هر سال متخصصان کامپیوتر زیادی در زمینه نرم افزار و سخت افزار برای کار به کشور قبرس مهاجرت می کنند . بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس پر مخاطب است و فرصت های شغلی خوبی برای متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در این حرفه وجود دارد . کشور قبرس فرصت های شغلی بسیار خوبی را به همراه مزایای زیادی برای متقاضیان خارجی و بین المللی لحاظ می کند . در دنیای طراحی و توسعه نرم افزار مهندسین کامپیوتر نقش اصلی را دارند . مهندسین کامپیوتر با توجه به تخصص خود به توسعه روش های عملکرد ایجاد شده توسط تیم طراحی نرم افزار کمک می کنند و از طریق همکاری با طراحان کارکردهای متفاوت برنامه را یکپارچه می کنند . همچنین از طریق همکاری با برنامه نویسان می توانند به وظایف مختلف برنامه نویسی و کارکردهای کوچکتر کمک شایانی کنند . معمولا مهندسین کامپیوتر در هر 2 مرحله طراحی و توسعه نرم افزار کار می کنند . از جمله شرایط لازم برای ورود به بازار کار رشته مهندسی کامپیوتر در کشور قبرس فرد باید مدرک معتبر زبان و مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس مهندسی کامپیوتر) از دانشگاه معتبر را ارائه کند . دانشجویانی که در دانشگاه های غیر معتبر قبرس در حال تحصیل هستند امکان کمتری برای پذیرفته شدن در زمینه کار در قبرس وجود دارد. بیشتر شرکت ها و موسسه ها در این کشور افرادی را استخدام می کنند که تجربه علمی در برنامه نویسی و کد نویسی دارند . میانگین حقوق مهندسان کامپیوتر در این کشور 34.886$ (دلار) است .

یکی از روش های مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر “مهاجرت به قبرس” اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – موقعیت بازار کار در کشور قبرس

اتباع ایرانی جهت اعزام نیروی کار به کشور قبرس ،  یک پیشنهاد کاری دریافت می کنند که برای صدور مجوز کاری از طرف وزارت کار باید اثبات شود با درخواست از طرف کارفرما یک نیروی کار قبرسی و سپس تبعه ای از اتحادیه اروپا برای این موقعیت وجود ندارد تا فرد خارجی بتواند ویزای کار قبرس را دریافت کند . با دریافت ویزای تحصیلی می توان حضور یک ساله در این کشور و کسب تجربه و اخذ مدرک تحصیلی این کشور شانس خود را برای به کار رسیدن در مشاغلی که مورد نیاز است بالا برد . همچنین کسانی که امکان حضور در این کشور را ندارند جستجو در سایت ها و آگهی های شغلی این کشور تنها شانس است . زبان انگلیسی در کشور قبرس بسیار رایج است اما اگر فرد متقاضی بخواهد با یک نیروی کار محلی مقایسه شود اولین اصل مقایسه تسلط به زبان یونانی است که می تواند از همان ابتدا کار اشخاص را سخت کند. فارغ التحصیلان و دانشجویان بین المللی که شرط زبان را فراهم کند بیشترین شانس را برای ورود به بازار کار حرفه ای در این کشور دارند، البته در صورتی که این مجوز از سوی اداره مهاجرت با نرخ بیکاری بسیار بالای این کشور به یک تبعه خارجی داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در قبرس می توانید مقاله ” تحصیل در قبرس ” را مطالعه فرمایید .

در حال حاضر مشاغلی در قبرس یافت می شود که بازار بهتری برای به کار رسیدن یک نیروی خارجی دارد و این موقعیت ها در صنایعی همانند مهندسی برق ، فناوری اطلاعات و مخابرات و امور مالی بیشتر است . بیشترین سهم در تولید ناخالص داخلی کشور قبرس را صنعت گردشگری دارد و اگر یک تبعه خارجی به زبان محلی این کشور (یونانی) تسلط داشته باشد برای به کار رسیدن در این بخش و مشاغلی از قبیل مشاور املاک، خدمات، حمل و نقل دریایی و انرژی می تواند با شانس بیشتری به دنبال یک موقعیت کاری باشد.

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – اشتغال مهندسان کامپیوتر در کشور قبرس

در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس مهندسان و متخصصان کامپیوتر می توانند در زمینه های مختلف کار کنند . اشتغال در کشور قبرس برای مهاجران خارجی در صورتی امکان پذیر است که مجوز کار قبرس را دریافت کنند و از طرف یک شرکت یا کارفرمای کمپانی معتبر در کشور قبرس پیشنهاد کاری دریافت کنند . موارد اشتغال در بازار کار رشته کامپیوتر در قبرس به شرح زیر است :

  • معماری برنامه
  • اپراتور رایانه
  • تکنسین تعمیر رایانه

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – اپراتور رایانه در بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس

وظیفه اپراتور ارشد رایانه در بازار کار کامپیوتر ، کنترل و نظارت عملکردهای سیستم رایانه ای است . فعالیت های اپراتور ارشد رایانه شامل نظارت بر فعالیت های گروهی به صورت دستورالعمل ، نظارت بر کار سیستم و اخذ نسخه پشتیبان از داده ها در فواصل منظم و کپی های اسناد مهم لازم می باشد . یک اپراتور ارشد رایانه وظیفه نظارت بر رایانه ها ، لوازم جانبی و شبکه ، مسئولیت ایجاد اتاق تجهیزات رایانه ای با اطمینان از نصب صحیح و درست سیستم ها و سیم ها ، انجام کارهای اداری را عهده دارد است .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – تکنسین تعمیر رایانه در کشور قبرس

