فارغ التحصیلان رشته برق و دارندگان مدرک معتبر از دانشگاه های خارجی می توانند به راحتی وارد بازار کار مهندسی مهندسی برق در سوئد شوند.
کار مهندسی برق یا الکترونیک در لیست مشاغل بسیار پر درآمد است. فارغ التحصیلان در گرایش الکترونیک، توانایی طراحی سیستم های الکترونیکی و توسعه خدمات و زیرساخت های مبتنی بر نرم افزار را دارند.

امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و بهتر است برای دریافت پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با بازار کار مهندسی برق در سوئد و مهاجرت به سوئد، با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

در مقاله ” بازار کار رشته زبان در کشور سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط کار در سوئد اطلاعات کسب کنید.

بازار کار مهندسی برق در سوئد
بازار کار مهندسی برق در سوئد

ویزای بازار کار مهندسی الکترونیک در کشور سوئد

برای مهاجرت کاری به کشور سوئد و کار مهندسی الکترونیک در کشور سوئد ، ویزای کاری سوئد لازم است. کسی که ویزای کاری این کشور را دریافت نکرده، حق ورود به خاک این کشور را نخواهد داشت. سفارت کشور سوئد جهت صدور ویزای تحصیلی کشور خود برای افراد متقاضی نیازمند اسناد و مدارک خاصی هستند که باید توسط فرد متقاضی ارائه شود. مدارک لازم به شرح زیر است:

  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6
  • دارا بودن مدرک کارشناسی
  • داشتن سابقه کاری مرتبط در 2 سال اخیر
  • داشتن پیشنهاد شغلی (job offer) از کارفرمای سوئدی
  • اثبات تامین هزینه زندگی در سوئد و امرار معاش در این کشور از طریق حقوق دریافتی در شغل مورد نظر

اگر فرد متقاضی در زمینه تحقیقات پژوهشی با سابقه کار باشد، اگر برای انجام امور پژوهشی دارای موافقت نامه از یکی از دانشگاه های سوئدی باشد، می تواند ویزای کار این کشور را دریافت کند. همچنین لازم به ذکر است ویزای کار سوئد تنها در شرایطی صادر می شود که کشور سوئد دچار کمبود نیروی انسانی در شغل درخواستی متقاضیان باشد.

در مقاله ” اقامت در سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در سوئد اطلاعات کسب کنید.

ویزای بازار کار مهندسی الکترونیک در کشور سوئد
ویزای بازار کار مهندسی الکترونیک در کشور سوئد

در اینجا برخی از موسسه‌های کاریابی در سوئد را برای شما معرفی می نماییم تا با استفاده از آنها شفلی در سوئد بیابید . موسسات کاریابی برای افراد جویای کار راهی مناسب جهت یافتن شغل مورد نظر می باشد زیرا این موسسات غالبا با کارفرما یا شرکت جویای کارمند در ارتباط هستند و می توانند راهی مطمئن برای شما باشند. شما با مراجعه به این موسسات و در اختیار گذاشتن رزومه خود می توانید کار مورد نظر را بیابید.

موسسه کاریابی Academic Work www.academicwork.se Phone number +46 8-555 290 00 موسسه کاریابی Hammer & Hanborg www.hammerhanborg.com Phone number +46 8-459 03 50 موسسه کاریابی Stockholm Headhunting www.stockholmheadhunting.se Phone number +46 73-980 69 69 موسسه کاریابی Wise Professionals www.wis.se Phone number +46 8-555 290 00 موسسه کاریابی Maxkompetens Produktion i Sverige www.maxkompetens.se Phone number +46 8-120 753 00 موسسه کاریابی Work & Study Abroad Stockholm www.workandstudyabroad.se Phone number +46 8-428 90 55

بازار کار مهندسی برق در سوئد – اعزام مهندس الکترونیک به سوئد

برای مهاجرت به سوئد و ورود به بازار کار مهندسی الکترونیک در سوئد تسلط به زبان سوئدی لازم است. داشتن دانش کافی و لازم در زبان سوئدی از موضوعات مهم در مهاجرت کاری به کشور سوئد است. جهت مهاجرت به کشور سوئد در ابتدا برای آموزش و یادگیری زبان سوئدی، اقدامات لازم را جهت دریافت ویزای دانشجویی سوئد انجام دهید.

پس از استقرار در کشور سوئد، بر اساس قوانین و مقررات کشور سوئد، در زمینه های مختلف شغلی همانند الکترونیک به جست و جوی شغل مورد علاقه خود بپردازید. بعد از یافتن شغل مورد نظر، ویزای دانشجویی خود را به ویزای کاری سوئد تبدیل کرده و در نهایت اقامت کاری در این کشور را کسب کنید.

در مقاله ” اقامت در سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در سوئد اطلاعات کسب کنید.

