مشاغل مربوط به کامپیوتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار در کشور نیوزلند جزء 20 شغل برتر است به همین دلیل ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند بسیار متقاضی است. مشاغل مرتبط با برنامه نویسی و طراحی نرم افزار ، حفظ و نگهداری برنامه های کامپیوتری و وب سایت ها و برنامه های کاربردی از گرایش مختلف در رشته کامپیوتر می باشند . در کشور نیوزلند مشاغل زیادی در زمینه فناوری اطلاعات یا IT وجود دارد که این کمبود باید از طریق جذب مهاجرین برطرف شود . دولت نیوزلند در زمینه های شغلی مختلفی با کمبود نیرو رو به رو شده است .

در مقاله ” نحوه یافتن کار در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط کار در نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند – شرایط اشتغال در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند

بعد از مهاجرت به کشور نیوزلند ، برای استخدام در مشاغل مربوط به مهندسی کامپیوتر در زمینه های سخت افزار و نرم افزار قانون کار به خصوصی وجود ندارد و به آسانی امکان پذیر است چون ارائه مدرک تحصیلات تحصیلی مربوط به 3 سال تحصیل در رشته کامپیوتر ، برای استخدام در این زمینه کافی است . این مدرک باید در زمینه رشته کامپیوتر ، مهندسی نرم افزار ، سیستم‌ های اطلاعاتی و محاسبات تجاری باشد که از طریق کارفرما بررسی می شود . در کشور نیوزلند ، در بیشتر زمینه های تخصصی فناوری اطلاعات ، تکنولوژی تغییر می کند که این امر سبب ایجاد شغل های جدید به همراه دستمزدهای بالا می شود . شرکت های کشور نیوزلند نیز خود را با تکنولوژی های جدید به روز می کنند .  در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند ، برای مهندسان کامپیوتر ساعات کاری طولانی وجود دارد و تمرکز بیشتر مشاغل مربوط به IT در شهرهای اصلی یعنی ولینگتون و اوکلند واقع شده و در مناطق دیگر فرصت‌ های شغلی محدودی در این زمینه وجود دارد . تغییر شغل در این زمینه امکان پذیر است چون مشاغل IT بسیار گسترده هستند .

در مقاله ” مدارک لازم برای دریافت ویزای کار نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط ویزای کار نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

[WPSM_AC id=34157]

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند – درآمد مهندسان کامپیوتر در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند

مشاغل زیادی در زمینه فناوری اطلاعات (IT) در لیست مشاغل موردنیاز در کشور نیوزلند قرار دارد که این کمبود نیرو باید از طریق جذب مهاجرین متخصص برطرف شود . برای مثال در زمینه مهندس نرم افزار ، مدیریت پایگاه های اطلاعات ، مدیر سیستم ، متخصص امنیت ICT و مدیر شبکه این کشور با کمبود نیرو مواجه است . به دلیل کمبود در زمینه تخصص های مرتبط با فناوری اطلاعات ، خارجی های زیادی برای تکمیل این مشاغل با هدف کار در کشور نیوزلند به این کشور مهاجرت کردند . تقاضای استخدام برنامه نویسان ، معماران IT و طراحان نرم افزار در سراسر جهان و کشور نیوزلند بسیار بالاست . میانگین درآمد افراد شاغل در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند حدود 57.000$ (دلار) است .

اگر بخواهید از طریق تحصیل به نیوزلند بروید گروه آتیه آفرینان ایرانیان شما را به خواندن مقاله تحصیل در نیوزلند دعوت می نماید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند – فرصت های شغلی در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور نیوزلند

فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور نیوزلند (ICT) بسیار متنوع است چون زیرساخت های بی سیم ، سلامت فناوری اطلاعات ، محتوای دیجیتالی ، موقعیت مکانی ، ارتباطات از راه دور ، فناوری های کشاورزی و … را پوشش دهی می کند . بنابراین متخصصان کامپیوتر ، امکان بیشتری برای اشتغال در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند دارند . بخش فناوری در کشور نیوزلند یک صنعت در حال رشد است که شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور نیوزلند به دلیل انعطاف پذیری ، مقاومت ، سازگاری و کارآفرینی شهرت بین المللی کسب کردند . رشد دیجیتالی و استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر اقتصاد سبب رشد اشتغال در مجموعه مهارت هایی همانند مهندسی نرم افزار و توسعه ، مدیران پروژه ، بازاریاب ها ، فروش ، مدیران و تحلیلگران تجارت می گردد . بنابراین اداره مهاجرت نیوزلند دارای فهرست هایی از کمبود مهارت در بخش های مختلف تجاری و اقتصادی کشور می باشد .

گروه اعزام نیروی کار به نیوزلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در نیوزلند و اشتغال در کشور نیوزلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به نیوزلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در نیوزلند و استخدام در رشته کامپیوتر در نیوزلند ، همچنین نحوه یافتن کار در نیوزلند را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در نیوزلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button