تکنسین تعمیر رایانه در بازار کار رشته کامپیوتر در قبرس خدمات سخت افزار فنی و پشتیبانی نرم افزاری را به سازمان ها و افراد ارائه می کند . توضیحات شغلی تکنسین های تعمیر رایانه شامل نصب ، تجزیه و تحلیل ، تعمیر و نگهداری انواع رایانه هاست . تکنسین های رایانه با حفظ و نگهداری رایانه های سازمان ها و ارائه آموزش ضمن خدمت به اعضای کارکنان و تعمیر رایانه روی مسائل سخت افزاری کار کرده ، و گاهی اوقات مشکلات مربوط به نرم افزار را برطرف می کنند. عیب یابی مشکلات فنی ، ارائه پشتیبانی فنی جهت استفاده از نرم افزار و برنامه ها ، هماهنگی خدمات و نگهداری با مشتریان داخلی و خارجی ، نصب نرم افزار و سخت افزار جدید و نگهداری از موجودی تجهیزات سازمان نیز از جمله سایر وظایف تکنسین های تعمیر رایانه در بازار کار کامپیوتر است .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس
 

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر در کشور قبرس

به دلیل گسترس کاربرد رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در فعالیت های بشری این رشته در دوره های کاردانی و کارشناسی قابل توجه واقع شده است .

مشاغل مربوط به کار در زمینه رشته نرم افزار کامپیوتر در کشور قبرس به شرح زیر است :

  • طراحی نرم افزار
  • فرایند تولید سیستم ها و نیاز های کاربر
  • طراحی ، تولید و توسعه انواع نرم افزار های کاربردی و سیستمی
  • طراحی سیستم عامل ها
  • توزیع شبکه و کمپایلر ها

لازم است مهندسان نرم افزار کامپیوتر در حوزه برنامه نویسی مهارت بالایی داشته باشند تا بتوانند طراحی کد و الگوریتم ها ، تجزیه تحلیل ها را به خوبی انجام دهند .

زبان های اصلی برنامه نویسی مورد استفاده مهندسان کامپیوتر در کشور قبرس عبارت است از :

  • ++C
  • جاوا
  • فرترن
  • کوبل

در مقاله ای تحت عنوان “ نحوه یافتن کار در قبرس ” به طور مفصل درباره نحوه کاریابی در قبرس توضیح دادیم .

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – بازار کار مهندسی کامپیوتر در کشور قبرس در سال

مهندسان کامپیوتر در کشور قبرس متخصص در زمینه توسعه نرم افزار ، راه اندازی و نصب انواع سیستم ها ، نرم افزار و سخت افزار ، طراحی سیستم و شبکه می باشند . این افراد با ارائه مدرک لیسانس کامپیوتر می توانند در طیف وسیعی از مشاغلی همانند توسعه گر نرم افزار ، مهندس نرم افزار ، توسعه گر وب یا شبکه ، برنامه نویس یا توسعه گر نرم افزار NET ، توسعه گر یا مهندس Front End ، توسعه گر Java و معمار نرم افزار نقش داشته باشند . در نتیجه ، مسلط بودن آنها بر مهارت هایی همانند موارد زیر می تواند تاثیر به سزایی بر درآمد آنها داشته باشد :

  • Java/J2EE
  • JavaScript
  • C++Programming Language
  • Linux
  • Java
  • SQL
  • C# Programming Language
  • Paython
  • NET
  • HTML

[WPSM_AC id=34123]

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – وظایف مهندس کامپیوتر در کشور قبرس

  • بهبود امنیت و عملکرد شبکه با ارزیابی، توصیه و اجرا اقدامات لازم
  • دستیابی به اطلاعات و ارزیابی آن ها در زمینه هایی مثل چارچوب های برنامه، هزینه های لازم عملکرد و حفظ ایمنی
  • برنامه ریزی، دستیابی و نصب کلیه خدمات و تجهیزات ارتباط صوتی و پشتیبانی از آن ها
  • انتخاب تجهیزات از جمله نصب، پیکربندی و آزمایش آن ها
  • نظارت بر عملکرد سیستم
  • مشاوره با مشتری ها در رابطه با طراحی و نگهداری سیستم های نرم افزاری
  • پشتیبانی از شبکه
  • فرد با نظارت بر ترافیک و عملکرد شبکه عملیات کارآمد، موثر و ایمن را تضمین می کند

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس – زمینه های کاری مهندسان کامپیوتر در قبرس

  • توسعه دهنده نرم افزار
  • مدیر، مهندس تحقیق و توسعه پروژه
  • طراح نرم افزار
  • مهندس پایگاه داده در مراکز پردازش اطلاعات

در مقاله ای تحت عنوان “ لیست مشاغل مورد نیاز در کشور قبرس ” به طور مفصل درباره مشاغل موردنیاز در قبرس توضیح دادیم .

گروه اعزام نیروی کار به قبرس آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در قبرس و اشتغال در کشور قبرس یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به قبرس دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی قبرس ، تابعیت و اقامت کاری در قبرس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری قبرس می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button