اعزام مهندس الکترونیک به سوئد
اعزام مهندس الکترونیک به سوئد

بازار کار مهندسی برق در سوئد – مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای کار سوئد

برای دریافت ویزای کار سوئد باید مدارکی را فراهم و ارائه کنید . مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری سوئد عبارت است از :

  • داشتن پاسپورت معتبر توسط فرد متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار  
  • ارائه نامه رسمی پیشنهاد شغلی فرد متقاضی دریافت ویزای کار سوئد  
  • ارائه قرارداد کاری با حقوق حداقل 13000 کرون ماهیانه جهت کار در سوئد
  • داشتن اجاره نامه منزل در کشور سوئد  
  • ارائه نامه عدم سوء پیشینه از متقاضی کار در کشور سوئد  
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات شخص متقاضی کار در سوئد  
  • ارائه مدارک هویتی شخص متقاضی دریافت ویزای کار سوئد  
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی فرد متقاضی کار در کشور سوئد  
  • تهیه و تکمیل فرم های مربوطه جهت کار در سوئد

در مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط کار در سوئد اطلاعات کسب کنید.

مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای کار سوئد
مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای کار سوئد

کسب اقامت در سوئد

افرادی که از طریق کار موفق شده اند به سوئد مهاجرت کنند ویزایی با اعتبار 2 سال به آن ها اعطا می شود و پس از اتمام آن اگر هنور مهاجر دارای کاری ثابت در سوئد بود ویزای او 2 سال دیگر تمدید می شود و با پایان 4 سال اقامت موقت می تواند درخواست اقامت دائم به این کشور را بدهد.

افرادی که بتوانند این 4 سال را با موفقیت پشت سر گذارند به آن ها از سال پنجم اقامت داده می شود و آن ها از آن پس شهروند سوئد محسوب شده و از همه ی امکانات و مزایای شهروندان سوئد برخوردار خواهند بود. در ضمن به صورت اختصاری باید بدانید که در همه ی انواع این مهاجرت ها فرد مهاجر می تواند خانواده ی خود را همراه ببرد که شروطی هم دارد و در آینده به صورت جداگانه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

درآمد بازار کار مهندس برق در سوئد

کشور سوئد جزء کشورهای اروپایی است، بنابراین هزینه های زندگی در این کشور نسبت به کشورهای غیر اروپایی بالاتر است. میزان درآمد در بازار کار مهندسی برق در کشور سوئد بسیار ایده آل است و حدود 15.000 الی 45.000 SEK (کرون سوئد) است. اما میزان سابقه کار بر روی درآمد مهندس برق در سوئد تاثیرگذار است که به شرح زیر است:

درآمد مهندسین الکترونیک سوئد بر اساس سابقه کار
سابقه کارمیزان درآمد به کرون سوئد (SEK)
0 تا 2 سال25621
2 تا 5 سال34674
5 تا 10 سال41524
10 تا 15 سال48375
15 تا 20 سال55226
بالای 20 سال65991
تاثیر تحصیلات بر درآمد مهندس الکترونیک در سوئد
مدرک تحصیلیمیزان درآمد به کرون سوئیس (SEK)
دیپلم34918
لیسانس47886
فوق لیسانس61343
فاکتور جنسیت مهندسین الکترونیک در سوئیس
زن43808
مرد49168

در مقاله ” لیست مشاغل موردنیاز سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط کار در سوئد و مشاغل موردنیاز در سوئد اطلاعات کسب کنید .

درآمد بازار کار مهندس برق در سوئد
درآمد بازار کار مهندس برق در سوئد

 هزینه های زندگی در سوئد

هزینه های زندگی در سوئد نسبت به دیگر کشورهای اروپایی اندکی بیشتر می باشد یعنی مبلغ 860 تا 970 یورو برای هزینه های ماهیانه خود باید در نظر بگیرید. هزینه های زندگی در شهرهای دانشجویی سوئد به شرح زیر است: گوتنبرگ و استکهلم: ماهیانه 1200 یورو لینشوپینگ و لوند: ماهیانه 1000 یورو اوپسالا: ماهیانه بین 950 و 1100 یورو

 هزینه های محل اقامت در سوئد

مهمترین هزینه هایی که دانشجویان هنگام تحصیل باید پرداخت کنند ، هزینه های اقامت در سوئد می باشد که 40 درصد از هزینه های ماهیانه دانشجویان را به خود اختصاص می دهد که این هزینه ها شامل موارد زیر است: دانشجویانی که به تنهایی زندگی می کنند: ماهیانه 508 یورو دانشجویانی که با والدین یا فرزند زندگی می کنند: ماهیانه 604 یورو دانشجویانی که در تالارهای اقامتی زندگی می کنند: ماهیانه 479 یورو

سخن پایانی بازار کار مهندسی برق در سوئد

گروه اعزام نیروی کار به سوئد آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در سوئد و اشتغال در کشور سوئد یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.
هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به سوئد دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی سوئد ، تابعیت و اقامت کاری در سوئد را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در سوئد و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور سوئد می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button