز وجود دارد . دریافت این نوع ویزای نیازمند انجام اقدامات لازم توسط کارفرماست و برای یک کارفرمای معین صادر می شود .
  • ویزای کار نوع C کشور بلژیک : این ویزا مختص دانشجویان یا پناهجویان بلژیک با اعتبار یک سال برای کار پاره وقت یا تمام وقت در بلژیک صادر می شود که  قابلیت تمدید دارد .

گروه اعزام نیروی کار به بلژیک آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر کار در رشته کامپیوتر در بلژیک و اشتغال در بلژیک یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه های شغلی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای نحوه یافتن کار در بلژیک، تابعیت و اقامت کاری بلژیک را ارائه می کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه لیست مشاغل موردنیاز بلژیک می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور بلغارستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور بلغارستان

کشور بلغارستان واقع در جنوب شرقی اروپاست و نرخ بیکاری این کشور معادل 5.2 درصد برآورد شده است ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مجارستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مجارستان

کشور مجارستان ، یکی از کشورهای اروپای مرکزی است و از جمله کشورهای حوزه اتحادیه اروپاست که م...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور دومینیکا  بازار کار رشته کامپیوتر در دومینیکا از جمله پر م...

نظرات کاربران
Call Now Button