بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن در این مقاله از آتیه آفرینان ایرانیان بررسی شده است . سطح درآمد مهندسان کامپیوتر در کشور ژاپن بالاتر از متوسط درآمد ملی است و کیفیت زندگی در کشور ژاپن بسیار عالی است . در کشور ژاپن به دلیل فرصت های شغلی فراوان و نیاز فوری بازار کار کشور ژاپن به متخصصان کامپیوتر ، می توان گفت 100% فارغ التحصیلان دانشگاهی ژاپن جذب بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن خواهند شد . مهندس کامپیوتر و یا متخصص فناوری اطلاعات (IT) با داشتن صلاحیت لازم در طیف وسیعی از مشاغل مرتبط شامل مهندسی نرم افزار ، توسعه گر یا برنامه نویس نرم افزار ، توسعه گر وب ، داده پرداز ، توسعه گر نرم افزار اندروید، توسعه گر Java و یا آنالیزور داده کار کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ژاپن شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ژاپن ” بیاندازید.

بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن – شرایط کار مهندسی کامپیوتر در ژاپن

مهندسان کامپیوتر متقاضی مهاجرت به کشور ژاپن باید از شرایط کار کشور ژاپن مطلع باشند . طبق قانون کار کشور ژاپن ساعت کار قانونی در این کشور 8 ساعت در روز و 40 ساعت در هفته می باشد . اما بسته به آن شرکت یا سازمانی که شما کار می کنید ، ممکن است ساعت کاری شما تا 50 الی 60 ساعت در هفته نیز باشد . 
اداره کار کشور ژاپن ، حداقل دستمزد کارکنان در ژاپن حدود ¥848 (ین) در ساعت و میانگین ماهانه درآمدی حدود ¥357436 (ین ژاپن) است . اما مهندسان کامپیوتر حدود ¥5,157,794 (ین) در ماه اخذ می نمایند که این امر حاکی از کیفیت زندگی بالای مهندسان کامپیوتر و جایگاه برتر شغلی آنهاست. اما این سطح درآمد شما در کشور ژاپن با توجه به سابقه کاری شما به صورت جدول زیر تغییر خواهد کرد :

1 سال4000000
1 تا 4 سال5000000
5 تا 9 سال6000000
10 تا 19 سال7000000

متقاضیان کار مهندس کامپیوتر در کشور ژاپن باید علاوه بر احراز شرایط عمومی ، شرایط خاصی داشته باشید . روحیه سخت کوشی و کار گروهی بر اساس اصل هارمونی گروهی ژاپنی (wa) و مهارت های کاری و تخصصی همانند Java, JavaScript, C++Programming Language, C# Programming Language و Paython را نام برد . در بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن کافی است که به برنامه Java تسلط داشته باشید تا در آمد بالای 5 میلیون ین دریافت کنید .

بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن – زمینه های اشتغال در ژاپن

در بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن مهندسان و متخصصان کامپیوتر می توانند در زمینه های مختلف کار کنند . اشتغال در کشور ژاپن برای مهاجران خارجی در صورتی امکان پذیر است که مجوز کار ژاپن را دریافت کنند و از طرف یک شرکت یا کارفرمای کمپانی معتبر در کشور ژاپن پیشنهاد کاری دریافت کنند . موارد اشتغال در بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن به شرح زیر است :

  • معماری برنامه
  • اپراتور رایانه
  • تکنسین تعمیر رایانه

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به علاقمندان تحصیل در ژاپن خواندن مقاله ای با عنوان تحصیل در ژاپن را پیشنهاد می کند .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ژاپن
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ژاپن

بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن – شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن

همانطوری که در مقالات دیگر درباره مهاجرت به ژاپن بیان شده است، بازار کار ژاپن یک بازار مهارت طلب می باشد و دائما به فکر جذب متخصصان و نخبگان خارجی می باشد و برای جذب این نخبگان برنامه های تشویقی مختلفی وجود دارد . متخصصین رشته کامپیوتر که به دنبال کار هستند ، بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن می تواند بر اساس فرصت های کاری و استخدامی غول های کارفرمای چند ملیتی همانند Google,Inc و Rakuten,Inc بازار کاری باارزشی برای شما شود . شما می توانید با توجه به شرایط تحصیلی و سابقه کاری خود در یکی از مشاغل مورد نیاز بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن مشغول شوید :

عنوان شغلیمیزان درآمد ماهانه به ین ژاپن (¥)
توسعه گر نرم افزار475000 الی 10000000
مهندس ارشد نرم افزار3000000 الی 11000000
توسعه گر/ برنامه نویس/ مهندس نرم افزار3000000 الی 7000000
توسعه گر وب103000 الی 6000000
داده پرداز2000000 الی 10000000
توسعه گر Front End756000 الی 8000000
مهندس Sr. Software2000000 الی 10000000
توسعه گر نرم افزار اندروید4000000 الی 10000000
آنالیزو دیتا454000 الی 11000000
توسعه گر Java141000 الی 70000000

بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن – وظایف مهندس کامپیوتر در کشور ژاپن

  • نظارت بر عملکرد سیستم
  • مشاوره با مشتری ها در رابطه با طراحی و نگهداری سیستم های نرم افزاری
  • پشتیبانی از شبکه
  • فرد با نظارت بر ترافیک و عملکرد شبکه عملیات کارآمد، موثر و ایمن را تضمین می کند
  • بهبود امنیت و عملکرد شبکه با ارزیابی، توصیه و اجرا اقدامات لازم
  • دستیابی به اطلاعات و ارزیابی آن ها در زمینه هایی مثل چارچوب های برنامه، هزینه های لازم عملکرد و حفظ ایمنی
  • برنامه ریزی، دستیابی و نصب کلیه خدمات و تجهیزات ارتباط صوتی و پشتیبانی از آن ها
  • انتخاب تجهیزات از جمله نصب، پیکربندی و آزمایش آن ها

جهت اقامت و تابعیت در ژاپن ، آتیه آفرینان ایرانیان مقاله ای را برای شما آماده نموده است با عنوان اقامت در ژاپن که می توانید آن را بخوانید .

بازار کار رشته کامپیوتر در ژاپن – شرایط مهاجرت مهندسان کامپیوتر به ژاپن

مهندسان کامپیوتر برای مهاجرت کاری به کشور ژاپن نیازمند پیشنهاد کاری هستند . بنابراین ، کارفرما یا اسپانسر کلیه امور اداری مربوط به درخواست ویزا را انجام می دهد. ویزای کاری کشور ژاپن طی 1 الی 3 سالنیازمند قرارداد کاری معتبر می باشد . مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کشور ژاپن شامل موارد زیر است :

  • دریافت گواهی صلاحیت (CEO) توسط کارفرمای ژاپنی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • تهیه و تکمیل فرم درخواست ویزا
  • ارائه یک قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه گواهی صلاحیت (CEO)
  • ارائه گواهی سلامت جسمی و روانی به سفارت کشور ژاپن

گروه اعزام نیروی کار به ژاپن آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در ژاپن و اشتغال در کشور ژاپن یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ژاپن دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در ژاپن و استخدام در رشته کامپیوتر در ژاپن ، همچنین نحوه یافتن کار در ژاپن را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در ژاپن می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button